Oprettet af Chrisycat d. 06/04/2013 kl. 17:52

Chrisycats Dagbog

Jeg er helt ny her og jeg starter på Dukan på mandag. Der er handlet ind og opskriften på pandekager printet, samt liste over hav der er tilladt og toleret i angrebsfsen, hvor jeg skal være i 6 dage.Kan da lige fortælle at jeg bor på sydfyn og er 44år, har kæreste og 2 voksne børn. Til september skal jeg have en ny hofte og det skulle gerne motivere mig til at få smidt nogle kg. Jeg ved foråret bringer en del fester, men så må kuren så bare tage det længere tid. Glæder mig til at komme igang og til at lære nogle af i andre tabere at kende via dette forum.


Chrisycat

23/04/2013 kl. 12:51
Jeg var på vægten i går eftermiddags(vejer mig ellers om morgenen)og denne gang også med min crogs sko på og vægten stod stadig på det samme. Min mens kommer og går som det passer den, så det kan nemt spille ind, samt at jeg idag bare drøner på toilet Så stik imod hvad jeg plejer, så vil jeg prøve at stå på vægten lørdag morgen. Vejer mig ellers kun en gang om ugen - mandag. Jeg skal i byen lørdag aften, så ved at veje lørdag morgen og igen mandag morgen, kan jeg også se hvad det koster at snyde Og ja forreste, så har jeg da været på et utal af kurer, men heldigvis har de virket så længe jeg holdt dem)))



mig

24/04/2013 kl. 23:41
Hmmm er du sikker på vægten ikke er i stykker ? altså hvis den stod på det sammen som dagen før ?<br />
Når man har været på mange kure kan kroppen godt gøre lidt modstand men det skal jo nok komme <br />
<br />
Har du set tråden om dukan mødet ? http://dinslankekur.dk/forum/andet-group3/andre-emner-forum6/tilmelding-til-vores-alle-sammens-dukan-m&#037;c3&#037;b8de-thread2978.0/<br />
Håber du har lyst til at deltage <br />
<br />
Knus Rita
Chrisycat

25/04/2013 kl. 13:07

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra mig den April 24, 2013, 23:41</b><br />
Hmmm er du sikker på vægten ikke er i stykker ? altså hvis den stod på det sammen som dagen før ?<br />
<br />
Knus Rita</div>
</div>
<br />
Hej Rita<br />
Ikke på det samme som dagen før, men det steg ikke selvom jeg havde spist flere måltider og jo, min vægt er ret drilagtig Den har lidt sit eget liv engang imellem. Lad os se hvad den siger på lørdag morgen.



Chrisycat

29/04/2013 kl. 12:54
Så blev det vejedag, var ret spændt efter kun et vægttab på 0,5 kg i sidste uge og i denne uge var der jo lille fest hos vennerne. Jeg valgte på festdagen som egentlig var en RP dag at spise RP lige indtil vi skulle til fest og fik spist mit havreklid. Til festen spiste jeg så magert grillet kød og lidt salat, ingen dressing, brød og dessert til mig. Til gengæld tillod jeg mig at nyde 2 glas rødvin og 2 små vodka med Fanta zero. Jeg har ikke været så meget på job og har derfor lidt svært ved at nå mine måltider, men sulter dog ikke. Har fået gået og cyklet nogle små ture i ugen der gik. Og tænk, til min overraskelse havde jeg tabt 2,3 kg i ugen der gik. Så et samlet vægttab på 5,3 kg på 3 uger, så jeg er rigtig stolt og glad. På lørdag er der jubilæum på min efterskole, men der har jeg PG dag, hvilket gør det hele nemmere Så morgenmaden indtages hjemmefra og så medbringes nogle kødchips og et par små tomater til formiddagsmad og til hjemturen i bilen.Så er der nok noget kød og grønt jeg kan spise til middag og på den måde skal den dag nok også blive en DUKAN dag God uge til jeg alle.



