Oprettet af Catherina d. 31/05/2015 kl. 21:17

Catherina's dagbog.

Dette er min 3. dagbog herinde, og er gået frem og tilbage de sidste mange måneder om, hvorvidt jeg overhovedet burde lave en herinde. Grundet det ret .. stille forum vælger jeg alligevel at oprette en, selvom jeg ikke længere spiser efter Dukan.

Jeg er som sagt ex-dukaner. Men pga at jeg spiste efter dukan i 11 måneder, har jeg på en eller anden måde ikke kunne slippe dette forum helt, som jeg var meget glad for dengang. Da der ikke så tit står noget nyt herinde, vælger jeg at sætte mine tanker ind, måske kan det hjælpe nogle, eller måske kan det gøre mig sundere og få mig til at motioner mere, hvilket jeg stadig ikke er heeelt god til så meget som jeg burde.

Jeg er netop fyldt 37, sidste uge, og må indrømme at ting som sundhed, mad, fedme, fedme epidemi, tøj og forskønnede ting, er begyndt at fylde en hel del i min hverdag og mine tanker.
Jeg startede på Dukan tilbage i november 2012 med en startvægt på lige under 110 kilo, jeg forstår ikke hvordan det kom så langt ud, og græmmer mig over billederne fra dengang, og mere, jeg kan ikke længere genkende migselv fra dengang.
Jeg fulgte Dukan i 11 måneder, og smed samlet set en 33-34 kilo, var 300 eller 400 gram fra at skulle gå i fase 3, da jeg grunden en skade ikke kunne træne og havnede i et smertehelvede i 3 måneder, og tænkte F*** diæt imens jeg havde det sådan.

Det kostede mig næsten 9 kilo på de 3 måneder, og startede op med en ny angrebsfase i januar 2013 hvor jeg ikke tabte mig så meget, samt mindede mig om alle de problemer jeg havde med at leve efter dukan, i de 11 måneder, hvor det gik MEGET langsomt, medmindre jeg spiste udefor dukan en dag eller 2, hvilket satte lidt gang i vægttabet igen.
Det lå bare ikke til mig at spise de mængder mad og så tit. 6 måltider blev hurtigt til 4, og så var 1 eller 2 små snacks, som mine havreklid med mælk, eller som en pandekage eller en proteinshake efter træning.

Så efter min anden angrebsfase skiftede jeg til en faste/letfaste diæt i januar 2013, og lever stadig efter den.


Catherina

22/06/2015 kl. 16:35
Min in body scanning er i morgen, spændt på den.

Da jeg kom til cirkle træning i dag, fik vi alle den dårlige nyhed, at vores træner stopper efter denne uge, da hun har fået nyt job i Brande.
Jeg er glad for hende, og fedt for hende og tillykke. Men mit egoistiske jeg er møg ked af det og tænker AAARRRGGGHHHH Og sikke en gang møg, både for mig, men også de andre på holdet, da hun har været helt vildt god, og hende som fik mig igang med at træne igen.

Da det også er sket pludseligt, og de åbenbart regnede med det først var fra august, står vi uden træner, og ikke engang sikkert, at vi får ny til august, selvom driftlederen sagde, at han meget nødigt vil af med holdet, og gør alt hvad han kan for at det ikke sker.
Møg møg møg, og vi får nok tidligst ny træner til august.

Derudover har jeg selvfølgelig brugt alt for meget på nyt tøj, og især nyt undertøj. Ville ikke være så slemt, hvis det ikke var fordi Hunkemøller nu har op til 50 % og 7 par trusser for 200.
MUST BUY MORE .........

Så meget for min regel om helst ikke at købe mere tøj her i juni måned. Men mit undertøj trængte virkelig til at blive udskiftet, og man føler jeg sgu noget mere lækker, og man har noget på som passer og sidder godt.
Månedet er gudskelov snart slut (sådan da), og er i det mindste ikke i minus (endnu )

Noget godt.
Jeg har genopdaget min kærlighed til Isis chokolade mousse, og nydt færre lækkerier i sidste uge.
Derudover opdagede jeg også hvor lækre Sun Lollys frys selv is er. En i hindbær og cola er en ok dessert til tvet om aftenen, og 110 for de 2 (til sammen).

