Oprettet af matmik13 d. 22/11/2014 kl. 13:23

Se billed......må jeg spise..

Er der noget af det der er NO GO?

Hvad må spises i PP dage og hvad af det må spises på PV dage?

eller kan det spises altid?

ved godt bolcher er max 4 dagligt



 


matmik13

23/11/2014 kl. 09:41
 

Der sker dæleme ikke meget herinde, er alle mon stoppet med Dukan ?

nå...håber da stadigt nogle kan svare mig på ovenstående indkøb....

i dag har jeg lavet denne brunch, det var dæleme godt

welle

23/11/2014 kl. 13:50
Ja, her er ret dødt . Lækker brunch . Chokolade , marcipan osv vil jeg tro er no go . Normalt er det kun chokomousse fra ISIS som er tilladt , men kan jo ikke se vare deklarationen . Hvorfor laver du ikke selv kakao ? Fedtfattig kakaopulver , lidt sød og skummetmælk.
matmik13

23/11/2014 kl. 14:13
Yeahhh et levende menneske 

ha, ha..ja, jeg kunne jo godt lave kakaoen selv, min søn har tidligere været på diæt hvor sukker var bandlyst ( ikke med henblik på vægttab, men sygdom) Han kunne få ISIS produkterne og cacaoen er faktisk ret god....

hvad ser du efter i varedeklarationen? Synes jo det er lidt svært at gennemskue tankegangen i Dukan, man må godt bage selv at havre og hvedeklid, hvorfor så ikke noget brød uden kerner og hvedemel? Hvorfor ikke mandler....ja...spørgsmålene er mange 
welle

23/11/2014 kl. 14:42
Har du ikke købt bøgerne , de er faktisk ret gode . Jeg tjekker altid kulhydrater , hvedemel (stivelse) er ikke godt , hvedeklid og havretklid er gode for rigtig mange ting , kolesterol osv . Dukan prøver helt klart at undgå sukker , mindre fedt og rigtig mange proteiner . Når du får alle de proteiner kommer kroppen på arbejde og forbrænde fedt istedet for muskler . Jeg vil helt klart anbefale dig at købe bøgerne , især den uden billed opskrifter , den sætter virkelig tingene i perspektiv .
Christel

23/11/2014 kl. 20:46
Tjek listerne for tilladt og ikke tilladt. Dukan er minus kulhydrater og fedt så mandler er dårligt valg. Kig efter kulhydrater ved dine varer. Mener du skal holde dig under fem gram pr. 100 gram.
Christel

23/11/2014 kl. 20:49
Du må ikke få gulerødder og kun få bolsjer. Ingen chokolade. Der findes Mathilde lightkakao som er tilladt. På køl.
matmik13

23/11/2014 kl. 21:50
Takker ....jeg har jo været på flere gange, men hurtigt opgivet, jeg er weekend nyder, så en kur fra mandag til fredag ville lige være mig 

men nu har jeg overlevet weekenden uden sidespring og fundet en super gruppe på facebook, hvor det er rimeligt simpelt delt op i de forskellige faser, det er lige mig

har ikke bøgerne, nok fordi jeg godt ved det her ikke er vejen frem for mig på sigt...men en booster...jeg vil ha min rugbrød....men lever pt. af det Dukan foreskriver...og fortsætter nogle uger endnu...
welle

24/11/2014 kl. 04:59
Troede heller ikke at jeg ville kunne undvære rugbrød og weekendhygge . Men med alle de proteiner bliver man så mæt , så det er gået fint . Der er jo lys for enden af tunnellen , så må du få rugbrød og festmåltid igen , selvfølgelig alt efter hvor meget du skal tabe . Held og lykke med vægttabet .
Vibeke1965

24/11/2014 kl. 06:50
uha jeg har svært ved at se alle tingene på billedet - du må gerne spise rodfrugter, jeg kan dog være i tvivl om, om en færdig pose er behandlet med noget - det må du tjekke på posen, du må også gerne spise gulerødder, men max 200g pr. uge - det samme gælder rødbeder.

Det er rigtigt at på den søde side, er det kun bolcher der er tilladt - jeg skifter dog indimellem ud med andet sukkerfrit slik - dog ikke marcipan.

Din brunch ser lækker ud - hvor mange tolererede bruger du til den?

Jeg kan simpelt hen ikke se, hvad det er for en cheasy der er på billedet...

Jo der er desværre lidt dødt herinde - jeg plejer at være på i hverdagene, men kommer her sjældent i weekenderne.

Hvis du går ind her på siden under faser, så kan du tjekke præcis hvad du må spise - det er faktisk ret gode lister.

Hvor meget skal du tabe?

 

 
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
lucky

25/11/2014 kl. 17:29
Kan se du har fået svar på det du spørg om.

Din brunch ser god ud du skal dog lige tænke på hvormange pølser du må spise som Vibeke også skriver.

 

 
matmik13

29/11/2014 kl. 10:15
Tak for alle jeres svar..

mht. Brunch og kyllingepølser, må man få 50 gr. Som steges godt, så så meget fedt som muligt forsvinder. De står godt nok kun under tilladt på grøntsagsdage, hvornår er en pølse blevet en grøntsag
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.