Oprettet af Annlucca d. 10/09/2013 kl. 21:54

på vej til slank... af Annlucca

  • Tror det er på tide at lave min dagbog...<br />
    Jeg er 38 år og har haft yoyo vægt siden mine teenager år. Har flere gange tabt mig meget, og stille og roligt taget på igen. + ekstra<br />
    Sidst tog jeg et vægttab på 13 kg på under 2 mdr. Men desværre på den gale og farlige måde, med sult og afføringspiller osv.<br />
    Slankekur har altid været et træls ord i min verden. For har altid vist at kost og motion var løsningen. Alligevel har jeg forsøgt alt muligt der lokker med hurtig vægttab<br />
    For 5 år siden blev jeg syg, og stille og rolig er min vægt gået 16 kg op. Jeg gik hjem fra arbejde hver dag
  • (7km) og fra den ene dag til den anden kunne jeg knap gå 100m<br />
    Nu har jeg trænet op til at gå ca 1 time om dageover 2-4 gange men desværre ikke nok til et vægttab. Slet ikke når man bare elsker chokolade.<br />
    Mine veninde fortalt hun var startet på dukan kuren, og havde tabt 5,5 kg på 16 dage. Blev nysgerrig, og gik hjem og læste og læste. Opdagede det kunne være min løsning.<br />
    Det var en søndag. Besluttede jeg ville starte søndagen efter, og begyndt og forberede mig igemmen denne side.<br />
    Sad så over morgenkaffen om tirsdagen og tænkte hvorfor ikke bare nu. Havde jo en hakkebøf og a38 i køleskabet. Så var jeg Igang <br />


    Annlucca

    20/11/2013 kl. 10:38
    ....
    Annlucca

    20/11/2013 kl. 10:39
    ...
    Betoncirkeline

    20/11/2013 kl. 10:42
    Hej med dig.

    &nbsp;

    ÆV hvor bittert med forkølelsen, det lyder godt nok ikke rart! Stakkels dig.

    Det er en hård kamp mod systemet, og jeg kan godt forstå man bruger meget energi på det. Der er ikke noget at sige til, at hverdagen kan være sværere når der er så mange kampe - som man slet ikke burde kæmpe, det er jo ikke din skyld du er syg! Hverken fysisk eller psykisk.

    Men jeg forstod ikke helt det med din kæreste, men er i gået fra hinanden og du så skal flytte eller hvad?

    Håber du hurtigt kan komme/er under dynene.

    Kram Kamilla
    Annlucca

    20/11/2013 kl. 10:43
    nej vi er tvunget til at gå fra hinanden... ellers skal han forsørge mig, og det kan vi slet ikke.
    Annlucca

    20/11/2013 kl. 10:53
    jeg har ikke råd til bo hvor vi bo nu, så jeg skal flytte. og det eneste sted jeg har chance for at få lejlighed er langt væk herfra. så jeg skal sige farvel til min kæreste, mine hunde og hele min vennekreds. så kommer til at sidde alene uden bil og ingen hjælp til at handle eller rengøring som min kæreste hjælper mig med.
    Betoncirkeline

    20/11/2013 kl. 11:05
    Åh nej det lyder da ikke rart, så det er rent praktisk i er nødt til det pga. forsørgelsen? Det er da virkeligt noget møg! Det er en hård kamp.

    Jeg kan godt forstå der er meget at tænke over. Æv!

    Jeg sender dig en stor krammer.

    &nbsp;
    Annlucca

    20/11/2013 kl. 11:08
    prøver på at få slettet min dagbog, for ellers ender den i ynk og klyng.
    Annlucca

    03/12/2013 kl. 08:54
    føj for en nedtur.....  troede faktisk ikke man pludselig kunne ryge ned med depression på den måde. Og som lyn fra en klar himmel. Var der hverken håb, eller lys for enden af tunnelen. Heldigvis har jeg fået en god læge, som fra dag til dag satte mig i behandling ved en psykolog.

