Oprettet af AstridHunter d. 18/06/2014 kl. 17:06

Astrids Dukan dagbog!

Så hoppede jeg også med på Dukan kuren efter at have set et fantastisk resultat ved min mor og hendes kæreste! 

 

Jeg startede D. 15/6 og er i dag på 4 dagen af fase 1.

Jeg syntes det har været ekstremt befriende at være på en kur hvor folk ikke kigger lige så meget over skulderen som folk gør ved suppe-kur, nupo-kur og andre metoder jeg har brugt 

Min omgangskreds har været meget positive og har lyttet med når jeg har læst og fortalt om denne kur. Så meget at 2 af mine rigtig gode veninder også skal til at begynde, det gør motivationen for at vise dem et god resultat! 

 

Jeg var på udkig efter en badevægt i dag men uden held, så nu må jeg på jagt i morgen og veje mig når jeg begynder på fase 2.

 

Jeg har fulgt lidt med fra side linjen på denne side men syntes at den virker som et godt sted at finde inspiration og eksperter 

 

Jeg glæder mig til at møde jer alle sammen!

Mange hilsner Astrid 

 


lucky

19/06/2014 kl. 03:55
Hej Astrid.

Velkommen på dagbog håber du har fået en start,ja her på forum er der næsten altid en der kan svare på ens spørgsmål,og der er mange gode opskrifter.

God tur ned mod dit mål 
sabinehansen92

19/06/2014 kl. 15:51
Velkommen til! Jeg glæder mig til at følge din rejse - og håber du opnår dine mål, ligesom vi andre har
Ninapiie

19/06/2014 kl. 16:24
Velkommen her til taber siden Det er jo godt du har set hvordan det kan gå.... Så har du noget at gå efter 


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
AstridHunter

19/06/2014 kl. 18:49
Tak for velkomsten 

Ja det er rigtigt dejligt at kunne se på mennesker man omgåes at kuren virker!  Det giver et kæmpe boost i den rigtigte vej.

 

I dag stod den på A38 0,1 % til morgen med med det oblikatoriske havreklid på. Til middag lidt æg med lufttørret skinke og til aften skulle jeg prøve den tunpizza der er opskrift på her på siden!

Yum yum yum siger jeg bare!  Den var virkelig lækker, og selv min kæreste kunne få den ned til trods for hans skræk for tun 

Hvor lang tid har i været på kuren? Og er i alle kommet i mål med jeres vægt?

Jeg håber i har haft en god dag trods storm og regn vejret 

Knus Astrid 

Jeg har fundet min badevægt i dag, og købte en i limegrøn med et rosemotiv på, så ligemeget hvad vægten siger bliver man lidt glad af at se på den, og det gør jo ikke noget når nu man er igang med en kamp mod vægten 
Mecaoni

20/06/2014 kl. 18:25
Åh elsker den tunpizza, har lavet den 3 dage ud af de 5 i angrebsfasen jeg har haft indtil videre. Lavede den endda for min søster som var meget skeptisk, men hun kunne også rigtig godt lide den Det eneste jeg har problemer med er at den smuldre, når jeg prøver at skær den ud, og det bliver ikke en rigtig pizza, men nærmere smulder. så jeg arbejder på at finde ud af hvad jeg gør forkert

Jeg er også selv lige startet på kuren, på min 5. dage - men så motiverende at se hvor meget folk har tabt sig. Jeg er så en af de der skal tabe meget men i følge dukan skulle jeg nå mit mål i 2015 
sabinehansen92

20/06/2014 kl. 18:28
Ja tunpizzaen er også en af mine favoritter. Hvad fik I på den? jeg er lidt begrænset der, så jeg har kun prøvet med laks, rejer og lidt light ost.

Jeg begyndte i august og sluttede præcis tre måneder senere da jeg nåede mit eget mål med et vægttab på 11,4 kg.

Hvor meget vil du gerne tabe?

God weekend!
AstridHunter

21/06/2014 kl. 07:09
Min kæreste var også MEGET skeptisk men den gled da ned

Jeg smed lidt skyr i for at mindste den smuldre tendens det har, og det virkede faktisk meget godt

Mecaoni det er så dejligt at se dem der allerede har tabt sig Og jeg kan de se på din lilly  slim at du allerede er godt på vej! 

 

sabinehansen92 vi provede bare med rejer som på opskriften men man kan jo næsten få det hele på tænker jeg? Man kan jo lave en vegetar på P+G dage, eller med noget kyllinge pålæg eller bare med oksekød?

Jeg skal tabe ca 14 kg for at komme ned på min "før kærestevægt" 

Der gik desværre for meget hygge og junk food i den så nu må jeg stramme op! 

 

Tillykke med dit vægttab!   

I følge mine regninger skulle jeg kunne nå mit mål til midten af August lige inden skole start igen
Mecaoni

21/06/2014 kl. 19:41
Ja det går i hvert fald frem af, nu er det rimelig meget jeg skal tabe så det går forhåbentlig lidt hurtigt in starten, så man får frisk mod

Håber du får tabt dine kilo
sabinehansen92

23/06/2014 kl. 17:48
Jeg er bare meget skeptisk med at putte oksekød på den, men ja det handler nok bare om at prøve det! 

Ja sådan et kæresteforhold kan hurtigt ende med et par 'forholds-kg'! Det er også super rart at være klar til skolestart og så se bedre ud, end da man sluttede i skolen 
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.