Oprettet af Chrisycat d. 06/04/2013 kl. 17:52

Chrisycats Dagbog

Jeg er helt ny her og jeg starter på Dukan på mandag. Der er handlet ind og opskriften på pandekager printet, samt liste over hav der er tilladt og toleret i angrebsfsen, hvor jeg skal være i 6 dage.Kan da lige fortælle at jeg bor på sydfyn og er 44år, har kæreste og 2 voksne børn. Til september skal jeg have en ny hofte og det skulle gerne motivere mig til at få smidt nogle kg. Jeg ved foråret bringer en del fester, men så må kuren så bare tage det længere tid. Glæder mig til at komme igang og til at lære nogle af i andre tabere at kende via dette forum.


lucky

04/03/2014 kl. 18:21
Dejligt at høre at det går godt for dig i fase 3,lyder til du har godt styr på hvordan du planlægger dit festmåltid.

Forsat god uge til dig
Ninapiie

05/03/2014 kl. 16:43
Heeej søde.

Hvor er det lææænge siden!!! Og weee du er kommet i fase 3!!! Hvor flot! Hvornår gjorde du det?

Lovede dig engang en opdatering på fase 4. lover at den nok snart skal komme..... tror jeg skyder den lidt med vilje.... for den er ikke helt god .

Håber ellers alt vel.... knus


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
DWA

17/03/2014 kl. 06:38
Du er simpelthen for sej, jeg er dybt dybt dybt misundelig.  Kunne du ikke sende lidt af din jernvilje min vej, det er vist temmelig nødvendigt efterhånden.

Tillykke med de fantastiske resultater
Chrisycat

18/03/2014 kl. 10:11
Ja jeg er jo ikke så flink til at besøge forum, det skyldes både at jeg ikke helt kan overskue det nye look, de jeg "kendte" mens jeg kæmpede mest er her ikke mange af mere og når man ikke følger med kommer man ikke til at kende nye.   Nå men lige en update her fra, hvor det går fint med Dukan, der er uger hvor jeg er bekymret for at der blev lidt for meget fest, ofte i form af kage - jeg elsker kage. Alkohol drikker jeg ikke ret meget af til mit festmåltid og det er sjældent med 3 retter her, så derfor tillader jeg mig lidt kage i stedet Jeg får passet min motion, spist rugbrød, frugt af og til og savner stadig ikke ris, pasta og kartofler. En tid troede jeg min vægt ville blive på de 68,3 efter 3 uger der, men nej - nu er den igen gået ned på 3. uge og jeg er nu på 65,7 hvilket er det laveste jeg har været på. Jeg har lavet mig en nu vægtkurve da jeg kom i fase 3, som jeg egentlig ikke har haft på her, men måske skulle jeg sætte den ind også - tror jeg forsøger det - Rigtig god uge til alle   Hov for resten, jeg tager på en uges ferie ned i varmen på lørdag - er lidt spændt på hav det kommer til at koste på vægten.



lucky

18/03/2014 kl. 17:19
Ser ud til du har rigtig godt styr på fase 3, vil du gerne tabe mere?

 
Chrisycat

18/03/2014 kl. 19:49
Nej jeg vil egentlig ikke tabe mere. Jeg var mere end glad da jeg nåede de 70 kg og gik i fase 3. Men det er ikke et problem at vægten er faldet yderligere - jeg vil bare gerne have at den bliver mere stabil



Ninapiie

18/03/2014 kl. 20:58
He he det er da lidt af et luksus problem søde

Rigtig god ferie.... pas på dig selv


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Chrisycat

02/04/2014 kl. 11:45
Ej altså, nu skrev jeg en længere afhandling om min ferie i går og så er den har bare ikke

