Oprettet af mariannefroik d. 17/01/2012 kl. 22:23

Mariannes lille dagbog

Nå tænker hellere jeg må melde mig på banen med en lille historie, når jeg nu har spurgt flittig omkring her der og alle vegne med hjælp til opstarten af min kur <br />
Jeg startede allerde i sidste uge så har overstået min angrebsfase og nøj hvor var det da dejligt at få grøntsager igen til sin mad. Dog syntes jeg også det kan mærkes lidt på ens mave.<br />
Jeg skal godt nok også lige vænne meg til at rende på toilet tit da det der vand bare render lige igennem hehe men det giver jo motion i den sidste ende da der er mange trapper på arbejdet :D<br />
Men som sagt så er jeg i min cruisefase nu og det var da virkelig med bævrende hjerete jeg mandag morgen ( den eneste dag jeg vil veje meg) hoppede på vægten og virklig frygtede at der ikke var røget nogle kilo af. Men stor var glæden da jeg kunne se at der var på 6 dage var røget 3,4 kg af !! Stolt var jeg godt nok, men så kom man sådan til at se på andre der har tabt seg og så tænkte jeg at det var da ikke så meget igen alligvel, men har lige været inde på min engelske dukan side for lige at tjekke og den mente at jeg på 6 dage i angrebsfasen skulle tabe 2,5 kg så jeg er da lidt foran nu hehe<br />
Nå men det var lige en lille start herfra meg af Nu skal jeg vidst igang med at lave mine madpakker til i morgen<br />
Hilse Marianne


Mette2311

18/01/2012 kl. 08:55
Hej Marianne,<br />
Jeg synes det er supoer flot at du har tabt så meget. Jeg er selv startet i mandags - og synes det kører fint....har fået vildt megfet energi - og det eneste "problem" er, at jeg IKKE falder i søvn foran tv om aftenen .<br />
Jeg vejer mig for 1. gang imorgen tidlig efter 3 dage...men ville bare lige sige tillykke med de 3,4 kilo - godt gået.<br />
Og tak for en super side.....den motiverer en til at tage sig sammen...<br />
Mange hilsner<br />
Mette
piac

18/01/2012 kl. 11:56
Hej Marianne.<br />
Flot vægttab det kan du være stolt af!!<br />
Det der med at rende på wc kender jeg også til <br />
Min mave er også kommet igang efter jeg er begyndt på grøntsager.<br />
<br />
Mvh<br />
Pia
mariannefroik

18/01/2012 kl. 19:52
Hej Mette<br />
Mange tak skal du havde Jeg er også selv stolt over det nu tro ikke andet Men man kan ikke lade være med at få den tanke om man måske kunne ha gjort det lidt bedre et eller andet sted, men skide pyt med det Jeg tager den tid jeg skal ha for at smide alle mine kg. Hehe ja mit eneste "problem" er også at jeg har fået en fandens energi og er faktisk også mere glad i det føler jeg selv om ikke andet.<br />
Jeg er belvet enig med mig selv om kun at veje mig 1 gang om ugen for ikke at få enten nederlag eller sejre hvis man den ene dag har taget lidt på og tabt igen dagen efter, dog trækker badevægten mega meget når jeg går forbi for lige at kigge om hvad vægten nu siger <br />
Tak tak Glæder meg til at høre hvad din vægt siger <br />
Mvh Marianne
mariannefroik

18/01/2012 kl. 19:53
Hej Pia<br />
Mange tak skal du have <br />
Hehe ja det er da helt vildt så ofte man skal tisse med alt det der vand der ryger indenbords på en dag :D<br />
Mvh Marianne
mariannefroik

23/01/2012 kl. 18:54
Så er der atter gået 1 uge og det blev mandag og der skille igen vejes <br />
I dag sagde vægten yderligere minus 1 kg, så på 2 uger er der så røget 4,5 kg, alt i alt en meget tilfreds Marianne her til aften.
MrsP

