Hvis man opnår det udregnet vægttab i angrebsfasen før tid, er det så ok at man gå videre til cruisefasen?<br />
Er på dag 2 i angrebsfasen og skal være her i 6 dage, men lider allerede af svimmelhed. Øv.
LBJ
10/01/2013 kl. 22:49 |
Hejsa,<br />
Med tanke på andre kure, så er 1,8 kg vel egentlig ikke så tosset, men jeg kan sagtens følge dig.<br /> Checkede du på hr. Dukan's engelske side inden du gik igang? Og hvor meget mente han, at du ville smide på de 7 dage ?<br /> Nå...der er kun 1 vej frem! Op på hesten...det skal nok komme.<br /> God vind ...<br /> |
amigohunden
10/01/2013 kl. 22:53 |
jep har lavet en udregning, han mente jeg ville tabe 2,6 kg i angrebsfasen..... jeg har en bedre halvdel der tabte 4,6 kg i angrebsfasen og vi spiste samme mad<br />
|
Potemis
10/01/2013 kl. 22:54 |
Hej <br />
Hvor meget skal du tabe i alt?<br /> Har du overholdt det 100% ?<br /> Hvor meget forventede du at tabe i fase1?<br /> Tænk på at du har tabt næsten 2 kg på en uge! Det er dobbelt så meget som alle de der lyn-kure lover.. Så faktisk, er det ren bonus.. Du har ikke skullet spise dyre sære piller eller leve af vand med cayennepeber eller babymad. Du har ikke skulle knokle løs i motionscenteret 2 timer hver dag, når du sådan tænker over det.. Har det så egentlig ikke været en kort og nem uge, rent slankekursmæssigt? Så er 1,8 kg jo slet ikke at kimse ad..<br /> Tænk på at nu er din krop lidt højere oppe i gear, og måske sker der bare helt vildt meget i fase2! Du er da nødt til at give det et forsøg ik? Held og lykke...<br /> |
amigohunden
10/01/2013 kl. 22:55 |
nu skal jeg så videre til næste fase men jeg har ikke lyst til at spise grøntsager da vægten så vil gå endnu langsommere
|
amigohunden
10/01/2013 kl. 22:59 |
Jeg skal tabe 25 kg i alt, og ja jeg har virkelig overholdt det jeg skulle. min egen forventning var i hvertfald at tabe de 2,6 som hr dukan regnede ud jeg skulle, så derfor er jeg nok lidt skuffet
|
Potemis
10/01/2013 kl. 22:59 |
I øvrigt, da vi startede herhjemme, tabte jeg 2,4 kg på 7 dage, min kæreste tabte 4 kg på 3 dage! Jeg syntes det var dybt uretfærdigt og var meget tøsefornærmet (bare se min dukandagbog: Potemissens forløb) og han fortsatte bare med at tabe sig i rekordfart, mens mit vægttab slentrede afsted i et tempo der var ved at blive tosset i hovedet af.<br />
Det går hurtigere med nogle mennesker, og specielt mænd taber sig hurtigt. |
Potemis
10/01/2013 kl. 23:03 |
Jeg skal også tabe de 25 kg i alt <br />
Og tro mig, husk dine grøntsager. Vi kom ind i en dårlig periode hvor vi glemte grøntsagerne hele tiden, også efter vi begyndte at sætte dukan på pause.. <br /> Jeg endte med at være konstant svimmel og uoplagt og jeg rodede rundt i ordene og fik sagt de forkerte ting tit. F.eks var vi ude og handle og jeg sagde "vi skal også huske vanilje!" Det var vådservietter jeg ville sige og det skete bare rigtigt tit.<br /> Min kæreste fik forstoppelse og havde hovedpine og følte sig småsyg hele tiden..<br /> Denne gang er jeg ret fast besluttet på at få grønt! |
amigohunden
10/01/2013 kl. 23:06 |
da jeg er ny på denne diæt er jeg nok som mange andre usikker på om man gør noget forkert...som fx spiser for meget "selvom det er af de tilladte produkter" kan man spise for meget eller for lidt...<br />
<br /> min madplan kunne fx se sådan ud..<br /> <br /> morgen : cheasy yoghurt<br /> middag : tun i vand, æg<br /> Eftermiddag : yoghurt<br /> aftensmad masser af kød og dukan pandekage<br /> aften : cheasy yoghurt<br /> <br /> i løbet af dagen kaffe med skummemælk |
amigohunden
10/01/2013 kl. 23:08 |
jo men tager jeg ikke på af at tilføje grøntsager som fylder mere, når nu jeg taber mig så lidt.... er der noget der rigtig kan sætte forbrændingen igang??
