Oprettet af bdukan d. 01/09/2015 kl. 06:46

5 dage i angrebsfasen og 3 kg lettere

Så gik de 5 dage. Jeg er overraset over hvor nemt det var at følge. At der er røget 3 kg synes jeg er helt vildt.

Nu går jeg igang med næste fase som jeg først skal til at sætte mig ind i nu.

Jeg vil kører 2/2 da jeg forestiller mig det passer bedst til mit temperament.

12 kg mangler og jeg er klar!!!

Hav en dejlig dukan dag


bdukan

11/09/2015 kl. 16:56
Tak for din opbakning welle.

Det kører godt. Men jeg synes det er lidt hårdt indimellem.

Men jeg holder ved
welle

11/09/2015 kl. 17:39
bdukan

12/09/2015 kl. 05:34
Hele

I dag er jeg på tur hele dagen. Lidt udfordrer da det er en protein dag.

Jeg har to andre spise aftaler i løbet af ugen som heldigvis er på grønt dagene. Det er lidt nemmere og knap så sært

Jeg har ikke kunne finde isis chokolade musse.. Hvilken butik køber i dem i?

God dukan dag til jer
welle

12/09/2015 kl. 09:13
Kvickly, Meny, Super Best , der har jeg købt .
bdukan

14/09/2015 kl. 19:14
Chokolade musse er i hus., den smager ok men jeg synes jeg får lidt maveknep af den..

Det går godt igen. Trangen til det søde er væk og måske hjalp det med den chokolade dessert igår.

Jeg spiser mere og mere. Forsøger bevidst at fylde godt på proteindagene. Jeg er gladere og jeg kan tydeligt mærke resultat på tøjet. Det er dæleme fedt!!

Jeg er ved godt mod og har også nået at træne i dag. Jeg er blevet helt vild med at lave vafler af havreklid. Sammen med et par æg og lidt hytteost.. Uhmmm

welle

15/09/2015 kl. 03:53
Dejligt at du er begyndt at spise lidt mere . Skønt at du ser muligheder istedet for begrænsninger , så skal du nok komme i mål . Lyder lækkert med de vafler .

Ja , det er bare sådan en fed fornemmelse når tøjet bliver løsere og der kommer søde kommentarer fra kollegaer osv .

Hvor er det bare godt det vi gør /har gjort for vores kroppe .

Dejlig Dukan dag til dig .
bdukan

15/09/2015 kl. 15:36
Jeg har lavet en fejl.

Jeg har proteindag i dag men spiste frokost med salat. Helt uden at tænke på mit program.

Jeg tænker jeg nupper en ekstra proteindag i næste omgang. Jeg fik det helt skidt da det gik op for mig.

Jeg står i en jobskifte situation og jeg kan mærke det påvirker mig. Jeg bliver nemt usikker og uvisheden om job og økonomi er begyndt at presse på. Og det er sådan noget jeg kan komme til at spise på. Så jeg er meget opmærksom på at jeg ikke skal dulme mig med slik eller andet..
welle

15/09/2015 kl. 16:56
Jeg er sikker på at når du er så bevidst om , at det er i sådan en situation du plejede at gufle i dig , så kan du styre dig . Så kan du starte frisk og lækker på dit nye job . Held og lykke med det hele .
bdukan

16/09/2015 kl. 06:19
Lige netop i dag betyder din kommentarmeget. Rigtig meget. Tak welle.

Jeg begyndte dagen med en konflikt med mig mand. Jeg står med æg og kød for at lave madpakke. Han synes det er træls jeg skal lave 'rigtigt mad' frem for rugbrødsmadder og det ender med vi står og skændes.. Over mad, kur og andre små ting...

Jeg bliver klar over at jeg er alene i det her. Mit vægttab interessere ham ikke. Desværre tolker jeg det som om han er ligeglad med mig..

En rigtig øv morgen som sidder i mig resten af dagen.

Så tak for din kommentar. Det hjælper mig meget især i dag.

Hav en dejlig dag.
Catherina

16/09/2015 kl. 14:32
Ked af, at du har haft en så kedelig dag, og håber du har det bedre nu og er helt oven på igen.
Jeg har tit tænkt på, hvor svært det må være, når man forsøger at få ens diæt til at kører, og man ikke får støtte frem dem man lever med, og de måske tilmed spiser noget man selv ikke må, eller brokker sig over det man spiser.
Du gør det skide godt, og husk at du gør det for din skyld og dit helbreds skyld, og det dermed også kommer ham til gode. Uanset om han kan se det lige nu eller ej.

