Oprettet af numses d. 13/05/2013 kl. 20:56

Numses dagbog

Hejsa<br />
<br />
Jeg er ny herinde, jeg startede min nye livsstil den 5 maj 2013, og er kommet godt i gang, ikke mindst takket være jer herinde. Jeg er i dag startet i fase 2.<br />
<br />
Jeg er 42 år, har fire dejlige unger og verdens bedste job!!<br />
Jeg har gennem de sidste 10 år taget på, og for et stykke tid siden toppede min vægt med 108 kg. Og så tænkte jeg, det skal være slut nu.<br />
<br />
Jeg tabte uden hjælp 2 kg, så skete der ikke mere, og jeg blev foreslået at kigge lidt på Dukan kuren, og jeg har ikke fortrudt et sekund!!<br />
<br />
Det er langt fra nemt, men jeg har lovet mig selv at vægten skal ned, man skal nemlig kun gøre det for ens egen skyld.<br />
<br />
Jeg er ikke ret god til at lave delmål, men har givet mig selv indtil FEB 2014 til at nå mit mål. Det skulle være muligt, at få vægten ned på det ønskede, og det gælder kun om at holde fast.<br />
<br />
Det er ikke nemt, det sværeste er at undvære chokolade og det værste ved fase 1 er den dårlige ånde, kæmper stadig med den.<br />
<br />
Numses<br />


mig

10/06/2013 kl. 22:18
Dejligt du fik bagt nogle gode ting <br />
<br />
Weeee tillykke med det flotte tab og så under 100 kg nu, det er bare såååå flot <br />
<br />
Lyder som en hyggelig tur du skal på <br />
<br />
Knus Rita
ilstedkoen

11/06/2013 kl. 07:50
Århh hvor er du sej, under 100, det er jo en hver overvægtigs drøm. Super flot også med cm'erne <br />
<br />
Håber du får en god dag med koncert, opvarmningsband og tur ikke mindst...<br />
<br />
Knus fra Heidi
numses

13/06/2013 kl. 11:38
Tirsdag aften så man mig blive teenager igen <br />
<br />
Jeg havde den store ære at møde forsangeren fra mit favoritband(det var ikke et planlagt møde)<br />
Og helt efter mit ønske gik de på scenen og trykkede den af inden Kiss gik på, ej hvor var det fedt.<br />
<br />
Med toget hjem kl. 0030 sammen med en del skuffede fodboldfans - sov sådan lidt on-off.<br />
<br />
Landede i Aalborg kl. 0545 - gik hjem fra stationen og var hjemme kl.0615, blev vasket fik rent tøj på og fik morgenmad, lavede madpakke og så på arbejde til møde til kl. 1515.<br />
<br />
Så jeg var lidt smadret i går, derfor var jeg ikke lige på.<br />
<br />
Jeg glemte helt at skrive, at der røg 3 cm på lår og 1 cm på overarm, heller ikke dårlige tal.<br />
Var på vægten i morges og har holdt den selvom min aftensmad ikke var dukan venlig :D<br />
<br />
En rigtig fed koncert og endnu en dejlig oplevelse - så nu vil jeg spise min madpakke :D<br />
<br />
God dag til jer der kommer forbi <br />
<br />
Numses 8-)
Chrisycat

13/06/2013 kl. 11:48
Hvem er så dit yndlingsband? Min eks mand elsker Kiss, så det vækker mange minder om dengang jeg skulle lære at høre dem og kom faktisk til at elske det Super flot med vægt og cm God dag til dig



numses

14/06/2013 kl. 11:47
Hej<br />
<br />
Mit favoritband er opvarmningen for Kiss, nemlig det amerikanske band Five Finger Death Punch.<br />
Det er mere hård musik end Kiss, jeg kan nu også godt lide Kiss - har en meget bred musiksmag, men det er nok noget med min opvækst, der spiller ind der.<br />
<br />
Det band jeg har fulgt mest gennem mit liv er Duran Duran, men dem har jeg stadig tilgode at opleve live.<br />
<br />
Ønsker alle en dejlig weekend :D<br />
<br />
Numses 8-)
mig

14/06/2013 kl. 21:39
Weee hvor fedt du fik lov at møde ham det må have været noget af en oplevelse <br />
<br />
Tillykke med cm og at vægten holdte på trods <br />
<br />
Rigtig dejlig weekend til dg <br />
Knus Rita
numses

