Oprettet af Ninapiie d. 14/04/2012 kl. 16:10

Ninapiies dagbog

Først skal i alle vide.... DET RASLER JO AF PÅ DUKAN 8O Hvor er jeg bare super glad for at jeg fandt den her side. Og Tak til jer alle, for at i er så dejlig aktive... Det er bare SÅ opmundtrende!!!!<br />
Jeg vil først fortælle kort om mig selv 8-) Jeg er 36 år, gift for 8 år siden ( Hvor tiden dog går :o ) Og har 3 dejlige dejlige børn. Så jeg keder mig bestemt ikke <br />
Efter jeg har født mit sidste barn for 5 år siden, har mit liv været en stor kur. Og det er gået op og ned hele tiden. Da sommerferien var slut 2011, og ferie billederne kigget i gennem, tænkte jeg at nu skulle det være slut. Der var jo hvalrossen Nina på alle billederne ( måske nogle af jer kender til det?)<br />
Hvis jeg skal i den flotteste bikini til sommer, så skal der altså en del af mine elskovshåndtag Jeg hørte om Dukan fra min søde kollega. Og det skulle jo LIGE lures af. Det lød som noget for mig..... Og hvor er jeg glad for, at jeg fik taget mig sammen til at gå igang.<br />
Jeg startede første gang i slutningen af februar med en startvægt på 94 kg.. Men flere ting gjorde at det ik gik så godt, bl.a manglende information ( viste ik på det tidspunkt, at der var den her fantastiske side) Startede fuldt op igen i April månede..... NU SKULLE DET VÆRE!!! Jeg skulle ha været 2 dage i angrebsfasen..... men syntes bare det hele var SÅ nemt, så fortsatte til igår, dvs. 6 dage. Og tænk engang.... jeg har på de 6 dage fået hele 3 kg. mindre at slæbe rundt på. Har dog syndet en eneste gang ( en wrap fra McD... øv... men var lige ved at dø af sult)MEN mig som er sådan en STOR slikmund... tænk at jeg har kunne holde mig fra søde sager!!! Er sq SÅ stolt af mig selv!!! Og det bedste af det.... folk er begyndt at kommentere mit vægttab <br />
Syntes det er super dejligt at følge jer herinde..... og er RIGTIG glad for alle de dejlige opskrifter. Så nu vil jeg gå igang med dukanbollerne <br />
Tak for du gad at læse med <br />
Og så har jeg også lige fået en lilyslim på <br />
Rigtig god weekend til jer alle<br />


fauer

11/10/2014 kl. 05:35
Hvor dejlig med ferie, håber du får slappet lidt af, nu du har haft så meget at se til. Det er flot du har tabt dig i den travle tid. Ja 14 dage er længe, når din datter skal rejse. Min søn er ikke med på ferie mere når vi tager på camping, han er 16 og vil heller være hjemme og have venner sovende. Det er ret underligt, at vi ikke er afsted en hel familie.Han startede med at være alene hjemme en weekend, da han var 14 år.vi har så meget familie i byen, hvis han havde brug for hjælp.min datter gider heldigvis stadig med og får så en veninde med. Rigtig god ferie.
tabt 26 kg, er i fase 3
lucky

02/11/2014 kl. 16:13
Hallo Nina...

Håber alt er vel hos dig ?
Ninapiie

05/01/2015 kl. 14:13
124616
Hallo Nina… Håber alt er vel hos dig ?


Hej søde Lone.

Jo tak.... Eller.... Det går fremad. Der skete lige en masse på privat fronten..... Men er ved at finde overskuddet frem igen 

...........

Håber i alle er kommet godt igennem julen, og er kommet fantastisk ind i det nye år. Jeg håber jeg snart får tid til at komme ind i jeres dagbøger..... I har været MEGET savnet.

Min vægt ligger nogenlunde som sidst jeg skrev.  herinde.... Så heldigvis ik sket så meget der..... Det er oven på, alle de juledage.

Desværre.... Hvis man må sige det ( for glæder mig) Så er der rigtig mange runde fødselsdage denæste mange weekender. Jeg må jo gøre mit bedste. Vil gerne snart i fase 3 igen 

Håber det er gået godt for jer.... Mens jeg har været væk.