Chrisycat

06/05/2013 kl. 09:38
Jeg har haft en god uge på Dukan, har holdt ferie og har nok ikke helt fået alle mine måltider, men ingen ikke dukan ting er spist og jeg har også fået gået nogle ture. Har igen i denne uge et lille vagttab på kun 0,4 kg. Spændende om jeg skal fortsætte med at skifte mellem lille og stor vægttab hver anden uge.Nu er det hverdag igen, men på lørdag venter en stor 50 års fødselsdag og der bliver det næppe muligt at følge Dukan, men vi må se. God uge til jer alle



ElgenEllen

06/05/2013 kl. 13:38
Det er super godt du har holdt dig til Dukan og fået gået ture! Forhåbentlig tager vægttabet et ordentligt spring til næste vejning. Nedad selvfølgelig :D Og selvom det næppe et muligt at følge Dukan på lørdag, så ved du hvad der ville være mest fornuftigt at spise alligevel, så det skal nok gå fint!
Chrisycat

13/05/2013 kl. 11:11
Så gik der en uge mere og vægten siger nu 86 og ugens vægttab var 1,3 kg og trods en 50 års fødselsdag. Jeg spiste 2 små stykker frisk ananas, pillede lidt hønsekød ud af hønsesalaten, kød og salat til hovedret og ingen dessert eller kransekage til kaffen, blev dog nødt til at snuppe en enkelt kogt pølse til natmad - jeg elsker pølser Og så fik jeg dejlig vin og fik danset en del. Så jeg er meget tilfredsmed at vægten alligevel er gået pænt ned. Og nu har jeg faktisk tabt 1/3 af det ønskede, men det er nok også den nemme 1/3. Nå men jeg er frisk på en ny uge, hvor ugens udfordring er min mors 70 års fødselsdag på lørdag - ja vi fester her. Det bliver en dag hvor jeg nemt takker nej til alkohol og mon ikke der er noget mad jeg må få. God uge til jer alle



Christel

13/05/2013 kl. 13:06
Flot vægttab.
mig

13/05/2013 kl. 20:22
Ser det er længe siden jeg har været forbi dig her men sikke da en masse der er sket hos dig, super flot tab, tillykke med det <br />
Og hatten af for du er så god til at passe på hvad du spiser når du er ude <br />
<br />
Tillykke med din mor <br />
<br />
Knus<br />
Rita
Chrisycat

17/05/2013 kl. 11:44
Tak Rita Ja det går egentlig ret godt med at passe på når jeg er inviteret ud. Jeg kan godt tænke pyt, jeg vil bare spise og nyde det der bliver serveret. Men når jeg så først er der, så har jeg alligevel ikke lyst til at overtræde dukan eller jeg vælger det der er mest dukan og fravælger alt det søde, håber jeg kan holde ved



mig

17/05/2013 kl. 23:31
Det er bare så flot Ja det kender jeg godt, man har fået Dukan på hjernen hehe men det er jo kun godt og man er sgu ret stolt af sig selv bag efter, ikke <br />
Ja men det kan du da Bare tænk på at intet smager så godt som slank føles <br />
<br />
Ha en dejlig pinse <br />
Knus Rita
UNIQE

18/05/2013 kl. 06:32

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Chrisycat den May 17, 2013, 11:44</b><br />
Tak Rita Ja det går egentlig ret godt med at passe på når jeg er inviteret ud. Jeg kan godt tænke pyt, jeg vil bare spise og nyde det der bliver serveret. Men når jeg så først er der, så har jeg alligevel ikke lyst til at overtræde dukan eller jeg vælger det der er mest dukan og fravælger alt det søde, håber jeg kan holde ved</div>
</div>
<br />
Nemlig!!!!<br />
<br />
Hvorfor ødelægge et godt og solidt stykke arbejde..... Jeg har det også sådan og det er altså lidt fedt at have fundet "rygraden af stål"....... Især når man så også ser det på vægten!<br />
<br />
Ha en dejlig lørdag!
Chrisycat

18/05/2013 kl. 22:19
Tak skal i have, jeg har haft en dejlig dag hos mine forældre med dejlig mad. Eneste synd i dag var et par små tern feta og en oliven. Holdt mig fra dessert, småkager og andre ikke Dukan ting. Men kan begynde at mærke min søde tand, så må hellere få lavet noget Dukan guf



mig

19/05/2013 kl. 23:28
Hvor er det bare godt gået, giv du bare dig selv et stort skulderklap for det er da fortjent <br />
<br />
Ja se at få lavet noget dukan guf <br />
<br />
Ha en dejlig aften <br />
Knus<br />
Rita
Chrisycat

20/05/2013 kl. 08:58
Så er det igen en uge med lille vægttab - 300 gr. har ellers været ret flittig med mine gåture. Men det ser ud til at det er et mønster, at jeg hver anden uge har et lille vægttab. Den kommende uge er der ingen fester eller andet, så jeg kan rigtig gi den gas Glæder mig til at nå et tab på 10 kg, men det holder lidt hårdt synes jeg



Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.