Oprettet af bdukan d. 01/09/2015 kl. 06:46

5 dage i angrebsfasen og 3 kg lettere

Så gik de 5 dage. Jeg er overraset over hvor nemt det var at følge. At der er røget 3 kg synes jeg er helt vildt.

Nu går jeg igang med næste fase som jeg først skal til at sætte mig ind i nu.

Jeg vil kører 2/2 da jeg forestiller mig det passer bedst til mit temperament.

12 kg mangler og jeg er klar!!!

Hav en dejlig dukan dag


bdukan

21/09/2015 kl. 07:42
Der røg lidt is ned... Jeg undgik at gå i panik og kaste projektet på gulvet.

Synes det er lidt sejt lige nu. Har p dag i dag og holder fokus.
welle

21/09/2015 kl. 08:05
Du er nødt til at fokusere og tænke på hvorfor du gør det her . Du har haft en kanon start og du ved jo at du kan .

Du får det så meget bedre uden alt det sukker og stivelse i din krop .

Det er nu du skal kæmpe og vise at du kan sgu det her , gør noget godt for dig selv , så du ikke tænker på at putte i munden .

Du kan og du vil og du bliver skide lækker !!!!!!!!!
Catherina

21/09/2015 kl. 08:50
Selvfølgelig er det ikke altid lige let eller sjovt at være på diæt, slet ikke én som dukan, hvor der er så mange ting man bare ikke må få, overhovedet.
Tilgengæld, er det nok også en af de hurtigste, den virker, og du kan spise dig mæt hver dag. Ja faktisk, nu mere protein du får puttet indebors, nu hurtigere og bedre går det.

Du har tabt dig ganske godt indtil nu, og ja, ville være en skam at tabe det hele på gulvet.
Som Welle nævner, vil du få det meget bedre uden alt det sukker i din krop samt stivelse.
Men det er hårdt at komme ud af, selvfølgelig er det det.

Ulempen ved dukan er, at du IKKE kan spise udenfor dens regler. Eller selvfølgelig kan du det, men du bliver staffet hårdt på vægten, du risikere at den begynder at virke dårligere eller slet ikke. Og måske værst, for hver gang du spiser noget der ikke er tilladt under denne diæt, bliver det lidt nemmere at gøre det igen og igen.

Så giv dig selv et los bag i, ikke mere sukker eller ting som ikke er tilladt, og kig på alle de mange opskrifter på tilladte desserter og kager.
Eksperimenter med de forskellige, og find dem du vil nyde og holde af.
Vores egen Lucky har tilføjet rigtig mange derinde. Ja, nogle vil være forfærdelige og ikke falde i din smag, hvor imod andre vil blive din redning.
Du kan sagtens stadig nyde noget lækkert med familien eller til fester og fødselsdage, du skal bare selv lave og medbringe dine dukan venlige ting.
Familie og venner er forstående, og hvis ikke... bare ævligt, gør det alligevel, da du gør det for dit helbred og sundhed.

Men find noget dukan venligt, så næste gang trangen kommer, og realistisk set, det vil den, så er du parat til det, og kan i stedet med den reneste samvittighed stille den i noget som er tilladt.
Jeg nød selv min Fun One saft, som jeg stadig drikker, pære var og er min favorit.
Lakrids te.
De var nogle kager og små kager, jeg droppede, da jeg stoppede på Dukan.
Chokolade mousse fra Isis.

Prøv dig frem.
bdukan

21/09/2015 kl. 15:59
Tak piger! Jeg holder ved.

Fedt at i lige er her
bdukan

23/09/2015 kl. 07:22
Jeg er tilbage i den gode stil. Det kører og de to protein dage gik uden udfordringer.

Grønt i dag og det glæder jeg mig til.

Hav en dejlig dukan dag derude
welle

23/09/2015 kl. 08:13
Jubii , hvor dejligt . Godt at du kom ovenpå igen , du er sej , du kæmper videre . Et vægttab hver uge holder også troen og gejsten til at fortsætte . Dejlig dag til dig også !
bdukan

24/09/2015 kl. 19:21
Det kører derud ad igen. Er top motiveret og hopper på vægten i morgen. Jeg glemte det i morges
bdukan

26/09/2015 kl. 13:05
Det er som om vægten ikke betyder så meget lige nu. Jeg taber mig ~ mit tøj sidder løsere og løsere.. Jeg føler mig lettere og jeg er glad.

