Oprettet af Sasch d. 19/10/2012 kl. 20:51

sasch`s dagbog

min 11 dag på dukan.... :D men min vægt har stået stille i 3 dage, det er bare mega øv, når at man nu gerne vil se resultater...<br />
har idag været i Bon Bon land hele dagen, og ved gud der var jeg ved at falde i, med en mega stor is.....MEN gjorde det ikke.så jeg er stolt af mig selv..!! jeg havde fået taget for lidt mad med og drikkelse. kunne have købt noget, men var ikke lige i det bedste humør, da jeg havde fået kvalme af karrusellerne, og har døjet med hoste de sidste dage, og har måtte spise strepsil´s og hexokain tabl. måske det er det der gør at jeg ikke har tabt mig... <br />
syntes at på rene p dage, bliver det meget ensformigt med maden, da man jo ikke må få andet, end løg som tilbehør, lige på nær mælkeprodukter...æv<br />
hyg jer allesammen, og ha´en god weekend.


Sasch

20/10/2012 kl. 22:01
har været på aften vagt idag... :D<br />
det var en god vagt, 2 nye børn kom til huset denne weekend. total skønne børn. arbejder i et aflastningshus for multihandicappet børn, i alderen fra 1-18 år. <br />
så idag skulle der hygges, da et tidligere barn kom på besøg. så jeg måtte igang med at bage. den duftede vildt godt, men igen holdte jeg mig i skindet, og det var faktisk ikke så svært <br />
i dag skete der lidt på vægten, efter 3 dages stilhed. 500 g er der røget af vægten. skønt.<br />
<br />
min mad i dag:<br />
yoghurt med pandekage klid<br />
<br />
hakket okse kød med champigon og grønt peber, løg ristet på panden.<br />
<br />
aften, stort kyllingebryst med mix salat. det var guf<br />
grønt til mellemmåltiderne<br />
<br />
nu vil jeg om lidt nyde resten af aftenen, inden at sengen kalder, skal møde imorgen kl 7. hyg jer alle sammen, og pøj pøj med vægttabet... 8-) :D :D
mig

20/10/2012 kl. 22:11
Lyder som et hyggeligt sted du arbejder men kan det ikke også være lidt hårdt ?<br />
<br />
Super flot du holdte dig i skindet Ihhh hvor dejligt med dit tab,tillykke Det er nogle hvor tabet sker sådan i ryk og det kan godt være du er en af dem men tabet skulle gerne blive det sammen i sidste ende <br />
Spiser du kun grønt til dine mellemmåltider ? ville være godt hvis du kunne få noget protein ind der også så du ikke får for meget grønt <br />
<br />
God aften/nat til dig
svale75

20/10/2012 kl. 22:28
Hejsa....<br />
<br />
kan regne ud, at vi næsten er startet samtidig!!<br />
<br />
Det blir da lidt spændende, så kan vi følges af ss
Sasch

21/10/2012 kl. 15:51
hej svale75...<br />
<br />
ja det vil da være skønt, så kan vi holde gejsten oppe hos hinanden. syntes godt at det kan være lidt hårdt....<br />
<br />
<br />
igen idag på job, var der smoothies bagte æbler og kage rester...<br />
men også bare til frokost, er der masser af fristelser....<br />
karry sild, makrel, grønt, torskerogn...osv. det kan godt være svært ikke at få lyst til det...men nej..!!!<br />
<br />
hygge )
Sasch

21/10/2012 kl. 15:55

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra mig den October 20, 2012, 22:11</b><br />
Lyder som et hyggeligt sted du arbejder men kan det ikke også være lidt hårdt ?<br />
Super flot du holdte dig i skindet Ihhh hvor dejligt med dit tab,tillykke Det er nogle hvor tabet sker sådan i ryk og det kan godt være du er en af dem men tabet skulle gerne blive det sammen i sidste ende <br />
Spiser du kun grønt til dine mellemmåltider ? ville være godt hvis du kunne få noget protein ind der også så du ikke får for meget grønt <br />
God aften/nat til dig </div>
</div>
<br />
<br />
hej....MIG <br />
<br />
men til mellem måltidet, er det en stor tomat eller nogle skiver agurk, kun lige til at tage toppen af sulten, men jo skulle nok have taget lidt skinke osse, tak for reminderen...))
Sasch

