Oprettet af Wiencken d. 05/11/2012 kl. 21:56

skal til at start med den her kuren , når jeg for stå den.

hejsa Jeg har vejet 135 kg komme ned 110 kg, men nu op på 119 kg. vil gern prøve den her kuren, men hvordan, få start på det når jeg gern vil af med 45 kg. Jeg har få købe bog idag og læse lidt i den. men det bare det hvordan jeg gør det bedst, da det så mange kg, jeg vil af med. Undskyld stave fejl er ordblind.<br />
Knus Hanne wiencken

mig

05/11/2012 kl. 23:31
Hej Wiencken og velkommen til <br />
<br />
Du skal ha lavet en udregning om hvor længe du skal være i hver fase, du kan se en video her http://dinslankekur.dk/udregning-af-dage-i-hver-fase-af-dukan-kuren/<br />
Derefter er det en rigtig god idè at sætte dig som godt du nu kan ind i fase 1+2. Læs der hvor der står: I gang med kuren og faserne Når du har gjort det så skriv hvis du har nogle spørgsmål <br />
Der er en her inde som har smidt det du skal af med så det kan helt klar lade sig gøre <br />
Du skal ikke undskylde stave fejl, der er du heller ikke alene <br />
<br />
God nat til dig
svale75

05/11/2012 kl. 23:56
Hejsa og også et velkommen til her inde ss.....<br />
<br />
Jeg er sikker på, at det giver sig stille og roligt ss og så er det bare om at kaste sig ud i det....som jeg skrev: koncenterer dig om fase1 og få den overstået...så kan du tage fase 2 og tingene deri i, som det kommer ss....man kan ikke være forberedt på alting.....<br />
<br />
Som du drømmer jeg også om en at frigive en masse kg, men ja om jeg når det, ved jeg ikke...så ja har sat mig små delmål, og så tager jeg en dag af gangen....for skal man tænke i de store mål, så virker det uoverskueligt!! Og ja man er jo glad for hvert et kg, der er frigivet ss.....
Wiencken

06/11/2012 kl. 17:49
tak alle samme.<br />
skal være i fase 1 i en uge.<br />
vis man skale være i fase 2 i 245 dag. hvor leve jeg så ud rugbrød eller andet grovebrød eller lidt grov past eller mørke ris eller kartofler. god måde jeg gør det på skal af med 40 kg.Er der nogle type brød jeg må spis i fase 2.hvad gør når i er i by eller skal have gæser for 245 dag er mange da her undgå man jo ikke at komme i by eller ud at spis.<br />
Knus hanne wiencken.<br />
mig

06/11/2012 kl. 20:07
Der ligger opskrifter på brød både til fase 1 og 2 her inde hvis du går op under opskrifter Pasta,ris, kartofler osv er ikke tilladt, desværre :/ eller det vil sige i fase 3 må man få lidt af det så har man noget at glæde sig til <br />
Når du er i byen, eks privat spørg du til hvad der står på menuen og er der ikke noget af det du må spise kan du selv ta mad med, har jeg gjort På restaurant vælger man noget som er så Dukan venligt som det nu er muligt, evt kød og grønt Når det er dig selv der skal ha gæster laver du bare dukan venligt mad <br />
<br />
Ha en dejlig aften
Nova2011

06/11/2012 kl. 20:50
Velkommen til :-D<br />
<br />
Der er, som du sikkert allerede har fundet ud af, rigtig mange søde dukan folk herinde, som altid er parat til at støtte en og komme med gode råd og inspiration <br />
<br />
Der er også super mange dejlige opskrifter herinde til at lade sig inspirerer af <br />
<br />
Det er især en kæmpe hjælp i starten, hvor man måske ikke helt kan overskue alle reglerne.<br />
Efter noget tid, bliver man bedre til selv at finde på nye opskrifter, eller til at tilpasse almindelige opskrifter man finder rundt omkring <br />
<br />
Held og lykke med vægttabet herfra :-D
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum

Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44

Seneste kommentarer

Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.