Oprettet af Ninapiie d. 14/04/2012 kl. 16:10

Ninapiies dagbog

Først skal i alle vide.... DET RASLER JO AF PÅ DUKAN 8O Hvor er jeg bare super glad for at jeg fandt den her side. Og Tak til jer alle, for at i er så dejlig aktive... Det er bare SÅ opmundtrende!!!!<br />
Jeg vil først fortælle kort om mig selv 8-) Jeg er 36 år, gift for 8 år siden ( Hvor tiden dog går :o ) Og har 3 dejlige dejlige børn. Så jeg keder mig bestemt ikke <br />
Efter jeg har født mit sidste barn for 5 år siden, har mit liv været en stor kur. Og det er gået op og ned hele tiden. Da sommerferien var slut 2011, og ferie billederne kigget i gennem, tænkte jeg at nu skulle det være slut. Der var jo hvalrossen Nina på alle billederne ( måske nogle af jer kender til det?)<br />
Hvis jeg skal i den flotteste bikini til sommer, så skal der altså en del af mine elskovshåndtag Jeg hørte om Dukan fra min søde kollega. Og det skulle jo LIGE lures af. Det lød som noget for mig..... Og hvor er jeg glad for, at jeg fik taget mig sammen til at gå igang.<br />
Jeg startede første gang i slutningen af februar med en startvægt på 94 kg.. Men flere ting gjorde at det ik gik så godt, bl.a manglende information ( viste ik på det tidspunkt, at der var den her fantastiske side) Startede fuldt op igen i April månede..... NU SKULLE DET VÆRE!!! Jeg skulle ha været 2 dage i angrebsfasen..... men syntes bare det hele var SÅ nemt, så fortsatte til igår, dvs. 6 dage. Og tænk engang.... jeg har på de 6 dage fået hele 3 kg. mindre at slæbe rundt på. Har dog syndet en eneste gang ( en wrap fra McD... øv... men var lige ved at dø af sult)MEN mig som er sådan en STOR slikmund... tænk at jeg har kunne holde mig fra søde sager!!! Er sq SÅ stolt af mig selv!!! Og det bedste af det.... folk er begyndt at kommentere mit vægttab <br />
Syntes det er super dejligt at følge jer herinde..... og er RIGTIG glad for alle de dejlige opskrifter. Så nu vil jeg gå igang med dukanbollerne <br />
Tak for du gad at læse med <br />
Og så har jeg også lige fået en lilyslim på <br />
Rigtig god weekend til jer alle<br />


mariannefroik

23/04/2012 kl. 16:33
Tillykke med dit flotte vægttab Og op på hesten igen Man får så meget motivation både afg at tabe sig men ikke mindst også af alle de skønne og dejlige mennesker som er herinde <br />
God ugee
susabri

23/04/2012 kl. 19:51
Det er rigtig godt, når vi herinde, både kan dele op- og nedture med hinanden, på den måde er det ligesom lidt nemmere at komme op på hesten igen:D Det er såmen heller ikke så tosset, at man har set hvad lidt "synd" kan gøre ved vægten, så man er forberedt <br />
<br />
Så stort tillykke med vægttabet, resten skal nok komme :D
lucky

24/04/2012 kl. 05:43
Jeg synes jeg er meget standhaftig,men måske jeg spiser flere gajoler eller nellie dellies end tilladt om dagen det er nok min synd
Ninapiie

28/04/2012 kl. 10:57
Altså de weekender Havde aftalt med min dejlige veninde ( som længe har afventet et forhåbentlig positivt svar fra sygehuset), når det kom, skulle vi give den MAX gas, kur eller ej. Så igår fik vi fejret et positivt svar.... Som vi læææænge havde ventet på..... SÅ GLAD, OG SÅ DEJLIGT!!!!!<br />
Det var en stor lettelse for os alle.... Så fik lagt dukan på hylden for en aften. Så måtte det koste lidt, og det har jeg det rigtig fint med.... Vi havde en super hyggelig aften, det var lige det der skulle til.<br />
Næste weekend står den så på konfirmation. Så bliver det nok svært at overholde.... Afhængig af hvad der bliver serveret...... Vi må se, har kamp gejsten i mig, og satser på at Dukan er med mig.... Og jeg holder den Rigtig dejlig weekend til jer alle tabere


