Oprettet af linve d. 18/03/2013 kl. 19:13

Linves dagbog

Nu har jeg været flittig læser på siden i de 3 uger jeg har været på dukan, så nu må jeg hellere skrive lidt om mig selv.<br />
<br />
Jeg hørte om kuren ved et tilfælde, til en skoleudflugt med den ældste på 9. Tænkte at det kunne være en 'kur' som jeg kunne forholde mig til i en travl hverdag. Jeg gik hjem og søgte alt hvad jeg kunne om kuren og startede dagen efter på angrebsfasen. Det var hårdt, ikke fordi jeg lider af den store sukkertrang, men jeg fik det vildt dårligt efter det første døgn. Heldigvis gik det hurtigt over.<br />
<br />
Jeg har tidligere været på samme sure startvægt og tabte med vægtvogterne 32kg på ca 36 uger. Men så kom en knæskade, et par aborter og derefter 2 skønne børn, desværre fik jeg efter den første fødsel en mild fødselsdepression og måtte se de første mange kg komme igen. Efter barn nr. 2 kom så de sidste kg igen.<br />
<br />
Har været på vej på sporet igen mange gange, men vi elsker at eksperimentere med god mad og gode vine, men nu skulle det være.<br />
<br />
Heldigvis er jeg kommet godt igang og har på 3 uger tabt 5,8 kg. Vægten har næsten stået stille i sidste uge, men mon ikke det kommer???<br />
Men der er lang vej igen, og ROM blev jo ikke bygget på en dag.<br />
<br />


fauer

30/06/2013 kl. 18:04
flot vægttab du har haft<br />
rigtig god ferie <br />
<br />
hilsen fra Birgit
tabt 26 kg, er i fase 3
linve

27/07/2013 kl. 10:17
Så er jeg tilbage igen efter 3 skønne ugers camping ferie ved garda søen. Jeg valgte at holde 95&#037; fri for dukan, har dog husket at få mine havreklid hverdag med en mager yoghurt.<br />
Men jeg har spist brød og enkelte gange også fået pasta. Har nydt et par glas vin om dagen.<br />
Var noget spændt på vægten, men den har været nådig kun +3 kg og de første 700 g var væk her til morgen. Fik igår købt dukan ind til køleskabet og fik bagt brød, så nu er jeg klar til det næste store træk.<br />
Det bliver lidt af en udfordring her i efteråret da vi skal til mange fester, men det til trods håber jeg at nå min målvægt omkring jul.<br />
<br />
Skal lige have lillyslim opdateret....<br />
<br />
Håber i alle har haft en god ferie<br />
<br />
Vi skrives, linve<br />
<br />
Chrisycat

27/07/2013 kl. 12:16
Velkommen tilbage fra ferie og pøj, pøj med dit næste træk Og ja, det er en udfordring med de fester. Jeg kan næsten blive lidt irriteret over at ugens vægttab bliver smidt væk med en fest, men syntes alligevel der er grænser for hvor og hvornår jeg vil medbringe min egen mad



mig

31/07/2013 kl. 13:06
Velkommen tilbage fra ferie <br />
<br />
3 kilo på 3 uger er ikke så slemt og nu du har smidt de første 700g så skal det nok gå, op på hesten og der ud af <br />
<br />
Ha en dejlig dag <br />
Knus Rita
linve

01/02/2015 kl. 15:00
&lt;p style="text-align: left;"&gt;Hejsa alle sammen,&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: left;"&gt;så er jeg tilbage - har siden jeg skrev sidst desværre ikke kunnet holde vægten. Ikke fordi dukan ikke virker, men ...&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: left;"&gt;efter sommeren 2013 kom jeg ikke rigtigt igang igen. Men holdte vægten frem til jul. I foråret14 gik det nogenlunde, men der øg ca 5 kg på. Vi har haft alt for travlt,og jeg har ikke været ude og motionere. Efter sommerferien gik det helt galt, vores søn udviklede angst og vi har virkeligt været på overarbejde som forældre og familie. Så mad belt til noget nemt, og ikke dukan. Jeg har derfor taget en stor del af de tabte kg igen.&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: left;"&gt;Når men jeg er på hesten igen og har været i angrebs fasen i sidste uge. Små 3 kg. En dejlig fornemmelse.&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: left;"&gt;håber at jeg sammen med jer kan være standhaftig til slut mål denne gang.&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: left;"&gt;knus linda&lt;/p&gt;
welle

01/02/2015 kl. 15:10
Velkommen retur , det lyder til at du har haft rigelig at se til . Godt du kender vejen og ved det virker . Held og lykke
Vibeke1965

02/02/2015 kl. 07:22
Jamen velkommen tilbage - håber det kommer til at gå godt for dig

Hvor meget skal du tabe?
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
linve

02/02/2015 kl. 17:56
      Jeg skal af med ca 36 kg. De første 2,9 er væk i uge 1 så håber jeg bare der går lidt ingen første plateau for de kommer jo desværre.

&nbsp;
welle

03/02/2015 kl. 05:08
Flot vægttab . Jeg har ikke haft pause i vægttabet , har tabt mig hver uge , så det kan lade sig gøre . Held og lykke .
Vibeke1965

03/02/2015 kl. 06:59
Og så SKAL du holde fast denne gang til du er færdig - vi er flere herinde, der glemte at holde helt fast - det er derfor vi stadig er her - og nu er vi lidt kur-trætte (for har nærmest været på kur i 3-4 år!!! sådan føles det i hvert fald, selv om vi har været on/off) så det kan helt sikkert godt betale sig at tage tørnen een gang for alle.

Jeg håber virkelig det lykkes for dig, hvis du synes du begynder at gå lidt i stå eller miste gejsten, så skriv om det, så vi kan sparke lidt til dig

Flot tab den første uge

&nbsp;
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
welle

03/02/2015 kl. 07:06
Derfor er det også så fedt for os der er her for første gang , at i skriver om det . Jeg har bare lært så meget af alle jeres fejl . Håber at jeg kan holde det og ikke skal melde mig under genbrugskilo .
lucky

04/02/2015 kl. 04:29
Velkommen tilbage..

Flot vægttab første uge, kan kun tilslutte mig Vibeke jeg er en af dem hun omtaler

welle dejligt du kan bruge vores fejl til noget, genbrugs kg kan ikke anbefales
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.