Oprettet af Heidi79 d. 09/10/2012 kl. 11:49

Heidi79 dagbog....

Har jo været på Dukan et stykke tid, men kan nu bare mærke at det står HELT stille og ja så bliver man altså mut... Så nu tænker jeg at jeg vil skrive i håb om at det hjælper. Kan se det gør det for andre og jeg nyder at læse om alle i andres kamp med kiloene... Vi er her jo af samme årsag.<br />
Jeg tabte 3,1 de første 7 dage Jeg var super tilfreds. Dog havde jeg jo også som mange andre problemer med maven og da jeg i forvejen lider af forstoppelse så blev det ikke bedre :D<br />
<br />
Har lavet et vædemål med min mand (skal vindes) han bider negle og det er ekstremt slemt. Han skal holde op med at bide negle og det skal holdes i 1 måned og jeg skal under 80 <br />
<br />
Det kolde vejr,blæsten, og mørket. Det er bare ikke mig grrrr<br />
MEN MEN MEN jeg giver ikke op.<br />
<br />
Kh Heidi


Hanne65

09/10/2012 kl. 15:52
Hej Heidi79 <br />
Jeg blir også ekstra motiveret af at læse alle dagbøgerne, der er en dejlig positiv tone her inde Jeg tager husk for at hjælpe på min mave, for den kan heller ikke rigtig finde ud af at fungere Det vædemål skal du da vinde, så læs godt op på de gode råd, og pøj pøj med dit vægttab <br />
mig

10/10/2012 kl. 17:57
Hej Heidi og velkommen i dagbogen <br />
<br />
Åh det er så surt når det står stille. Hvor længe har du været igang ? og hvor meget har du tabt og hvad skal du tabe ? og hvor længe har vægten stået sille ?<br />
<br />
Hvis du har nogle spørgsmål skriver du bare og vi skal svare så godt vi kan <br />
<br />
Ha en dejlig aften <br />
<br />
Heidi79

12/10/2012 kl. 09:14
Hej Hanne,<br />
Ja du kan tro jeg skal vinde... Og derfor bruger jeg også megt tid på at søge efter gode råd. Har prøvet husk, men desværre uden held.<br />
<br />
Heidi
Heidi79

12/10/2012 kl. 09:44
Hej Mig.<br />
<br />
Ja det er ikke så motiveredes, men giver ikke op for jeg ved jeg skal i mål og det er sundest for mig. Jeg skal ned på 75 kg og vejer idag 82,9. Vil lige nævne at jeg har en stofskiftets sygdom som giver mig forstoppelse. Den sidste måned er der intet sket. Har desværre heller ikke kunne bevæge mig så meget da mit knæ ikke har det så godt og jeg venter på operation.<br />
Jeg startede med at tælle kcal, men det var ikke det helt rigtige og så sagde min veninde lad os prøve det her. Ja vi sprang ud i det. Jeg lå lige omkring 90 mener jeg.<br />
<br />
Jeg har prøvet og lave den der Lilly slim flere gange, men det vil ikke.<br />
<br />
God dag...<br />
<br />
Heidi<br />
mig

12/10/2012 kl. 10:29
Dejligt at høre du ikke giver op, er sikker på der nok skal ske noget <br />
Ja men så har du da også fåer smidt noget, tillykke med det <br />
<br />
Åh for du så noget for din forstoppelse ? det er jo ikke sjovt at ha :/<br />
Øv med dit knæ, håber snart du får din operation.<br />
Tælle kcal er da også bare det mest kedelige i verden hehe så godt din veninde fortalte dig om Dukan <br />
<br />
Hvis vægten ikke kommer igang kan du prøve at skrive her inde hvad du spiser og drikker på en hel dag så kan vi lige se om der er noget som skal justeres <br />
<br />
Ang. lilyslim er der en video man kan se hvordan man gør http://dinslankekur.dk/sadan-laves-lily-slim-vaegttabs-bjaelke-til-forum-underskrift/ ellers hvis du har letter ved at forstå når det er skrevet så her http://dinslankekur.dk/forum/andet-group3/andre-emner-forum6/lav-lilyslim-thread448/<br />
<br />
Rigtig god dag til dig
Heidi79

13/10/2012 kl. 07:40
Hej mig... :0)<br />
<br />
Tak ja det har jeg og så dejligt.<br />
<br />
Jeg skal opereres d.6.12 så lige om hjørnet og der ville jeg gerne være næsten i mål.<br />
<br />
Nej for ikke noget for det, har ligesom bare vænnet mig til ikke og komme på hver dag, men denne her Dukan forstår også og sætte en stopper!! (smiler)<br />
<br />
Tælle kcal er besværligt det her med at jeg må spise når og hvor meget fedt fedt...<br />
<br />
Ja det kunne være jeg skulle det hvis der ikke sker noget.<br />
<br />
Jeg prøver og lave den igen igen igen igen synes jeg næsten kan den i søvne men den kommer bare ikke så fint frem... :0(<br />
<br />
Når i skriver drik 2 l vand er det så 2 liter vand + alt det andet man indtager i løbet af en dg?<br />
<br />
God dag
mig

