Oprettet af Pusselusken d. 06/03/2012 kl. 13:30

PL`s Dukan-status

Fik jo startet i lørdags den 3. marts. Det går super fint. Har ikke haft sukker trang før i går aftes. Klarede det med 1 dl. vanille cheasy .<br />
<br />
Havde faktisk aftalt med mig selv, at jeg kun ville veje mig en gang om ugen. Men må indrømme at jeg her til morgen pludselig fant mig selv på vægten. Syntes nemlig at mit ur sad lidt løsere på håndleddet. Og ja.... sørme om ikke der ikke er forsvundet lidt over 2 kg på 3 dage. For filan hvor skønt.<br />
<br />
Tak fordi I alle er så seje herinde.<br />
<br />


Christel

16/01/2014 kl. 08:49
Jeg tror at hvis det bare går dernedad med vægten, så klarer de fleste af os det jo fint, men er man røget lidt i og skal smide det igen, så kører det ikke altid på skinner. Og man lider afsavn efter så lang tid på kuren. Vi er en del nu der kæmper med genbrugskilo. Nu har jeg efterhånden stået længe på 6 kg plus mindst og kæmper. Det er slet ikke så let som før. Forstår godt at du prøver noget nyt. Håber at det virker for dig.
Christel

16/01/2014 kl. 08:55
Vibeke, jeg kan ikke finde favoritter igen, kan du forklare det nærmere ..?
Pusselusken

16/01/2014 kl. 09:11
Hej igen

Øh jeg forstår ikke hvad den "favorit" knap bruges til. Der sker ikke rigtig noget når jeg klikker på den......
Christel

16/01/2014 kl. 09:54
Kan heller ikke finde ud af favoritknap. Eller at hente dem op igen, jeg trykker på tilmed, og så er favorit vist tilføjet. Men hvor henter man dem så frem igen?
Annette vil du ikke fortælle principperne/reglerne for VBK? Eller hvor man kan se dem? Eller skal man købe/låne bog?
Vibeke1965

16/01/2014 kl. 10:24
Når man trykker på favorit ser det ikke ud til at der sker noget - men prøv lige at gå ind i jeres forumprofil - der står længere oppe på siden ude til venstre (ikke i den sorte menu-bjælke men ved siden af)

Der er et punkt der hedder favoritter - står den så ikke der?

Og når I kommer tilbage på den I har som favorit - står der så ikke "Lavet som favorit"?
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
Krinefis

16/01/2014 kl. 12:00
Jaaaah!!
SKØNT at se dig herinde igen, søde Anette!! Jeg har altså savnet at læse i din dagbog!
Jeg synes det lyder som et godt valg, at du har lagt Dukan lidt på hylden. Hvis ikke, det virker for dig, skal du jo heller ikke blive ved med at køre rundt i det. Fedt at du har tabt dig allerede! Jeg glæder mig til at høre mere om, hvordan det går med dig!

Håber at det ellers går godt med dig og børnene, og at du har en dejlig torsdag!

KÆMPE kram fra din helt egen Kanelfis!
Christel

16/01/2014 kl. 13:35
Vibeke: hvor står der forumsprofil - står ikke her
Pusselusken

16/01/2014 kl. 15:47
Hello

Hvor dejligt at I har besøgt "mig" allesammen.

Jo tak Kanelfis alle børnene har det super. Dog havde jeg en lille irettesættelsespædagogik kørende i går med Bertha; Jeg er ved at lave nogle grafiske billeder som skal op på væggen i tv stuen i sorte rammer. Så havde jeg været i hobby biks efter sort karton til at lave paspato. Dette lå PÅ mit arbejdsbord da jeg tog på job i går. Men da jeg kom hjem var det bidt i mange stykker og lå på gulvet...... Grrrrrr...... Men jeg tror, at Bertha viste en lille smule fortrydelse da jeg forklarede hende, at hun havde gjort mig vred

Nu må du også snart skulle være "mor".

