Oprettet af Pusselusken d. 06/03/2012 kl. 13:30

PL`s Dukan-status

Fik jo startet i lørdags den 3. marts. Det går super fint. Har ikke haft sukker trang før i går aftes. Klarede det med 1 dl. vanille cheasy .<br />
<br />
Havde faktisk aftalt med mig selv, at jeg kun ville veje mig en gang om ugen. Men må indrømme at jeg her til morgen pludselig fant mig selv på vægten. Syntes nemlig at mit ur sad lidt løsere på håndleddet. Og ja.... sørme om ikke der ikke er forsvundet lidt over 2 kg på 3 dage. For filan hvor skønt.<br />
<br />
Tak fordi I alle er så seje herinde.<br />
<br />


Pusselusken

14/02/2014 kl. 09:03
Hej bigandtall

Jeg er en af de "frafaldne" til Dukan. Fulgte kuren i fase 1 og 2 og smed 28 kg i 2012. Men kunne ikke administrere den i fase 3. Hvilket gjorde at jeg tog over halvdelen på igen. Efter mange nye forsøg på Dukan gennem 2013, har jeg erkendt, at jeg har brug for at leve efter andre principper - hvor der ikke er fødevarer, jeg ikke må få.

Nu er jeg på kostomlægning jvf. VBK og vil så integrere 5:2 fra på søndag. Men jeg bruger stadig mange af de gode opskrifter fra Dukan og tager også nogle rene proteindage ind i mellem.

Grunden til at jeg stadig er her på Forum, er at jeg gerne vil bevare kontakten til nogle rigtig søde mennesker, som har støttet mig under min kur, som jeg er blevet meget glad for.
fauer

14/02/2014 kl. 10:39
dejligt du har fundet en kur der hjælper

god weekend
tabt 26 kg, er i fase 3
lucky

14/02/2014 kl. 13:30
Dejligt fredags humør du er i,glædeligt at høre med din søster,ser ud til du befinder dig godt på 5-2.

God weekend Knuzz Lone
Pusselusken

21/02/2014 kl. 09:14
Så skete det enhver katteejer der bor ved vej, hvor folk drøner forbi frygter....

Min søde norske skovkat Wilma (moderen til killingerne) lå kørt ihjel ud for min havegang i morges...... snøft

Det er meget sørgeligt. Nu må jeg finde ud af hvor jeg skal begrave hende. Min matrikkel er jo meget lille, så jeg må hjem til mine forældre og "låne" et stykke af deres grund.

Ellers er alt vel og mine lav-kaloriedage kører fint.

Go weekend og pas på Jer.

&nbsp;
Vibeke1965

21/02/2014 kl. 09:30
Åh hvor er det synd for dig Anette - det er jo som du skriver det værste der kan ske, når kattene kan gå ud og ind....føler virkelig med dig - vi bor i et fredeligt kvarter, og der bliver ikke kørt så stærkt, men det kunne jo også godt ske her - ser tit mine katte komme farende over vejen, gad vide om de har styr på bilerne....

Godt at høre, at din kur går fint
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
lucky

23/02/2014 kl. 15:52
Hej Annette...

Øv med Wilma håber du fandt et godt sted til hende...

Dejligt for dig det går godt med din kur..

God uge til dig

knuzz Lone
Ninapiie

28/02/2014 kl. 17:29
Heeej min søde skat &lt;3

Tør jo næsten ikke skrive herinde.... for er jo nok lige før du har glemt mig.

Har sådan tænkt på dig, dine børn og din søster. Og det er jo med lidt blandede følelser når jeg læser et par sider tilbage.

Jeg er rigtig ked af at læse det med din søster.... og dog rigtig glad for at hun tager godt i mod behandlingen &lt;3

Og kan slet ikke finde ord for hvad der er sket med Wilma Sikke et chok der har mødt dig i indkørslen Knuuus

VBK? Vin basser og kaffe kur?? Eller er det den der hedder 5/2 kuren du er ved at prøve?

Hvordan har du det ellers sweety?? Det er jo alt for længe siden!!!

Jeg har efter jeg holdt de Dukan møder, helt mistet motivationen. Så der kom vist for meget fest ind i måltiderne, og glemte min pp dag. Så nu er der røget lidt ekstra på kindbenene. Meeen tror jeg er ved at finde vej til min dukan stil igen.... kan i hvert fald mærke motivationen er på vej op. Købte jo en lækker bikini sidste år.... skal altså i den igen her til sommer.

