Oprettet af TinaAnna d. 29/11/2012 kl. 10:56

Tinas dagbog

29/11-2012<br />
Mit Dukan projekt startede i tankerne den 28. oktober dagen før min 40 års fødselsdag, men med alle de fester og fødselsdage der skulle holdes :D besluttede jeg mig for at onsdag den 28 november 2012 skulle jeg starte mit projekt. Da jeg skulle være i angrebs fasen i 5 dage, besluttede jeg mig for at tage fri fra arbejde. Så jeg kunne hellige mig mit projekt. Og så behøvede jeg heller ikke at komme med forklaringer til mine kollegaer, om mine ændrede spisvaner tror nemlig jeg holder det lidt tæt til kroppen, at jeg er gået på kur til at starte med, men hvis det fortsætte i der her tempo, kan man nok snart se det. I morges da jeg stod på vægten, var der røget 1,6 kg det sgu i orden for 1 dags arbejde. Glæder mig til at følge denne kur og få inspiration fra alle de andre "Dukan'ere" og så håber jeg at det også ses på vægten, gider nemlig ikke længere at være overvægtig håber også vægten kan holdes stabil efterfølgende, har været på en kur tidligere (vægtvogterne)som også var en god kur, dog var det en kamp at spise de kæmpe potioner hverdag.


Naz

19/12/2012 kl. 21:26
Hvor er det dejligt, at du virkelig kan tabe dig. Jeg kan endnu ikke tage mig sammen :-/
Ninapiie

19/12/2012 kl. 22:38

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Naz den December 19, 2012, 21:26</b><br />
Hvor er det dejligt, at du virkelig kan tabe dig. Jeg kan endnu ikke tage mig sammen :-/</div>
</div>
Naz... Er du på Dukan? For så må du sige til hvis du har brug for hjælp.... Opret evt en dagbog som Tina og mange andre.... Så er der ALTID en venlig kommentar, og hjælp at hente


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

19/12/2012 kl. 22:40
Hej sweety.... HVOR ER JEG GLAD FOR AT SE DU HOLDER UD!!!!! &#060;3 Jeg har ik så meget tid til at være herinde.... Men bare rolig, følger med. Sidelinien Knus og kramser til dig sweety &#060;3


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
TinaAnna

20/12/2012 kl. 18:26

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Ninapiie den December 19, 2012, 22:40</b><br />
Hej sweety.... HVOR ER JEG GLAD FOR AT SE DU HOLDER UD!!!!! &#060;3 Jeg har ik så meget tid til at være herinde.... Men bare rolig, følger med. Sidelinien Knus og kramser til dig sweety &#060;3</div>
</div>
<br />
Hey smukke,<br />
<br />
Forstår jeg godt jeg har også monster travlt men bliver nødsaget til at gå på jævnligt for at se hvad jeg må spise. Der er hele tiden noget jeg er i tvivl om, i dag er det f.eks. Kapers kan ingen steder finde om man må spise det, heller ikke i bogen ;-(<br />
<br />
Vi snakkes, hils omkring dig 1000 juleknus herfra.
TinaAnna

20/12/2012 kl. 18:30

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Naz den December 19, 2012, 21:26</b><br />
Hvor er det dejligt, at du virkelig kan tabe dig. Jeg kan endnu ikke tage mig sammen :-/</div>
</div>
<br />
Hej Naz<br />
<br />
Er du på dukan og er du til julemad, hvis du er til julemad vil jeg anbefale dig at vente til efter jul og så oprette en dagbog - så skal jeg nok være med til at give dig kærlig puf, husk motivation skal der til <br />
<br />
Håber du finder motivationen, hvis du gør det syntes jeg det er en okay kur, jeg føler ikke sult eller mangler og indtil nu har jeg tab 322 gram om dagen i 22 dage det syntes jeg er fedt. Folk kan se det og str. 48 er pakket væk for altid wuhuu.<br />
<br />
God jul herfra
Ninapiie

03/01/2013 kl. 12:37
Hvordan går det smukke.... Uden. Str. 48!!! Weeee!!!<br />
Har familien opdaget noget??? Håber i er kommet godt igennem jul og nytår :0*<br />
krams


