Oprettet af theidi d. 15/10/2012 kl. 09:13

theidis dagbog

Ja, så oprandt den "store" dag. Så startede jeg i dag. Jeg har ikke nogen vægt, men regner med, at få fat på en i dag. Så først i morgen kommer der vægtindberetning.<br />
Jeg har gået og ventet siden starten af november, hvor der var det der indlæg med ude og hjemme. Ville bare ikke starte før, da jeg med sikkerhed vidste, at jeg ville snyde i julen, og ikke orkede nederlag fra starten. Nu er jeg så startet, og glæder mig helt vildt, til at prøve:D<br />
<br />
Jeg syntes måske, at det er lidt svært i den første attackfasen, hvor man slet ikke må spise andet end proteiner. Jeg ville have bagt et dukanbrød i går, men havde desværre ikke fromage frais eller yoghurt eller hvad jeg nu lige ville bruge, så det skal jeg have fat i i dag. For så får man da lidt "brød" til f.eks. torskerogn, som jeg skal have til frokost i dag. Men ellers er jeg fortrøstningsfuld.<br />
<br />
Min vægt ligger omkring 101 og dukan siger, at jeg skal være på attack i 6 dage. Men i morgen kan jeg veje mig 100&#37; og kan så se, om det passer.<br />
<br />
Er det forstået rigtig nok, at man kun må få alt i alt 800 gr. mælkeprodukter?<br />
Eller er det eksklusiv mælk?<br />
<br />


Ninapiie

15/10/2012 kl. 12:20
Hvor er det en god beslutning du har taget Heidi. Det vigtigste er at du selv tror på det! Og så er der jo altid hjælp støtte og opbakning herinde. Vi hepper alle på dig <br />
Tillykke med dit valg.... og pøj pøj


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
givlos

15/10/2012 kl. 16:28
Hej Heidi.<br />
Velkommen til! Her får du ihvertfald en opbakning og støtte der slår alt andet jeg nogensinde har oplevet. Håber du bliver glad for forumet og taber de kilo du ønsker!<br />
Hep hep
Sys

15/10/2012 kl. 18:58
<b>Hej Heidi,</b><br />
<br />
<b>Tænk dig slank!</b><br />
<br />
Svans ud på gulvet - og dans en æggende<br />
dans - alt men's du ser dig selv,<br />
som den flotte slanke Heidi,<br />
du har besluttet at blive.<br />
<br />
<b>Go for it!</b><br />
<br />
<i><b>Du kan - Jeg kan - Vi kan</b></i><br />
[embed]http://www.youtube.com/watch?v=SBmAPYkPeYU[/embed]<br />
mig

15/10/2012 kl. 22:00
Hej Heidi og velkommen til <br />
<br />
Super du er klar på Dukan, her skal du nok få støtte og skulle du ha nogle spørgsmål så er det bare at komme med dem <br />
<br />
Er sikker på du nok skal nå mål denne gang, du virker motiveret <br />
<br />
Held og lykke med din nye livsstil
theidi

16/10/2012 kl. 09:26
Hej alle.<br />
<br />
Ja, allerede første døgn med et minus på 700 g. Vel og mærke uden, at have været "ordentlig" på toilettet, hvilket jeg ellers er hver dag. Derfor en meget tilfreds mig :o)<br />
Og maden, jeg spiste kyllingepaté i går, uhmm, hvor smagte det dejigt, og så med hytteost 1,5&#037; til. Det var lækkert.<br />
Er sikker på, at det kommer til, at gå forrygende.<br />
Havde min datter med ud, at gå i går, hun syntes også det er en dejlig idé, at vi skal ud og motionere sammen dagligt. Gik meget op i, hvor langt vi nåede på de 20 min. vi gik. Kunne godt mærke, at kroppen blev hurtigere træt end den plejer, men det er jo en selvfølge, når der mangler en masse kulhydrater.<br />
<br />
Tak for alle de fine svar, det hjælper på motivationen :o))
Sasch

16/10/2012 kl. 12:36
hejsa igen...<br />
husk at du kun må spise fedtfri eller 0,1&#037; mælkeprodukter... hytteost, med lav fedt &#037; fås i LIDL til 7 kr....<br />
noget vægttab er bedre end intet....det tæller altsammen....<br />
ha en god dag...
Heidi79