Knus og kram til dig


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Pusselusken

08/03/2014 kl. 09:39
Hej igen
Ihhhh hvor dejligt at høre fra dig Nina. Ja det er svært med vedligeholdelsen. Håber det lykkes for dig at smide de 7 kg igen.

Her går det ok. Men jeg taber mig meget langsomt. Men det er jo også en kostomlægning og ikke en kur jeg har gang i. Må da sige at min tålmodighed kommer på prøve.....
Skal blive bedre til at gå nogle længere ture. Kan endnu ikke løbe. Mangler nok et par kg før jeg ikke belaster knæene for voldsomt.
Læste i en dagbog at det vækker undren når man er her inde når man ikke følger Dukan. Så jeg holder lav profil. Men der er jo nogle skønne kvinder som har fået en plads i mit hjerte - det kan jo ikke slettes.....

Ønsker Jer der læser med en skøn solskins weekend - husk at smile til verden - det gør en stor forskel ♡
lucky

08/03/2014 kl. 15:44
Hej Anette

Godt at høre nyt fra dig,og ja det er virkeligt svært når det går langsomt men på sigt vil tålmodigheden lønne sig 

Jeg tror da ikke Kent smider nogen ud af forum hvis ikke man følger dukan ,du har jo oplyst at du ikke følger kuren derfor kan man da godt skrive,der er da nogen andre der heller ikke følger kuren der skriver her så bliv du bare ved med det.....

Håber du snart kommer igang med løb,jeg overvejer det også men nu skal jeg lige komme lidt i form via cykling.

Ja det er med at nyde det gode vejr,jeg har været en tur i haven i dag og set på alt det der er godt på vej op af jorden mine rabarber er også ved at titte frem...

Forsat god weekend til dig kh.

&nbsp;
Christel

09/03/2014 kl. 17:57
Håber da at du fortsætter med at skrive her
lucky

16/03/2014 kl. 14:10
Hej Anette

Håber det går godt hos dig,har du fået gået nogen længere ture?

Hvad med vægten går det ned ?

God uge til dig knuzz Lone
Pusselusken

17/03/2014 kl. 14:05
Hej Lone

Desværre har jeg netop været i tilbagefald. Og jeg skal da love for at der hurtigt kom nogle kg på. Men jeg er tilbage igen på sundkost i kombi med 5:2.

Dog vil jeg sætte fokus på flere proteiner og de grønne grøntsager. Har lige købt en bog med kål-opskrifter....

I sidste uge i det gode vejr arbejdede jeg i haven. Nu skal jeg have gang i min nye cykel. Jeg solgte jo blomstercyklen i vinter. Den var altså for mormoragtig at sidde på til mig. Nu har jeg fundet en hvid citybike; "Snehvide" så håber jeg at jeg blir glad for hende......

Tak for besøg søde.
Christel

17/03/2014 kl. 15:39
Æv da.. jeg er også på 5:2, og startede op ved at jeg havde haft en grim weekend men tog to efterfølgende fastedage - og vægten var tilbage til udgangspunktet. Wow. Siden har jeg 5 dage med 2000 kcal og 2 dage med 500 kcal. og jeg har tabt mig to kg på en uge. Jeg prøver selvfølgelig at spise fornuftigt, men det er meget med rugbrød og også en krydder forleden og joghurt med mysli og lidt frugt og også en smule slik. Skønt at kunne få noget "almindeligt" igen. Pøj med at finde det der virker for dig.

&nbsp;
lucky

17/03/2014 kl. 18:21
Ja det går stærkt når man får tilbagefald...Men godt du er på igen og pas nu på med levene lys når du afprøver kålopskrifter 

Håber du får glæde af din nye cykel,det er dejligt at komme ud på en god cykeltur.

Knuzz
Ninapiie

18/03/2014 kl. 21:21
Ha ha ha Lone..... må lige spørge her : Taler du af erfaring

Kære Pl.... du skal nok klare den.... du ved jo at jeg hepper på dig ik

Håber det snart kommer til dig..... og med cykelture ( ser jo ikke for godt ud med vejrudsigten pt) men når det gode vejr kommer.... så skal det nok komme søde.

Knuser


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.