Krams fra mig 

&nbsp;


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Vibeke1965

05/01/2015 kl. 14:47
Dejligt at høre fra dig igen du er også savnet

Jeg har desværre også nogle arrangementer, som jeg ikke vil gøre dukanvejs - men så må det blive nogle ekstra proteindage  - jeg VIL nå at tabe 20 kg inden min datters konfirmation i maj - og så fylder jeg selv rundt i august - til den tid skulle jeg helst se super godt ud

&nbsp;
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
lucky

07/01/2015 kl. 06:30
Nå der var du  ja kender det godt nogen er der ting der er vigtigere end Dukan..... Håber du finder overskuddet igen.

Måske du bare skal køre fase 3 men tage to proteindage når du skal så meget den næste tid.

Knuzz til dig
lucky

14/01/2015 kl. 04:48
Hej Nina.....

hvordan går det hos dig ? er overskuet ved at være der

knuzz
fauer

17/01/2015 kl. 15:14
ja hvor bliver du af?
tabt 26 kg, er i fase 3
linve

02/02/2015 kl. 18:11
Dejligt, at se og høre at der er andre end mig, fra de 'gamle' dage der fortsat er igang eller kommer tilbage til de vi ved virke.

Vi skal nok nå det.
bdukan

29/08/2015 kl. 14:29
Hvordan går det Nina?

Er du stadig i fase 3 ? Jeg er ny herinde og ville lige søge efter nogle at sparre med i vægttabet. Kig gerne forbi
Ninapiie

08/03/2016 kl. 21:49
Ja så gik tiden lige..... Og en masse er sket siden. Kort fortalt har jeg haft en længere sygemelding. Og det har betydet, at Dukan måtte ligges helt på hylden. Desværre kan det også ses på vægten. Så her er jeg igen, fuld af gå på mod og masser af motivation.
Jeg er lige startet i går, skal bære i angreb i 7 dage. Og har et vægttab foran mig på 10-13 kg.
Sikke en masse der er sket herinde ud sens mæssigt. Super godt lavet af Kent. Syntes egentlig det hele virker meget lettere, og overskueligt. Ja ja så skal jeg jo lige finde ud af at finde rundt ? Men i forhold til den plan man kan lave, som viser det hele..... Fantastisk. Glæder mig til at følge jer der er herinde. Har jo set at der er nogle af de "gamle garvede" endnu.
Vi ses.... Håber i lige som mig, nyder at foråret er på vej.... Det giver da bare så meget motivation ?


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Pusselusken

08/03/2016 kl. 22:42
Hello smukke.
Hvor dejligt at finde dig igen..... du forsvandt pludselig der hvor du begyndte at holde foredrag sammen med Rita. Ja det gjorde hun jo også. Jeg har skrevet lidt med Vibeke og Lone. Ja Lone har jeg faktisk stadig kontakt med ind i mellem.
Lyder da træls med sygemelding men super at du er frisk og motiveret.
Nu skal vi sku sparke r.. ikke sandt ?
Jeg er også top motiveret - endelig.
Vi ses i en dagbog ?
Ninapiie

08/03/2016 kl. 23:00
Ja vi nåede jo at holde 3 foredrag. Måske det var det der tog motivationen og alt vores krudt. Jeg er stadig i kontakt med Rita
Du må hilse tøserne mange gange ❤️
Jo du kan bande på at vi sparke alt hvad vi kan i vores store bagdele :-D
Har tit tænkt på dig..... ( en personlig ting, har specielt været i mine tanker..... Om en du havde nær ❤️) ja og så på alle dine blomster, dit julepynt og ikke mindst alle dine dejlige uldtotter ❤️


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
welle

09/03/2016 kl. 07:30
Solen nærmer sig og de 2 cifrede temp. , det motiverer endnu mere og selvfølgelig lever vi sundt og godt på Dukan . Dejligt du er tilbage med din glæde og positivitet .
Jeg hepper på livet løs , så kiloene rasler af igen ?
Ninapiie

09/03/2016 kl. 07:53
Tak skønne Weele ? Dejligt du er her. Flot du er nået så langt ❤


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
welle

09/03/2016 kl. 08:01
Selvfølgelig er det min egen fortjeneste , men i stor grad også jeres herinde på forum.
Uden jer havde jeg ikke fået ekstra energi og svar på mærkelige spørgsmål . Har også lært meget af de historier der er herinde . Hvor vigtigt det er med den daglige klid og den ugentlige proteindag . Jeg kan jo godt tage lidt på , men det ryger af igen i løbet af ugen . Vi ved jo allesammen at det virker , når vi overholder nogle få enkle principper .
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.