21/10/2012 kl. 16:07
hejsa... <br />
nu er det ved at være tid til at jeg starter angrebsfasen op på ny igen... ( vil gerne af med flere kg inden næste fase..)<br />
dvs kun proteiner i en hel uge, tror at det bliver hårdt.<br />
syntes at min mad er vildt ensformigt når at man ikke kombinere det med grønt, men jeg vil af med den overvægt!!! <br />
mangler virkelig at kunne spise et eller andet sødt, uden at det går ud over min kur...<br />
feks. sukker frie bolcher, må man det...???<br />
<br />
<br />
er godt nok kvæstet idag, da jeg har døjet med mega dum hoste de sidste 4 dage, så har ikke fået så meget søvn, men til gengæld kan jeg mærke mine mave muskler...He he smiler... ( al den hosten ) :D<br />
<br />
nu har jeg heldigvis fri de næste 2 dage...) :D<br />
hygge til jer alle :D
mig

21/10/2012 kl. 19:32
De fristelser du blev udsat for var godt nok også mange, men super flot du ikke spiste det dvs makrel (uden sukker)og torskerogn må du godt spise <br />
<br />
Man må IKKE starte på angrebs fasen igen med mindre du har været væk fra kure i over 2 mrd. din krop vil vænne sig til protein og du vil ikke tabe dig :/<br />
<br />
Ja du må spise 4 bolcher om dagen hvis du er i fase 2 ( Cruisefasen) men husk det tæller som 1 tolereret <br />
<br />
Øv med din hoste håber det snart bliver bedre <br />
<br />
Ha en super aften
Sasch

21/10/2012 kl. 21:06

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra mig den October 21, 2012, 19:32</b><br />
De fristelser du blev udsat for var godt nok også mange, men super flot du ikke spiste det dvs makrel (uden sukker)og torskerogn må du godt spise <br />
Man må IKKE starte på angrebs fasen igen med mindre du har været væk fra kure i over 2 mrd. din krop vil vænne sig til protein og du vil ikke tabe dig :/<br />
Ja du må spise 4 bolcher om dagen hvis du er i fase 2 ( Cruisefasen) men husk det tæller som 1 tolereret <br />
Øv med din hoste håber det snart bliver bedre <br />
Ha en super aften </div>
</div>
<br />
<br />
hej Mig :D<br />
<br />
det er nu makrel i tomat, og der er der vel alt for meget sukker i....??<br />
pyha det var vel nok godt at jeg fik skrevet det med angrebs fasen, må hellere se at få købt bogen, for at forstå kuren bedre..!! ville ha startet op igen på tirsdag.. <br />
<br />
men hvor længe skal jeg så blive i den fase jeg er i nu, som veksler med 1 dag på protein, og 1 dag med protein og grønt..??<br />
<br />
måtte lige på apoteket og fik noget slimløsende brusetablet, syntes at det har virket, så ser frem til imorgen om det så er blevet bedre... <br />
<br />
du må også have en super aften...og tak
mig

21/10/2012 kl. 22:44
Hej sasch<br />
<br />
Dem må man godt spise og de fleste af dem i ovale dåser er der ikke sukker i men ellers lige læs på dem <br />
<br />
Du kan læse om faserne her inde oppe hvor der står faser <br />
Har du lavet en udregning ellers kan du gøre det her http://dinslankekur.dk/udregning-af-dage-i-hver-fase-af-dukan-kuren/ der er en video så du kan se hvordan man gør, når den er lavet ved du hvor længe du skal være i hver fase Det må være fase 2 ( Cruisefasen ) du er i nu så, den skal du forsætte med til du er nåede dit mål <br />
<br />
Det var godt du fik noget imod det hoste og dejligt du kan mærke en forskel <br />
<br />
Hvis du er i tvivl om noget så spørg du bare <br />
<br />
God nat til dig
Sasch

22/10/2012 kl. 11:26

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra mig den October 21, 2012, 22:44</b><br />
Hej sasch<br />
Dem må man godt spise og de fleste af dem i ovale dåser er der ikke sukker i men ellers lige læs på dem <br />
Du kan læse om faserne her inde oppe hvor der står faser <br />
Har du lavet en udregning ellers kan du gøre det her http://dinslankekur.dk/udregning-af-dage-i-hver-fase-af-dukan-kuren/ der er en video så du kan se hvordan man gør, når den er lavet ved du hvor længe du skal være i hver fase Det må være fase 2 ( Cruisefasen ) du er i nu så, den skal du forsætte med til du er nåede dit mål <br />
Det var godt du fik noget imod det hoste og dejligt du kan mærke en forskel <br />
Hvis du er i tvivl om noget så spørg du bare <br />
God nat til dig </div>
</div>
<br />
hej Mig.. :D<br />
<br />
<br />
Næ min hoste blev ikke bedre...øv. har været vågen siden kl. 02.30 til kl 6.30 i nat...sur røv..<br />
ang det der med ikke at starte op på ny med angrebsfasen... der står i det hæfte fra ude og hjemme, at det kan man gøre af flere gange indtil at man har nået sit mål ?<br />
citat:<br />
" når at du har været igennem fase 1 og 2 og har tabt 4-5 kg og gerne vil tabe dig mere, skal du gentage de 2 faser igen." " alt efter hvor stort et vægttab du vil ønsker, kan du gentage fase 1 og 2 indtil at du når dit mål. "<br />
<br />
derfor skrev jeg det til dig tidligere med at jeg ville starte igen....<br />
hvad er så rigtigt..??<br />
<br />
hilsen sasch
mig