Jeg glemmer at veje mig om morgen, det er bare ikke vigtigt.

Jeg smider en masse væske lige nu.. Tisser meget. Tror først nu kroppen begynder at slippe vand.. Min ben er virkelig blevet slanke

Hvordan går det hos jer
Catherina

26/09/2015 kl. 19:15
Det er jo fedt, at det går godt for dig, og du fandt tilbage til Dukan   Det er også helt rigtigt, at tallet på vægten ikke er det vigtigste. Det kan bare være svært at ignorere det.
Mål på dit tøj, og med målebånd, samt når du skal ned i størrelse.

Jeg har et lidt sjovt forhold til mit tal. På den ene side betyder det virkelig ikke meget, hvis noget overhovedet. Fedt nok når det falder, og jeg trækker på skulderne når det går op.
Alligevel kan jeg bare ikke lade være med at veje mig. Mest nok bare nysgerrighed samt gammel vane. Tror det mest er nysgerrighed, som at se hvor meget vægten falder over natten imens vi sover
bdukan

28/09/2015 kl. 06:32
Jeg genkender det så godt Cathrina, og jeg har virkelig vejet mig meget.. Som i flere gange om dagen. Tallet kunne bestemme mit humør resten af dagen. Sådan er det heldigvis ikke længere.

Jeg tager en dag ad gange om tænker ikke så meget over jeg er på dukan.. Jeg mærker det virker og så har jeg bare ro på.. Jeg ved at jeg taber det sidste og igennem motion kan jeg både se og mærke på min krop at jeg blir stærkere og slankere.

Det er så fedt!

Jeg er så glad lige nu. Jeg har lige spist morgenmad. Så i morgen må jeg veje mig. Jeg stiller vægten frem
Catherina

28/09/2015 kl. 10:06
Det er bare så fedt, at det går godt, samt at dit humør er i top. Desværre er de sidste kilo virkelig virkelig længe om at komme af, eller er/var i hvertfald for mig.
Så jeg er sikker på, at det at du tager en dag af gangen og har ro på, er godt for dig.
Det nytter ikke at stresse over at de sidste kilo bare ikke vil af, uanset hvor meget man følger plannen. Tit skal man nok bare tage det roligt og give det tid.

Jeg kender udemærket det med, at veje mig flere gange om dagen, og kan sagtens stadig finde på det
Så noglegange kan der gå flere dage eller 1-2 uger.
Jeg tillader mig selv den "last", da den virkelig ingen effect har på mit humør eller dag. Dårlig nok nogen effect på min kost, med mindre tallet ikke falder over en periode, og jeg beslutter at gøre noget "ekstra".
bdukan

30/09/2015 kl. 07:31
Har ikke så meget på hjertet for tiden. Det kører og vægten siger 74 så minus 6 kg på 6 uger. Det er super fint.

Jeg bruger meget tid på at søge nyt arbejde og gå til samtaler.. Imens jeg arbejder., jeg synes det er lidt hårdt..

Jeg fik et job igår. Men jeg sagde nej tak. Jeg kunne mærke det ikke var godt for mig. De virkede stresset derude og jeg kunne ikke se mig selv i det miljø..

Jeg turde næsten ikke sige det til mim mand. For man kan jo ikke tillade sig at sige nej til et job. (Heldigvis er jeg stadig i mit gl job) hele det der med hvad man burde at gøre plager mig en del pt. Jeg tænker jo at mit nye arbejde som berige mig. Ikke dræne mig.

Det gav også en undren og en lille konflikt herhjemme men jeg kunne mærke det var godt at stå ved min mavefornemmelse.

welle

30/09/2015 kl. 08:17
Hvor er det flot 6 kg på 6 uger , det kører bare .

Flot at du står ved din mavefornemmelse , det når man længst med . Held og lykke med jobsøgningen .

Sejt at tænke kost , livsstilsændring og nyt job samtidig , men du gør det , respekt !!
bdukan

01/10/2015 kl. 15:04
Tak. Jeg må også indrømme det er hårdt. At sælge sig selv imens man er ved at ændre livsstil. Det tager meget energi lige nu, men jeg holder ved, en dag ad gangen.

bdukan

05/10/2015 kl. 11:54
Her går det fint. Hat haft 4 dage i træk med grønt.. Skulle til fødselsdage mm. Men jeg holder ved
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.