16/10/2012 kl. 12:40
Hej Heidi,<br />
Velkommen til "igen" Håber du bliver her til du er i mål... Troede heller ikke på det først, men efter mange timers læsning herinde tog jeg skridtet og startede. Har ikke fortrudt det selvom maven ikke følger helt med <br />
<br />
Lad os heppe hinanden i mål.<br />
<br />
God dag<br />
<br />
Heidi
theidi

16/10/2012 kl. 13:53
Nu vil jeg jo altså lige høre, er en fedtprocent på 1,5&#037; på hytteost ikke ok?<br />
Jeg syntes, at der står på siden, at det skal være max. 2&#037;?
theidi

16/10/2012 kl. 13:54

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Heidi79 den October 16, 2012, 12:40</b><br />
Hej Heidi,<br />
Velkommen til "igen" Håber du bliver her til du er i mål... Troede heller ikke på det først, men efter mange timers læsning herinde tog jeg skridtet og startede. Har ikke fortrudt det selvom maven ikke følger helt med <br />
Lad os heppe hinanden i mål.<br />
God dag<br />
Heidi</div>
</div>
<br />
Vil da gerne heppe på dig, og følges resten af vejen i mål :D
theidi

16/10/2012 kl. 13:54

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Heidi79 den October 16, 2012, 12:40</b><br />
Hej Heidi,<br />
Velkommen til "igen" Håber du bliver her til du er i mål... Troede heller ikke på det først, men efter mange timers læsning herinde tog jeg skridtet og startede. Har ikke fortrudt det selvom maven ikke følger helt med <br />
Lad os heppe hinanden i mål.<br />
God dag<br />
Heidi</div>
</div>
<br />
Vil da gerne heppe på dig, og følges resten af vejen i mål :D
Heidi79

16/10/2012 kl. 14:18
Tak det kan man da altid bruge... og lyder rigtig hyggeligt :D
mig

16/10/2012 kl. 16:31

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra theidi den October 16, 2012, 13:53</b><br />
Nu vil jeg jo altså lige høre, er en fedtprocent på 1,5&#037; på hytteost ikke ok?<br />
Jeg syntes, at der står på siden, at det skal være max. 2&#037;?</div>
</div>
<br />
Jo den er ok, der er lige kommet nye opdateringer ang. fedt &#037; og det er rigtigt den har været laver men er nu 2 &#037;
mig

16/10/2012 kl. 16:34
Wow et flot tab på en dag, tillykke med det Ja men det ser også ud til du er motiveret så det skal nok kommet til at køre for dig Husk hvis du er i tvivl om noget eller bare lige trænger til opbakning så skriv <br />
<br />
Dejligt din datter går tur med dig <br />
<br />
Ja her fra bliver der også heppet for vildt
theidi

17/10/2012 kl. 09:53
Godmorgen alle friske dukanere <br />
<br />
Her til morgen har jeg endnu et smil på, vægten er røget ned med 1,8 på 2 dage, det kan man vel ikke klage over? Og hvis i kunne se mig smile, ville jeg se sådan ud :D<br />
<br />
Hmm turen med datteren blev alene, da farmand lokkede med kortspil og matador, og det regnede, så jeg måtte i det varme tøj og derudaf. Men allerede på 1 dag, syntes jeg, at jeg når længere på 20 min. Jeg har sat telefonen med en app fra Endomondo, så jeg kan følge min tid og min længde, smart nok, når man er mig, og er lidt konkurrencemenneske også over for mig selv <br />
<br />
Lige et spørgsmål mere. Gravad laks, er det forbudt, jeg stod med det her til morgen sammen med en dukanpandekage, og blev helt hed om ørene, og lagde det væk igen og tog en skudefuld rejer i stedet. Så jeg nåede ikke at åbne det, men for søren hvor havde jeg lyst :P<br />
<br />
Nu vil tøsen og jeg gå igang med, at ommøblere hendes værelse, så god dag til alle jer :D
Smukke Sally

17/10/2012 kl. 15:35
Tror gravad laks er ok, hvis det er det, du har lyst til.... (der skal bare ikke være sukker i, så måske du ikk skal ha kanten)<br />
Sejt at du er i gang - nyd det store vægttab her i starten, det er GENIALT!
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.