    nå men tilbage til det som det handler om. Har holdt vægten, selvom jeg har spist alm mad. jeg har mandag til torsdag kun haft rp dage. og fredag til søndag bare spist hvad jeg ville.  vægten er på 71,5 - 72 kg og regner med at fortsætte samme måde i dec. så tager jeg fat på snurrelige dukan til jan.
    Annlucca

    03/12/2013 kl. 09:08
    jeg har helt glemt min 3. mdr status. selvom vægen er gået op og ned i nov, så er cm bare røget af.

    vægt - 13kg

    lår - 7cm

    hofte - 11cm

    mave -14 cm

    talje -8 cm

    overarm stadig -3 cm
    Krinefis

    03/12/2013 kl. 09:32
    Hej Annlucca

    Er virkelig ked af at høre, hvad du må gå igennem. Godt at din læge har hjulpet dig hurtigt, og flot at der stadig ryger centimeter af dig. Jeg håber på, det kommer til at gå bedre for dig snart.

    Stort kram fra Kanelfis
    Chrisycat

    03/12/2013 kl. 10:38
    Er ked af at høre, at du pludselig er røget ind i en depression, men super flot at du alligevel har overskud til at tænke Dukan. Knus til dig



    Betoncirkeline

    03/12/2013 kl. 17:17
    Søde dig, godt at hør fra sig. Jeg havde godt tænkt på flere gang hvordan du mon havde det, fordi du netop skrev du ville prøve at få  slettet sin dagbog.

    Sikke en omgang, men dejligt du har fået hjælp - det er fantastisk. Og det er jo helt fair ikke at orke Dukan mens man har det skidt, trods du har givet den gas alligevel og ikke taget på. Du er sej. Skulderklap til dig.

    det er i øvrigt i mellemtiden gået op for mig ang det der med din kæreste der skulle forsørge jer hvis i boede sammen - det er jo bare ikke fair!!!!

    Håber julen og den hjælp du får, får dig til at trække lidt på jule-smilebåndet.

    jeg sender et stort kram til dig fra mig.
    Annlucca

    03/01/2014 kl. 10:03
    Hej alle sammen. Godt nytår.

    nu er jeg klar til Dukan igen. Har haft det hårdt i nov og dec og har kun fulgt Dylan halvt. Vægten sneg sig op på næsten 75 kg. Men jeg har også taget godt for mig i julen. Men nu er jeg klar til de sidste 9 kg

    Min 4 mdr status hopper jeg lige så elegant over og venter til min 5 mdr Den 27/1
    Betoncirkeline

    03/01/2014 kl. 12:39
    HEEEEJ!

    Hvor dejligt du er tilbage igen, jeg har godt nok tænkt på dig nogle gange. Godt at høre du er ovenpå igen, og klar på Dukan. Sådan skal det være
    Jeg glæder mig til at følge dig igen - du gav den jo fuld smadder i efteråret

    Kram
    Kamilla
    Annlucca

    03/01/2014 kl. 12:45
    Jeg er også spændt på at høre hvordan det går dig.... Jeg kan slet ikke finde rundt her på den nye side. Ved ikke om det er fordi jeg er fra mobilen.
    Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

    Søg forum


    Seneste oprettede indlæg

    Dukan Slankekur - Generelt
    Opsigelse
    25/04/2021 kl. 08:22

    Dukan Slankekur - Generelt
    Står stille
    11/04/2021 kl. 20:53

    Dukan Slankekur - Generelt
    Dukan app (nybegynder)
    16/03/2021 kl. 09:53

    Dukan Slankekur - Generelt
    Fastelavnsboller
    30/01/2021 kl. 16:05

    Dukan Slankekur - Generelt
    Spsk eller vægt
    22/01/2021 kl. 16:44


    Seneste kommentarer

    Dukan Slankekur - Generelt
    Opsigelse
    17/05/2021 kl. 21:29

    Dukan Slankekur - Generelt
    Spsk eller vægt
    15/03/2021 kl. 09:44

    Tekniske spørgsmål
    Tilbage-tasten
    16/11/2020 kl. 14:48

    Opskrifter - LCHF
    Fødselsdagskager på LCHF
    14/09/2020 kl. 12:20

    Dukan Slankekur - Generelt
    Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
    14/09/2020 kl. 12:14

    Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.