Hejsa :D<br />
Jeg er på min 3. dag i angrabsfasen.. Og jeg ELSKER det..<br />
Er så mæt hele tiden..<br />
Jeg er dog ved en fejl kommet til at købe hvedeklid i stedet for havreklid.. Er der nogen der ved om det er okay eller om jeg skal købe havreklid i stedet?? Tænkte bare at det jo lyder lidt som om det er det samme?!<br />
Pia Andersen
31/10/2012 kl. 20:47 |
Hej<br />
<br /> Det er ikke det samme, men du skal have begge dele. Havreklid kan du købe i de fleste supermarkeder, b.la i SuperBest og Kvickly.<br /> Hilsen<br /> Pia |
mig
31/10/2012 kl. 22:34 |
Hej Stine og velkommen til <br />
<br /> Dejligt at se du er så glad for kuren <br /> Nej du kan ikke bruge hvedeklid i stedet for :/ Du SKAL ha havreklid hver dag, hvedeklide er sådan set meste til hvis man har problemer med maven men må spises hver dag men kun 1 spsk så det er altså IKKE noget man SKAL ha <br /> <br /> Held og lykke med din nye livsstil |
Christel
31/10/2012 kl. 23:20 |
Jeg klarede mit første halve år på Dukan med hvedeklid, da produktet faktisk så bedre ud, sådan som det er sammensat, og jeg ikke kunne finde havreklid. Men men, så har jeg læst, at hvedklid ikke opløses, og derfor ikke giver mæthed, men i stedet kan man, hvis man spiser for meget, komme til at drive vitaminer ud, eller rettere: man optager ikke vitaminer så godt.<br />
Mit vægttab var simpelthen så godt det halve år, hvor det er sværere nu. Men jeg fik jo d-vitamin-mangel. Men det har jeg så stadig, selv om jeg tager d-vitamin-piller. |
Stine
01/11/2012 kl. 17:36 |
Tusind tak - må ud og købe havreklid imorgen så <br />
Jeg har haft meget svært ved at komme på toilettet.. Men det er jo åbenbart en helt almindelig bivirkning, men nu prøver jeg med naturlægemiddelet HUSK, håbet at det kan hjælpe.. Har næsten ikke kunne spise noget idag.. Er der andre der ikke føler sig sultne ?? Ved ikke om det bare er fordi jeg er forstoppet at kroppen ikke føler sult, eller om det er de mange proteiner.. Synes jeg kan gå rigtig msnge timer uden at blive sulten.. Plejer jeg ikke at kunne?! Nogen der kender den følelse??<br /> |
mig
01/11/2012 kl. 20:05 |
Ja det må du helle <br />
Ja det er en af de kedelige bivirkninger nogle har, desværre :/<br /> <br /> Ja jeg tror mange oplever det med man ikke er så sulten som før men der er det altså vigtigt du prøver at få lidt ned 5-6 gange pr dag da det holde forbrændingen igang hvis du ikke spiser nok begynder din krop at holde på det den for ind fordi den tror der er hungersnød og dit tab vil gå i stå eller du vil ta på :/<br /> <br /> Husker du at få nok at drikke og din motion, får du lavet nok der ? tænker på det godt kan ha noget at gøre med din forstoppelse.<br /> <br /> Ha en dejlig aften |
Stine
01/11/2012 kl. 23:20 |
Tja jeg drikker mindst to liter vand dagligt - så det burde være i vinkel. Men er vant til at spise meget fiberrigt og alsidigt - så tror simpelthen bare min mave mangler de fibre den er vant til at få.. Motionen har det været til svært med. kan normalt godt lide at træne, men har været ekstra træt her i angrabsfasen, og så har jeg været i nattevagt i de sidste tre nætter - tror måske det er en blanding af det hele der har forstyrret min sult osv. Har jo været oppe om natten og sovet om dagen, så rytmen har været meget anerledes. Nu hopper jeg på vægten imorgen - det er min 5. og sidste dag i angrebsfasen.. og håber bare sådan at jeg har tabt mig.. Efter udregningen skulle der ryge 1,5 kg. på de 5 dage her. Men det føles ikke som om jeg har tabt mig, så er lidt bange for at forstoppelsen og den knap så store appetit har sat en bremse for vægttabet.. hmm.. Men nu må vi se.. Håber sådan at jeg bliver positivt overrasket..<br />
Hvis man nu slet ikke har tabt sig noget i angrebsfasen, skal man så starte forfra, eller gå direkte til vekselfasen? Tænker ikke at man må blive ved med at være i angrebsfasen , da man jo hindrer kroppen i at få nogle meget vigtige nærringsstoffer..<br /> <br /> Sys det er så fedt at der er dette forum , hvor man kan støtte hinanden.. Det gør det hele lidt nemmere..<br /> God aften folkens |
svale75
01/11/2012 kl. 23:41 |
Velkommen til ss<br />
<br /> Ja jeg har som du heller ikke altid den store trang til mad, hvilket undrer mig, for har altid kunne spise ss men som du selv skriver må det være indtagen af alle de proteiner ss<br /> <br /> Det blir da spændende med vægtbesøget...håber den har rykket sig ss |
Nova2011
02/11/2012 kl. 00:40 |
Ja det kan meget vel være alle de proteiner vi får da protein skulle mætte lige så meget som fiberklud.
|
Nova2011
02/11/2012 kl. 00:43 |
UPS ikke fiberklud men bare madfiber hi hi
|
mig
02/11/2012 kl. 11:11 |
Ja det kan godt være din nattevagt har forstyret det hele lidt :/ vi krydser alt hvad vi kan for der er et tab <br />
<br /> Nej man må ikke starte angreb forfra med mindre man har været fra kuren i over 2 mrd. så uanset skal du vidre til næste fase men er også sikker på der er et tab hvis du kun har spist de ting du må spise <br /> Forstoppelse kan ha en indflydelse på tabet så håber du er ved at få gang i maven ellers er der en tråd her med gode råd http://dinslankekur.dk/forum/andet-group3/andre-emner-forum6/den-officielle-tr%c3%a5d-om-forstoppelse-thread344/<br /> <br /> Håber der er noget der du kan bruge <br /> <br /> Ha en dejlig dag |
Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05