Nå på den igen, vi havde en rigtig god ferie med det skønneste vejr. Jeg har ikke tænkt på Dukan, bortset fra at jeg har gået ture og taget trappen til 6. sal hvor vi boede. Fik også læst en del Videnskabsteori. Det er ikke fordi jeg er gået amok i is, mad m.m men har da fået federe mad, lidt chips, vin og flotte drinks. Og så har jeg jo ikke trænet i 2 uger. Det blev nok ikke bedre af at vi lige fik pizza inden afrejse, en burger da vi kom hjem og så røg jeg lige i en rittersport og søndag lod jeg mig friste til en pose kanelgifler som er min store last og som jeg ikke har rørt i et år. Her den 8. april er det nemlig 1 år siden jeg gik på Dukan - hold op det er gået stærkt. Nå men al dette ferie sjov kostede så lig 3 kg. men jeg er dog stadig under mit Dukan mål. Mandag havde jeg som altid protein dag og i går var jeg igen på en god fase 3 dag og en tur i fitness. Nu håber jeg så bare at vægten måske lige falder lidt igen nu det bliver hverdag med træning. Men de 3 kg er en god lærestreg om, at en gang overvægtig betyder at der skal passes på til evig tid. Rigtig god uge til jer alle

 



Chrisycat

08/04/2014 kl. 08:05
Er tilbage i fase 3, fik et rigtigt festmåltid med 3 retter lørdag - ikke tit det sker, men mine forældre disker altid op med noget lækkert. Men hvor er det en kamp i øjeblikket - min søde tand er helt ustyrlig. Fik mig til at snuppe lidt mørk chokolade, og lidt for mange Nelli Dellies, men 0,5 kg ned er jeg godt tilfreds med. Og jeg er tilbage med fitness, selvom det ikke er lysten der driver værket i øjeblikket. God uge til jer alle



lucky

08/04/2014 kl. 13:37
1år på Dukan ja tiden går og det køre jo fint for dig i fase 3 og du har ret i man skal passe på for man tager hurtigt på men når man så er på vagt over for det og får smidt dem igen så er det jo godt,jeg fik ikke lige smidt det igen jeg havde taget på,så godt du hurtigt tager fat igen.Næ nogen gange skal man tænke på hvor godt man har det når man er på vej hjem fra fitness  og god uge til dig...
DWA

08/04/2014 kl. 13:49
Hvor er du sej, du skal nok få styr på den søde tand.

Har du fået datoer?? Så vi kan se om Fyn skal være stærkt repræsenteret på hobbyudstillingen, Tror jeg tager det hele med hihihih Kan altid vinde prisen for tungeste

 
Ninapiie

09/04/2014 kl. 21:34
Syntes nu du er super sej. Og ja det er utroligt så hurtigt man tager på...... Så krydser fingre for at du snart er stabil igen


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Chrisycat

23/04/2014 kl. 08:42
Håber alle har nydt påsken, min er blevet brugt på at skrive på min opgave i pædagogisk viden og forskning. Men har da også haft besøg af en veninde, mine børn og svigerbørn og en dags arbejde. På trods af at jeg er faldet i med for meget brød og noget chikolade, så er vægten alligevel sneget sig et lille kg. ned på de sidste 14 dage og det er helt fint med mig. Inden længe er jeg klar til 2. del af fase 3. Men jeg har svært ved at tro på stabil vægt - det har den endnu ikke været. Og at jeg kan holde min vægt i fase 4 er for godt til at være sand, tror jeg desværre. Nogle der har fase 4 erfaringer de vil dele? God uge til alle



fauer

23/04/2014 kl. 11:23
det er da flot
tabt 26 kg, er i fase 3
Chrisycat

30/04/2014 kl. 07:22
Ugen er gået fint uden de voldsomme udfordringer. Kæmper dog lidt med den søde tand, men med en Nupo Karamelbar i skuffen som jeg lige kan snuppe et stykke af er det gået fint nok. Har også bagt rababer muffins, trængte til lidt andet end klid på youghurt og skyr, selvom jeg holder meget af det. Vægten har igen taget et hop ned med lidt over 1 kg. og jeg er nu i 2. del af fase 3 - men min vægt er langt fra sabil. God uge til jer alle



Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.