Oprettet af Pusselusken d. 06/03/2012 kl. 13:30

PL`s Dukan-status

Fik jo startet i lørdags den 3. marts. Det går super fint. Har ikke haft sukker trang før i går aftes. Klarede det med 1 dl. vanille cheasy .<br />
<br />
Havde faktisk aftalt med mig selv, at jeg kun ville veje mig en gang om ugen. Men må indrømme at jeg her til morgen pludselig fant mig selv på vægten. Syntes nemlig at mit ur sad lidt løsere på håndleddet. Og ja.... sørme om ikke der ikke er forsvundet lidt over 2 kg på 3 dage. For filan hvor skønt.<br />
<br />
Tak fordi I alle er så seje herinde.<br />
<br />


Pusselusken

14/04/2014 kl. 13:13
Hej alle søde Dukaner - og tak for sms`er fra nogen af Jer. Dejligt.

Vil lige ønske Jer en rigtig skøn påskeferie - håber I får slappet af og nydt det forhåbentligt gode vejr.

Her hos mig går det ikke specielt godt. Har været i en ked af det heds periode, hvor maden har haft en stor trøsterolle. Set med proffessionelle briller på har jeg jo nok en temmelig fucked up måde at håndtere nederlag på. Jeg har dog en plan som jeg sætter i værk snarest. Så helt håbløs er jeg ikke. Men det er virkelig svært at holde af mig, når jeg på denne måde modarbejder det,  som er godt for mig....

Er inviteret til Fanø hos veninde skærtorsdag så det glæder jeg mig til. Hun er go at snakke med så det bliver godt at få "renset ud i systemet".

Ha det godt allesammen og nyd at foråret er her Knus m sus

&nbsp;

&nbsp;
Christel

14/04/2014 kl. 13:50
<strong>God påske, håber du snart bliver glad igen og får styr på det hele.</strong>

<strong>Kh. Christel</strong>
lucky

14/04/2014 kl. 15:44
Kære Anette

Håber du kommer godt igennem det,og ja desværre er det tit maden man trøster sig med,håber din tur til Fanø hjælper dig med at få det på afstand og bearbejdet det du tumbler med.

God påske til dig,kærlige tanker her fra mig 
Mysteriousrose

14/04/2014 kl. 19:18
Hvor er det vigtigt at have en god ven at kunne snakke med, håber du får renset godt og grundigt ud og rigtig god bedring. Du må have en rigtig dejlig påske.


Pusselusken

16/05/2014 kl. 07:35
Hej skønne kvinder.
Længe siden. Vil lige give livstegn. Er kommet ud af krisen. Tog 6 kg på. Så jeg nærmede mig min vægt før Dukan. Fra den 28 april har jeg levet sundt uden kur og uden vejning.
Det virker at fokus er på sund mad og at vejning ikke fylder. Jeg kan mærke på bukserne at der nok er røget en 4 kg. Jeg tager det lange træk m små skridt.
Håber I har det godt.
Knus fra Anette
Vibeke1965

20/05/2014 kl. 06:33
Hej Anette - øv - men kender det....lige nu strammer det hele på mig...

Dejligt, at du nu kan mærke på tøjet at det går den rigtige vej - hvad gør du - jeg synes nemlig det er svært at finde ud af hvordan man lever sundt uden kur, så derfor er jeg nu tilbage på dukan (kan heller ikke fordrage at være sulten....)
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
Christel

20/05/2014 kl. 08:09
Godt at høre, at du er kommet ud af krisen. Og at tingene går i den bedre retning. Jeg har nogenlunde nået min ønskevægt og har fået min operation af maven, der er blevet fin. Nu skal vægten blot holdes. Kan dog mærke, at jeg ikke har normalt forhold til mad, så jeg skal holde mig selv i ørene altid.
Pusselusken

22/05/2014 kl. 09:46
Hej I to. Godt at høre at I stadig hænger på.

Jeg spiser mest protein og grøntsager og groft brød - bager fx. med rugmel og andre ikke hvedemels-sorter. Har fundet ud af at jeg har det godt med et par dage om ugen uden brød. Så er det fedtfattige mælkeprodukter; skyr eller 2 % græst yoghurt samt kød og grønt.