18/06/2013 kl. 12:17
Hejsa<br />
<br />
Syntes lige jeg vil dele en opskrift, som smager dejligt.<br />
<br />
Marinade:<br />
<br />
2 spsk. stærk sennep<br />
1 tsk. citronsaft<br />
1 hakket hvidløg<br />
2,2 dl hønseboullion<br />
<br />
Det hele blandes og hældes over kyllingebryster, som er skåret i små stykker.<br />
<br />
Det skal trække i mindst 2 timer på køl, så sættes stykkerne på spyd og kommes i ovnen ved 200 grader til de er færdige(svært at sige hvor længe, det kommer an på str. af stykkerne)<br />
<br />
Håber det kan bruges <br />
numses

19/06/2013 kl. 08:29
Så kom jeg da lige på cykeltur, hele 17,8 km blev det til i går aftes, av av numsen siger jeg bare.<br />
<br />
Men det er vel bare et spørgsmål om tilvænning??<br />
<br />
Men fik da tilbagelagt strækningen på 1 time og 4 min, så er da lidt stolt.<br />
<br />
Min motion har indtil videre bestået af mindst 4 km på cykel hver dag plus en masse skridt, da jeg går meget.<br />
<br />
Nå i morgen er der vejedag og jeg glæder mig ligefrem til at komme på vægten, det har jeg ikke prøvet længe <br />
<br />
Så mere fra mig i morgen, når vægten er opgjort <br />
<br />
God dag til dem der kigger forbi <br />
<br />
Numses
UNIQE

19/06/2013 kl. 09:05
Den marinade ser lækker ud. Den skal da prøves i weekenden......<br />
<br />
Joooooooh....... det kræver tilvænning at sidde på en cykelsadel... hihi....<br />
<br />
Iiih, hvor er du standhaftig med den vægt!!! :D<br />
<br />
Ha en fantastisk dag!
rokke

19/06/2013 kl. 09:13
Ja, flot du kan lade være med at veje dig.. Ville ønske jeg var lige standhaftig.. Men tænker hver dag "NU må der virkelig være sket noget, for jeg har været så god... " og så alligevel.. bliver jeg så skuffet..<br />
Nå, men glæder mig til at høre resultatet i morgen.<br />
Ha en dejlig dag <br />
mig

19/06/2013 kl. 10:32
Lyder lækker den marinade tak for du deler <br />
<br />
Hehe jo det kræver hvis lidt tilvænning men det var jo også en lang tur sådan lige på engang super flot <br />
<br />
Glæder mig til at høre hvad vægten siger i morgen, er sikker på den er god ved dig nu du selv er så god <br />
<br />
Ha en dejlig dag <br />
Knuus♥
numses

20/06/2013 kl. 09:41
Hejsa<br />
<br />
Kan næsten ikke få armene ned igen - har lige besøgt vægten <br />
<br />
Jeg har tabt 2.5 kg siden sidste vejning der, 2, 8 kg fedt.<br />
Og taljen har mistet hele 9 cm!!!!<br />
Det med taljen troede han ikke helt var rigtigt, så den blev målt 4 gange, og han var virkelig overrasket.<br />
<br />
Kan jo godt mærke der er sket meget der, da næsten alle mine bukser er blevet for store omkring taljen <br />
<br />
Det fejrer jeg så i aften med Gullasch suppe, mums hvor jeg glæder mig <br />
<br />
Ønsker alle en rigtig dejlig dukan dag - hvis jeg kan så kan du også <br />
<br />
Numses
UNIQE

20/06/2013 kl. 10:13
Aaaaarh........ Det er såååååh fedt!!!!<br />
<br />
Det kan da kun blive en god og inspirerende dag for dig!!<br />
<br />
Jeg ærgrer mig over at jeg ikke målte mig da jeg startede.....
ilstedkoen

20/06/2013 kl. 13:27
Det er da bare for fedt.... Altså på den gode måde :-D<br />
Du er mega sej
Dadastee

20/06/2013 kl. 13:30
Hoold da helt op hvor flot.. ! - 9 cm er da godt nok en del !!! (O:<br />
Sejt..
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.