|
Ayaelzahed
10/01/2013 kl. 23:39 |
Hvad med træning ? Hvor meget laver du hverdag ?<br />
Det kunne også være på grund af din cyklus...Man vejre normalt et par kilo mere når der er ved at blive den tid på måned...<br /> kaffe, chili, grøn te og ingefær er godt for forbrænding...<br /> <br /> Da jeg startede på fase 2, syntes jeg også at det gik for langsomt men så startede jeg med at træne hver anden dag...Det ville ikke have været muligt for mig at tabe mig uden træning eller det ville ihvertfald gået ret langsomt.<br /> |
amigohunden
10/01/2013 kl. 23:48 |
det kan godt være jeg er utoldmodig og ikke dyrker nok motion.... og nu skal jeg så i fase 2.... hvad er realistisk at tabe pr dag el uge<br />
|
Pia Andersen
11/01/2013 kl. 05:44 |
Jeg taber i snit et kilo pr. Uge, nogle gange mere. Men jeg træner også et par gange om ugen på løbebånd og går en time i rask tempo med hunden hver dag, nogle gange to gange. Torsdag er den eneste dag, jeg ikke får nogen motion, da jeg kommer meget sent fra job, efter 11 timer er jeg totalt brugt op kan ikke engang lave mad til mig selv, igår blev det til en dåse makrel.
|
Catherina
11/01/2013 kl. 13:27 |
Allerførst, velkommen, og da flot du næsten har tabt 2 kilo allerede, men jeg forstår da godt, at du havde håbet på mere, gør man altid, jeg skærer også tænder når mit går i stå eller langsomt.<br />
<br /> Rent gæt, men det kan jo være, at du ikke havde nær så meget vand i kroppen, da når vi skal være helt ærlige, er hvad vi smider først, eller nær så mange dårlige madvaner.<br /> <br /> Husker du at få alt dit væske ? Minimun 1½ liter om dagen.<br /> <br /> Der skal også mellem måltider ind, hvilket jeg selv har svært ved, da jeg plejede at spise 1-2 gange om dagen, og kun fra aftensmaden. Men der er vigtigt for at holde forbrændingen oppe.<br /> <br /> <br /> <br /> Angående det med, og du skak spise grønsager på grønsags dagene, er svaret desværre ja, også selvom vægten måske vil gå lidt op af det i de dage eller stå stille.<br /> Forklaringen er, at vi taber os meget på denne måde ved at "choke" vores kroppe til hele tiden at smide vægt. Jeg læste også et sted, at det faktisk er stressende for kroppen, men det virker, og jeg kan allerede nu mærke at min krop har det LANGT LANGT bedre end inden jeg startede på denne diæt.<br /> Hvis vi derimod vælger IKKE at spise vores grønsager, men kører rent protein, vil kroppen vænne sig til diæten, samt at den kun får protein, og vægttabet vil gå meget langsomt (hvis du er heldig) eller helt i stå, da den jo ikke længere får sit "chok". |
mig
11/01/2013 kl. 19:24 |
<div class="bbcode_quote"> <div class="bbcode_quote_head">Quote:</div> <div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra amigohunden den January 10, 2013, 22:55</b><br /> nu skal jeg så videre til næste fase men jeg har ikke lyst til at spise grøntsager da vægten så vil gå endnu langsommere</div> </div> <br /> Hej amigohunden og velkommen til <br /> <br /> Det er vigtigt du får dinne grønsager da kroppen skal hvile de dgen og så ha et chok når den kun får protein igen <br /> Jeg har kiggede lidt på det du skrev du havde spist den ene dag og for mig ser det ud til du spiser for lidt, du skal prøve at spise kød til dine mellemmåltider og ikke så meget mejeriprodukter der <br /> Hvad drikker du af væske ? og hvor meget motion ?<br /> <br /> Ja og hvordan med din cyklus ? man kan jo ta op til 2 kg når det er den tid på mrd:<br /> <br /> Kunne godt tænke mig du skrev ind her et par dage hvad du spiser osv for så kan jeg lige se om der er noget du bør justere <br /> <br /> Rita |
fauer
11/01/2013 kl. 22:24 |
Jeg kender det godt,det at man ikke føler at man taber sig nok. Nogle gange står min vægt stille og det er mega surt. Jeg har slet ikke tabt mig her i det nye år.Men jeg ved dukan virker for jeg har tabt 20 kg på et år.Du skal blive ved med at kæmpe og jeg er sikker på det nok skal lykkes, så held og lykke med det<br />
hilsen Birgit. tabt 26 kg, er i fase 3 |
Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53
Fastelavnsboller