Motionsmæssigt er jeg begyndt at danse hjemme i min stue til meget høj INXS - total fedt. Så leger jeg at jeg er henholdsvis trommeslager, guitarist eller publikumsopvarmer total sjovt.....

Jeg skal vejes den 28 (næste uge) så er den første måned gået. Vil kun veje mig een gang om måneden.  Er spændt. Jeg tog også alle målede den 28. april så dem tjekker jeg også ud i næste uge.

Min plan er så at indføre 5:2 for at give den lidt ekstra. Ved jo godt at de sidste tilkomne 6 kilo er nemmere end de næste 14......

Ønsker Jer alt det bedste og husk og nyde den dejlige sommer som jo har indfundet sig.

Knus med sus i

&nbsp;

&nbsp;
Vibeke1965

22/05/2014 kl. 10:45
Spændende hvad vægten siger i næste uge - hvis du ikke får skrevet det herpå dagen, sender du så ikke en sms?

Jeg har været på et kursus i HAKA-dans - det har jeg også overvejet at gøre hjemme i stuen, ved bare ikke helt hvor jeg skal få musikken fra....

Ja dejlig sommer i dag, men de truer jo med skybrud - håber ikke det går ud over min kælder....
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
Christel

22/05/2014 kl. 11:36
Det lyder godt. Jeg var også begyndt at indføre dans når ungerne ikke var hjemme. Nu må jeg vente med motion. Jeg lider ingen nød her så jeg er nødt til at faste to dage om ugen. Hav en lækker sommer
lucky

05/06/2014 kl. 14:02
Hej Anette...

Godt at læse du er over krisen,jeg fik ikke skrevet før min ferie.

Lyder til du har fået gang i de sunde vaner igen,håber du kan se det på vægten.

Lyder til det er godt for dig at gå på vægten en gang om måneden,vægten kan hurtig styre for meget.

knuzz Lone
Pusselusken

23/06/2014 kl. 11:51
Hejsa gode gamle dagbog.

Jeg skriver til dig fordi at jeg ikke kan finde ud af at smide mine genbrugskilo. Og jeg har jo en rigtig god erfaring med at være på Dukan i fase 1 og 2.

Den 30. september SKAL jeg jeg bare stå skarpt på fx. ml 88 eller 92 kg.

Jeg er jo en af de slemme kvinder der ikke har gjort som mr. Dukan sagde i fase 3 og derfor har vi hele balladen. Siden januar har jeg været i gang med forskellige kure, men det er ikke gået så fint som det gjorde på Dukan. Så kære dagbog jeg overvejer seriøst at vende tilbage. Og med vende tilbage mener jeg at gå all in - simpelthen starte med 6 dage i angreb.

Jeg har forhørt mig hos to af de gode "gamle" - Lone og Vibs og de vil gerne have mig tilbage. Jeg vil læse lidt i min Dukanbog og lige lave en opdatering af tænkemåden. Jeg skal også forlige mig med ikke at spise brød igen.  Når plusser og minusser er gjort op, vil jeg tage endelig stilling.

Håber at du vil være min trofaste støtte som i 2012 hvor vi jo havde et helt forrygende samarbejde omkring op og nedture - flest opture....

Knus med sus og husk at jeg for det meste er et pålideligt menneske
Christel

23/06/2014 kl. 12:55
Velkommen tilbage .. det er sg svært .. tror at vi alle kæmper. jeg er i mål men har taget et par kg på i kedsomhed over at gå hjemme og holde mig i ro efter operation.

Jeg kæmper dog hver uge og faster to gange om ugen. Jeg overvejer fase 3, i hvert fald i første uges ferie. Og så måske en fastedag i ugen.

Men prøv dukan knækbrød .. de var da egentlig meget gode ..

Men pøj med dukan.

&nbsp;
Vibeke1965

23/06/2014 kl. 13:20
Glæder mig til at høre hvad du bestemmer dig til
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
fauer

23/06/2014 kl. 14:18
det ville være dejligt du kom tilbage til dukan.
tabt 26 kg, er i fase 3
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.