Oprettet af givlos d. 12/09/2012 kl. 16:22

Givlos dagbog

Jeg er nu nået til dag 3 i angrebsfasen. Det er indtil videre gået super fint! jeg havde 3 hovedbekymringer:<br />
1) at drikker 1½ l vand, når jeg normalt kun drikker 1 glas plus en masse kaffe<br />
2) at kunne hive mig selv op i ******* og gå de 20 minutter om dagen.<br />
3) min MEGA søde tand<br />
<br />
nr 1 har jeg løst ved fast at tvinge mig til at drikke 0,5 l vand ved hvert hovedmåltid<br />
<br />
nr2 blev løst da jeg spurgte den ældste datter ( udvekslingsstudent fra Finland) om hun ville med ud at gå en aftentur. Det ville hun hjertens gerne, så vi får snakket en masse og tiden flyver afsted. Jeg har også fået installeret edmondo, eller hvad den hedder på min Iphone, og så er det lidt sjovt at se hvor langt man har gået og også hvor hurtigt. Det motiverer virkelig meget.<br />
Den søde tand var også en udfordring som blev løst vha hytteost/fromagefrais eller lignende med sødemiddel og kanel eller vaniljepulver.<br />
Så alt i alt er jeg meget spændt.<br />
Jeg synes maven er lidt træg så jeg håber at der kommer mere gang i den med daglig afføring, så vægten også er lidt mere til at regne med.<br />
Jeg er altid dejlig mæt og meget mindre oppustet end normalt. I dag kiggede jeg lidt på kcal af forskellige ting. og det gik op for mig at jeg normalt sagtens kunne kværne 6 stk toastbrød med pålæg eller rejeost. Og bare kcal i toastbrødsmængden svarer til 400g hytteost, og det kan jeg ligesom ikke kværne i løbet af en dag.<br />
Jeg ønsker og håber håber håber virkelig at jeg når at komme under de 60 kg inden min 30-års skal holdes den 1.12.<br />
Over and out


givlos

10/10/2013 kl. 07:32
første mål er nu igen at komme ned på 59,5. Næste mål er så at holde det i en uge og så må målet være 58,5, så er der da lidt at give af hvis jeg skulle ryge i, hvilket jeg jo ikke gør mere..... Eller noget
givlos

11/10/2013 kl. 09:12
Jeg fatter ikke en meter. Men jeg nægter at ringe til Peter i går bestod synden i 4 p- tærter, og det værste: jeg kan ikke engang lide de skide p tærter!!,! Men men men, vægten i morges sagde 59!?!?!?! Jeg fatter det ikke. Men fint nok, nu får jeg min mens i weekenden, og så står vægten jo stille eller går lidt op, men for pokker, hvad sker der for det? Spis 4 p tærter og tab 1 kg? Øh øh. Hvis det er sådan det foregår synes jeg da det skal være et råd i udland bog: hvis vægten står stille, spæd 4 p tærter..
mig

11/10/2013 kl. 13:21
Hmmm ja det var mærkeligt men jeg ser selv nogle gange at der først viser sig et + 2 dage efter jeg har spist noget forkert. Eks. da jeg var i byen her i weekenden havde jeg også tabt mig søndag morgen men da jeg så lige skulle prøve igen mandag var der 2 kg ekstra :/ men underligt er det.<br />
<br />
Du kan jo ha haft noget væske i kroppen da den var højer som du så nu er sluppet af med <br />
<br />
Men hold nu snitterne fra de p-tærter og det burde være let nok når du ikke kan lide dem, send du bare resten til mig for elsker dem hehe nej jeg må jo heller ikke <br />
<br />
Ha en dejlig weekend søde <br />
Knuuus♥
Chrisycat

11/10/2013 kl. 13:23
Ja det er underligt at man kan synde med vin, mad eller andet og så tabe sig, når man kan følge Dukan og tage på



givlos

15/10/2013 kl. 12:50
Slabam, så kom regningen efter endnu en weekend hvor der går lort i alt der hedder dukan. Var lige tittet ned på 59, og så tager fanden ved mig . Resultat i går61.... God damn it... Det er da ufatteligt at jeg ikke fatter det!!!
Krinefis

