Oprettet af Ninapiie d. 14/04/2012 kl. 16:10

Ninapiies dagbog

Først skal i alle vide.... DET RASLER JO AF PÅ DUKAN 8O Hvor er jeg bare super glad for at jeg fandt den her side. Og Tak til jer alle, for at i er så dejlig aktive... Det er bare SÅ opmundtrende!!!!<br />
Jeg vil først fortælle kort om mig selv 8-) Jeg er 36 år, gift for 8 år siden ( Hvor tiden dog går :o ) Og har 3 dejlige dejlige børn. Så jeg keder mig bestemt ikke <br />
Efter jeg har født mit sidste barn for 5 år siden, har mit liv været en stor kur. Og det er gået op og ned hele tiden. Da sommerferien var slut 2011, og ferie billederne kigget i gennem, tænkte jeg at nu skulle det være slut. Der var jo hvalrossen Nina på alle billederne ( måske nogle af jer kender til det?)<br />
Hvis jeg skal i den flotteste bikini til sommer, så skal der altså en del af mine elskovshåndtag Jeg hørte om Dukan fra min søde kollega. Og det skulle jo LIGE lures af. Det lød som noget for mig..... Og hvor er jeg glad for, at jeg fik taget mig sammen til at gå igang.<br />
Jeg startede første gang i slutningen af februar med en startvægt på 94 kg.. Men flere ting gjorde at det ik gik så godt, bl.a manglende information ( viste ik på det tidspunkt, at der var den her fantastiske side) Startede fuldt op igen i April månede..... NU SKULLE DET VÆRE!!! Jeg skulle ha været 2 dage i angrebsfasen..... men syntes bare det hele var SÅ nemt, så fortsatte til igår, dvs. 6 dage. Og tænk engang.... jeg har på de 6 dage fået hele 3 kg. mindre at slæbe rundt på. Har dog syndet en eneste gang ( en wrap fra McD... øv... men var lige ved at dø af sult)MEN mig som er sådan en STOR slikmund... tænk at jeg har kunne holde mig fra søde sager!!! Er sq SÅ stolt af mig selv!!! Og det bedste af det.... folk er begyndt at kommentere mit vægttab <br />
Syntes det er super dejligt at følge jer herinde..... og er RIGTIG glad for alle de dejlige opskrifter. Så nu vil jeg gå igang med dukanbollerne <br />
Tak for du gad at læse med <br />
Og så har jeg også lige fået en lilyslim på <br />
Rigtig god weekend til jer alle<br />


fauer

11/09/2014 kl. 09:38
hej nina håber du har haft en god taber uge og der er røget nået på vægten i morgen
tabt 26 kg, er i fase 3
Ninapiie

15/09/2014 kl. 13:58
Øv hvor mine weekender bare er FOR fristende.... Nu har vi haft gæster igen. Og syntes bare jeg er SÅ forberedt.... Lige indtil maden står på bordet.fik lavet flødekartoffler til de andre. IKKE til mig jo !!!! Men nøj hvor så de gode ud..... Og hvor kunne jeg ikke dy mig, de kan ikke være bekendt at de kunne flyve, lige ind i kværnen..... De smagte himmelsk. Vupti så lige en skefuld mere.... Øv hvad skete der lige der? Nu har jeg ikke spist dem i over 1 år. Nå.... Men det resulterede igen i at jeg ikke turde stå på vægten mandag. Så venter til fredag.

Har været ude at gå min halve time idag.... I fuld fart der ud af. Igen en arm der driller. Men kan  mærke at vægttabet går lidt bedre når jeg får gået mine ture.... Så må bare holde det ud.

Fandt også lige en ost i Føtex på 6 % som der ikke smager af noget

Pas nu godt på jer selv.... Og husk at intet smager så godt som slank føles 


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
lucky

15/09/2014 kl. 16:47
Øv ja ninna man kan ha de bedste hensigter og så går det galt alligevel,næste gang må du lave nogen baget rodfrugter til dig selv og en god dip.

Øv du skal døje med den skulder,håber du får en god uge og tør gå på vægten på fredag.

knuzz
sabinehansen92

15/09/2014 kl. 16:54
Ja flødekartofler er altså også svære at modstå - de er simpelthen for gode! Øv for dig. Men jeg synes, det er en rigtig god idé at du lige venter nogle dage med at veje dig, sådan du har en større mulighed for at 'neutralisere' flødekartoflerne 
Ninapiie

15/09/2014 kl. 20:43
Ja Lone.... Fik ikke lige tænkt mig om der..... Øv!