Og så blev jeg udtrukket som vinderen af en lækker kjole på facebook siden af en butik, jeg har købt virkelig meget hos, i et center hvor jeg træner.
Det henter jeg i morgen, efter min scanning, og glæder mig

Og selv hvis In body scanningen ikke er prefekt, så VED jeg, at muskel-fat control på den vil være bedre, og vil være glad, uanset hvad den siger.
Og er der ingenting sket, ja så vil jeg stadig glæde mig over, at jeg er kommet igang med at træne, og fået meget nemmere vil nogle af øvelserne, og genopdaget mine mave muskler, samt hvordan man spænder dem.
welle

23/06/2015 kl. 03:55
Alt i alt en dejlig uge , undtagen lige på motionsfronten i form af manglende træner , skader og et hak i fingeren !!!! Tillykke med din nye kjole , hvor skønt . Ja , nyt lingerie kan vi ikke undvære , så skønt når det er nedsat , så sparer vi jo så meget , så vi hellere må købe noget mere ? Isis chokolademousse den brugte jeg også meget , den er ikke helt tosset , men nu er jeg gået over til den helt rigtige , mums , spiser bare lidt mindre . Min vægt rører sig stadig ikke så meget ud af flækken , tog 500gr på i weekenden , men det ryger på min proteindag . Kan du have en dejlig dag ?
Catherina

23/06/2015 kl. 14:22
Tusind Welle og helt enig omkring undertøjet, fik købt 6 bh'er derinde i dag. Der var tale om 3, hvor der fulgte 2 med i hver.
Ingen af dem var (desværre) 100 % min størelse, men pga prisen tog jeg dem alligevel, da de sad godt, de ikke havde min størrelse, og prisen var "omg".
2 af dem kostede 85, og den sidste 150. Alle var sat ned fra 290, som de har kostet i hvertfald de sidste 2 måneder, indtil i går online og i dag i butikken.
Jeg hoppede så et nummer op i livet, og må bae sætte den i den inderste. Ville hellere være hoppet et nummer ned, med så ville jeg ikke kunne få en cup størrelse stor nok.

Jeg køber ihvertfald fremover mit undertøj i Hunkemøller, som har op til 50 % rabat på udvalgte vare i øjeblikket (Håber ikke det bliver betragtet som spam ulovlig reklame).
Desværre var der ikke meget i den model deres online guide anbefalede mig på tilbud, men det er jo nok typisk, og de andre er jo også fine nok.

Den kjole jeg vandt, ja behøvede ikke være den på billedet, som var sat 50% ned. Var alle af den model fra det mærke, hvilket var en fed overraskelse.
Jeg fik vist nogle forskellige, og bad om at prøve den sorte model, og sagde det nok skulle være en L eller M, jeg var ikke sikker. Hun svarede at det regnede hun også med, og jeg fik begge med ind.

L passede ok og så rent godt ud, men føltes løs i det når jeg bevægede mine hofter.
Min mor var noget skeptisk, og mente den skulle ihvertfald ikke være mindre, da den var strem. Jeg valgte dog alligevel at prøve den i M, som sad meget bedre, og valgte den.
Virkelig virkelig fedt at vinde en kjole til 599, hvilket jeg næppe ville have givet for en kjole eller prøvet, og den sidder selvfølgelig også bedre end noget billigere.

Jeg er begyndt at se et program som hedder "What not to wear", eller har set det gennem de sidste mange måneder, og rigtig glad for det program.
Jeg har også forsøgt at tage meget af det til mig, og tænke over de ting, som de siger deri. Og jeg er ret sikker på at min nye lækre kjole opfylder de ting, som en kjole bør efter min kropstype.
V udskæring - check, kropsnær i siderne - check, for i - check, "løs" stof foran til at skjule min mave - check.
Og kan næsten ikke komme mig over, at denne nye lækre sag er min helt gratis, pga en "del og like" konkurrence på facebook fra en butik, jeg alligevel går forbi et par gange om ugen, og faktisk har købt en del tøj i.

Nogle gange er man bare heldig, og andre gange ikke.. "Fortsættes"..
Catherina

23/06/2015 kl. 15:02
Oh scanning my scanning why are thy ... so unkind to me.
Fik jo lavet min inbody scanning tidligere i dag, og skal abselut IKKE i glas og ramme.

Jeg endte jo med at sige (skrive), at det var ligemeget hvad den sagde, uanset hvad ville den give bedre resultat end det i februar.

Ja ... jeg kommer da til at æde mine egne ord der.

