Oprettet af Ninapiie d. 14/04/2012 kl. 16:10

Ninapiies dagbog

Først skal i alle vide.... DET RASLER JO AF PÅ DUKAN 8O Hvor er jeg bare super glad for at jeg fandt den her side. Og Tak til jer alle, for at i er så dejlig aktive... Det er bare SÅ opmundtrende!!!!<br />
Jeg vil først fortælle kort om mig selv 8-) Jeg er 36 år, gift for 8 år siden ( Hvor tiden dog går :o ) Og har 3 dejlige dejlige børn. Så jeg keder mig bestemt ikke <br />
Efter jeg har født mit sidste barn for 5 år siden, har mit liv været en stor kur. Og det er gået op og ned hele tiden. Da sommerferien var slut 2011, og ferie billederne kigget i gennem, tænkte jeg at nu skulle det være slut. Der var jo hvalrossen Nina på alle billederne ( måske nogle af jer kender til det?)<br />
Hvis jeg skal i den flotteste bikini til sommer, så skal der altså en del af mine elskovshåndtag Jeg hørte om Dukan fra min søde kollega. Og det skulle jo LIGE lures af. Det lød som noget for mig..... Og hvor er jeg glad for, at jeg fik taget mig sammen til at gå igang.<br />
Jeg startede første gang i slutningen af februar med en startvægt på 94 kg.. Men flere ting gjorde at det ik gik så godt, bl.a manglende information ( viste ik på det tidspunkt, at der var den her fantastiske side) Startede fuldt op igen i April månede..... NU SKULLE DET VÆRE!!! Jeg skulle ha været 2 dage i angrebsfasen..... men syntes bare det hele var SÅ nemt, så fortsatte til igår, dvs. 6 dage. Og tænk engang.... jeg har på de 6 dage fået hele 3 kg. mindre at slæbe rundt på. Har dog syndet en eneste gang ( en wrap fra McD... øv... men var lige ved at dø af sult)MEN mig som er sådan en STOR slikmund... tænk at jeg har kunne holde mig fra søde sager!!! Er sq SÅ stolt af mig selv!!! Og det bedste af det.... folk er begyndt at kommentere mit vægttab <br />
Syntes det er super dejligt at følge jer herinde..... og er RIGTIG glad for alle de dejlige opskrifter. Så nu vil jeg gå igang med dukanbollerne <br />
Tak for du gad at læse med <br />
Og så har jeg også lige fået en lilyslim på <br />
Rigtig god weekend til jer alle<br />


fauer

20/11/2013 kl. 18:46
ja hvor er du, vi savner dine beskeder

håber det går godt knus
tabt 26 kg, er i fase 3
Ninapiie

25/11/2013 kl. 22:09
Ååååh altså hvor er i bare FANTASTISKE ❤️ SÅ dejligt så rørene at komme ind og læse alle jeres savnede beskeder.

Der er en lille artikel på vej omkring hvordan vores møder er gået Men jaaaa det gik da bare super godt Det var så dejligt at se nogle af jer igen ( som jeg har set før) Og dejligt at se resten af jer, som jeg ik har mødt før.....  Er bare ærgerlig over jeg ik lige havde så meget tid Der var så mange ting der lige skulle være styr på.... Også i pausen. Så ik fordi jeg ikke ville jer..... Men havde nok at se til.... Og alle skulle liiiige spørge    Vi har fået så mange positive tilbagemeldinger.... DEJLIGT Må indrømme det lige har været lidt mere tidskrævende, end jeg regnede med.... Er lidt drænet PT ( det ved jeg også Rita er) Men kan se i jo har efterlyst os I er sååå søde ❤️

Hvis jeg skal være helt ærlig.... Så har jeg som sagt været lidt drænet.... Min nakke for ulykken har også drillet Og har ikke engang haft overskud til at komme afsted  til en fys Skal nok... Skal nok. Men det har også resulteret i, at jeg ik har haft kontrol over min pp dag og festmåltider. Så vægten ØV!!!!! Den er slet ikke værd at skrive om. Ved hvad jeg skal.... Og ved med mig selv, at lige pludselig så er overskuddet der Og ved jo jeg har fuld opbakning fra alle jer fantastiske tabere herinde ❤️ Savner jer alle.... Og savner at følge med i jeres  liv.... Op og ned ture.... Håber for jer alle..... At det mest går i den positive retning

Sender jer det største knus .... Og endnu engang tak for jeres søde ord.... Tanker og søde tilbagemeldinger

Knusekrams og de bedste tanker til jer alle ❤️

Nina.... Som lover aldrig at forlade jer helt


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
lucky

26/11/2013 kl. 05:19
Hej Nina..

dejligt at høre nyt fra dig

øv du stadig har ondt...

