Oprettet af Ninapiie d. 14/04/2012 kl. 16:10

Ninapiies dagbog

Først skal i alle vide.... DET RASLER JO AF PÅ DUKAN 8O Hvor er jeg bare super glad for at jeg fandt den her side. Og Tak til jer alle, for at i er så dejlig aktive... Det er bare SÅ opmundtrende!!!!<br />
Jeg vil først fortælle kort om mig selv 8-) Jeg er 36 år, gift for 8 år siden ( Hvor tiden dog går :o ) Og har 3 dejlige dejlige børn. Så jeg keder mig bestemt ikke <br />
Efter jeg har født mit sidste barn for 5 år siden, har mit liv været en stor kur. Og det er gået op og ned hele tiden. Da sommerferien var slut 2011, og ferie billederne kigget i gennem, tænkte jeg at nu skulle det være slut. Der var jo hvalrossen Nina på alle billederne ( måske nogle af jer kender til det?)<br />
Hvis jeg skal i den flotteste bikini til sommer, så skal der altså en del af mine elskovshåndtag Jeg hørte om Dukan fra min søde kollega. Og det skulle jo LIGE lures af. Det lød som noget for mig..... Og hvor er jeg glad for, at jeg fik taget mig sammen til at gå igang.<br />
Jeg startede første gang i slutningen af februar med en startvægt på 94 kg.. Men flere ting gjorde at det ik gik så godt, bl.a manglende information ( viste ik på det tidspunkt, at der var den her fantastiske side) Startede fuldt op igen i April månede..... NU SKULLE DET VÆRE!!! Jeg skulle ha været 2 dage i angrebsfasen..... men syntes bare det hele var SÅ nemt, så fortsatte til igår, dvs. 6 dage. Og tænk engang.... jeg har på de 6 dage fået hele 3 kg. mindre at slæbe rundt på. Har dog syndet en eneste gang ( en wrap fra McD... øv... men var lige ved at dø af sult)MEN mig som er sådan en STOR slikmund... tænk at jeg har kunne holde mig fra søde sager!!! Er sq SÅ stolt af mig selv!!! Og det bedste af det.... folk er begyndt at kommentere mit vægttab <br />
Syntes det er super dejligt at følge jer herinde..... og er RIGTIG glad for alle de dejlige opskrifter. Så nu vil jeg gå igang med dukanbollerne <br />
Tak for du gad at læse med <br />
Og så har jeg også lige fået en lilyslim på <br />
Rigtig god weekend til jer alle<br />


Christel

03/03/2014 kl. 15:18
<strong>Hej Nina. Spændende om de så vil af for dig, for mine kg gad sg ikke forsvinde fra min krop med Dukan. Pøj med at få tabt dig.</strong>
lucky

03/03/2014 kl. 18:49
Hej Nina...Nu med ny titel

Velkommen tilbage mon ikke du får smidt de kg når du køre efter planen igen,men er da spændt på hvordan det går,jeg har også taget på og har svært ved at få dem smidt igen....men håber det går bedre for dig.Håber du kommer godt fra start.

knuzz Lone
fauer

05/03/2014 kl. 09:00
der var du... DEJLIGT og tillykke med den nye titel.

ja det er så det samme her, har også taget lidt på, jeg prøver at køre 2 proteindage om ugen.

Pøj pøj med at komme af med det igen

knus
tabt 26 kg, er i fase 3
Ninapiie

05/03/2014 kl. 16:33
Eeeiiii vi er da nogle være nogle!!! Hva sker der lige med den motivation?

Jeg ville ellers starte tråden op med : Skal vi kæmpe sammen.... men fik ikke vejet mig i mandags

Vi vil jo gerne være strandsild til sommer ik???

Vi har jo gjort det før.... så hvad venter vi på?


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
fauer

05/03/2014 kl. 22:52
ja lad os kæmpe sammen
tabt 26 kg, er i fase 3
Ninapiie

12/03/2014 kl. 18:02
Heldigvis et lille minus på -400 gr. Hvis det bare bliver ved med at gå den vej, er jeg ret godt tilfreds

Nå, må hellere ind og lure om jeg kan se min datter som er til reality awards

Knuser

&nbsp;


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
fauer

12/03/2014 kl. 20:22
hvor dejligt det går fremad
tabt 26 kg, er i fase 3
Vibeke1965

13/03/2014 kl. 08:19
Ja hvad venter vi på.... dejligt at det går nedad

Jeg slikker sår lige nu, så venter lige lidt med at påføre den rigtige vægt, den er lidt højere end der står i min signatur....synes det er lidt svært - har motivation nogle dage, men det er alt for nemt for mig at ryge af kuren i weekenden eller hvis der bare er den mindste undskyldning....

Nå ikke mere tuderi - god dag
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
Ninapiie

18/03/2014 kl. 21:45
Hej Vibse.... Har det på nøjagtig samme måde Skal vi ikke Boy cutte de weekender???? Så ville det gøre det noget nemmere

Har ikke tabt en disse den her uge..... Hvor er det svært at hoppe fra fase 4.... tilbage i fase 2!!!  Hver mandag siger jeg.... NU skal det være.... det glemmer jeg så liiiige fredag aften....