23/01/2012 kl. 18:57
Klap du bare dig selv på skulderen - det er superflot gået
mariannefroik

23/01/2012 kl. 19:10
Tak skal du ha MrsP
Tabogvind

23/01/2012 kl. 19:29
Flot Og skønt du er så aktiv herinde
Mette2311

23/01/2012 kl. 19:38
Super flot Marianne,<br />
Du kører da for vildt......og skønt at følge dig...
mariannefroik

23/01/2012 kl. 20:55
Tak skal I have <br />
Tabogvind: Forsøger at hjælpe så godt jeg kan <br />
Og Mette2311: Ja håper det fortsætter med at rasle af
mariannefroik

30/01/2012 kl. 08:36
Så kom vi på 3 uge, og vender mig bare ikke til det at skulle på vægten Det er stadig med bævrende hjeret jeg træder på om morgen.<br />
Men nå til det Vægten sagde minus 2 kg her til morgen :D<br />
Så på 3 uger er der smidt 6 kg. Og må da nok sige at jeg ikke havde forventet et vægttab fra sidste uge da jeg ikke har fået rørt meg så meget pga et dårligt knæ som jeg lige skulle komme galt afsted med tidligere på ugen. Men på den anden side så er jeg ude som pædagogmedhjælper i en SFO så må jo få meg rørt lidt <br />
Og øv har fundet ud af at mine elskede lækerol er der for meget kalorier så må finde noget andet til at tage den efterhånden ikke eksisterende sukkertrang :D<br />
Elsker bare denne kur <br />
Nå villle lige dele ugens vægttab med jer skønne mennesker
cowgirl

30/01/2012 kl. 08:48
Hej marianne....<br />
<br />
super flot med det vægttab... godt gået. jeg havde taget på, nok efter den dag med 1. kartoffel. ja du ved det jooooo... ha ha .. jeg må på den igen.. vil prøve idag at lave de kød chips.. måske det kan stille den lækker sult.. Jeg drikker ligt sodavand, hvis jeg skal stille min lækkersult.. det hjælper mig.. eller hytte ost fra chesy med strø sukker fra isis evt lidt kanel.. som lidt aften hygge.. tja jeg prøver at finde på gode lækre ting.. <br />
<br />
Ha' en god dag og pas på knæet ..
Tabogvind

30/01/2012 kl. 08:48
Og tak fordi du gjorde det Flot du har tabt dig, med dårligt knæ. Jeg er nemlig ret sikker på motion har en rigtig vigtig funktion på denne kur Så super flot. Og skønt du har billeder på opskrifterne Og jeg forstår godt hvad du mener med at skal veje sig, det er lidt som at gå den grønne mil :D :D Super flot
mariannefroik

30/01/2012 kl. 20:59
Hej Cowgirl<br />
Takker mange gange Ja jeg får også light sodavand hvis det er, men det er kun i weekenderne vi drikker sodavand herhjemme <br />
Men har fundet ud af at A38 med skyr tilsat lidt essens og sød smager så fuglene de synger :D SÅ det får jeg om aften når manden guffer is eller lignende Vil prøve at komme det i min ismaskine en gang og så se hvordan det smager <br />
mariannefroik

30/01/2012 kl. 21:02
Tabogvind<br />
Ja syntes vi skal dele vores op og nedture her inde for vi er jo alle i samme båd Ja havde godt nok ikke regnet med at med mit dumme knæ at jeg havde tabt noget i sidste uge, men heldigvis var det jo modsat Ja jeg træner faktisk hver dag, vi har købt PS3 og dertil har jeg købt sådan en fitness træningsspil som jeg sveder til min 20-30 min hver dag, samt jeg er jo aktiv med ungerne i SFO <br />
Og ja billeder skal der jo til for at kunne lokke andre til at smage Jeg elsker at afprøve nye vinkler i min mad :D Hehe<br />
Hehe ja det er faktisk lidt som den grønne mil når man skal på vægten :D
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.