Oprettet af DWA d. 01/10/2013 kl. 08:49

DWA dagbog

Hi Hi så fandt jeg vist ud af det her forum :D Meget inspireret, begyndte jeg mit Dukan eventyr d. 7-6-13 og nej, hvor det bare har virket for mig.<br />
Jeg er 40 år og ved begyndelsen vejede jeg 105,4 kg, siden er det gået stødt og roligt ned af, med en enkelt uge med stilstand og efter 4 dage i Paris et alt for stort + af kg. Men i fredags var vægten igen faldet og nu er der så 16,5 kg mindre af mig og jeg tror målet ligger knapt 4 kg væk. :P


Chrisycat

08/04/2014 kl. 07:41
Dejligt at det går godt igen   Nu er det mig der kæmper lidt.



DWA

14/04/2014 kl. 03:20
Jeg kan faktisk ikke skriv andet en det går fantastisk godt, efter en uge med stillestående vægt, er den igen krøbet ned af, så dagens vægt siger 84,9 kg Altså er der smidt yderligere 1,7 kg, det er da ikke så ringe endda  I alt 20,5 kg pillet af SKØNT. Kan slet ikke forstå jeg har kunnet slæbe alle de ekstra kg, kan jo dårlig nok slæbe 12 kg kattegrus uden at kunne mærke det i ryge og knæ hihihihi, men jeg syntes da ikke, jeg var besværet med de 20,5 ekstra kg på sidebenene.

Der er nu 2 dage, til velfortjent påskeferie i 9 dage og de skal nydes, forhåbentlig holder vejret og jeg kan komme ud i haven og lave noget.
DWA

21/04/2014 kl. 05:44
Ja, Ja, det er ris til egen røv, at lade sig falde i en enkelt dag. Påskens eneste påskefrokost i torsdage koster nu 1,4 kg, øv øv men hvis jeg er realistisk vidste jeg jo godt det ville ske. Det var dog torsdag og jeg er tilbage på hesten og kører 100 % dukan.

Med det + dagen i torsdags gav siger vægten nu 86,5 kg.

Napper lige 5 dages ferie mere, inden den på lørdag står på arbejde og datterens 13 års fødselsdag, huset fuld af gæster og hygge.

Vi ses om en uges tid
fauer

21/04/2014 kl. 06:52
Lyder godt du er tilbage igen, god påske
tabt 26 kg, er i fase 3
Chrisycat

23/04/2014 kl. 08:31
Det er da utroligt at bare en påskefrokost for vægten til at stige - ikke underligt jeg er blevet overvægtig Håber du er tilbage i fin stil.



DWA

06/05/2014 kl. 03:37
Stilen er bare ikke fin Chrisycat, den er noget møg, jeg falder i hele tiden og har rigtig svært ved, at samle mig 100% om Dukan, det var ellers så let og kiloene styrtede af, men jeg kan fortælle at de også styrter på igen.

Men endnu engang er jeg tilbage for jeg vil af med de sidste kg. Mange ting bliver lettere når jeg ikke skal slæbe på alt det ekstra gods.

Tak for kaffe den anden dag for øvrigt, det var hyggeligt, hvordan går det med dutterne??

God dag derude
Chrisycat

13/05/2014 kl. 06:43
Nej det er ikke nemt, vi skal resten af livet tænke over hvad vi putter i munden og det er skutte nemt. Håber det kører for dig igen. Tak for besøget og dutterne var falsk alarm, for i søndags begyndte damen at skræme. Det har så givet betydet at der har været gang i den både søndag og mandag. Har ikke tjekket dem ud i dag, nu håber vi så bare det ikke er løst krudt



DWA

17/06/2015 kl. 10:02
Nå ja, skrev et opslag til morgen, det kan jeg så ikke finde, så gad vide hvor det er fløjet hen??

Jeg har i aftes inden jeg gik i seng, taget beslutningen om igen at vende tilbage til Dukan

Efter noget mere end 1 års fravær, er jeg inde i kampen igen, med en voldsom vægtstigning  helt selvforskyldt, men øv øv.

Var hos lægen i anden anledning for noget siden, han mente så at kunne tillade sig at fortælle mig at min vægt vist var ved at være temmelig høj, ja klaphat det ved jeg sku godt. Men jeg blev ramt og ked af det og hvad gør jeg når jeg er ked.... SPISER, så efter et par måneder med trøstespis, tager jeg nu skeen i den anden hånd og begynder igen

Vægten siger til morgen 112,3 kg ALDRIG har den været så høj før    sidst jeg var her i forum var vægten ca 85 kg, så det er noget skidt.
welle

17/06/2015 kl. 12:18
Velkommen retur og øv . Men trods alt var det måske godt at lægen lossede til dig . Jeg er færdig med mit vægttab , så jeg suger til mig af alle jeres historier , kan jo godt se at der er en del der vender retur . Har nu holdt det i et halvt år og det går fint . Kæmpe held og lykke til dig .
DWA

18/06/2015 kl. 04:50
Tak Welle og tillykke med dit vægttab. Jeg er enig med dig i, at det var godt lægen lossede til mig, men hold nu op hvor blev jeg ramt  Ønsker dig alt den medvind, du skal bruge for at holde vægten.
DWA

18/06/2015 kl. 04:53
Første dag på rp overstået  Det er gået fint, uden den store trang til alt muligt sjovt. Fik i aftes lavet lidt kødchips, de kan altid tage trangen til noget ulovligt. Der blev også bagt et brød, det er nu meget hyggeligt, med lidt brød til middagsmaden  Glæder mig til endnu en dag på rp og håber den bliver lige så let, at komme igennem.
welle

18/06/2015 kl. 05:54
Tak ! Kan godt forstå at lægens ord ramte hårdt , også er vi jo sådan skabt , at vi bliver lidt stædige og tænker det skal han fandme ikke bestemme !!! Men godt du kom igang , det lyder jo til at det går godt . Dejlig dag til dig 
Christel

18/06/2015 kl. 08:52
Velkommen tilbage. Jeg tror faktisk ikke at der er en eneste herinde, der har formået at holde den slanke linje. Jeg er så også immun over for dukankuren, så en angrebsuge giver ikke noget tab, måske maks. 500 gram. Så kuren skal helst køres striks og uden at synde, er min tro. Når man går lidt frem og tilbage, så virker det ikke til sidst. Selv er jeg skiftet til 4:3 kuren, hvor man faster hver anden dag. Fastekure (500 kcal på sådan en dag) passer okay til mig. Jeg er dog begyndt at slås med overspisning på spisedagene. Men pøj med kuren.
DWA

18/06/2015 kl. 16:38
Tak Welle og Christel. Jeg skal heller ikke lave krumspring eller bare lige, så falder jeg tilbage i gammel vane og så er den kur slut. Det med faste kan jeg bare ikke finde ud af,  jeg laver klassikeren, for mig i hvert fald, det er der ingen der opdager og så tæller det jo ikke  Tror og håber det kører igen med Dukan
lucky

20/06/2015 kl. 09:32
Velkommen tilbage på dukan håber du får en god genstart.....

Ja man ved det jo godt,og behøver ikke at få det at vide men nogen gange kan Det  jo være det der er med til at losse os et vist sted.
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.