Oprettet af amigohunden d. 10/01/2013 kl. 22:41

vægttab i angrebsfasen

Hvis man opnår det udregnet vægttab i angrebsfasen før tid, er det så ok at man gå videre til cruisefasen?<br />
Er på dag 2 i angrebsfasen og skal være her i 6 dage, men lider allerede af svimmelhed. Øv.

Tinamunkduwel

12/01/2013 kl. 10:06
Hej.<br />
Jeg har nu været i angrebsfasen i 7 dage og tabt 4 kg. Sidst jeg var i angrebsfasen tabte jeg 7 kg på 10 dage, men dette gang har jeg dyrket meget motion, så måske der også er røget nogle cm <br />
Hvordan laver jeg den fine kurve nogle af jer har, hvor man kan se hvor meget i taber jer??
mig

12/01/2013 kl. 11:08
Hej Tina og velkommen til <br />
<br />
Først stort tillykke med det flotte tab hvornår har du sidst været i angrebsfasen ? og så har det måske noget at gøre med du ikke har det sammen at smide af nu ? hvor langt nåede du i forløbet sidst ? ej hvor er jeg altså bare nysgerrig <br />
<br />
Du kan se her hvordan du laver lilyslim http://dinslankekur.dk/sadan-laves-lily-slim-vaegttabs-bjaelke-til-forum-underskrift/ og skulle du har nogle spørgsmål kommer du bare med dem <br />
<br />
Held og lykke <br />
Rita
Tinamunkduwel

12/01/2013 kl. 23:59
Hej og tak <br />
Det var for et år siden og derefter tog jeg på ferie og faldt tilbage. Men denne gang SKAL det være anderledes! Jeg går nu over i veksel fasen og er spændt på hvad det giver. Jeg har et stramt mål, så indtil sidst i marts, er der ikke plads til at falde i. <br />
Kh Tina
mig

13/01/2013 kl. 10:33
Ih hvor øv du faldt tilbage men dejligt at se du har mod på at komme igang igen Ja som du så har fundet ud af nu er alle fase vigtige at følge for at holde tabet men du skal nok klare det for nu ved du jo hvad der skal til <br />
Ja men jeg står da bare lige her og hepper på du når dit mål til marts så <br />
<br />
Ha en god dag <br />
Rita
Tinamunkduwel

13/01/2013 kl. 17:53
Er lidt stolt, har været til barnedåb i dag, spiste lidt tunmousse og ellers kun salat, da hovedretten bestod af gryderet og ris og desserten sprang jeg over, HVOR ER DET GODT FOR MIG :-D
jegKAN13

13/01/2013 kl. 18:21
Flot. Du må gerne være stolt af dig selv, det er godt gået. Jeg skal selv til en fest på lørdag hvor jeg ved det bliver svært. Værtinden tager det meget fortrydeligt op hvis jeg ikke spiser noget, så tror ikke jeg magter kampen og spiser LIDT af hvad hun serverer. Men igen - godt gået :o
carinaje

13/01/2013 kl. 18:27
SUPER godt gået... Er selv lige startet og ved at de dage hvor man skal til fest,fødselsdage mm.bliver hårde og det er der man skal være stærkest.... Men ved man kan hvis man vil :0)
Catherina

13/01/2013 kl. 20:04
Godt gået, og når først man er kommet igennem sin "kolde tyrker" med sukker og fedten bliver det nemmere.<br />
For hver gang man siger nej og holder det, bliver det næste nej nemmere. Desværre er det samme gældende med "ja'et", så bare hold ud og det vil være det værd.<br />
<br />
<br />
Jeg tror lidt, at man skal holde op med at se det som en kur eller diæt, og i stedet se det som en kamp.<br />
En kamp mod ens krop (og dermed også hjerne, som vil bruge feje triks), ens dårlige vaner samt omgivelserne som vil forsøge at fastholde en i det, selvom de måske vil sige i starten de bakker en op eller at det er flot man kan holde det.<br />
<br />
Det kan være folk som forventer at man skal spise det DE har lavet, kigger mærkeligt på en når man siger nej eller tager sit egent dukan venlige mad op, eller foreslår en at gøre ting eller indtage ting, som man ikke ikke skal på denne diæt.<br />
<br />
I mit tilfælde er det en mor som tit foreslår mig førevare, som er bandlyst til 3. eller 4. fase.<br />
"Jamen en avocado er jo sund, det er jo sunde fedtstoffer", "Hvad med nogle nødder, kan du ikke spise dem ?", "I følge andre kure så ....", "I stenaldere kuren, så må man gerne spise xxx, så det kan du da også godt gøre", "Det er jo kun slik og kage du skal holde dig fra.."<br />
<br />
<br />
Se det som en kamp, og hvem ønsker du skal vinde den ? Dig eller din mave og alle dine dårlige vaner.<br />
Tror min autisme hjælper mig her, jeg er mere stædig end en olm æsel, og jeg har besluttet hvem der vinder denne her kamp.<br />
<br />
Det bliver bedre med tiden, for hvert nej og hver kilo der ryger af, nu stærkere står man over for den næste fristelse, og selvfølgelig vil de være der, og der skal også være plads til en meget sjælden gang at spise udenfor. Men for hver gang, bliver det hårdere at komme tilbage, og mange giver helt op.
mig

13/01/2013 kl. 21:03
Hvor er det bare flot Tina, du er super sej <br />
<br />
Jeg råder altid flot til at ta noget Dukan venligt mad med når man skal ud med mindre men ved at maden som bliver serveret er Dukan venligt, man er nemlig slem til at falde i hvis man er sulten.<br />
Jeg har det jo sådan det er vores kroppe og vores liv så vi bestemmer selv og det må andre folk altså bare leve med. Jeg syntes ikke vi skal stå til regnskab for andre fordi vi gør noget som er godt for os <br />
<br />
Og iøvrigt velkommen til dig carinaje <br />
<br />
Rita
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum

Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44

Seneste kommentarer

Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.