Oprettet af Annlucca d. 10/09/2013 kl. 21:54

på vej til slank... af Annlucca

  • Tror det er på tide at lave min dagbog...<br />
    Jeg er 38 år og har haft yoyo vægt siden mine teenager år. Har flere gange tabt mig meget, og stille og roligt taget på igen. + ekstra<br />
    Sidst tog jeg et vægttab på 13 kg på under 2 mdr. Men desværre på den gale og farlige måde, med sult og afføringspiller osv.<br />
    Slankekur har altid været et træls ord i min verden. For har altid vist at kost og motion var løsningen. Alligevel har jeg forsøgt alt muligt der lokker med hurtig vægttab<br />
    For 5 år siden blev jeg syg, og stille og rolig er min vægt gået 16 kg op. Jeg gik hjem fra arbejde hver dag
  • (7km) og fra den ene dag til den anden kunne jeg knap gå 100m<br />
    Nu har jeg trænet op til at gå ca 1 time om dageover 2-4 gange men desværre ikke nok til et vægttab. Slet ikke når man bare elsker chokolade.<br />
    Mine veninde fortalt hun var startet på dukan kuren, og havde tabt 5,5 kg på 16 dage. Blev nysgerrig, og gik hjem og læste og læste. Opdagede det kunne være min løsning.<br />
    Det var en søndag. Besluttede jeg ville starte søndagen efter, og begyndt og forberede mig igemmen denne side.<br />
    Sad så over morgenkaffen om tirsdagen og tænkte hvorfor ikke bare nu. Havde jo en hakkebøf og a38 i køleskabet. Så var jeg Igang <br />


    Betoncirkeline

    03/01/2014 kl. 12:48
    Den er også mega svær at finde rundt på, jeg kan heller ikke finde ud af det. og den er ekstra svær fra mobilen, det kræver nok lidt træning, som jeg heller ikke har endnu

    Men her går det faktisk fint. Jeg havde et mål om 20 kg smidt pr. 1.1.2014 og det nåede jeg faktisk juleaften, så det var dejligt.
    Jeg mangler lige 15 kg endnu, men dem arbejder jeg helt vildt på
    Annlucca

    03/01/2014 kl. 13:04
    Tillykke det er vildt flot. Og på kort tid. Er du begyndt at lede efter brudekjole
    Betoncirkeline

    03/01/2014 kl. 13:10
    Sjovt du spørger, det skal jeg faktisk i morgen kl. 10.00
    Det er lidt spændende... Trods jeg mangler 15 kg.
    Annlucca

    15/01/2014 kl. 11:30
    Nu fandt jeg så min dagbog igen. Utrolig rodet siden er blevet :-!

    Nå men har fuldt Dukan 200% siden nytår. Og det går rigtig godt. Alt det jeg tog på i dec er væk igen plus 1,5 kg så samlet vægttab er 15 kg  godt julefedtet ikke havde nået at gro fast....

    &nbsp;

    Kamilla..Fandt du en kjole eller idé til hvordan den skal være....

    Det er så spændende med bryllupper, fik lige afvide i weekenden at jeg skal til bryllup Den 20 sep. Glæder mig allerede helt vildt
    Betoncirkeline

    15/01/2014 kl. 12:13
    Hej Annluca.
    Hvor er det fedt du er her igen, og endnu bedre at du har givet den fuld smadder. Det har godt nok givet dig gode resultater.
    Og med 5 kg igen er du godt nok tæt på målet - hvor er det bare dehligt at høre
    Ja, jeg fant min brudekjole, og hurra hvor var det fedt. Jeg røg i en 42 (det aner jeg ikke hvornår jeg sidst har gjort det). Og det er sådan en der skal snøres ind i ryggen - så det er endnu bedre.
    Den skal så tilpasses hos en skrædder når der er et par måneder igen, så har jeg forhåbentligt også tabt det jeg skal. Jeg glæder mig VILDT til at se min figur i den

    Går det ellers godt med dig?

    Stort kram til dig.
    Vibeke1965

    15/01/2014 kl. 12:39
    Jeg synes også siden var rodet, men nu har jeg fundet ud af den og så vænner man sig til det - savner stadig den der hed "siden sidst" men det er der jo ikke rigtig noget at gøre ved - det betyder jo bare, at man ikke kommer til at "snakke" med dem der er på, når man ikke selv er....

    Godt det kører for dig - og dejligt at du hurtigt var af med jule-sulet
    Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
    Annlucca

    28/01/2014 kl. 22:03
    åhhh jeg glemmer helt at følge med her på siden.. :-/

    &nbsp;

    Nå men i går var det 5 mdr på dukan, og det går stadig godt ( - dec hvor alle julegodterne bare røg ind i min mund)

    Så status er

    Startvægt 85 kg nu svinger 68-69 kg så 16- 17 kg tabt.

