Oprettet af DWA d. 01/10/2013 kl. 08:49

DWA dagbog

Hi Hi så fandt jeg vist ud af det her forum :D Meget inspireret, begyndte jeg mit Dukan eventyr d. 7-6-13 og nej, hvor det bare har virket for mig.<br />
Jeg er 40 år og ved begyndelsen vejede jeg 105,4 kg, siden er det gået stødt og roligt ned af, med en enkelt uge med stilstand og efter 4 dage i Paris et alt for stort + af kg. Men i fredags var vægten igen faldet og nu er der så 16,5 kg mindre af mig og jeg tror målet ligger knapt 4 kg væk. :P


Chrisycat

11/02/2014 kl. 09:01
2,2 kg til mål, så er det da virkelig inden for rækkevidde   Jeg håber du havde en god fødselsdag i det smukke vejr og at din vægt er sød ved dig, så du snart kan komme i fase 3

&nbsp;



DWA

17/03/2014 kl. 06:51
Det kan hermed konstateres, at regnormen er et sejt dyr, med en rygrad så stor, i hvert fald hvis man sammenligner den med mig og min rygrad.

Har haft det mest fantastiske forløb, siden sommeren sidste år og har tabt godt 25 kg på det højeste, men så kom julen og som I sikkert ved, varer den lige til påske, her gør den i hvert fald, jeg kan bare ikke slippe, alle de dårlige vaner og falder i gang på gang og hvad gør det så for vægten??? Jaaaa, den styrer ret mod toppen, i en fin ret kurve F... Giv mig styrke, jeg starter forfar hver morgen og det er ikke svært, men som dagen går skrider de gode intentioner. 

Nu har jeg lavet en aftale, med min indre sukker djævel, det er slut og der skal ikke være noget slinger i valsen, de sidste kg skal pilles af og det er f..... nu. Det kommer sikkert til at resultere i, en masse ynkelige dagbogsnotater i stil med dette.

Det eneste fantastiske siden jul, er at jeg har fået min cykel ud af gemmerne, har været ude og køre nogle gange og det er fantastisk og bliver nydt i fulde drag.

vægen nu til morgen sagde 87,3 kg, det er bare ikke ok og giver mig 7,3 kg til mål, det var inden jul 1,6 kg, så det er beviset for den slappe rygrad.

Kan alle der kommer forbi mit ynk have en fantastisk dag.
Chrisycat

18/03/2014 kl. 10:01
Kom lige her forbi, så skal jeg give dig et velment spark bagi   Du har været totalt sej og styret gennem Dukan stort set uden at benytte dig af tolererede ting og har haft de vildeste tab. Jeg forstår godt du gerne vil i mål og jeg tror også på du nok skal komme det. Rigtig god uge til dig, jeg skal nok holde øje med din dagbog



Vibeke1965

18/03/2014 kl. 12:51
Jeg kan 100% genkende det - jeg tabte selv 20 kg - og har taget dem alle på igen.

Jeg blev ved med at prøve at komme tilbage igen, men kunne simpelt hen ikke holde det - jeg synes du skal gå i fase 3, så du stabiliserer den vægt du har nu - og så kan du på et senere tidspunkt prøve at komme af med det sidste.

Og det siger jeg fordi, hvis der foregår det samme i dit hoved, som der gjorde i mit - så er det RIGTIG svært at komme helt tilbage på sporet - og det er derfor jeg siger - red hvad reddes kan.

Man bliver SÅ træt af at være på kur,og tro mig, selvom jeg reelt holdt en pause (hvor jeg tog de sidste 7-8 kg på) så har jeg ikke fundet helt tilbage til motivationen endnu - så det er MEGA svært at få bugt med alle de små tanker om alt det man gerne vil ha....

