Oprettet af fauer d. 17/01/2013 kl. 21:18

Dagbog af Birgit

Endelig taber jeg mig, første gang i år. For 2 dage siden havde jeg tabt mig det fra jul og nytår (ca 1 kg)I dag havde jeg så tabt mig 1,6 kg mere. Helt utroligt der sker nået nu,skal også nå op på -5 kg til uge 7. Jeg har da også fået løbet de 3 gange om ugen + zumba. Har nu tabt mig 18,6 kg, det bliver da dejlig når man runder de -20 kg. Jeg er ny her inde og kender ingen der er på denne kur, men dejlig at læse hvad andre skriver. Jeg er så ikke ny med at være på dukan, har været på den over et år hilsen Birgit.


fauer

26/01/2013 kl. 09:57
Nu er jeg frisk igen(næsten)er oppe og skal i gang igen...pu ha en omgang.Jeg har sørme tabt mig -18,5 så de ekstra 3 kg er væk igen..... dejligt Nu har jeg jo ikke rørt mig i en lille uge, men skal ud og bruge et gavekort i dag og så må jeg ud og få gået en tur. Jeg er total træt, efter så lang tid i sengen.I går fik jeg omelet, kød til frokost og pariserbøf til aftenmad, det var guf.Tak for hilsen Rita, det er så dejligt at du altid er så posivtiv og giver en masse gode råd og søde beskeder, god dag til dig og alle de andre<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
.<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />

tabt 26 kg, er i fase 3
mig

26/01/2013 kl. 14:50
Dejligt at høre wow det er jo sååå flot, tillykke med det <br />
Ja det ka godt lige ta lidt tid at komme oven på igen efter sådan en omgang men du skal nok få energien igen <br />
Lækkert mad, sjovt jeg fik pariserbøf for et par dage siden, elsker det Ja men det er da så lidt Og tak for du kiggede forbi min dagbog, det luner altid med en lille hilsen der <br />
<br />
Også rigtig god dag til dig <br />
<br />
Knuus ♥
fauer

26/01/2013 kl. 16:33
nu har jeg så brugt 3 timer på at gå rundt i centret, så har rørt mig lidt. Nu skal jeg så også ud og gå ed hunden. Rita jeg elsker også pariserbøf, skulle lige lave en madplan og fandt så opskriften på pariser bøf.Jeg skal have lavet en madplan, så jeg ikke får lavet det samme mad hele tiden.Det er også letter at planlægge efter ens arbejdstider og hvilken dage man skal til sport.Børnene får så også en dag hver og måske min mand, selvom han ikke gider.<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />

tabt 26 kg, er i fase 3
mig

26/01/2013 kl. 16:41
Ja det må man da sige så, fik du så også købt en masse gode ting ? eller var det lige sådan en lurertur ? ja madplan er en god ting, den hjælper også med man ikke lige har glemt at købe noget og så falder i <br />
God idè at give dem en dag hver
fauer

27/01/2013 kl. 19:53
Rita jeg fik ikke købt så meget, skulle lige bruge et gavekort fra kop og kande. fik en ny brødrister, det er helt utroligt at man kan mangle en brødrister, tænkte at den kan man godt undværre og ud røg den gamle inden jul, da vi fik nyt køkken.jeg var ude og se en masse forskelligt nu der var udsalg.men fandt ikke rigtig nået.Jeg har lige købt en del tøj på udsalg, da jeg manglede nået i mindre str.dejligt når det kan købes mindre Jeg har tabt mig 17 cm om livet, det er 2 str. mindre.SÅ FEDT!God aften Rita, du har jo nok set håndbold?
tabt 26 kg, er i fase 3
fauer