Jeg lavede den i trusser, bh og en top, og inden jeg stillede mig op på vægten sagde min cirkeltræner, som også er den der har stået for de scanning, at hun kunne se tydelig forskel på mine ben, som så meget flottere ud.
Jeg svarede at jeg selv kunne se tydelig forskel på min mave, som ser meget bedre ud, og trak op og viste den, inden jeg hoppede i tøjet igen bagefter. Hvilket hun også gav mig ret i, og sagde at jeg og en anden var de to, som hun mente gjorde det bedst på hendes hold, og havde opnået de bedste resultater, og sagde hun nærmest kunne se forskel fra gang til gang.

ALT og jeg mener virkelig ALT på den var blevet værre siden februar.
Min fedt procent var gået op, muskler ned, vand ned, selv mit hvile stofskifte var faldet, og min waste-hip ratio var blevet værre.
Alt den kunne måle var forværret, og vi kiggede faktisk begge undrede på papiret.

Faktum var, at jeg faktisk spiser sundere nu, end jeg gjorde for 4 måneder siden. Jeg spiser ikke kage og is helt så tit. Derudover har jeg motioneret regelmæssigt de sidste 4 måneder, 2-3 gange hård træning om ugen, med mindre sygdom eller skader, eller 2 uger efter jeg fik fjernet min visdomstand.
Jeg er i bedre form end jeg har været .. ja nok siden jeg var teenager. Jeg kan se tydelig forskel på min krop i spejlet gennem de sidste 4 måneder, jeg kan tage flere kilo når jeg styrketræner, mine muskler er blevet tydeligere, ja jeg har endnu opdaget at jeg kan spænde mine brystmuskler når jeg vil. Jeg vidste ikke engang at jeg havde dem.

Alligevel sagde deres vægt at alt var blevet dårligere, og fatter det stadig ikke. Det giver virkelig ingen mening, og mere, træneren forstod det heller ikke. Hun nævnte så, at det måtte være kosten, men den er ikke blevet værre, ja faster jo på 500 skiftevis 3 og 4 dage om ugen.
Faktisk lagde hun hånden over papiret, og sagde at jeg ikke skulle kigge for meget på det. Hvad jeg skulle kigge på var SPEJLET og mit tøj, og hvad jeg følte i min krop og hvordan den havde det. Samt sagde at det jo var begrænset hvad vægten kunne vise.

Vægten havde sagt 69,4 kilo, hvilket var ok efter 2 dage med alt for lidt søvn, og ikke kommet af med nok på toilettet de sidste par dage, samt drak 2½-3 liter væske i går.
Jeg vejede 67-68 kilo det meste af sidste uge og ugen før.

Vægten er ligemeget, min bmi er stadig under 25, men ja ... fatter stadig ikke de andre tal alle er dårligere. Og i SÆR ikke, at mit stofskifte er faldet.
Mit bmr var 1352, fra 1409-1640 stod som normalt.
Januar var 1299, februar 1363, i dag 1352.
Måske minimal forskel, men når man tænker på, at jeg ikke trænede på de første 2, og har trænet fast de sidste 4 måneder.

Nå, jeg er træt af det her, tid til at kontakte lægen og få undersøgt mit stofskifte grundigt. Jeg ved ikke om det er lavt nok til at jeg bør få noget for det, eller om jeg overhovedet har lyst til at spise piller for det, men nu vil jeg have ren besked om det.
Catherina

23/06/2015 kl. 15:08
Jeg glemte helt Welle, jeg håber også du har og får en god dag, samt andre der læser med.
Det er altid så "hyggeligt" når andre kigger ind og skriver en besked.

Jeg er på ingen måde slået ud af de negative tal, screw that. Cirkel træning ind i morgen og så helst 2 gange cardio træning i løbet af ugen.
Min mor og jeg gik også fra Rødovre centeret til Brøndbyøstre st både i går og i dag.
Tænker jeg måske dropper fasten den næste uge, og så starter op igen fra næste uge. Kan være min krop er for stresset i øjeblikket eller har brug for færre fastedage, eller flere :D  Nu må vi se.
welle

24/06/2015 kl. 06:19
Lækkert med nyt undertøj og sikke en sød butik , at du selv kunne vælge kjole . Ja , pyt med tallene , du kan mærke en kæmpe forandring og du har det godt , det er jo det vigtigste . Dejlig dag til dig !!
Christel