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
TinaAnna

03/01/2013 kl. 22:38

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Ninapiie den January 3, 2013, 12:37</b><br />
Hvordan går det smukke.... Uden. Str. 48!!! Weeee!!!<br />
Har familien opdaget noget??? Håber i er kommet godt igennem jul og nytår :0*<br />
krams</div>
</div>
<br />
Ja wee :D<br />
<br />
Jeg har ikke set familien længe, vi har monster travlt ;-( mine kollegaer har opdaget det og en enkelt er også startet - det smitter åbenbart men jeg får også mange kommentar om min frokost. Julen var lidt svær, men jeg er nu igen på dukan for fuld skrue men det kostede 500 gr.<br />
<br />
Håber du også har det godt og at du igen har fundet kampgejsten frem, hvordan gik din jul og nytår?<br />
<br />
knus
TinaAnna

03/01/2013 kl. 22:38

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Ninapiie den January 3, 2013, 12:37</b><br />
Hvordan går det smukke.... Uden. Str. 48!!! Weeee!!!<br />
Har familien opdaget noget??? Håber i er kommet godt igennem jul og nytår :0*<br />
krams</div>
</div>
<br />
Ja wee :D<br />
<br />
Jeg har ikke set familien længe, vi har monster travlt ;-( mine kollegaer har opdaget det og en enkelt er også startet - det smitter åbenbart men jeg får også mange kommentar om min frokost. Julen var lidt svær, men jeg er nu igen på dukan for fuld skrue men det kostede 500 gr.<br />
<br />
Håber du også har det godt og at du igen har fundet kampgejsten frem, hvordan gik din jul og nytår?<br />
<br />
knus
TinaAnna

09/01/2013 kl. 16:52
nøj hvor var det svært at finde min dagbog - ved i andre dukaner hvordan man nemt finder den igen?<br />
<br />
Her går det godt, stadigvæk motiveret og er super glad for alle de opskrifter der bliver lagt ud. prøvede brødet, det er super der er nu røget 7.7 kg og 2 tøjstørrelser ned, det giver virkelig blod på tanden.<br />
<br />
God kamp der ude..
TinaAnna

09/01/2013 kl. 16:53
nøj hvor var det svært at finde min dagbog - ved i andre dukaner hvordan man nemt finder den igen?<br />
<br />
Her går det godt, stadigvæk motiveret og er super glad for alle de opskrifter der bliver lagt ud. prøvede brødet, det er super der er nu røget 7.7 kg og 2 tøjstørrelser ned, det giver virkelig blod på tanden.<br />
<br />
God kamp der ude..
Ninapiie

09/01/2013 kl. 19:35
Hej sweet &#060;3 Hvor dejligt der er røget så mange kg Det er sq flot! Er stolt af dig &#060;3<br />
Måske du kan søge i søge feltet på Tina's dagbog. Eller måske finde den under din profil, der hvor du ændre lilyslim? Kan se den ik helt virker.... Har du fået fjernet mellemrum mellem der det "klammer" ?<br />
Knus og kram til dig &#060;3 Og hils


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

09/01/2013 kl. 19:38
Du kan finde den under : rediger dine forum instillinger Går ud fra at du har sat den til at få mails når der kommer beskeder i din dagbog? Så står den ihvertfald der inder


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
TinaAnna

09/01/2013 kl. 19:58

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Ninapiie den January 9, 2013, 19:38</b><br />
Du kan finde den under : rediger dine forum instillinger Går ud fra at du har sat den til at få mails når der kommer beskeder i din dagbog? Så står den ihvertfald der inder </div>
</div>
<br />
Hej Nina<br />
<br />
jo jeg får mails, men kan ikke finde den under forumindstillinger øv øv.<br />
<br />
Syntes ellers ikke jeg er it-mongol - jeg kan heller ikke få den der boks ind i bunden, den ligger bare et link ind. håber admin vil hjælpe mig for nu har jeg prøvet flere gange ;-(<br />
<br />
Knus til dig skønne
mig

10/01/2013 kl. 00:18
Wow et flot tab du har haft til nu, tillykke med det <br />
<br />
Ang. den med at finde dagbogen ka jeg desværre ikke lige hjælp dig med for jeg er virkelig it-mongol hehe<br />
<br />
Hygge til dig <br />
Rita
TinaAnna

10/01/2013 kl. 16:06

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra mig den January 10, 2013, 00:18</b><br />
Wow et flot tab du har haft til nu, tillykke med det <br />
Ang. den med at finde dagbogen ka jeg desværre ikke lige hjælp dig med for jeg er virkelig it-mongol hehe<br />
Hygge til dig <br />
Rita</div>
</div>
<br />
Hi hi Rita<br />
<br />
Det helt i orden, så kan du hjælpe mig med så mange andre ting - vi kan ikke alt, men sammen kan vi mere ik <br />
<br />
God dag<br />
<br />
Tina
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.