22/10/2012 kl. 11:53
Ej hvor er det da bare øv :/ så er du godt træt nu ?<br />
<br />
Ja desværre har ude og hjemme ikke skrevet det rigtigt, jeg vil råde dig til at læse det her http://dinslankekur.dk/dukan-kuren-med-ude-og-hjemme-vs-dukan-kuren/ og så lige sætte dig ind i fase 2 for du skal IKKE tilbage til fase 1 mere.<br />
Jeg kørte selv efter det de skriver i ude og hjemme i starten og det er jeg sikker på man køre træt i så hvis jeg var dig ville jeg sætte mig ind i fase 2 her og følge den rigtige Dukan kur som den her inde er <br />
<br />
Når du har læst de ting og er du i tvivl om noget så skriver du bare igen og jeg vil svare dig hvis jeg kan
Sasch

23/10/2012 kl. 09:27
yes så skete der lidt på vægten.. :D 700 g.så holdes gejsten oppe igen....der er bare dage der er hårde, bare det at handle hvis at man bare er det mindste sulten, nøj hvor at man kunne falde i...og så med alt det juleslik, tænkte igår at man måske skulle have ventet med at starte på kur til after jul, men nej nu er det nu, og ellers må man gøre op med sig selv om man tar en dag ud af kalenderen, ved en speciel lejlighed, og så tar den derfra...<br />
ellers bliver det en lang rejse, hvor at man måske " DØR " undervejs....; :o :o<br />
<br />
må sgu se positivt på det, og tage en dag ad gangen. :D :D
mig

23/10/2012 kl. 11:14
Weee super, tillykke <br />
Ja det er en rigtig god idè at spise lige før man handler så man er god mæt <br />
Åh nej det ville være dumt at stoppe nu du er kommet igang for det vil bliver svært at starte op igen :/<br />
<br />
Ja dec. kan godt være svære at komme igennem, jeg var der selv sidste år for jeg startede i nov og lad mig give dig et godt råd, synd aldrig en hel dag, skulle det ske så nøjs med et enkelt måltid for det gør det noget letter at komme tilbage <br />
<br />
Ja og det kan vi altså ikke ha du :/<br />
<br />
Jep positivbrillerne på <br />
<br />
Ha en super dag
Sasch

23/10/2012 kl. 23:20
Hey ... :D :D<br />
<br />
har idag fået det mest lækre til aftensmad. en mega gordon bleu " steg " opskriften hentet herinde, det er det mest velsmagende jeg har fået pånær mine røde bøffer... :D<br />
<br />
har så også lige bagt de der dukan boller, er du da vild, hvorfor har jeg dog ikke gjort det noget før, det er jo også guf, meget bedre end pandekagerne...<br />
<br />
så idag har det bare været en skøn dag at være på dukan kur...jubiiii <br />
<br />
hygge til jer alle..
Sasch

23/10/2012 kl. 23:22

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra mig den October 23, 2012, 11:14</b><br />
Weee super, tillykke <br />
Ja det er en rigtig god idè at spise lige før man handler så man er god mæt <br />
Åh nej det ville være dumt at stoppe nu du er kommet igang for det vil bliver svært at starte op igen :/<br />
Ja dec. kan godt være svære at komme igennem, jeg var der selv sidste år for jeg startede i nov og lad mig give dig et godt råd, synd aldrig en hel dag, skulle det ske så nøjs med et enkelt måltid for det gør det noget letter at komme tilbage <br />
Ja og det kan vi altså ikke ha du :/<br />
Jep positivbrillerne på <br />
Ha en super dag </div>
</div>
<br />
hej mig... :D<br />
<br />
tak for dine gode råd og opbakning, det er sgu skønt at får det, er glad for at jeg " meldte " mig på, denne side, så ikke man er alene...<br />
ses :D
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.