I havde da også gjort et godt stykke arbejde.

Håber du får styr på vægten igen.

knuzz
Vibeke1965

26/11/2013 kl. 06:38
Hej Nina Godt at høre fra dig :D

Håber snart du får gjort noget ved din nakke - det er så træls at gå og have ondt

Og vægten....ja kender det - hvorfor f..... skal det være så svært...
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
Pusselusken

04/12/2013 kl. 12:09
Hej Nina

Nå der var du. Håber det gir bonus det arbejde du laver for Dukan. Får I løn eller er på frivillig basis.

Ved du om der er nogen ud over dig og Rita der har kunnet gennemføre og holde Dukan?

Det kunne jo være interessant at finde ud af om alle de guld og grønne skove der blev lovet fra starten, med at kunne spise ALT resten af livet i fase 4 holder for nogen......

Glædelig december til dig søde

knus
Christel

04/12/2013 kl. 12:38
Håber, du snart er på toppen igen og kommer tilbage i vægt.

&nbsp;
lucky

07/01/2014 kl. 18:31
Nina kære Nina hvor er du nu ? 

Håber du er kommet godt over jul/nytår,er spændt på at høre dig hvordan det går i fase 4.

knuzz Lone
Christel

28/01/2014 kl. 13:08
Hej Nina. Du har skrevet tidligere om at du kæmper med vægten nu? Jeg har selv siden august, hvor jeg kom fra ferie, kæmpet med at komme tilbage i vægt igen. Jeg har været i fase 2, men tænker, at jeg måske skulle have valgt fase 3, så var det måske gået nemmere, og jeg har havde smidt nogle kg igen. I stedet sidder jeg fast på 7 kg over mit laveste.

Jeg får den tanke, at dukan er godt, imens man følger kuren slavisk, men hvis man har trådt ved siden af x antal gange, så kan man ikke så godt tabe sig igen. Har efter en 100 pct dukanuge taget på. Kunne godt tænke mig at høre, om jeg mon tager fejl. Og hvad din erfaring er?

Jeg har p.t. måttet skifte kur for at forsøge noget nyt. Håber, du snart dukker op igen og evt. vil svare mig i min dagbog eller indbakke. Vh. Christel
admin_kent

09/02/2014 kl. 10:11
Jeg tester lige her, for at se om dette indlæg virker korrekt
Vibeke1965

26/02/2014 kl. 06:56
Hej Nina aog velkommen tilbage - dejligt at høre fra dig igen
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
fauer

26/02/2014 kl. 20:31
Nina dejligt at høre fra:D

Håber det går godt med dig ... knus
tabt 26 kg, er i fase 3
Ninapiie

02/03/2014 kl. 09:30
Test


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
fauer

02/03/2014 kl. 13:23
hov kan du så snart skrive lidt troede lige jeg skulle læse nyt fra dig og så står der bare test
tabt 26 kg, er i fase 3
lucky

02/03/2014 kl. 15:49
ja Nina håber du snart får tid at 

god uge til dig
Ninapiie

03/03/2014 kl. 14:13
He he.... havde det så bare været den 1. april hva

Nå, men i undrer jer jo over at i ikke har hørt fra mig læææænge. Men jeg har ikke kunne få tekstfeltet frem i min dagbog, og har derfor ikke kunne skrive herinde. Derfor der har været en masse test beskeder.

Men NU lykkedes det.... weeeee så nu er freden forbi, og jeg lover jer, at jeg skal holde jer opdateret

Og ja, som du skriver Christel.... så er der desværre røget kg på her i fase 4 Efter vi holdte de foredrag, røg motivationen underligt nok. Burde jo være omvendt ik?!! Det der gik galt var simpelthen at jeg ikke fik hold den ene pp dag om ugen! Og ja, det tager man på af.... og så med en december oven i! Så vupti.... Der er heldigvis røget lidt..... tør jo næsten ikke at sige det. Men mangler stadig 7 kg!!!! ØV med øvs på! SÅ ærgerligt, når man lige har nået sin drømmevægt

Så nu må jeg hellere til at være lidt aktiv herinde igen..... for ved jo jeg har sådan en dejlig opbakning i jer alle &lt;3

Dog er jeg nok ikke lige så aktiv som før..... har rigeligt at se til med en konfirmation lige om hjørnet..... heeeey.... det er da lige derfor jeg skal ha smidt de kg jo!!!

Christel.... ja, det virker underligt at du har taget på efter en uge på dukan. Kan det skyldes, ophobning af væske? Ved jeg jo du har døjet med før?!

Dejligt at være tilbage hos jer..... nu med ny titel Knuser


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.