Oprettet af Ninapiie d. 14/04/2012 kl. 16:10

Ninapiies dagbog

Først skal i alle vide.... DET RASLER JO AF PÅ DUKAN 8O Hvor er jeg bare super glad for at jeg fandt den her side. Og Tak til jer alle, for at i er så dejlig aktive... Det er bare SÅ opmundtrende!!!!<br />
Jeg vil først fortælle kort om mig selv 8-) Jeg er 36 år, gift for 8 år siden ( Hvor tiden dog går :o ) Og har 3 dejlige dejlige børn. Så jeg keder mig bestemt ikke <br />
Efter jeg har født mit sidste barn for 5 år siden, har mit liv været en stor kur. Og det er gået op og ned hele tiden. Da sommerferien var slut 2011, og ferie billederne kigget i gennem, tænkte jeg at nu skulle det være slut. Der var jo hvalrossen Nina på alle billederne ( måske nogle af jer kender til det?)<br />
Hvis jeg skal i den flotteste bikini til sommer, så skal der altså en del af mine elskovshåndtag Jeg hørte om Dukan fra min søde kollega. Og det skulle jo LIGE lures af. Det lød som noget for mig..... Og hvor er jeg glad for, at jeg fik taget mig sammen til at gå igang.<br />
Jeg startede første gang i slutningen af februar med en startvægt på 94 kg.. Men flere ting gjorde at det ik gik så godt, bl.a manglende information ( viste ik på det tidspunkt, at der var den her fantastiske side) Startede fuldt op igen i April månede..... NU SKULLE DET VÆRE!!! Jeg skulle ha været 2 dage i angrebsfasen..... men syntes bare det hele var SÅ nemt, så fortsatte til igår, dvs. 6 dage. Og tænk engang.... jeg har på de 6 dage fået hele 3 kg. mindre at slæbe rundt på. Har dog syndet en eneste gang ( en wrap fra McD... øv... men var lige ved at dø af sult)MEN mig som er sådan en STOR slikmund... tænk at jeg har kunne holde mig fra søde sager!!! Er sq SÅ stolt af mig selv!!! Og det bedste af det.... folk er begyndt at kommentere mit vægttab <br />
Syntes det er super dejligt at følge jer herinde..... og er RIGTIG glad for alle de dejlige opskrifter. Så nu vil jeg gå igang med dukanbollerne <br />
Tak for du gad at læse med <br />
Og så har jeg også lige fået en lilyslim på <br />
Rigtig god weekend til jer alle<br />


welle

01/10/2014 kl. 04:20
Tillykke med din mor . Selvfølgelig skal du på vægten fredag , der er ikke sket noget negativt . Vægten står sikkert bare på det samme og som du selv skriver , det er svært at lade være .
Vibeke1965

01/10/2014 kl. 10:59
Det kører da for dig tja...jeg synes jo du skal gå på vægten uanset - så ved du hvad du har at forholde dig til, og som welle skriver er det jo ikke sikkert den har ændret sig.
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
Ninapiie

01/10/2014 kl. 20:51
Tak Welle.... Det var nu super hyggeligt. Vi fik lavet en lille suprice med min mor. Hun troede kun det var hende og min far der skulle spise der..... Og der sad vi med flag og gaver, da de kom ind. Så fik hun da lige fældet en tåre. Det gjorde hun også da jeg bildte hende ind, at vi ikke kunne komme på hendes fødselsdag .

