Oprettet af Ninapiie d. 14/04/2012 kl. 16:10

Ninapiies dagbog

Først skal i alle vide.... DET RASLER JO AF PÅ DUKAN 8O Hvor er jeg bare super glad for at jeg fandt den her side. Og Tak til jer alle, for at i er så dejlig aktive... Det er bare SÅ opmundtrende!!!!<br />
Jeg vil først fortælle kort om mig selv 8-) Jeg er 36 år, gift for 8 år siden ( Hvor tiden dog går :o ) Og har 3 dejlige dejlige børn. Så jeg keder mig bestemt ikke <br />
Efter jeg har født mit sidste barn for 5 år siden, har mit liv været en stor kur. Og det er gået op og ned hele tiden. Da sommerferien var slut 2011, og ferie billederne kigget i gennem, tænkte jeg at nu skulle det være slut. Der var jo hvalrossen Nina på alle billederne ( måske nogle af jer kender til det?)<br />
Hvis jeg skal i den flotteste bikini til sommer, så skal der altså en del af mine elskovshåndtag Jeg hørte om Dukan fra min søde kollega. Og det skulle jo LIGE lures af. Det lød som noget for mig..... Og hvor er jeg glad for, at jeg fik taget mig sammen til at gå igang.<br />
Jeg startede første gang i slutningen af februar med en startvægt på 94 kg.. Men flere ting gjorde at det ik gik så godt, bl.a manglende information ( viste ik på det tidspunkt, at der var den her fantastiske side) Startede fuldt op igen i April månede..... NU SKULLE DET VÆRE!!! Jeg skulle ha været 2 dage i angrebsfasen..... men syntes bare det hele var SÅ nemt, så fortsatte til igår, dvs. 6 dage. Og tænk engang.... jeg har på de 6 dage fået hele 3 kg. mindre at slæbe rundt på. Har dog syndet en eneste gang ( en wrap fra McD... øv... men var lige ved at dø af sult)MEN mig som er sådan en STOR slikmund... tænk at jeg har kunne holde mig fra søde sager!!! Er sq SÅ stolt af mig selv!!! Og det bedste af det.... folk er begyndt at kommentere mit vægttab <br />
Syntes det er super dejligt at følge jer herinde..... og er RIGTIG glad for alle de dejlige opskrifter. Så nu vil jeg gå igang med dukanbollerne <br />
Tak for du gad at læse med <br />
Og så har jeg også lige fået en lilyslim på <br />
Rigtig god weekend til jer alle<br />


majser

14/05/2012 kl. 18:19
Stort tillykke Ninapiie. Det var hurtigt, at du nåede 70'erne. Det er virkelig noget, der batter. Held og lykke fremover
Ninapiie

15/05/2012 kl. 10:16
Tak skal i ha Ja, ved heller ikke lige hvad der skete der.... Men der kom lige et ryk, og på trods af mors dag, med min datters ( 11 år) hjemmebagets kage.... Som mor skulle smage..... Så sig vægten her til morgen 79 kg <br />
Rigtig god dag til jer


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
nogge11

15/05/2012 kl. 19:30
Aiii - hvor skønt :D - uha jeg glæder mig også til jeg forhåbentlig snart kan se et 7-tal på vægten - flot trods fødselsdag<br />
fortsat go´kamp
Ninapiie

17/05/2012 kl. 00:03
Tak skal du ha nogge11 Men kan da se du er godt på vej Pøj pøj.... Og god kamp :D


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
MajbritO

17/05/2012 kl. 00:52
Godt gået og godt kæmpet Nogge.... klap dig selv på skulderen.. Jeg syntes der er langt til 7éren endnu men det vigtigste er jo at der ikke er så langt som der har været..
Ninapiie

28/06/2012 kl. 22:12
Alt for længe siden Måske fordi jeg har været gået lidt i stå. Det er ellers gået fint i hver dagene..... Men så kommer problemet i weekenderne. Hvis bare jeg har syndet en smule med et glas vin eller andet. Så skal jeg kæmpe hele ugen med at komme ned på det jeg vejede inden weekenden. Så det er en hård kamp for tiden. Har ik fået ændret min slim.... Men vægten siger nu 77,5. Så ligger da stadig i 70'erne ;0) Prøver at starte op med at være standhaftig igen..... Og klapper mig på skulderen over at jeg da trods alt holder vægten. Håber det går godt for jer andre tabere


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
mig

28/06/2012 kl. 22:16
Ja men tillykke med det tab du har haft til nu det er jo super flot <br />
Ja det er i weekenderne mange har de største problemer men du må bare op på hesten igen for vi ved jo du kan, ikke <br />
<br />
Rigtig god uge til dig
Ninapiie

29/06/2012 kl. 16:17
He he jo det er jo lige det :D selvfølgelig kan jeg det!!! Jeg skal! Og vil af med de sidste Ærger mig bar lidt over at jeg skulle ha været på ønskevægten om 10 dage. Nå.... Men tak for ordene Altid dejligt med opbakning..... Det giver lige det ekstra skub


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
susabri

29/06/2012 kl. 16:37
Ja, selvfølgelig kan du :D Snart er du ved målet og så er der 2 festmåltider om ugen Ja, der er virkelig noget at glæde sig til :D<br />
<br />
Og så er det super flot med de 8 kg, du allerede har tabt, og at du har holdt vægten trods alt:D
Ninapiie

02/07/2012 kl. 08:58
Tak skal du ha Susabri. Prøver ihærdigt..... Og skal nok gå med alt jeres opbakning


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Den_tykke_trunte

02/07/2012 kl. 10:42
Jeg er sikker på du nok skal få kæmpen vægten ned på de 70 kg! Selvom du har syndet i weekenden, og det ikke går så stærkt med vægten, så går det jo altså den rigtige vej og du er langt under 80 nu! (og husk hvordan du glædede dig til at tallet på vægten skulle starte med 7 <br />
<br />
Hvordan er fordelingen af dine proteindage / grønt dage ?
Ninapiie

09/07/2012 kl. 09:53
Hej "trunte" tak for din dejlige opbakning Giver dig ret i at, man skal huske på alt det positive man har været igennem..... Det giver lige et løft i den rigtige retning..... For man ved jo man kan <br />
Jamen jeg kører 1-1.... Men hvis jeg skal noget dagen efter igen... Kan jeg godt køre 2-2 og så til bage igen til en dag med hver. I starten kørte jeg med 5 dage af hver..... Men syntes at det er lidt nemmere med kun en dag af gangen <br />
God sommer til dig


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

11/07/2012 kl. 15:44
Weeeeeeeeeee!!!!! Nu går det lidt ned ad igen..... Efter lang tids pause ;D Håber det går lige så godt i sommerferien <br />
Sommer hilsner til jer alle..... Fra en MEGET glad taber


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
mig

11/07/2012 kl. 17:36
Det er bare sååå godt, tillykke med det Nina ja men det skal nok gå hvis du bare tænker over hvad du putter i munden og ser på før billede af dig selv <br />
<br />
Rigtig god sommer til dig
Ninapiie

12/07/2012 kl. 10:55
He he ja mig..... Men du er jo en af mine taber idoler herinde...... Kigger af og til på jeres før og efter billeder. Så finder jeg KAMP gejsten frem igen ;D<br />
Ooooog måske jeg skulle finde billedet frem og hænge det op på " fredagshyggenygskuffen"


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.