&nbsp;


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

18/03/2014 kl. 22:05
Vil lige kort remse mit forløb på dukan op.

Startede den 4/4-12 med en vægt på 94,5 kg. Havde en pause efter en lang sommerferie på ca 1 1/2 månede sommeren 2012. Der tog jeg heldigvis kun 3 kg på. de kom hurtigt af igen..... Den 28.november 2012 landende jeg på en vægt der hed 67,5 kg ( Dukan anbefalede 70 kg) Et vægttab på 27 kg, på ca 5 1/2 måned ( hvis jeg trækker pausen fra) Da julen kom, havde jeg rigtig svært ved at holde mig under det anbefalede... så landende på 70 kg. Der lå jeg rimelig stabil + - 2 kg... de svingede lidt, afhængig af festmåltider. Jeg skulle være i fase 3 i 270 dage. Jeg nåede så fase 4 den 18 august 2013. Stadig med stortset den samme vægt.... vist nok lidt ekstra på efter sommerferien.... men naturligt nok. Jeg ville holde en ekstra pp dag om ugen, for at komme ned på min normalvægt igen.

Oktober 2013, skulle jeg holde nogle dukanforedrag med MIG herinde fra. Jeg havde ligget stabil hele fase 3, og gjorde det også i starten af fase 4, men de foredrag tog desværre lidt for meget af min opmærksomhed. Det var ikke nemt at finde lokaler, der skulle organiseres en del osv. SÅ jeg glemte mig selv i det her..... det vil sige ingen pp dage!!!

Hvad ville jeg sige med det her indlæg????

Jo... kæmp for det.... det VIRKER!!! Frygt ikke fase skift. Det er en del af kuren.... og det skal nok lykkedes. Men en lille advarsel.... FØLG anbefalingerne! Det var det jeg glemte, og det var derfor det gik galt. Har taget 7 kg på.... så er nu hoppet i fase 2, til jeg rammer mine 68-70 kg igen..... OG VED JO JEG KAN


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Vibeke1965

19/03/2014 kl. 07:29
Det er rigtig nok Nina, vil dog alligevel anbefale nye at holde kuren første gang de går på den - på en eller anden måde tror jeg det er sværere når man prøver flere gange, helt sikkert inde i hovedet, men jeg tror også at kroppen på en eller anden måde protesterer - i hvert fald sidder mine genbrugskilo bedre fast end første gang jeg tabte dem....
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
Christel

19/03/2014 kl. 08:29
Håber, fase 2 vil give dig vægttab igen. Det gjorde den ikke for mig. Måske fordi jeg har været faldet i for meget tidligere. Var nødt til at skifte til 5:2 kuren, der så tilgengæld virker for mig.

Pøj med det
fauer

20/03/2014 kl. 06:08
ja selvfølig kan du pøj pøj. Det er planlægning der skal til for at holde det, måske du kan finde nogle gode retter til at lave i weekenden.
tabt 26 kg, er i fase 3
Ninapiie

20/03/2014 kl. 07:35
Vibse... jeg er ikke lige helt med? Helt klart vi skal anbefale nye at holde kuren.... har jeg skrevet andet? Så var det i i hvert fald ikke sådan ment

Giver dig ret i at det er nemmere første gang...... smed jo hurtigt de første 25 kg.... vupti. Men bare det at smide de 5-7 kg her.... Det er ikke helt nemt. Og hvor jeg ærgrer mig gevaldigt over, at jeg ikke bare fik holde den rp dag om ugen!!!

Jeg har gået med rigtig dårlig samvittighed over for mig selv..... og det har ikke lige gjort at jeg kom op på hesten igen. Så nu må jeg bare indse..... at sket er sket.... og nu må jeg se at komme videre

Christel.... hvor dejligt du har fundet en kur der virker for dig Håber rigtig meget for dig at du når dit mål

Åhhh min søde Birgit.... når du siger det sådan lyder det så nemt Og ja jeg ved jo godt hvad det handler om........ Jeg syntes bare altid vores weekender er fyldt op med alt muligt. Så får ikke planlagt ordentligt, og der er for mange fristelser..... Men jeg klør på, er top motiveret, selvom det går langsomt.

Og så er det jo bare dejligt at der er blevet flere lyse timer, lunere vejr.... det giver mig lyst til at få gået nogle ture ( det har smuttet hele vinteren) Nu har jeg været ude hver dag..... minimum en halv time. Skulderklap til mig selv.

Husk nu at kig lidt ned når i går..... så i kan nyde alt det der pibler op af jorden &lt;3


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Christel

20/03/2014 kl. 08:31
Tak søde Nina, hepper også på, at du når I mål. Jeg skal jo være i mål om 6 uger, når jeg bliver opereret for løst maveskind.
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.