Prøver at få proppet motion ind.... Men kan simpelthen ikke finde tiden 

I dag var vi så på min datters skole. Hun er 14 år... Og skal snart til Indien med skolen ( Puuuha det er MEGET langt væk  ) Vi skulle lige ha styr på de sidste inden afrejse. Det var så med spisning.... Pitabrød. Da der ik var bestik.... Var det lidt svært kun at tage kød og grønt. Syntes nu alligevel ik at det ville se pænt ud at side og spise det med fingrene. Så det blev til et enkelt pitabrød stoppet med kød. Heldigvis er der ingen planer i morgen. Har ik rigtig fået handlet de sidste par dage.... Og syntes ik der er det mest spændende i køleskabet. Så må en tur i netto og finde de sædvanlige røget laks 

&nbsp;

Kan godt se på det jeg skrev tidligere, at det så ud som om at jeg kun havde spist forkert med to dybstegte rejer.... Så nemt var det nu heller ikke. Der kom jo både ris nudler.... Og noget af deres kødsaucer på. Nå, men vi må se 

&nbsp;


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
lucky

02/10/2014 kl. 06:08
Dejligt når man kan overraske På den måde 

Kender det godt nogen gange kan man bare ikke undgå at få noget man ikke skal fordi der ikke er andre valg.

Det bliver da noget af en oplevelse for din datter at komme på den tur.

Ja det kan være svært at få presset motion ind.

Håber det går godt i morgen på vægten hvis du vælger at hoppe på,man kan ligeså gøre det for så ved man hvad man er oppe i mod 

knuzz

&nbsp;
Vibeke1965

02/10/2014 kl. 07:55
Jeg ville også spise ALT det jeg havde lyst til, hvis jeg skulle ud at spise - så længe det ikke sker hver anden dag....

Jeg tror man bliver nødt til at vælge sine kampe, jeg gør sådan: Ud at spise (og det sker kun en enkelt gang imellem for mig) - det er altså for dyrt og for surt, hvis man ikke kan spise det der er, til store fester (runde fødselsdage, konfirmationer, bryllupper) det samme - spiser det der er - men begrænser mængden af alkohol - så jeg kører altid hjem.  Alle de andre sociale sammenkomster: jeg overholder dukan, adviserer på forhånd, at jeg kun spiser protein og grønt, ogjeg tager selv noget med til kaffen/dessert.

Det fungerer i store hele - havde et forår for nogle år siden (da jeg havde tabt 20 kg første gang...) et par måneder, hvor der var store fester HVER weekend, og jeg var simpelt hen ikke god nok til at komme tilbage dagen efter, så det var nærmest hele weekenden, jeg ikke var på dukan - til gengæld holdt jeg dukan i hverdagene, og jeg holdt også vægten, så tror at hvis det kun er en gang imellem (og sådan er det jo som regel) så tror jeg altså at man taber sig, trods en enkelt udskejelse ind imellem.

Jeg øver mig på at komme tilbage på dukan fra morgenstunden dagen efter - jeg laver simpelt hen min omelet klar, så jeg ikke behøver at overveje hvad morgenmaden skal bestå af.

Fedt med en tur til Indien, men enig, det er godt nok langt væk - hvor længe skal de være der?
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
fauer

06/10/2014 kl. 06:12
ja det kan være svært at få det rigtige mad når man er i byen. Det bliver da spændende for din datter, at komme ud og rejse.
tabt 26 kg, er i fase 3
Ninapiie

08/10/2014 kl. 21:50
124217
Jeg ville også spise ALT det jeg havde lyst til, hvis jeg skulle ud at spise – så længe det ikke sker hver anden dag…. Jeg tror man bliver nødt til at vælge sine kampe, jeg gør sådan: Ud at spise (og det sker kun en enkelt gang imellem for mig) - det er altså for dyrt og for surt, hvis man ikke kan spise det der er, til store fester (runde fødselsdage, konfirmationer, bryllupper) det samme – spiser det der er – men begrænser mængden af alkohol – så jeg kører altid hjem. Alle de andre sociale sammenkomster: jeg overholder dukan, adviserer på forhånd, at jeg kun spiser protein og grønt, ogjeg tager selv noget med til kaffen/dessert. Det fungerer i store hele – havde et forår for nogle år siden (da jeg havde tabt 20 kg første gang…) et par måneder, hvor der var store fester HVER weekend, og jeg var simpelt hen ikke god nok til at komme tilbage dagen efter, så det var nærmest hele weekenden, jeg ikke var på dukan – til gengæld holdt jeg dukan i hverdagene, og jeg holdt også vægten, så tror at hvis det kun er en gang imellem (og sådan er det jo som regel) så tror jeg altså at man taber sig, trods en enkelt udskejelse ind imellem. Jeg øver mig på at komme tilbage på dukan fra morgenstunden dagen efter – jeg laver simpelt hen min omelet klar, så jeg ikke behøver at overveje hvad morgenmaden skal bestå af. Fedt med en tur til Indien, men enig, det er godt nok langt væk – hvor længe skal de være der?