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Aladdinscookie

28/04/2012 kl. 11:26

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra lucky den April 24, 2012, 05:43</b><br />
Jeg synes jeg er meget standhaftig,men måske jeg spiser flere gajoler eller nellie dellies end tilladt om dagen det er nok min synd </div>
</div>
<br />
Det gør jeg altså også... Ellers ville jeg dø! :p
Ninapiie

08/05/2012 kl. 16:11
Hej med jer. Ja, så er en weekend med konfirmation og fødselsdag overstået. Tænk engang..... Min eneste syndebuk har været et halvt glas rødvin og et minimalt stykke kage....... Så lille at det ikke kunne stå oprejst Er egentlig pave stolt i morges stod vægten på det samme, som inden weekenden. Så det er da super dejligt...... I aften skal jeg ha en af mine hjemmelavede frysselv is <br />
Glæder mig til at ryge ned på en vægt der starter med 7!!!!!!! Det er godt nok en del år siden sidst ;D<br />
God dag til jer alle


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Frk. Noergaard

08/05/2012 kl. 17:29

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Ninapiie den May 8, 2012, 16:11</b><br />
Hej med jer. Ja, så er en weekend med konfirmation og fødselsdag overstået. Tænk engang..... Min eneste syndebuk har været et halvt glas rødvin og et minimalt stykke kage....... Så lille at det ikke kunne stå oprejst Er egentlig pave stolt i morges stod vægten på det samme, som inden weekenden. Så det er da super dejligt...... I aften skal jeg ha en af mine hjemmelavede frysselv is <br />
Glæder mig til at ryge ned på en vægt der starter med 7!!!!!!! Det er godt nok en del år siden sidst ;D<br />
God dag til jer alle </div>
</div>
<br />
Hvor er det godt gået og fedt du nærmer dig 7erne
nogge11

08/05/2012 kl. 19:08
flot flot flot !!! og ja kender godt forventningen med at der skal til at stå 7 i stedet for 8, de tanker har jeg også tænkt men jeg har lidt længere end dig.
Ninapiie

09/05/2012 kl. 23:23
Tak skal i ha Jeg syntes nu vi følges meget godt ad Nogge11 Jeg syntes det går lidt for langsomt for tiden..... Men jeg er heller ik så god til det med motionen Og så har jeg jo fået synet enlige smugle i weekenderne. Men er sq alligevel stolt af mig selv..... For jeg er virkelig en slikmund, og har ikke rørt slik siden jeg startede. Kun lidt kage til konfirmationen, og et stykke mørkt chokolade uden sukker højst et par gange. Så bare det går ned ad..... Så skal det nok komme


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
mig

10/05/2012 kl. 22:05
Det er super flot du ikke har syndet mere end det vær stolt af dig selv <br />
Og tillykke med du er så tæt på 7 <br />
Forsat god kur til dig
MajbritO

10/05/2012 kl. 22:30
Ninap... super flot gået du er i 7éren før du aner det.. bare vendt og se
lucky

11/05/2012 kl. 05:39
Hej ja det er dejligt når man klare de udfordringer vi møder til fest osv.du kan med rette være stolt af dig selv,og du er da tæt på en 7ér,jeg går og venter på en 6ér kan slet ikke huske hvornår jeg har haft 6 tallet foran på vægten.<br />
God weekend...
mayer

11/05/2012 kl. 06:54
Hej rigtigt flot gået. Jeg er glad for jeg ikke har konfirmation m.m før til næste år og så skulle jeg jo gerne være nået målet.<br />
Jeg glæder mig også til at nå 7'erne og helt sikkert lige pludselig står det der når vi hopper op på vægtn
Ninapiie

12/05/2012 kl. 08:58
Tak for støtten og skulderklappen Det betyder så meget..... Og varmer Og MajbritO...... Vupti, så skete det!!!!!!<br />
JEG KOM I 70'ERNE ;D JUBIIIIIII......... Et stort skridt for mig!!! Det giver mig så meget blod på tanden til at kæmpe videre, sammen med jer tabere


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
gabbi

12/05/2012 kl. 11:06
Fedt!!! SÅ skønt at nå sådan en milepæl! Tillykke! Husk at nyde det og hav en fortsat fantastisk weekend!
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.