24/06/2015 kl. 13:16
Er ked af at høre, at din test ikke viste fremgang. Nu skriver du, at du faster på 500 kcal 3-4 gange i ugen. Hvis du husker det, så ville du ikke længere være på min 4:3 kuren som administrator, da du ville faste på 0 kcal, som du mente var fulgt forsvarligt. Du var så sikker i din sag, så du blev rigtig sur på mig og forlod gruppen (jeg var jo som opretter bare nødt til at overholde reglerne for 4:3). Hvis du husker det, så sagde jeg dengang, som der står i bogen, at Krista skriver, at man på 0 kalorier med faste mindst 3 dage i ugen vil miste muskelmasse. Jeg siger det ikke for at være smart, men for at hjælpe dig. Hvis du spiser 500 kcal på fastedage, hvorfor stod du så så stejlt på at det var rigtigt for dig. Hvis du derimod får 0 kcal som du fortalte mig for nogle måneder siden, så kender du grunden til, at du nu har tabt muskelmasse. Ønsker dig alt det bedste, selv om jeg blev skuffet over dig dengang
Christel

24/06/2015 kl. 13:19
Ps. Jeg kæmper også med vægten. Det virker pt. som om at faste ikke virker for mig længere. Jeg dyrker ekstremt meget motion. Gik 30 km i et stræk forrige weekend og cyklede 65 km på en dag, jeg har forbrændt 40.000 kcal på en måned ca. Og alligevel har vægten været svagt opadgående. I mit tilfælde ved jeg ikke om jeg får for meget eller for lidt. Og jeg skal også snart have lavet en test for at se, om jeg har fået flere muskler/mindre fedt. I dag er vægten efter spisedag dog det samme som efter fastedag, så nu sker der vist noget igen.

 

 
Catherina

26/06/2015 kl. 16:26
Åh Christel Christel Christel...
Jeg har bevist valgt ikke at skrive eller kommentere i din dagbog, da jeg ikke så nogen grund til tilføre drama, hvor der faktisk ikke havde været noget til at starte med.
Da du nu har skrevet i min, vælger jeg at besvare det.

Den besked du sendte mig i sin tid over facebook inden du blokede mig viste, at du havde fået nogle ting galt i halsen, og vist stadig har.
Jeg var faktisk nødt til at læse den facebook besked 2 gange for at være sikker på, at JEG ikke havde misforstået den, hvorefter jeg skreg af grin imens jeg rystede på hovedet over det.

Du har ret i at jeg forlod din facebook gruppe, men jeg gjorde det ikke i vrede. Hvad skulle jeg være vred over ? Jeg skrev tilmed en farvel post inden jeg gik, hvor i jeg så diplomatisk jeg formåede forklarede hvorfor jeg gik, samt ønskede alle held og lykke. Jeg sagde dog, at de skulle lytte til dem selv og deres egen krop, hvilket jeg stadig mener og anbefaler folk, og det uanset hvilken diæt eller bare kost de følger.

Jeg havde faktisk også skrevet til dig, at da det var din gruppe, var det selvfølgelig dine regler som galt derinde. Jeg gik fordi jeg ellers ville havde rådgivet anderledes end de regler du havde sat op. Og hvis jeg droppede at give råd ( hvilket jeg faktisk gjorde i ugerne inden jeg gik), ville jeg stadig kunne skabe forvirring og drama ved at nævne hvad JEG gjorde samt hvorfor.
Sjovt nok mente jeg, at jeg tog det noble valg ved at gå inden der opstod problemer. Jeg var på intet tidspunkt vred på nogle, hvilket jeg jo ingen grund havde, men morede mig dog en del over at jeg blev blokeret og beskyldt for at være vred og fornærmet.

Jeg mener heller ikke at jeg påstod at alle mine fastedage var på 0 kcal eller at folk skulle gøre det, i så fald har folk (eller nogle)  misforstået noget. Jeg faster stadig på 0 kcal fra tid til anden, men det sker mere sjældent nu pga min træning, hvor jeg nyder protein efter, hvilket gør træningsdage umulige at køre på nul, hvis de falder på en fastedag.
Jeg kørte faktisk ikke engang fast på nul kcal på fastedage dengang, og har aldrig påstået det. Blot at jeg kørte OP TIL 500, om det så hedder 10, 50, 100 eller 500 er jeg ret ligeglad med. Ikke det som tæller for mig.
Jeg har heller ikke påstået at det var det rigtige for andre. Blot at de selv skulle mærke efter hvad der var rigtigt for dem. Den del står jeg faktisk stadig "stejlt på".
Jeg mener stadig, at den som kroppen sidder på, bedre kan mærke efter hvad der er rigtigt eller forkert for netop dem, hvis altså de er i nok kontakt med dem selv og deres krop til at mærke noget.
Jeg mener også stadig at vi alle er forskellige, og forskelligt hvad der er rigtigt for den enkle.