Ja må lige ha dem ud af systemet igen Sabinehansen92 


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
welle

16/09/2014 kl. 04:35
Intet smager så godt som slank føles , det udtryk er jeg vild med og bruger det flittigt !!! Når vi har gæster laver jeg kun Dukan mad , så bliver der bare eksperimenteret lidt mere , men alle er enige , det er lækkert og ingen tager skade af at leve sundere .
fauer

16/09/2014 kl. 05:19
øv det smager også godt. God dag
tabt 26 kg, er i fase 3
Vibeke1965

16/09/2014 kl. 05:51
Næste gang du skal ha gæster, så må du lave et stor skilt og lægge på bordet ved din plads hvor der står: INTET SMAGER SÅ GODT SOM SLANK FØLES

Og så må du lade være med at lave mad, der frister SÅ meget - som Lone siger - nogle rodfrugter - det kan alle spise og så nogle kartofler til de andre, men så stikker din tallerken ikke lige så meget ud fra de andres - tror også det betyder noget.

Og så det der med vægten.....den bliver jo ikke anderledes af at du ikke går på den   måske ville det være bedre at få chokket og så få belønningen på fredag? Nu risikerer du jo at blive lidt øv over det på fredag, hvis der kun er minimalt tab siden sidste gang du var på, fordi du har nogle kartofler der skal igennem....bar min tanke

&nbsp;
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
sabinehansen92

16/09/2014 kl. 18:04
Jeg kan godt se, hvad du mener Vibeke. Jeg har derimod en hjerne, som gør at hvis jeg ser et dårligt resultat på vægten så bliver jeg så demotiveret og kan derfor lettere komme til at falde i.
Men ja det er afhænger jo af mennesket 
Ninapiie

18/09/2014 kl. 15:39
Tror simpelthen det der gik galt var at jeg havde stået i køkkenet det meste af dagen.... Og ik fået forberedt det helt store til mig selv.... Og ingen frokost. Så var død sulten 

Har du alligevel ikke været på vægten endnu..... Og har været bildt standhaftig. Ja og motionen ( altså gå ture ) er det også blevet til.

Vi har en stor sø i Jyderup, med skov omkring.... Der er ca 15 km rundt. Har før prøvet at finde rundt om det.... Sidst jeg prøvede farede jeg vildt.... 2 gange på en dag ( min tålmodige mand var ude at hente mig begge gange )

I dag skulle jeg så gå tur med min søn...... Det er så SIDSTE gang han tager i skoven med mor..... Behøver jeg sige mere???? 


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
fauer

18/09/2014 kl. 16:42
ha ha Nina, det er som det plejer hos dig så fik du lidt mere motion. Du må ind og finde et kort over skoven.
tabt 26 kg, er i fase 3
Ninapiie

18/09/2014 kl. 20:44
Ja Birgit..... Tænkte jo godt du kunne huske den historie 

Tror jeg må skrive til vej og park.... Om de ik kan sætte skilte op   Tænk det kan være så svært! De lingerne også hinanden alle de træer 

Må tage Storebæltsbroen med dig næste gang.... Den kan jeg vel ikke fare vild på..... Griner højt!

&nbsp;

&nbsp;

Er der forresten nogle af jer der kender det der kangoroo gymnastik? Eller er det kun her på landet vi er lidt skøre? 

&nbsp;

&nbsp;


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Vibeke1965

19/09/2014 kl. 06:00
kangoroo gymnastik - der kører nogle billeder på nethinden......

Og din tur i skoven - kan godt forstå du bliver sendt alene af sted - haha  - tænker på....hvis du skal hele vejen rundt om søen, kan du så ikke bare holde øje med den ud af den ene øjenkrog hele tiden

God weekend - hvordan gik det forresten på vægten?
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
Ninapiie

19/09/2014 kl. 07:35
Jo Vibse... det skulle man tro.... men så nemt er det ikke... derfor jeg ikke kan finde rundt  Der er ikke sti lige rundt om søen... man skal ud på nogle snørklede veje... ja det syntes jeg jo det er

Og vægten....

78,8 her til morgen... så - 600 gr  Det giver mig lige et YES boost

Skrives ved senere


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

19/09/2014 kl. 07:39
Vibse: Griner.... ja nu fik jeg jo også lige de billeder

&nbsp;

Men det er sådan nogle ting ( ved sørme da ik hvad de hedder) som man får på fødderne... en slags fjedre. Det skulle spænde helt vildt op i læg lår og bootie

&nbsp;

Jeg ved bare ikke helt om min astma kan holde til det hopperi ( læs og dårlige kondi  )

&nbsp;

&nbsp;


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.