13/10/2012 kl. 11:39
Dejligt du har en dato for din operation og der er jo ikke længe til <br />
<br />
Ok, ja den her kur kan godt give forstoppelse og det kan altså godt være skyld i vægten ikke lige rykker som man gerne vil ha, måske du skulle prøve at få noget for det <br />
<br />
Elsker også at man bare må spise så længe det er de rigtige ting <br />
<br />
Ang. din lilyslim kan jeg se den kode du har er alt for lang, når du laver den på lilyslim`s side ser den så rigtig ud efter du er kommet igennem alle de trin der er ? altså når du når der til hvor man skal ha koden ?<br />
<br />
Mindst 1½ L væske og det er ialt, vand,kaffe,the osv det tæller alt sammen under væske <br />
<br />
Forsat god weekend til dig
Heidi79

13/10/2012 kl. 22:04
Hej Mig..<br />
<br />
Nej det er skønt har døjet med det længe og det er 3 gang jeg skal opereres så som man siger alle gode gange 3... :O)<br />
<br />
Ja det er fedt.. Har idag været til fødselsdag og alle kommenterede mit vægtab... det er så fedt og jeg tænker det kan sgu ses.. men men men så synes jeg bare det er SÅ flovt og sige hvad jeg har tabt.... åh hvad sker der lige der?? Har andre det også sådan??<br />
Så har jeg mavepine fordi jeg har spist noget forbudt!!!!<br />
<br />
Jeg prøver lige og lave den igen så. Tak mig. ;O)<br />
<br />
mig

14/10/2012 kl. 12:46
Jep, nu skal det nok blive godt <br />
<br />
Ihhh man bliver bare så glad når folk kan se der er sket noget <br />
<br />
ja i starten havde jeg det også sådan men det var fordi jeg ikke ville ha de skulle vide hvad jeg havde vejet, nu er det fint med mig men det er nok også fordi jeg er i mål <br />
<br />
Neeeej ikke spise forbudte ting :/ og ja hvad fik du lige ud af det nå bare du er oppe på hesten igen så skal det nok gå <br />
<br />
Når du kommer der til hvor du skal ha koden du skal bruge her inde skal du gå ned på siden og se der hvor der står : For Websites: og så trykke på: Image URL og nu kommer der en ny kode ned under og det er den du skal bruge <br />
<br />
Ved du hvordan du ligger den her inde ?
Heidi79

15/10/2012 kl. 09:36
Jeg synes jo bare det er pinligt man har ligget deroppe, men heldigvis vågnede jeg op og tænkte nu skal det være... :0) og det mener jeg virkelig.<br />
<br />
Det var jo bare en lille kartoffel bagt i ovn og lidt broccolisslat.... Men jeg reagere på det så igår var det igen slut. Det er det slet ikke værd.<br />
<br />
Ja det tror jeg ellers skriver jeg det til dig.<br />
Heidi79

15/10/2012 kl. 10:13
JUBIIIII endelig lykkedes med din beskrivelse... TAK mig.. :O)
mig

15/10/2012 kl. 22:15
Nej det kender jeg godt, man kan jo få total mavekrampe og det er sgu ikke godt :/<br />
<br />
Weeee den er sørme fin Så lidt
Heidi79

16/10/2012 kl. 12:12
Øv vågnede idag med ondt i hoved... nok de forbudte i søndags der straffer mig samt den tid på måneden.<br />
<br />
Nå... vejer mig aldrig den uge jeg har mit lort for det går bare den forkerte vej alligevel.<br />
Eiiii så blev jeg overrasket for kunne ikke du mig for at veje mig alligevel. Synes der var gået mange mange dage.<br />
Denne gang var vægten gået den HELT rigtige vej. Altså der er jo stadig langt vej endnu, men her tæller 400 gr altså også. :0)<br />
<br />
Iflg mit program så skal jeg være i mål den 22/11 Jubiii så SKAL der gerne stå 75,5 dat dat der der!!! Lyder sgu vild hvis der står det.<br />
<br />
Idag sagde vægten 82,2 og mit første mål er under 80.. KOM SÅ!!
theidi

16/10/2012 kl. 14:00
Hvor er det bare træls med ondt i hovedet, men ja, har man først fravænnet kroppen de "forbudte" ting, så giver det bagslag at synde. Uha, hvor har jeg prøvet det tit ;o)<br />
<br />
Dit mål ligger godt nok tæt på, hepper og krydser fingre for, at du når det :o)<br />
<br />
Den tid på måneden er træls, men flot, at det går den rigtige vej, så har kroppen trods alt lært lidt ;o)
mig

16/10/2012 kl. 16:00
Weeee super flot du har tabt dig, tillykke med det kan godt forstå du er glad <br />
Øv du har fået hovedpine, håber det hurtigt går over <br />
<br />
Hep hep Bare klø på så skal du sgu nok nå det <br />
<br />
Ha en dejlig dag
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.