Åh ja giver dig så ret i det du skriver  Må lade være med at være så hård ved mig selv 

Men ja det er også i den stil jeg køre.... Dog er jeg altså ikke ret godt til at få lavet mad til fryseren. ( må snart få bagt )

Hun skal være væk i 15 dage .... Pyha min lille pige


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

08/10/2014 kl. 21:58
Fik nu vejet mig i fredags ( har bare ik fået skrevet ) Men vægten sagde 78,1.... Så det gav et + men det var jeg forberedt på.

Lidt tid siden jeg har været her sidst..... Men er ret fyldt op pt. Har rigtig rigtig travlt på jobbet... Og lange dage. Så Gud hvor er det ik nemt at få planlagt min mad. Nogle dage er blevet til det samme som familien.... Men jeg må finde min kampgejst  frem igen når jeg er klar.... Prøver lige nu bare at holde den stabil.... Og det går fint med det

udover det kom jeg da også lige til at sætte et projekt i gang med at søge om en pulje til en skaterbane i vores by. Det skal jeg så liiige op og fremlægge på kommunen i starten af november. Så ny bliver jeg kimet ned af folk der har meninger, og gode ideer   Må snart lære at trække følehornene til mig 

Pas på jer selv i blæsevejret derude


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
welle

09/10/2014 kl. 03:56
Er du gået i fase 3 ? Det er jeg og det er helt fantastisk og taber mig stadigvæk . Ja , med travlhed , kan der godt være en del udfordringer med planlægning . God dag til dig , pas godt på dig selv , med alt hvad du nu roder dig ind i .
Vibeke1965

09/10/2014 kl. 06:38
Ja det er ikke så nemt, når man har mega travlt - det er der man skal kunne trække på fryseren

&nbsp;
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
Ninapiie

09/10/2014 kl. 21:55
Ej er ik gået i fase 3...... Vil nærmere kalde det en lidt ustabil fase 

Prøver alt hvad jeg kan.... I dag har jeg dog spist alt alt for lidt.... Men trods alt hold mig til min rp dag.

NU HAR JEG FERIE..... Så håber at komme lidt til mig selv igen  


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
welle

10/10/2014 kl. 04:06
Jubii , god ferie .
lucky

10/10/2014 kl. 06:26
Hej Ninna..

Til tider kan det være en kamp at holde sig oven vande,men hvis du kan få vægten til at være stabil så er det jo godt,håber du får fundet dig selv i ferien.

Husk at passe på dig selv i den travlhed...

God ferie Knuzz Lone 
Ninapiie

10/10/2014 kl. 07:54
Tak skal i ha i skønne kvinder &lt;3

Vil bare lige kort skrive at vægten til morgen sagde 77,1 

I morgen står den på pulled pork.... Elsker det... For så plejer jeg at ha nem  mad til nogle dage. Hvilken bolle er god at bage til det?

Skøøøn weekend til jer alle 

Welle@ Hvor meget har du egentlig tabt, og på hvor langt tid? 


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
welle

10/10/2014 kl. 09:26
Jeg tabte 15 kg på 13 uger , er nu i fase 3 . Jeg er på 16. uge nu og har tabt 16.3 . Det er fantastisk . Det er en skøn følelse . Jeg har jo brugt denne side meget til inspiration og gode ideer . Har ikke på noget tidspunkt været sulten , proteiner mætter jo vildt meget . God ferie .
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.