27/01/2013 kl. 20:15
Dejlig at være frisk igen og det bliver dejligt at komme på arbejde igen i morgen Jeg har været ude og se på de nye campingvogne, der er kommet frem i campingcentret.man får jo lyst til at tage på camping snart Så sol og varme kom snart igen, nå nej jeg skal jo lige tabe mig 20 kg inden. Det bliver så spændende og se om jeg kan nå det.Man kan jo så gå der oppe og drømme om en ny campingvogn, men pyt har jo en fin en og de er da alt for dyre de vogne.Nu fik jeg lavet madplan og det bliver dejlig med grønsager igen i morgen.Syntes det er lidt besværlig når man skal tage hensyn til sport, arbejdstider og så de dage der er ren proteindage.Børnene har fået en maddag, men de kan jo ikke lave min mad.Jeg skal prøve at lave de burger med knoldselleri og gulerødder, håber de smager godt.Jeg kan altså ikke finde sukkerfri ketshup eller pure, så må selv lave min ketshup med friske tomater.Jeg har nok ikke fået nok mad i dag så må ud og finde lidt kød.
tabt 26 kg, er i fase 3
Ninapiie

27/01/2013 kl. 21:10
Hej Birgit Lyder godt du har fået lavet en madplan, så det passer ind i familie livet Den ketchup har de ik i Lidl mere Men har hørt en fugl pippe om, at de har en sukkerfri i Irma ( hvis du har sådan en i nærheden) Jeg har heldigvis hamstret inden de udgik... Så har lidt endnu <br />
Et forsinket tillykke med kobberbrylluppet


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
mig

27/01/2013 kl. 21:34
Ok, hov der har jeg forresten også et gavekort til, måske man skulle få det brugt <br />
Næ det lyder hyggeligt ja sol og sommer kom hid De kilo skal du nok komme af med før der kommer sommer her i vores lille land så bliver du sådan en lille sommerslid <br />
Brødrister kan man ikke undværer, dukan brødet smager godt når man rister det <br />
Tillykke med de mange cm, super flot Ja så skal der nyt tøj til, dejligt <br />
Ja jeg har set håndbold men det blev ikke helt som man håbede med sølv er sgu også flot i mine øjne <br />
<br />
Så godt at høre du er så frisk at du kan komme på job igen <br />
Super du har lavet en madplan for det gør det hele noget letter <br />
godt med børnene og en maddag, de skal jo lære det alt for mange unge i dag kan ikke lave mad når de flytter hjemmefra :/<br />
<br />
Rigtig god aften til dig <br />
Knus<br />
Rita
fauer

27/01/2013 kl. 21:43
øv har ingen Irma eller lidl, men der jo heller ikke det mere. Har kigget i Bilka, super bedst og brugsen.Jeg har også kigget i lidl, men den ligger meget langt væk.Nu er ketchup jo heller ikke det jeg bruger så meget af. jeg har den ketchup med mindre sukker og salt. bruger så kun lidt af det.Jeg må bare stege lidt tomater, det tager jo ikke lang tid.Tak, ja utroligt man har været gift så længe.
tabt 26 kg, er i fase 3
fauer

28/01/2013 kl. 16:56
Rita jeg har faktis lidt svær ved at se mig selv selv 20 kg lettere inden sommerferien. Jeg vil kæmpe for det og håber virkelig at det er nu det vil lykkes for mig.Jeg havde jo tabt mig ca 20 kg sidste sommer og ferien gik fin og tog kun lidt på. Efter ferien har jeg tabt mig og taget på.Sådan har det ligget fra sidste sommer og indtil nu.Min vægt har altså kun svinget de 5 kg,så det er ikke fordi jeg tog alt det tabte på igen.der har så også været mange fester i familien og der var ikke mulighed for jeg kunne spise efter dukan. ved det er min egen skyld og har måske bare manglede lidt opbakning fra andre.Ikke fordi jeg vil være negativ for jeg har jo hold vægten indenfor de 5 kg.Nu er jeg helt klar til, at det skal være nu jeg skal videre med mit vægttab og min dagbog skal hjælpe mig til at holde styr på motion, vægttab og alt det andet og så vil alle de søde bemærkninger gøre at jeg vil holde ud og kæmpe for det
tabt 26 kg, er i fase 3
fauer