&nbsp;
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
lucky

18/03/2014 kl. 17:13
Kender det godt når man har sluppet lidt arh så går det nok også i morgen,men det gør det bare ikke og jo mere man prøver så smutter det,jeg er gået i fase 3 arbejder på at holde vægten så vil jeg senere tage de sidste kg for ellers slipper jeg helt og det ender galt.Ynk så meget du vil her det er bla.det vi har vores dagbog til,du får her med er kærligt los i r.... Til at komme på rette spor kæmp for det og tag en dag af gangen......
Ninapiie

18/03/2014 kl. 21:31
Åååhhh altså hvor jeg kender det

Jeg var jo ellers gået i fase 4...... efter 3 måneder, gik det galt.... øv! Så nu kæmper jeg med 7 kg der er taget på.... det er så surt!

Vi må gi den en skalle.... vi ved jo hvad der skal til!!!

&gt;Pøj pøj


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
DWA

26/03/2014 kl. 05:36
Tak for opbakningen og Chrisycat, det kan godt være et kæmpe los i r.... var på sin plads.

Succes er nok ikke lige det der kendetegner dagene siden sidst jeg skrev, sønnen har haft fødselsdag og vi har fejret ham i 2 dage, med alt hvad hjertet begærer. Så det gav lige endnu en vægtstigning på knapt 3 kg. FUCK

Men men men i går var en god dag og hele dagen var rp og til aften pg, jeg tror jeg har ramt plet og i dag er så en rp dag og det bliver det, til trods for ynk og snot, hovedpine, ledsmerter og ingen hørelse på højre øre hihihihi YNKELIGT.

Vi skrives ved inden længe igen.
DWA

26/03/2014 kl. 09:41
Så er der lavet rabarber muffins og kødchips, håber de kan tage lidt af hyggetrangen
lucky

26/03/2014 kl. 16:06
ja der kommer hurtigt noget på men godt du er tilbage igen,dejligt når man har fået lavet noget til når man er lækkersulten...
DWA

31/03/2014 kl. 04:28
Jeg tror godt, jeg tør sige I´M BAAAACK, det lykkedes, har nu siden d. 26. været tilbage på 100% Dukan, takket være god opbagning herinde og trudsler om spark bagi fra Chrisycat .

Til morgen sagde min arvefjende nr 1.(vægten) hvis nogen skulle være i tvivl, at der allerede var 3,6 kg mindre af mig end sidst jeg torturerede den, så nu siger den altså 86,6 og der er formentlig 6,6 kg til mål, det kommer vist lidt an på om jeg får regnormsyndrom igen, for så tror jeg at jeg holder ved de 85 kg, det er bare alt for surt at kaste det hele i køleskabet igen.

Så alt i alt er jeg gået fra 105,4 til i dag 86,6 altså smidt 18,8 kg og så stolt af mig selv, men mener dog fortsat ikke at kroppen er den bikini værdig jeg gerne vil ha når familien drager på sommerferie hihihihi.

Men alt i alt stolt er jeg  
Chrisycat

31/03/2014 kl. 10:11


Hvor er du bare god - jeg er på RP i dag som altid om mandagen - frygter vægten i morgen, men det føles godt at være tilbage i fase 3.



lucky

31/03/2014 kl. 12:41
Flot du er kommet stærkt tilbage ,og ja du kan være stolt af dig selv for det er ikke altid nemt....
DWA

07/04/2014 kl. 03:18
Ja, denne uges resultat er selvforskyldt, da dage i går bød på noget fy-buffet med faktisk kun gulerod og agurk som var dukan ok.

Så vægten i denne uge har ikke flyttes sig, men det er helt ok, når den nu hverken er gået den ene eller anden vej.

Resultat fortsat 86,6 kg og jeg vender stærkt tilbage i næste uge.
lucky

07/04/2014 kl. 03:53
Så ved man jo hvorfor den står stille,håber du får en god uge med minus 
DWA

08/04/2014 kl. 04:04
Tak Lucky, jeg er helt tilbage på Dukan igen og må endnu engang konstatere, at det ikke forekommer mig spor svært.

Så regner stærkt med minus på mandag og det behøver ikke, været et stort af slagsen, bare det er minus.

God dag derude
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.