Oprettet af Annlucca d. 10/09/2013 kl. 21:54

på vej til slank... af Annlucca

  • Tror det er på tide at lave min dagbog...<br />
    Jeg er 38 år og har haft yoyo vægt siden mine teenager år. Har flere gange tabt mig meget, og stille og roligt taget på igen. + ekstra<br />
    Sidst tog jeg et vægttab på 13 kg på under 2 mdr. Men desværre på den gale og farlige måde, med sult og afføringspiller osv.<br />
    Slankekur har altid været et træls ord i min verden. For har altid vist at kost og motion var løsningen. Alligevel har jeg forsøgt alt muligt der lokker med hurtig vægttab<br />
    For 5 år siden blev jeg syg, og stille og rolig er min vægt gået 16 kg op. Jeg gik hjem fra arbejde hver dag
  • (7km) og fra den ene dag til den anden kunne jeg knap gå 100m<br />
    Nu har jeg trænet op til at gå ca 1 time om dageover 2-4 gange men desværre ikke nok til et vægttab. Slet ikke når man bare elsker chokolade.<br />
    Mine veninde fortalt hun var startet på dukan kuren, og havde tabt 5,5 kg på 16 dage. Blev nysgerrig, og gik hjem og læste og læste. Opdagede det kunne være min løsning.<br />
    Det var en søndag. Besluttede jeg ville starte søndagen efter, og begyndt og forberede mig igemmen denne side.<br />
    Sad så over morgenkaffen om tirsdagen og tænkte hvorfor ikke bare nu. Havde jo en hakkebøf og a38 i køleskabet. Så var jeg Igang <br />


    Annlucca

    11/09/2013 kl. 07:12
    Pis Pis Pis +1kg her til morgen..... Håber virkelig det har noget med cyklus og gøre <br />
    <br />
    Skal lige et smut til neurolog opdatere senere...
    zirikit

    11/09/2013 kl. 08:21
    cyklusen har meget at sige vægtmæssig pga i kroppen så bare klø på, nogle kan opleve at vægten står stille over en uge og så tager den et hop nedaf, det kan ikke gå galt med denne kost for med tiden vil man tabe sig nogen hurtig andre langsomt, håber du får en god oplevelse og finder ud af at det faktisk er godt at leve på denne måde og jo længere du er på diaten jo lettere er det at undvære de usunde ting, god kamp.
    PseudoHTML, UBBCode and BB Code
    numses

    11/09/2013 kl. 12:25
    Hejsa og velkommen til <br />
    <br />
    Ja cyklus kan skabe noget rod i ens vægt, desværre.<br />
    <br />
    Men bare klø på, så skal du bare se løjer <br />
    <br />
    Har du husket at måle dig??<br />
    <br />
    Jeg har haft perioder, hvor vægten er stået stille, men så har jeg tabt cm, og alt man taber er jo sundt <br />
    <br />
    Så jeg hepper på dig hele vejen ned <br />
    <br />
    Numses 8-)
    Annlucca

    11/09/2013 kl. 15:33
    Min vægt stod stille i 7 dage -5 kg og idag så +1 rigtig øv skyndte mig og smide en kæmpe bøf på panden jeg har også fundet lidt trænings udstyr frem og gået i krig med det..<br />
    Jeg har tabt lidt cm, men det var også i starten. Men giver det en uges tid mere. For vil af med de kg nu :<br />
    De værste ved det + kg er jeg ikke har syndet, eller spist noget fra tolerance listen alle 15 dage.
    Annlucca

    11/09/2013 kl. 15:48
    I går ville jeg være lidt god ved mig selv... Så kastede mig over bagning af muffins som jeg fandt herinde.<br />
    Føj ad har aldrig smagt noget så grimt. Så er der nogen der har en god opskrift på nogen der også kan spises er jeg meget interesseret
    zirikit