Da jeg har været ude de sidste par dage, plus for lidt søvn, har jeg ikke været herinde og fået læst om din dag.
Allerførst, alle kan lave en fejl med hensyn til protein og grønt dage. Det må du ikke få det dårligt over, det var jo "bare" salat og ikke flødeskumskager eller noget i den stil.
En anden gang, så ryk bare dagen hvis det sker, og ikke noget med at få det dårligt eller slå dig selv i hovedet.

Ja bagte en del af de kager der vist stadig er opskrifter på herinde, samt lavede andre dukan venlige lækkerier. Noget var ret slemt, noget var "ok" når jeg ikke kunne få almindelige, og noget var ret lækkert.
Isis chokolade mousse, samt sukkerfri slik var vist nok mine favoritter.
I hvert fald det eneste jeg stadig spiser og nyder.
Åhh ja, og mini mælk jeg opvarmede med en smule fedtfattigt kakaopulver evt søde tabs hvis den var for bitter. Den kop var tit min redning og føltes som totalt luksus efter en lang dag.
welle

17/09/2015 kl. 04:00
Dejligt at du kan bruge mine kommentarer og at det kan støtte dig .

Jeg er helt enig med Catherina , det er vigtigt at du gør det her for dig selv , men forstår ikke helt din mand , han ved vist ikke hvilken lækker kvinde han får .

Ja , jeg har også skrevet om den kakao , den er god , jeg puttede lidt SØD i , mums .

Jeg fik den fulde opbakning herhjemme , min mand spiste det samme som mig , der er jo ikke nogen der tager skade af at leve sundere . Jeg er jo færdig , men vi spiser stadig ikke ris , pasta og kartofler ( kun kolde ) og vi savner det ikke . Spiser det når vi er ude at spise ellers ikke . Min mand spiste så rugbrød osv på arbejde , men herhjemme spiste vi stort set det samme , han skulle ikke tabe sig .

Kan du have en rigtig dejlig dag .
bdukan

17/09/2015 kl. 07:36
Tak for jeres søde beskeder. Min mand har travlt på arbejde og jeg tro han er på vej til at blive stresset, det ligger til grunde for hans manglende overskud. Jeg for søger ikke blive for påvirket af der. Men igår var sej at komme igennem.

Det er vigtigt for mig at holde ved og være tro overfor mig selv og min drøm og ønske om at blive sundere.

Kunsten for mig er ikke at ryge med ned i det negative når der kommer sådanne konflikter.. Jeg bruger mange kræfter påsat holde mig selv oppe og ikke falde i. Det lykkes denne gange og jeg er stolt.

Jeg er træt i dag og kan mærke det betyder mere end jeg troede at have nogen som jer. Jeg er ikke god til at søge støtte i mit netværk.. Måske fordi jeg så ofte før har forsøgt hvor det så ikke er lykkes.

Jeg er ved godt mod i dag og ønsker jer en super god dag
Knus
welle

17/09/2015 kl. 11:21
Selvfølgelig lykkes det denne gang , du er allerede kommet så langt . Dejligt at vi kan hjælpe dig på vej og støtte /trøste når der er behov for det . Nogen gange er det også bedre at få et kærligt spark af nogen udenforstående , vi kender jo ikke til de andre kure osv .

Skriv når du skal roses eller støttes , vi er her for dig og for hinanden .

Opmuntrende knus herfra .
bdukan

18/09/2015 kl. 05:18
Dejlig besked welle. Tak. Jeg r ok igen.. Spiste dog 2 chokolade skilbadder. Fordi jeg var ked af det. Dumt. Jeg ved det. Men det blev heldigvis ved det. Før kunne jeg nemt bre forsætte det usunde en hel dag eller mere... Jeg er oppe af hullet igen. Kører grønt og protein dag i dag død jeg skal til en fødselsdag i aften (der er salat og kød)

God dag til jer
welle

19/09/2015 kl. 10:14
Godt at du kom op af hullet igen og op på hesten , det er jo faktisk ikke det værd bagefter .....

Nu er vejret fantastisk og tænk på hvor slank du er til jul , jubiii.
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.