    Hoftemål var 113 cm- nu 100 cm 

    lår 63 cm- nu 57 cm

    mave ved navlen 98 cm nu 78 cm

    mave på det bredeste sted mellem navle og hofte. 106 cm - nu 88 cm

    talje 81 cm- nu 72 cm

    overarm 32- nu 27 cm

    Så jeg klager ikke.

    Målet er 65 kg men jeg går i face 3 på 67 og håber de sidste kommer af sig selv
    Annlucca

    15/05/2014 kl. 06:44
    Hej igen...

    Godt nok lang tid siden jeg har været forbi her.

    Jeg stoppede med dukan for jeg var lige ved at brække mig over maden, så jeg fik ikke rigtig spist.

    Jeg køre stadig efter dukan principper, men spiser rugbrød og tillader mig at spise hvad jeg vil når jeg vil. Men er blevet ret god til at styre det. Så det sker faktisk ikke så tit

    Jeg holder vægten på 68 kg men vil stadig rigtig gerne ned på 65 kg.

    Jeg har aldrig rigtig fået startet op med træning. Men har nu givet mig selv en planke og squat challange i håb om jeg får strammet lidt op i kroppen.

    Fra 24/8-14 med til og fra dukan har jeg tabt 17 og 83 cm så jeg er glad for jeg valgte dukan, og kom igangværende med at ændre livsstil 
    Annlucca

    15/05/2014 kl. 07:45
    Hvorfor pokker Ian man ikke redigere sine indlæg.

    &nbsp;

    :@
    lucky

    15/05/2014 kl. 13:30
    Hej ja det er længe siden 

    Flot du holder vægten og du følger den som det passer dig det er da bredere end slet ikke at passe på.

    Held og lykke med den udfordring håber det hjælper.
    Annlucca

    05/10/2014 kl. 08:02
    Så er jeg her igen... 

    puha hvor er der sket meget i livet. Det har så desværre også kostet på vægten.

    Jeg var nået ned på 67 kg men stille og rolig var den pludselig 74 kg igen.  Og de sidste to mdr har jeg vippet lidt frem og tilbage på 74 - 72 kg

    NU er jeg 100% klar og startede i onsdags.

    Idag er min vægt 70,5 og selvfølgelig forstoppelse lige som første gang jeg startede.

    min opstart er med 6 protiendage og derefter 2/2 som sidst da det var det jeg havde bedst resultat med.

    Nu skal jeg i mål så jeg kan komme ordenligt ind i face 3 og slut prut med overvægt og yoyosvingninger 
    Annlucca

    05/10/2014 kl. 08:06
    hov til nye... startede i aug 2013 85 kg målet er 65 kg
    welle

    05/10/2014 kl. 08:17
    Flot vægttab og godt at gribe fat , inden det bliver for meget . Jeg er også i fase 3 og taber mig stadig , skønt . Tabte 15 kg på 3 mdr og er vildt glad for fase 3 . Held og lykke !
    Ninapiie

    08/10/2014 kl. 22:16
    Jamen velkommen tilbage søde

    Kan kun sige at du ikke er den eneste der er tilbage med genbrugs kg 

    Lad os så lige komme af med de kg.... For ever 


    INTET smager så godt, som slank føles.
    Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
    Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

    Søg forum


    Seneste oprettede indlæg

    Dukan Slankekur - Generelt
    Opsigelse
    25/04/2021 kl. 08:22

    Dukan Slankekur - Generelt
    Står stille
    11/04/2021 kl. 20:53

    Dukan Slankekur - Generelt
    Dukan app (nybegynder)
    16/03/2021 kl. 09:53

    Dukan Slankekur - Generelt
    Fastelavnsboller
    30/01/2021 kl. 16:05

    Dukan Slankekur - Generelt
    Spsk eller vægt
    22/01/2021 kl. 16:44


    Seneste kommentarer

    Dukan Slankekur - Generelt
    Opsigelse
    17/05/2021 kl. 21:29

    Dukan Slankekur - Generelt
    Spsk eller vægt
    15/03/2021 kl. 09:44

    Tekniske spørgsmål
    Tilbage-tasten
    16/11/2020 kl. 14:48

    Opskrifter - LCHF
    Fødselsdagskager på LCHF
    14/09/2020 kl. 12:20

    Dukan Slankekur - Generelt
    Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
    14/09/2020 kl. 12:14

    Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.