    11/09/2013 kl. 17:33
    Jeg har bagt Dukanboller og chokoladekage med isis chokomuss det er dem jeg vender tilbage til, cornflaksene er også super gode til morgenmad på yoghurt de skal bare fordeles meget tynde på bagepladen jeg laver 3xportionen det passer til en almindelig bageplade,
    PseudoHTML, UBBCode and BB Code
    Annlucca

    11/09/2013 kl. 17:55
    Dem må jeg prøve... Er også på tide jeg kaster mig ud i brødet <br />
    Har lige sat vanilleis i fryseren. Men har blandet lidt kakao og lille smule øko chokolade 85&#037; i. Så synder lidt idag, men kan altså ikke lide vanille..
    Christina

    11/09/2013 kl. 20:07
    Jeg kan anbefale at lave panna cotta. Dem kan man smagsgive på mange måder, bl.a. med lakridspulver, hindbæraroma, mandelaroma, romaroma, kakao, citron eller blot vanille.<br />
    <br />
    Der findes en opskrift her på forum.


    Er startet forfra for at komme af med ca. 8 "genbrugskilo". Ny målvægt er 62 kg.
    givlos

    11/09/2013 kl. 20:23
    Velkommen til det kan klar være cyklus som spiller ind. Jeg er p.t selv i en fase hvor der intet godt sker på vægten, selvom jeg overholder alt. Men det kommer! Det skal det der er nogle chokolade stykker herinde som skal fryses. De er MEGA søde, men tager trangen godt. Chokoladekagen med mousse fra isis er også ok, men jeg synes også det er svært at finde noget som smager"rigtigt. Sidste år da jeg var på dukan havde jeg købt chokolademousse fra jell-o og det kunne jeg fint nyde en portion af om dagen uden det havde en negativ indflydelse. Det er den uden kulhydrater, brownies blandingen er bedst
    Annlucca

    11/09/2013 kl. 20:40
    tak....<br />
    Jeg tog fejl af opskriften med isen.... Kom for mange æggehvider i, så det minder mere om mousse end is. Men det smager godt, og min kæreste kunne også li det
    Betoncirkeline

    11/09/2013 kl. 23:20
    Ja det smager nemlig godt Men god ide at lave mousse på den måde:<br />
    Hov pebermynte essens er også godt isen
    Annlucca

    12/09/2013 kl. 08:06
    Pebermynte det skal jeg prøve næste gang
    Annlucca

    12/09/2013 kl. 08:08
    Jubiii det kg jeg tog på er væk igen glæder mig så meget til første delmål (under 80 kg) og håber det kommer nu i denne uge
    Betoncirkeline

    12/09/2013 kl. 17:37
    Super og tillykke, hvor tæt er du på dit delmål?!
    Annlucca

    12/09/2013 kl. 17:57
    100 g men min vægt vejer i hele kg, så kan først fejre det om ca 500g
    Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

    Søg forum


    Seneste oprettede indlæg

    Dukan Slankekur - Generelt
    Opsigelse
    25/04/2021 kl. 08:22

    Dukan Slankekur - Generelt
    Står stille
    11/04/2021 kl. 20:53

    Dukan Slankekur - Generelt
    Dukan app (nybegynder)
    16/03/2021 kl. 09:53

    Dukan Slankekur - Generelt
    Fastelavnsboller
    30/01/2021 kl. 16:05

    Dukan Slankekur - Generelt
    Spsk eller vægt
    22/01/2021 kl. 16:44


    Seneste kommentarer

    Dukan Slankekur - Generelt
    Opsigelse
    17/05/2021 kl. 21:29

    Dukan Slankekur - Generelt
    Spsk eller vægt
    15/03/2021 kl. 09:44

    Tekniske spørgsmål
    Tilbage-tasten
    16/11/2020 kl. 14:48

    Opskrifter - LCHF
    Fødselsdagskager på LCHF
    14/09/2020 kl. 12:20

    Dukan Slankekur - Generelt
    Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
    14/09/2020 kl. 12:14

    Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.