Oprettet af Millebear d. 15/02/2015 kl. 10:10

Giver op omlidt :(

Hej

jeg har været i gang med dukan diæten siden d. 17 september 2013.

Der har været perioder på flere måneder hvor jeg bare har holdt diæten, men spist andre ting, og der derfor ikke har været vægttab. Men nu er jeg frustreret, siden august 2014 efter en ferie til Rom, har der kun været en øgning på 4 kg, og jeg kan simpelthen ikke ryste dem af igen  jeg er derhenne nu, hvor jeg omlidt giver op, og jeg det ville jeg være ked af, da jeg mangler i hvert fald 10 kg. Jeg gider bare ikke det her hvis ikke der sker noget alligevel  , men vil samtidig rigtig gerne af med de 10 kg, der er bare det at uanset hvordan jeg ændre diæten og fravælger og skærer ned, så sker der nul og niks. Jeg spiser to forskellige frokoster, enten dukanbrød med fedtfattig pålæg, eller røræg med kylling og hytteost, for det er de eneste to jeg indtil videre kan blive ordentlig mæt af. Vi lever af meget fedtfattig kød hver dag, og jeg varierer meget imellem kylling og oksekød især, men fisk får vi også mindst én gang om ugen, derudover får jeg to små mellem måltider pr. dag i form af f.eks kyllingebryst, surimisticks og fromage frais med gojibær.
Jeg skal til at lave ugeplan nu, og har tænkt mig at prøve 2x2 løsningen, altså to dage protein to dage grøntsager og protein.
Jeg har VIRKELIG brug for HJÆLP, forslag, opskrifter der ikke står herinde endnu, og en masse opbakning for ellers giver jeg op, jeg er så ked af det og dybt frustreret.

Hvad sker der lige....HJÆLP


Vibeke1965

17/02/2015 kl. 07:00
FORNUFTIGT - lad os høre hvordan det går, så vi kan få sparket dig videre hvis behovet er der.

MEN nu skal vi jo ikke tabe modet - jeg er sikker på at du taber dig i de næste to uger, tror simpelt hen ikke på du er immun med det forløb du har præsteret - lad os nu se
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
Millebear

19/02/2015 kl. 15:33
Undskyld vibeke1965, jeg glemte helt at svare  

Jeg holder ud lidt endnu, og jeg skal nok holde jer postet
welle

20/02/2015 kl. 05:30
Nej nej , det lyder lidt opgivende .....håber det går ok og at du holder ud , du bliver så glad for det . Håber vægten er begyndt at gå lidt ned . Jeg har jo selv tabt mig 5 kg her i fase 3 , det kan jo være at du skal hoppe med , så får du dine grøntsager osv . Det kan jo være at det kan hjælpe lidt på humøret og dermed går det hele meget nemmere . Gode sunde vibrationer herfra

 
Millebear

25/02/2015 kl. 11:54
Tak Welle

jeg er bange for jeg er blevet immun overfor diæten, for uanset hvad jeg gør, så sker der intet

nu tager jeg 10 proteindage, og derefter prøver jeg nok 5:2 diæten. Jeg har købt 4 bøger om 5:2 diæten, og der er faktisk mange opskrifter der kan bruges i Dukandiæten, så det bliver interessant at se om det ændre noget. Jeg vil afslutte med dukan's konsolideringsfase.
lucky

25/02/2015 kl. 14:34
Kender det godt når der ikke sker noget men du skal passe på med alt for mange RP dage. Prøv med 5 dage først det andet kan også gi bagslag.

Du har ikke overvejet at gå i fase 3 ?
Millebear

25/02/2015 kl. 14:47
Ok, jeg skærer et par dage af

jo det har jeg overvejet, men jeg er ret sikker på at jeg ikke kan tabe de sidste 8 kg på stabilitetsfasen....ved godt det heller ikke er meningen, men jeg havde lovet mig selv, at jeg ville kæmpe for at komme ned på 84 kg inden jeg fylder 40, og det gør jeg i april, så det spil er over :'( så jeg vil give 5:2 diæten et forsøg først. Min vægt har stået stille siden august, så jeg vil tro min krop snart er vant til den vægt alligevel ;D
lucky

25/02/2015 kl. 14:57
Ikke sikkert men der er jo nogen der taber sig i fase 3...

Ja Det er snart April.. Jeg vil gerne ha tabt bare 5 kg men som det køre pt. For mig så når jeg det ikke

Ja det er bedre at prøve noget andet så man ikke helt mister modet, men når man har prøvet mange ting hvad er der så snart tilbage at prøve ???

Jo engang så lettede jeg røven og lukkede munden det hjalp (læs talte kacl.) gider det bare ikke igen 
lucky

18/03/2015 kl. 10:32
Hej

Har du givet op ??

Jeg hænger stadig ved men står stille tror jeg har ikke været på vægten i over en uge....
Millebear

18/03/2015 kl. 18:47
Hej Lucky

nej jeg giver ikke op...jeg nægter atgive op. Jeg er begyndt på 5:2 diæten, men det er stadig meget nyt, så jeg ved ikke om den virker for mig. Jeg skriver herinde igen når jeg ved mere tak for din omtanke
lucky

19/03/2015 kl. 16:43
Godt du ikke har opgivet håber det lykkes for dig med at prøve noget nyt 
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.