Oprettet af lucky d. 08/02/2014 kl. 18:14

Lucky´s ugedagbog

Ja så opretter jeg en ny dagbog for at undgå at komme til s.1 hver gang og håber det løser problemet,nok heller ikke så mange der har lyst til at læse op på over et års dagbog  men jeg linker til den gamle dagbog.
http://dinslankekur.dk/forum/topic/luckys-ugedagbog-fase-2/

Så de af jer der måske har mig under favoritter  skal så bruge den nye dagbog 

 


lucky

04/04/2014 kl. 03:48
Tak Birgit,men det er desværre kun blevet til to dage denne uge...

@Anette,dejligt at høre fra dig,mon du kunne mærke jeg tænkte på dig i går ?jeg ville ha skrevet til dig...Ja jeg prøver pt. gælder det om at vedligeholde vægten,meeen det lykkes ikke helt...300g + denne uge men har også været en uge med noget jeg lige skal ha på plads i mit hoved så håber næste uge er bedre.

Jo tak det går fint i vores nye hjem,jeg har fået ca. 2 km mindre til job.Nej det er svære og svære at komme af med.men hvis vi ikke prøver ja så er vi hurtig tilbage ved udgangspunkt,håber du har nok tålmodighed...

Det lyder spænende håber det er noget godt for dig der sker.Ja det er med at nyde solen,og når den er fremme så bliver der hurtigt varmt i vores udestue så der er indtaget frokost mange gange,i går da jeg kom hjem var der ca.35 gr.Tak søde og god weekend til dig...
Christel

04/04/2014 kl. 08:45
Sender medvind i din retning og håber at du får smidt lidt i ugen.
sabinehansen92

04/04/2014 kl. 20:28
Hvor meget mangler du at tabe Lucky?
Og kører du lige nu fase 2 eller er du i fase 3? Synes jeg kan læse, at flere og flere herinde af jer "gamle" skifter over til fase 3, når kroppen går i strejke..
lucky

05/04/2014 kl. 15:32
Hej

Jeg vil gerne tabe 10-11. Kg,jeg køre fase 3 for det gik kun den forkerte vej for mig i fase 2 men det var selvforskyldt da jeg havde for mange udfald så for ikke at køre helt surt i det har jeg valgt det for at stabiliser min nuværende vægt og måske gå i fase 2 når jeg er klar til det,eller jeg tager  to RP dage i fase 3.

Det er helt klart bedst at holde sig helt til den fase man er nået til og ikke have nogen udfald,hvis jeg havde gjort det så havde jeg nået min vægt,i stedet for som nu at kæmpe med genbrugs kg......
sabinehansen92

05/04/2014 kl. 20:01
Det lyder fornuftigt med at skifte til fase 3 - fremfor at køre helt sur i det.
lucky

06/04/2014 kl. 16:15
Ja for gør man det så går det meget hurtigt galt...

Min weekend er gået ok,lørdag havde jeg besøg af to søde Dukaner  som jeg har skrevet med lige fra start ca. Det var hyggeligt.

Så starter en ny uge i morgen,og den skulle gerne ende i et minus....

God uge til dig der kommer forbi 
sabinehansen92

06/04/2014 kl. 16:44
Det lyder godt med en god weekend. Dejligt med støtte fra andre dukaner - det hjælper ofte på motivationen.
God uge til dig også 
Vibeke1965

07/04/2014 kl. 06:49
Jeg synes det er rigtig fornuftigt at du er gået i fase 3 Lone, i bagklogsskabens lys var det jo det jeg skulle ha gjort i stedet for mit halvhjertede forsøg på at få smidt 20 kg mere - nu tog jeg det hele på igen!!! Nå det kan jeg ikke bruge til noget - må bare se at få smidt de genbrugskilo.

Håber vægten går din vej i denne uge

God dag

 
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
lucky

07/04/2014 kl. 14:41
@sabine,ja det gør ,så har man mod på at forsætte når man er gået lidt død.

@Vibeke,ja det håber jeg vi kan jo være nok så bagkloge men hvis det var så nemt at smide og holde et vægttab så var der ikke brug for en ny kur hver uge.Og vi kan godt Vi skal bare holde fast og ved så kommer  vi også i mål,selvom man synes den målstreg er 1000'er af km væk...

I dag har jeg været i Loop og cyklet hjem der var en god modvind
Chris

07/04/2014 kl. 16:32
Syntes jeg har læst rundt omkring at man stadig taber sig lidt i fase 3, så det håber jeg også sker for dig. Jeg ved det ikke, ( som du ved er jeg ikke så langt ) men tænker det går langsomt? Eller er det, det samme?
Chrisycat

08/04/2014 kl. 08:10
Jeg håber fase 3 bliver god for dig, jeg er selv glad for dem. Den giver lidt frihed til at få lidt god mad når man er ude. Jeg har fortsat mit tab i fase 3 - fra jul til nu 4 kg, men dem lykkedes det mig så stort set at samle op i min ferie, men mon ikke de langsomt ryger af igen.



lucky

08/04/2014 kl. 13:29
@Chris,ja nogen gør men bare man kan holde vægten det er formålet med fase 3, men jeg vil da gerne tabe mig men tror jeg skal være glad hvis jeg holder vægten  så må jeg smide de kg senere.

@Chrisycat.. Jeg er også glad for fase 3,det er da fint du har tabt dig mere  hvis det var det du gerne vil.Og ja det kommer hurtigt på igen,mon ikke det har været sådan altid nu er vi bare mere bevidste om hvad vægten siger,efter fest eller ferie.
lucky

08/04/2014 kl. 16:09
Ville ellers ha skrevet på blog om vores eftermiddag i lørdags,hvor jeg havde besøg af Vibeke og Birgit.Men nu bliver det her i dagbog,vi havde en god dag hvor vi fik vendt vores op og nedtur på/med Dukan,vi startede med lidt frokost så fik vi gået en tur på ca.3½ km i fin regn,da vi kom tilbage fik vi kaffe/te.

Til frokost fik vi maskerede blomkål med dild dressing og brød,frikadeller med rabarber chutney,"tærte" med spinat og varmt røget laks,hytteost,så fik vi lagkage med vanilje fromage og rabarber kompot til.

I får lige nogle billeder af maden 

 

 
Vedhæftninger:
lucky

08/04/2014 kl. 16:10
De kom så ikke i rigtig rækkefølge men det går nok 
Chris

08/04/2014 kl. 16:19
Det ser ellers godt ud
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.