Oprettet af bdukan d. 01/09/2015 kl. 06:46

5 dage i angrebsfasen og 3 kg lettere

Så gik de 5 dage. Jeg er overraset over hvor nemt det var at følge. At der er røget 3 kg synes jeg er helt vildt.

Nu går jeg igang med næste fase som jeg først skal til at sætte mig ind i nu.

Jeg vil kører 2/2 da jeg forestiller mig det passer bedst til mit temperament.

12 kg mangler og jeg er klar!!!

Hav en dejlig dukan dag


welle

05/10/2015 kl. 13:43
Det er så flot , det kører bare for dig . Her går det også fint , har taget 1 kilo på i weekenden , men det plejer at ryge af igen på min proteindag . Den holder jeg fast hver torsdag , det er meget nemt .

Dejlig Dukan dag til dig og alle andre der måske læser med .
Catherina

08/10/2015 kl. 10:47
Det er flot du holder ved, og ja, det er ikke altid lige sjovt. Men det bliver nemmere med tiden, i sær når man kommer ind i en rytme, hvor man ved lige hvad man skal have i huset, når man får lyst til Dukan venligt dessert eller sødt. Samt hvad man kan medbringe til fødselsdage og andre steder, så man også kan sidde og nyde noget i lækkert, i mens alle de andre også nyder deres.
bdukan

09/10/2015 kl. 07:10
Jeg er udfordret. Skal bo hos noget familie i 4 dage her i efterårsferien. Jeg tænker jeg vil tage det som grønt dage. Men jeg kan mærke jeg er tæt på at 'bare spise' hvad der er... Jeg tror det er fordi jeg har tabt 7 kg og egentlig føler mig nogenlunde sund.. Jeg ved bare at det er farligt at tænke sådan for jeg vil utrolig gerne af med de sidste 8 kg..
welle

09/10/2015 kl. 09:13
Så er det her du skal finde din indre styrke og vise dig selv og familien hvor sej du er .

Du er lige ved at være halvvejs og kan have tabt det hele til jul , så er det ikke nu du skal sætte alt over styr !!!!!!

4 dage er ikke mange dage , selvfølgelig kan du klare det , god ide med grøntsagsdage .

God mini ferie !
bdukan

15/10/2015 kl. 11:17
Nå jeg faldt i.. Chokolade og is... Big time.. Jeg tog tre dage nede i det usunde.. Kunne bare ikke hive mig selv op..

Jeg er på igen nu. Begyndte igår og er atter klar..

Pyt.. Jeg vil ikke pine mig selv med dårlig samvittighed - jeg er godt på vej med lidt buler i vejen
bdukan

16/10/2015 kl. 08:17
Det kører igen. Jeg har det jo pisse godt på de proteindagene.. God energi og overskud til at tage de næste kg. Hep hep

Catherina

16/10/2015 kl. 12:42
Godt du vendte hurtigt tilbage, og sådan kan det jo gå, i sær med ferie med andre.
Jeg må dog advare dig om,  at du risikerer at Dukan holder op med at virke, eller vil virke meget dårligere, hvis du spiser udenfor for tit.
Jeg ved en del som fulgte den, opdagede det på den kedelige måde.
Og blivere lidt lettere for hver gang man falder i, at gøre det igen og hvor det tager længere og længere tid før man vender tilbage.

Dukan er ikke sjov i længden, den er meget striks. Men det er netop derfor, at den giver hurtige resultatter.
Det er ikke en kritik, og ingen grund til at slå dig selv i hovedet eller noget, det gør kun mere skade en gavn.
Bare pas på med at gøre det, det kan gå galt, og er det for mange herinde.

Ingen løftet pegefinger herfra, jeg spiste selv uden for Dukan nogle gange imens jeg fulgte den, de fleste af os gjorde, men en advarelse du bør tage til dig.
bdukan

17/10/2015 kl. 07:20
Tak for din besked Catherina. Det er jeg taknemmelig for du skriver. Jeg havde brug for at nogen sagde det

Jeg vil kører det rene stil og ikke nuppe lidt med dine kommentar i baghovedet. Tak.