15/10/2013 kl. 13:24
Åh altså! Sikke noget!<br />
Det er irriterende, at man ikke altid lige kan gøre det, man ved er rigtigt og i stedet gør man det, man synes er forkert. Men hold ud! Vi er jo heldigvis kun mennesker og ikke lavet af sten. Og det betyder, at det er lidt nemmere for os at skrumpe ind, selvom jeg også somme tider føler, at jeg har brug for hammer og mejsel før de irriterende kilo gider hoppe af.<br />
Du må ikke være vred på dig selv! Sig i stedet: "Hov, nu bliver jeg vist lige nødt til at hjælpe mig selv i den rigtige retning igen! Godt jeg kender vejen!"<br />
Jeg ville ønske, jeg kunne hjælpe mere (det er jo ikke altid let, det ved jeg), men jeg hepper i hvert fald alt hvad jeg kan! <br />
<br />
Krinefis
givlos

28/01/2014 kl. 14:59
i'm baaaaaack  Op på hesten igen igen.

startede i går med fase 1 og en startvægt på 64,5 kg, så der er igen igen 6 kg der skal nakkes.

Jeg starter dog ud med fokus kun på maden. Manden har fået job men desværre medfører det også at jeg skal hente børn hver dag, så der er ikke tid til træning overhovedet, med mindre jeg kan stå op kl 5:15, så jeg kan træne når centret åbner. og lige p.t symes jeg min dynes er alt for dejlig. Men vi får se. er på jagt efter en au pair, igenigen. har en fra august, men mangler indtil da.

&nbsp;

&nbsp;
Christel

30/01/2014 kl. 11:23
Velkommen tilbage. Håber, du snart finder tilbage til din vægt igen.

&nbsp;
givlos

01/02/2014 kl. 20:05
Tak Christel .

nu er der gået 6 dage, med ren protein. Egentlig ville jeg have startet med PG dag i dag, men det nåede jeg så ikke lige. Angrebsfasen har desværre kun givet et sølle vægttab på 1 kg, men når motionen ikke er på plads må jeg acceptere det. Næste uge bliver ikke meget bedre, da tante rød kommer på besøg, men det er jeg jo heldigvis forberedt på. Har stadig problemer med den søde tand og maven, men det var jeg jo også forberedt på modet er sådan lidt lala. Jeg vil jo egentlig gerne meeeen så alligevel ikke . Synes mere det er blevet et must end et jeg vil jeg kan. Jeg ved jo jeg bliver glad når jeg er kommet under de 60 igen. Og jeg ved jo godt jeg kan. Men jeg er lidt træt af at jeg falder i når målet er nået og så siger det jo bounce bounce tilbage på 64. Men jeg prøver igen og så må jeg altså tage mig sammen når jeg er kommet i mål.
lucky

10/02/2014 kl. 04:59
velkommen tilbage

Håber du får bugt med de kg der er kommet på...Du er ikke den eneste der kæmper med genbrugs kg...(gør jeg selv)
Christel

10/02/2014 kl. 08:45
Ja desværre virker det ikke så godt, når man skal smide genbrugskiloene, er min erfaring. Så jeg stresser kroppen ved at vælge anden kur.

Samme effekt kan fås ved at skære gevaldigt ned på mejeriprodukterne.

&nbsp;
givlos

30/08/2014 kl. 18:41
Kukkuk pip pip.

så er jeg her igen. Og egentlig kan jeg hare gentage mit indlæg fra januar...

har nu været 5 dage på ren protein, motionen kan der ikke blive til, da det er en udfordring at få til at hænge sammen med job og hente børn. Og når ungerne endelig sover, så er jeg smadret og orker ikke at flytte mig fra sofaen. Men nu må jeg vist snart gøre alvor af at smutte i fitness når det åbner om morgenen,  angrebsfasen har givet et vægttab på 1,5 kg ( igen) og jeg starter denne gang med en kampvægt på 63 i fase 2. Spændende om jeg kan holde denne gang. Udfordringen er den samme som hver gang: den søde tand og det at jeg ikke kan nøjes med at synde lidt, og f.eks tage 1 stk chokolade. Hvis det er åbent, så skal jeg åbenbart æde det hele. Men nu må vi se om ikke nok det går.
Boenne

30/08/2014 kl. 21:44
Velkommen tilbage   Jeg håber, at du holder ved og når dit mål denne gang


Christel

31/08/2014 kl. 05:53
Velkommen tilbage, hvor meget vil du gerne smide
lucky

31/08/2014 kl. 06:16
Velkommen tilbage...

hvis dit mål stadig er at komme under 60 så er du der jo snart,og når det ikke er så meget du skal smide så er 1,5 kg i angrebs fasen da flot,vær glad for det 
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.