28/01/2013 kl. 18:07
I dag var det op kl 4:45, måske derfor jeg er lidt træt nu, så dejlig at sidde i sofaen og slappe af, mens der er tændt op i brændeovnen og kaffen lavet.ja det blev det så ikke til for telefonen ringede og nu er der så gået en halv time og kaffen er nu kold Øv.min mand er kommet hjem og fjernsynet køre, mens jeg må forklare min søn hvordan man laver bøffer til mig uden fedtstof og hvordan de andre bøffer skal laves.Tænk hvor lidt ro jeg fik i mit hovedså ensom bliver jeg da aldrig... dejligt med en familie der gør man aldrig keder sig.nå lidt om min dag. efter arbejde gik jeg 5 km med hunden, det tog 1,23 t, da det var temlig glat. Jeg har besluttet at i dag måtte jeg hellere springe over i løbeklubben og gå en lang tur i stedet. hoster stadig meget og skal ikke ligge syg igen og det er nok også for glat at løbe i det vejr. Bagefter skulle der hentes brænde ind og nu sidder jeg så her, skal jo faktis ud og lave dukan burgerboller. Hov glemte lige at skrive at jeg skal jo nå at tabe mig de 5 kg til uge 7 sammen med en veninde, så måtte lige veje mig i dag tabt 200 g siden lørdag..fedt nok. nå så var der lige en ny telefon der ringede. jeg får da aldrig skrevet her.Tabt 2 kg af dem, så har da lidt travlt godt det først er til om fredagen vi skal nå det.nu må jeg heller få lavet de burgerboller, så god aften til alle.
tabt 26 kg, er i fase 3
mig

28/01/2013 kl. 19:19
Ja måske ikke lige du nå de 20 kg men godt på vej og det betyder jo også noget <br />
Ja men det er jo super flot det kun er 5 kg det drejer sig om fra sidste somme af, du har jo holdt det flot så <br />
Ja det er ikke altid let med de fester og hvis man så ikke har opbakning kan det godt være ret besværligt men det er da så super flot du er igang igen <br />
Ja denne dagbog ting er en rigtig godt ting, den har virkelig også hjulpet mig gennem det hele <br />
Du har helt klart min opbakning til at komme gennem det, jeg vil heppe på dig lige til du er mål <br />
<br />
Wow det var godt nok tidligt du var oppe så kan da godt forstå du lige trængte til at slappe lidt af hehe ja sådan er det når man har mand og børn <br />
Ja men det er jo flot med 5 km, og ja man skal passe på nu hvor det er glat så heller at det tager lidt længer tid <br />
Hehe ja du har altså nok at se til håber du nåede bollerne <br />
Ja men det bliver spændene om du når det så men vil jeg altså tro du gør <br />
Tillykke med det tabte <br />
Knus Rita
fauer

28/01/2013 kl. 19:39
takker. Jeg fik lavet burgerboller og det smagte vild godt.Tænkte at det kunne da umuligt smage godt og jeg er faktis ikke kræsen. måske fordi jeg aldrig har købt et knoldselleri.<br />
<br />
Madplan for i dag:<br />
morgen: A-38+hamberryg<br />
formiddag: lille pandekage + grønsager<br />
middag: krebenet, tomat og ymer<br />
eftermidag:kyllingespyd<br />
aftenmad:burger<br />
aften:burgerbolle<br />
Motion: gået 1,23 time(5 km)<br />
Vand 2,5 l
tabt 26 kg, er i fase 3
mig

28/01/2013 kl. 23:35
Det lyder godt åhh jeg elsker selleri, hmmm måske man snart skulle ha boller i selleri ?? ja det tror jeg da nok lige <br />
<br />
Fin madplan, motion og væske <br />
<br />
Knus Rita
fauer

29/01/2013 kl. 20:32
Madplan tirsdag:<br />
Morgenmad: knækbrød med pålæg, A-38, kaffe og mælk.<br />
Formiddag og middag: bøf, hytteost med skinke og hummerhaler.<br />
Eftermiddag: pålæg ruller med peberrod og skyr i.<br />
Aftenmad: tunmousse med rejer og hvidløgsdressing.<br />
Aften: A -38. Et stk sukkerfri slik<br />
Motion: ingen
tabt 26 kg, er i fase 3
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.