Lidt sjovt at det var det samme min træner sagde til mig, imens hun lagde hånden over papiret fra scanningen, og sagde jeg ikke skulle kigge på det, men i stedet kigge i spejlet og hvad jeg selv følte og mærkede.

Det er også rigtigt at jeg har "mistet" 200 gram muskler i følge den scanning i løbet af de sidste 4 måneder, hvor jeg har trænet styrketræning, og sjovt nok fået tydeligere muskler og kan tage flere kilo. (Jeg mente faktisk det var 500, men var et andet tal jeg kiggede på, og ikke hvad jeg havde).
Det er muligt det er sket pga jeg har fastet for meget. Dog "lavede" jeg 1.7 kilo muskler fra den 13-1 til den 26-2. Min træner var mundlam over det spring dengang, og var pga den enorme forskel fra nummer et til nummer to, at jeg havde troet at den nye ville vise et kæmpe spring igen, som ville være endnu vildere og flottere.
Men jeg var faktisk også udhvilet på de første 2, og var i søvnmangel gennem 2 dage på den nye, plus mine tarme var godt fylgte.

Jeg har da tænkt over, helt hvor meget det har eller kan have påvirket resultattet. Ellers overlever jeg nok også de 800 gram jeg vejede mere. Som sagt, resultattet slog mig på ingen måde ud, og jeg var heller ikke ked af det, ikke engang skuffet, da jeg stadig bare undrer mig og stiller spørgsmålstegn ved det. Og hvis det er 100 % korrekt, og alle de forskellige ting ikke spiller ind og bare dårlige forklaringer, Tja, så er det også ok, dog stadig mærkeligt.

Jeg har droppet fastedagene i resten af ugen, (hvis jeg kan holde det), da jeg tænker min krop måske har været overstresset pga kosten og træningen, for slet ikke at nævne de allergi piller jeg er nødt til at proppe mig med, for at min krop ikke opfører sig som om at den har influenze. Den fik også kun en uges "fri spisning" efter jeg fik fjernet i visdomstand i slutningen af april.

Endnu ikke fået ringet til min læge for at få undersøgt mit vildt lave hvilestofskifte tal. Bør jeg gøre. Jeg er meget muligt en af dem som kan hævde, at det er svært at tabe sig når man har for lavt stofskifte. Eller også vil min vægt bare ikke længere ned, selvom den sagten kan. Eller Dukans udregning havde måske fat i noget rigtigt, da den sagde min sande vægt var 73 kilo, så bør omkring de 68 jo være ganske godt klaret.
Catherina

26/06/2015 kl. 16:35
Eneste som jeg virkelig har hængt mig i, og finder virkelig mærkeligt og måske også foruroligende er mit BMR tal. (Hvilestofskifte)
13-1  = 1299
26:2 = 1363
23:6 = 1352

DET burde ikke være faldet med regelmæssig motion over 4 måneder, hvor jeg svede godt igennem.
welle

28/06/2015 kl. 08:17
Håber du nyder det sidste af weekenden . Det er jo en flot vægt du har nu , sejt at vi kan holde det 
Catherina

28/06/2015 kl. 10:28
Tusind tak Welle, håber også du har fået nydt din weekend
Må nok indrømme, at jeg mest af alt har været træt gennem min.
8 timers søvn er bare ikke nok for mig, hvilket er et probem, når man er en natteravn som jeg, og jeg har fundet et nyt madprogram (Mad og madlavning er faktisk en af mine særintresser), som de er begyndt at sende ret sent hver dag, og jeg er allerede "bidt" af det, og vil se hvem der vinder.

Jeg har ikke været forbi Fitness world siden i onsdags til cirkeltræning. Jeg tænker lidt, at de nok tror, at jeg blev slået meget ud, at jeg har droppet træningen. Dette er selvfølgelig ikke tilfældet !

