Oprettet af givlos d. 12/09/2012 kl. 16:22

Givlos dagbog

Jeg er nu nået til dag 3 i angrebsfasen. Det er indtil videre gået super fint! jeg havde 3 hovedbekymringer:<br />
1) at drikker 1½ l vand, når jeg normalt kun drikker 1 glas plus en masse kaffe<br />
2) at kunne hive mig selv op i ******* og gå de 20 minutter om dagen.<br />
3) min MEGA søde tand<br />
<br />
nr 1 har jeg løst ved fast at tvinge mig til at drikke 0,5 l vand ved hvert hovedmåltid<br />
<br />
nr2 blev løst da jeg spurgte den ældste datter ( udvekslingsstudent fra Finland) om hun ville med ud at gå en aftentur. Det ville hun hjertens gerne, så vi får snakket en masse og tiden flyver afsted. Jeg har også fået installeret edmondo, eller hvad den hedder på min Iphone, og så er det lidt sjovt at se hvor langt man har gået og også hvor hurtigt. Det motiverer virkelig meget.<br />
Den søde tand var også en udfordring som blev løst vha hytteost/fromagefrais eller lignende med sødemiddel og kanel eller vaniljepulver.<br />
Så alt i alt er jeg meget spændt.<br />
Jeg synes maven er lidt træg så jeg håber at der kommer mere gang i den med daglig afføring, så vægten også er lidt mere til at regne med.<br />
Jeg er altid dejlig mæt og meget mindre oppustet end normalt. I dag kiggede jeg lidt på kcal af forskellige ting. og det gik op for mig at jeg normalt sagtens kunne kværne 6 stk toastbrød med pålæg eller rejeost. Og bare kcal i toastbrødsmængden svarer til 400g hytteost, og det kan jeg ligesom ikke kværne i løbet af en dag.<br />
Jeg ønsker og håber håber håber virkelig at jeg når at komme under de 60 kg inden min 30-års skal holdes den 1.12.<br />
Over and out


mig

18/09/2012 kl. 21:22
Altså øv den vægt ikke rykker sig :/ Jeg tænkte om du kunne ha lyst til at skriver her inde hvad du spiser og drikker på en hel dag så kunne vi se om der er noget der skal justeres <br />
<br />
Du er sgu sej med de der gå turer
givlos

18/09/2012 kl. 22:23
Så blev aftenens gåtur også overstået. God dag, glad dag, nem dag. Imorgen er der endnu en PV dag og personale brød, så håber der er lidt grønt i mellem <br />
I dag spiste jeg cheasy vanille med havreklid til morgenmad, drak ½ l vand til. Formiddagsmad: 1 dukanbolle, frokost hottekyllingeruller med lidt agurk og meget få stk gulerødder samt dressing af fromagefrais og persille., ½ l vand til.<br />
a la chili con carne, fra ude og hjemme folderen, dertil ½ l vand.<br />
SÅ jeg synes jeg spiser nok, er aldrig sulten. og jeg kan ikke komme op over 1½ l vand. tilgengæld ryger der ca 1l kaffe ned også. Hvad siger i dejlige kvinder, lyder det ikke rimelig fornuftigt?<br />
mig

18/09/2012 kl. 22:38
Du er så sej, håber det var en dejlig tur <br />
<br />
Ja din mad ser fin ud men måske du kunne presse et måltid mere ind Det er jo med til at holde forbrædningen igang Kaffe tæller også som væske så det skulle være nok.<br />
<br />
Er sikker på vægten nok skal rykke sig når din madplad ser sådan ud <br />
<br />
Bare hold ud og klø på
givlos

19/09/2012 kl. 07:02
lige en hurtig morgen update. Vægten har stadig ikke rykket sig nåh, men jeg klør på indtil søndag, hvis den så ikke har rykket sig, så kan det snart være ligemeget... snøft...<br />
Stina12

19/09/2012 kl. 08:11
Ej, med den stædighed, skal vægten nok rykke sig snart. Du må ikke gi op Givlos.<br />
<br />
Jeg hepper og hepper.<br />
<br />
Knus
givlos

19/09/2012 kl. 14:38
Tak stina 12, det gør jeg også...
ettig

19/09/2012 kl. 18:14
Ja jeg vil også sige at du skal spise et måltid mere, jeg har nemlig også spist for lidt og efter angrebsfasen kun tabt et kg, efter jeg de sidste par dage har spist meget mere har jeg tabt yderligere to kg, så prøv det
givlos

19/09/2012 kl. 20:40
Har i dag kunne gøre plads til et ekstra måltid i form af nogle skiver laks og lidt æg til eftermiddag. Og langt om længe igen sæt bagsiden af toiletdøren Så helt ærligt, hvis den vægt ikke har rykket sig et g i morgen, så får jeg pip. Aner ikke hvad pokker jeg så skal gøre. Men nu krydser vi fingre og håber. Mht det der motion: den halve time man skal gå her i cruise fasen, hvor hurtigt skal det gå? jeg får da lidt sved i nakken og dejlig røde kinder, er det nok? eller skal der mere hård motion til?<br />
mig

19/09/2012 kl. 21:40
Dejligt du fik lidt mere mad ind Ja men når maven så også er igang så skulle der snart være resultat <br />
<br />
Jo det er det, jeg vil mene man skal gå i et hurtigt tempo for at få pulsen op så hvis du gør det skulle det være fint nok
kittykat

19/09/2012 kl. 21:57
Det lyder da som om du er på rette vej igen håber vægten i morgen er god ved dig :P
givlos

20/09/2012 kl. 07:09
hurtig morgen update: vægten sagde 68,5 så der er lidt håb enenu. så det vil sige 4 kg på 10 dage :D
kittykat

20/09/2012 kl. 07:14
Det er da rigtig flot tilykke med det
mig

20/09/2012 kl. 09:58
Weee så har den rykket sig, tillykke med det 4kg på 10 dage er da ret flot <br />
<br />
Rigtig god dag til dig
givlos

20/09/2012 kl. 14:42
tak tak, det er bare super dejligt. var lige ved at blive i give op humør. Har også fået sparket mig selv i motionscentret i dag og kunne løbe 4 minutter mere end de sidste 2 gange, så jeg er glad. Jeg synes stadig ikke det er det store problem at holde kuren. Værst er weekenderne og især fredagen hvor ungerne spiser fredags slik. Men jeg overlever med min kaffe med mælk og sødsemiddel
"Anonym"

20/09/2012 kl. 15:16
Hvor er du bare sej!<br />
<br />
Hvornaar "regner/haaber" du paa at du kan have naaet de 65 kg?
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.