Oprettet af fauer d. 17/01/2013 kl. 21:18

Dagbog af Birgit

Endelig taber jeg mig, første gang i år. For 2 dage siden havde jeg tabt mig det fra jul og nytår (ca 1 kg)I dag havde jeg så tabt mig 1,6 kg mere. Helt utroligt der sker nået nu,skal også nå op på -5 kg til uge 7. Jeg har da også fået løbet de 3 gange om ugen + zumba. Har nu tabt mig 18,6 kg, det bliver da dejlig når man runder de -20 kg. Jeg er ny her inde og kender ingen der er på denne kur, men dejlig at læse hvad andre skriver. Jeg er så ikke ny med at være på dukan, har været på den over et år hilsen Birgit.


mig

17/01/2013 kl. 22:31
Hej Birgit og velkommen i dagbogen <br />
<br />
Wow det er flot, så er der gang i det, tillykke <br />
Flot med din motion også <br />
<br />
Ja men der er jo ikke langt til de 20 kg så <br />
<br />
Dejligt du er med her ind nu så <br />
<br />
Rita
Ninapiie

18/01/2013 kl. 09:42
Jamen velkommen her til SUPER flot tab du har haft på Dukan Du skal nok blive glad for at du har fundet den her side her er super god opbakning


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
fauer

18/01/2013 kl. 11:32
tak Rita. Tillykke med dit store vægttab, det er bare sejt.Hvordan skriver man videre i ens dagbog? er det bare her?<br />
hilsen Birgit.
tabt 26 kg, er i fase 3
fauer

18/01/2013 kl. 11:41
Tak ninapiie, du er næsten i mål, super flot. Man får det så godt når det lykkes og så er det jo fedt at der er forskellige faser. Det bliver meget lettere at holde vægten efter man har tabt sig.jeg er nok kun nået halvvejs så der er et stykke vej i nu for mig hilsen Birgit.
tabt 26 kg, er i fase 3
mig

18/01/2013 kl. 13:02
Takker <br />
Ja du forsætte bare her, det er din dagbog nu <br />
<br />
Rita
fauer

19/01/2013 kl. 21:34
fik løbet 6 km i morges, det var hård at løbe ude i skoven i sneen. måtte gå nået af vejen, men pyt fik da rørt mig. Har fået kyllinge spyd til frokost og rodfrugter med kødgryde til aften.jeg har brugt hele dagen på at gøre klar til fest i morgen,så skal tidlig op og have gæster.I morgen skal jeg spise alm mad og så må jeg stramme lidt op på mandag. Det er lidt surt men har besluttet at i morgen skal jeg nyde dagen og have lidt af det jeg har ikke har spist længe.
tabt 26 kg, er i fase 3
mig

20/01/2013 kl. 01:00
Wow det er da super flot lækker mad <br />
Ja men så må du ha god fest i morgen husk at nyd det og så hurtigt tilbage da det ellers godt kan blive svært <br />
<br />
God weekend til dig <br />
Rita
fauer

20/01/2013 kl. 22:07
Tak Rita<br />
Nu er dagen ved at være slut, har haft 50 mennesker til åben hus fra kl 8- 20:30. Nu er jeg træt.startede med at lave morgenmad kl 6 og kl 8 kom der en masse og larmede med grydelåg.nu skulle det fejres at vi har kobberbryllup.har haft en dejlig dag og fik en masse god mad, men ingen kage og slik.Godt jeg fik løbet i går og dem fra løbeklubben sagde det var 7 km vi havde løbet, så kan godt forstå jeg er mega øm i mine ben. Det bliver dejlig med en fridag sammen med min mand i morgen og der er det vores rigtig kobberbryllupdag.Vores børn er altid med til at give os en dejlig dag og forkæle os, de er 12 og 15 år.
tabt 26 kg, er i fase 3
mig

20/01/2013 kl. 22:35
Er hvor dejligt du har haft en god dag selv om det også er hårdt at være igang så længe Stort tillykke med i morgen <br />
Wow det var da en flot lang tur, er det i et stræk ? hehe jeg ville da være død og ikke kun øm <br />
Ja så må i rigtig nyde dagen i morgen Dejligt med sådan nogle søde børn er det drenge el. piger i ha så ?<br />
<br />
Godnat til dig <br />
Rita
fauer

21/01/2013 kl. 15:43
Rita jeg har en dreng på 15 og en pige på 12 år. Det var så meningen jeg skulle løbe de 7 km, men det gik ikke så godt er forkølet og kunne ikke få luft, så måtte gå en del. Ja det føles da også som om man ikke overlevede turen... ha ha. I dag må jeg så springe løbeturen over, da jeg er alt for forkølet og dårlig kan få luft. jeg skal jo også hygge med familien.<br />
<br />
I dag har jeg fået røræg med kalkunbacon til morgenmad. Frokost fik jeg havreklid kiks med pålæg på.Har brugt næsten hele dagen på oprydning efter festen i går, sammen med familien og min svigerinde, som har været sød at hjælpe.dejlig lige at slappe lidt af her på siden.god Mandag til alle
tabt 26 kg, er i fase 3
mig

21/01/2013 kl. 23:42
Ok, dejligt sådan et par rigtige teenager <br />
<br />
Nå det var da ikke godt, nej så kan man ikke rigtig løbe så meget <br />
Er glad for at se du overlevede Ja det skal man altså huske på sådan en dag, igen tillykke med det <br />
<br />
Puha ja der er altid lidt at lave efter sådan en fest men dejligt når det er overstået Dejligt med en hjælper <br />
<br />
Kan du ha rigtig god bedring og sov godt <br />
Rita
fauer

24/01/2013 kl. 15:06
har ligget syg hele ugen og spist usund, skulle bare have nået mad ind og kunne jo ikke handle.Jeg havde taget 3 kg på, bare på den dag jeg spiste alm mad til vores kobberbryllup.Det lyder vild, da jeg kun spiste brød og ingen kage og slik.Der skal desværre ikke meget til før jeg tager på Nu havde jeg det så lidt bedre i dag og fik vejet mig og jeg har tabt mig 18 kg i alt.Jeg vil altså godt snart ned på de -20 kg.Fik tømt køleskabet for rester og lavet en omelet og er ved at koge suppe.Må hellere tage 5 dage med ren protein og få gang i vægttabetet igen.Jeg løber 3 gange om ugen og syntes at jeg mangler nået energi de dage jeg løber, hvad gør i andre for at få energi til sport? jeg spiser altid grønsager de dage jeg løber og spiser den youghurt med frugt i samme dag. nogle der har nået godt der kan give energi til løbeturen?<br />
god dag til alle hilsen Birgit.
tabt 26 kg, er i fase 3
lucky

24/01/2013 kl. 15:44
Hej velkommen på dagbog,har lige læst op i den.<br />
Det kan jo godt ha indvirkning på vægten at du ikke er helt frisk,eller du har væske i kroppen.<br />
Jeg går i motions center ,løber ikke så kan ikke lige hjælpe der.<br />
Flot du har tabt 18kg....
fauer

25/01/2013 kl. 13:08
Tak lucky og i lige måde, det er flot du har tabt dig så meget.
tabt 26 kg, er i fase 3
mig

26/01/2013 kl. 00:55
Øv du har været syg Håber du er helt ok igen <br />
<br />
Ej altså den dumme vægt men tror du ikke det er væske ?? for det lyder godt nok af meget. Og måske du har været lidt stresset op til festen ? Er du sikker på du får nok mad ?? hvor mange gange spiser du om dagen ?<br />
<br />
Godnat til dig <br />
Rita
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.