Men jeg var total kvæstet når jeg havde trænet der, og tænkte en del af det nok ikke skyldtes selve træningen, men alle de andre ting, som folk gerne tager for givet og ikke tænker over.
(Plus selvfølgelig at jeg ikke ville afsætte så mange timer, og være for træt når jeg kom hjem, da der lige er kommet ny patch in WoW, og jeg har alt for meget at lave derinde    )

Jeg er derfor begyndt (endelig) at træne på min motionscykel igen, som står inde i stuen, så jeg kan se noget godt imens jeg træner, så tiden går hurtigere.
Det gjorde jeg torsdag og lørdag. Fredag vaskede jeg en 8 maskiner i vaskekælderen (den hvide 30'er og den mærke 30'er havde ikke helt så meget i). Hvilket jeg mente var træning nok.
Skal så også op på den lidt senere i dag.
Lidt meh at den digitale del "døde" da jeg startede på den i går. Skiftede batterier, men hjalp ikke. Tog så tid på videoen (ja har stadig en af dem, bruger den dog meget sjældent), men ikke det samme. Og mangler sekunderviser, samt fart og afstand.

Så bliver nok nødt til at rykke cardio'en tilbage til Fitness world.. engang i næste uge eller den efter.


Læste lidt mere op på for lavt stofskifte, var faktisk lidt skræmmende, og havde ikke tænkt over, at det betød organerne og cellerne ikke fungerede optimalt og fik næring nok.
Jeg havde mere set det som bare lav forbrænding og svært ved at tabe sig. Jeg har faktisk også de fleste af symptomerne. Jeg har bare set min træthed og søvn behov og hvor hurtigt jeg blev udmattet som en del af min autisme, og at sanserne overvældede mig.

Jeg ringer derfor til lægen i morgen, og viser prøverne at jeg har det, så spiser jeg pillerne. Ellers er det måske mine allergi piller, som jeg skal tage hver dag, eller sanserne eller mangel på noget helt andet. Nu må vi se.

Må nok hellere lige nævne, inden jeg får af vide, at mit lave hvilestofskifte skyldes at jeg faster, eller faster for tit eller forkert, at min første analyse med en tanitavægt som også måler det, er tilbage fra 30. august 2013, hvor jeg spiste efter Dukan og motionerede hverdag, som man skulle på Dukan i fase 2.

Jeg vejede på det tidspunkt 79,2 (med tøj på), og mit bmr var 1513 på det tidspunkt. Hvilket selvfølgelig var højere, men stadig et pænt stykke under den lave ende af "normalt" for den vægtklasse (samt højde osv).

Og allersidst, superflot at du kan holde vægten Welle, jeg er imponeret over det
welle

28/06/2015 kl. 15:53
Tusind tak , nyder det også , tror at Dukan kuren er det min krop har skreget efter i flere år . Spiser jo rimelig normalt nu , dog med min ugentlige proteindag og daglige klid , men det er så skønt at vægten ikke svinger mere end den gør . Og det er jo uden motion , da jeg har dårlig ryg og ben . En enkelt gå tur og mine rygøvelser bliver det til . Det lyder som om du har haft travlt med vasketøjet .....
Christel

29/06/2015 kl. 11:33
Dit BMR falder, når du har færre muskler og mere fedt. Fedt forbrænder ikke fedt. Det gør musklerne. Men der er så lille forskel, så det knap har betydning. Jeg har ikke skrevet noget til dig, som var til at grine ad .. jeg bad dig bare om ikke at rådgive folk i gruppen, så det gik imod bogen. Du må da selv gøre som du vil, men du kan vel nok forstå, at en admin ikke kan sige højt og tydeligt at hun får 0 kalorier på fastedage, når vi skal have en fjerdedel af vores tdee. Og jo du virkede sur og slettede mig endog som ven. Du havde aldrig røbet inden, at du fastede på 0 kalorier, så det kom som et chok.

Godt at høre, at det ikke var fast på 0 kalorier.

Faktisk kunne der måske være en ide i at få o kalorier, hvis man vil af med nogle af musklerne. Jeg kender så ikke til sundhedsværdi, men jeg slæber rundt på 40 kg muskler. Men utænkeligt at jeg kan undvære mad en dag, tror jeg. Pøj med dit projekt. Og jeg skal nok kigge væk fra din profil fra nu af.

 

 
lucky

05/07/2015 kl. 11:12
Alt for længe siden jeg har været forbi,så der var en del at læse op på 

dejligt med nyt undertøj,og ja man har et standpunkt til man tager et nyt,håber ikke du gik i minus på dit kort 

Det var da fedt at vinde en kjole.....

Godt det ikke slog dig ud med alle de tal,og ja se på hvordan du har det og din krop har forandret sig til det bedre.

Forsat god søndag til dig knus..
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.