Det kører ellers godt igen. Hvordan påvirker fedt diæten? Jeg kunne ikke få hytteost og købte den med højt fedtindhold. Tænker i det laver for meget 'rod' i det eller?

Hvordan går det hos jer?
welle

17/10/2015 kl. 13:32
Der sker ikke så meget ved den lidt højere fedtprocent , det er selvfølgelig bedst med den lave . Det værste er alt det sukker , så godt du er igang igen og har det hele i baghovedet , men kroppen starter lidt forfra igen , så det kan godt være at den skriger efter sukker , men så er du sej og standhaftig for du vil jo det her . God weekend og fortsæt det gode vægttab .
bdukan

18/10/2015 kl. 08:42
Tak for opbakningen welle.

Det går så fint igen.. Sveder mere og har igen dårlig ånde.. Så er koppen igang igen. Farvel fedt

Jeg trives bare bedre på mad uðn kulhydrater. Det er vildt sådan en forskel der er i mit humør og sult
welle

18/10/2015 kl. 11:07
Ja min krop har det på nøjagtig samme måde , det er bare alle de vaner kroppen skal af med . Godt du er ved godt mod 
Catherina

20/10/2015 kl. 10:53
Flot du kom tilbage igen, De fleste af os har spist ikke tilladte ting.
Det vigtigste er at vende tilbage med det samme, og ikke slå sig selv i hovedet og bebejde sig sig at man gjorde det, da man blot får det værre af det, og er mere tilbøjelig til at gøre det endnu mere.

Mon ikke de fleste af os kender dem med "Nåå hvor er det også syndt for dig.... Gumle gumle gumle". Jeg gør i hvert fald

Jeg ved ikke om du har fået gjort det, men find Dukan venlige alternativer, så du har noget at hygge og forkæle dig med og tage med når du skal noget, så du ikke bliver fristet til at bryde Dukan Diæten og spise ved siden af.
Jeg havde en masse Dukan Desserter jeg vekslede imellem, det gjorde det altså noget nemmere og sjovere at holde i længden.
bdukan

25/10/2015 kl. 07:15
Det går ikke så godt her.

Har svært ved at spise noget. Har lidt konflikt med min mand og er udfordret på mit job. Tænker det er lidt stress og jeg er bare træt med træt på..

Er på dukan men vægten står stille, nok fordi jeg spiser meget lidt.

welle

26/10/2015 kl. 04:56
Lyder som om du er udfordret både privat og på arbejde . Kan godt forstå du er træt og det hele virker uoverskueligt . Du kan ikke spise så meget , derfor er det ekstra vigtigt at du spiser det rigtigte og ikke hopper i sukkerfælden , hvilket jo bare vil gøre dig mere træt . Du har brug for noget mad der giver dig energi og holder modet oppe på dig . Du er så glad for det du har tabt , fortsæt det gode arbejde og energien kommer tilbage igen . Opmuntrende knus herfra 
Catherina

27/10/2015 kl. 20:35
Sikke en gang møg. Håber det går bedre nu, og det kører for dig igen.

Både stress og mangel på søvn påvirker vægten. Det gør for lidt mad også, og desværre bliver man også staffet på vægten efter man har indtaget sukker eller kulhydrat, når man spiser efter dukan diæten, og kan har indflydelse på vægten dage eller uger efter, også selvom man vender tilbage og overholder reglerne igen.

Sørg for at få hvilet godt, masser af væske, og lave noget lækkert dukan venligt mad, som du kan og vil nyde.
Bliver let fristende bare at lave det samme, som kan blive for kedeligt, så man ikke gider spise det.
Der er masser af lækre Dukan venlige retter, du skal bare finde dem der vil friste dig.
Og glæd dig over alle de kilo du allerede har smidt, og du kan sagtens smide resten Desværre bare nu det bliver sejt, så hold ud og nægt at give op
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.