Christel jeg har skrevet til dig i box`en.

Go aften
Christel

20/01/2014 kl. 12:15
Hep hep. Og tak for brev.
Christel

31/01/2014 kl. 09:37
Er spændt på at høre, hvordan det går .. Jeg har også måttet skifte kur. Håber du finder tid til at fortælle. God weekend
Pusselusken

05/02/2014 kl. 09:26
Hello

Jo tak det går rigtig fint med min VBK. Jeg taber stille og roligt 1 kg om ugen så jeg er lige kommet under 100 kg. Dejligt. Men jeg følger ikke kostplanen. Tager det mere som en permanent kostomlægning. Lever efter at sammensætte maden således at jeg får alle smags varianter i måltiderne. Der er ikke noget der er forbudt så der opstår ikke craving. Mængderne i måltiderne er mindre end Dukan, men det har jeg vænnet mig til. Og det kører ihvertfald fint for mig ind til videre.

Min søde og rare onkel gik bort i sidste uge. Så vi tog lige en endagstur til Virum i mandags hvor han skulle begraves. Spiste på et lille hyggeligt hotel ved dyrehaven i Klampenborg. Det var hvidt brød og wienerbrød, så nu tager jeg lige nogle dage med fokus på protein og grønt. Så er det jo dejligt at have nogle Dukan-retter parat i hukommelsen

Ellers har min søster desværre lige fået konstateret at kræften igen har spredt sig. Nu til to nye steder i lymferne; i ryggen og i låret. Men denne gang skal hun ikke opereres. Hun skal have en ny behandlingsform via drop.

Jeg kom lige til at købe min 50 års fødselsdagsgave fra mig selv på forhånd; en opsats i mega musel. Jeg er jo blevet medlem af Ældresagen (hø hø hø) men via dem fik jeg opsatsen til halv pris. Og det kunne mit shoppe/æstetiske gen absolut ikke stå for. Måske også en lille trøst. Synes sku det er synd for vores lille familie at min søster skal bøvle med det kræft-lort ;-(

Vil ønske læserne en super dejlig dag. Husk at nyde at dagene nu er mærkbart længere
Christel

05/02/2014 kl. 09:29
Årh, du har da også dine prøvelser. Godt, at du trods alt virker så stærk.

Lyder supergodt med din VBK. Dejligt, at du har fundet noget, der virker for dig.
lucky

05/02/2014 kl. 10:48
Kære Anette.

Trist med din onkel,altid svært når man mister nogen i familien.

Håber din søster kommer godt igennem endnu en omgang      og er stærk nok til at stå i mod,og du har overskud til at støtte hende.

Dejligt du er kommet så godt igang med vbk og du har det godt med det,flot vægttab.

Flot gave du har givet dig selv og til halv pris.

Forsat god uge

kh Lone
Pusselusken

14/02/2014 kl. 07:42
Hey alle I seje kæmpere. Nu er det altså tid til en måling af fredagshumør;

Kollega kan se at jeg er blevet smallere        10

Blandingsbatteri i køkkenet er kaput              4

Kan nu passe "overgangs" jeans                        10

Min søster kan tåle den nye behandling          10

Solen skinner                                                                10

Frida klarede sterilasationen i går                       10

Kan begynde at løbe igen om 2 kg                        10

På veninde-hyggetur til Flensborg på onsdag  10

Besluttet at indføre 2 dage/uge med 500 kalorier   10

Mit motto om at gøre noget nye hver måned i 14 er fedt   10

Alt i alt humør 9,2 ikke så ringe endda

Super go weekend til alle der kommer forbi.
bigandtall

14/02/2014 kl. 07:53
Godt at humøret er højt!
Så du er igang med at lave en dukan/5 2  kuren hybrid? Glæder mig til at høre om det giver dig resultater, da jeg overvejer at gøre noget lignende hvis vægten ikke gider ned.
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.