Oprettet af lucky d. 08/02/2014 kl. 18:14

Lucky´s ugedagbog

Ja så opretter jeg en ny dagbog for at undgå at komme til s.1 hver gang og håber det løser problemet,nok heller ikke så mange der har lyst til at læse op på over et års dagbog  men jeg linker til den gamle dagbog.
http://dinslankekur.dk/forum/topic/luckys-ugedagbog-fase-2/

Så de af jer der måske har mig under favoritter  skal så bruge den nye dagbog 

 


welle

26/11/2014 kl. 05:04
Det lyder dejligt med julerengøring , det giver god motion og det er så skønt BAGEFTER ! Julen nærmer sig og alle dens fristelser , småkager osv . Herhjemme bliver der skåret lidt ned på det hele i år , så der ikke er så mange fristelser . Kan du have et par dejlige julerengøringsdage 
lucky

26/11/2014 kl. 05:28
Jep det er dejligt.

De fleste småkager bliver brugt som værtindegaver istedet for en blomst når vi er på vores julehilsentur og det gør altid lykke 

Tak...
welle

26/11/2014 kl. 05:32
Ih , det er bare så overskudsagtigt , elsker når der er lagt kærlighed og sjæl i værtindegaver , får det bare ikke gjort selv . Hvor er du sej !!!!!
Vibeke1965

26/11/2014 kl. 08:19
Jeg er bange for at min rygrad kommer på prøve når jeg skal ha bagt....og det bliver nødt til at være i weekenden, for i næste uge skal jeg jo til Lübeck et par dage og når vi kommer hjem skal vi ha gæster til gløgg - og så SKAL der jo være småkager

Jeg køber tit noget på loppemarkeder, lysestager, glas (skal ha konfirmation til foråret og mangler stadig et par dessertvin-glas) og så har jeg kig på nogle søde glas, har kigget på dem i et par måneder, men ved ikke hvad jeg skal bruge dem til - har jo egentlig glas nok.....både håber og ikke håber, at en anden køber dem

Ja jeg vil gerne læse, skal vist også se om ikke jeg kan nå forbi biblo i dag - har en del der skal afleveres og en enkelt der skal hentes

god dag
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
lucky

27/11/2014 kl. 09:24
Ja welle blomster får man tit,så en god ting med hjemmelavet.

Så må du ha god bage weekend Vibeke, vi går også af og til på loppis der er et sted vi har været flere gange men det er faktisk mest gammel L..... Som ikke er til så meget så nu gider jeg ikke komme der mere. ...

I dag står den igen på julerent nåede ikke det hele i går da jeg også skulle bage,skal også ha bagt i dag men det er dukanboller  har været gået helt tør da jeg ikke havde fået købt havreklid.Dumt men sådan er det nogen gange så har spist rugbrød et par dage.

Ved ikke helt hvad aftensmaden bliver i dag så må hellere runde fryseren og få en ide....

 
lucky

07/12/2014 kl. 07:16
Det er ved at være længe siden jeg har opdateret.

Måske fordi det går a h. Til jeg har snydt og taget de nemme løsninger i alt for lang tid nu og det straffes men for på vægten og ens humør,så nu går det sløseri ikke længer for så ender det med jeg lander på 100 igen, så i går slog jeg om og ikke en dag for tidligt,hvor kan man være dum.

God søndag håber det går bedre for jer.....
welle

07/12/2014 kl. 10:53
Øv øv , men godt du hanker op i dig selv , dejligt at du skriver om det , det er en god reminder for alle os andre , det holder ikke hvis vi slipper bare lidt , så er det nemt bare at falde tilbage til der hvor vi var engang . Flot at du tager fat igen , du er sej !!!!!
Christel

08/12/2014 kl. 10:12
Øv med øv på, men godt at du tager fat om problemet. Vi snyder kun os selv.
lucky

09/12/2014 kl. 04:48
Hej I to...

Ja der er øv men selvforskyldt..

Welle ja man falder hurtigt ind i de gamle vaner igen, det er så nemt at lade stå til men man havde det nu bedre da man var top motiveret så det er med at blive det igen..

Ja Christel det er kun en selv man snyder...

God dag til jer
Christel

09/12/2014 kl. 09:56
Også god dag til dig. Min snyden består så i at få lidt ekstra mad på spisedage, men holder mine fastedage fint (på 4:3 kuren), så vægten står stille. Men nu tager jeg to seriøse uger før jul. Jeg vil skrive vægt ind i morgen, og så igen den 23. dec. Måske du vil være med til at give den en skalle i de ca. to uger?

 
Vibeke1965

09/12/2014 kl. 14:52
Jeg er med på en skalle i to uger (har dog en julefrokost på lørdag....) men ellers - hvad siger du Lone?
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
Christel

09/12/2014 kl. 15:47
Lyder godt Vibeke. Jeg skal også til fødselsdag fredag, men regner med at kunne spise kød og salat. Det føles nemmere, hvis vi er nogle stykker der aftaler at holde vores kur i de ca. to uger, til 23. morgen for mit vedkommende.
lucky

10/12/2014 kl. 04:37
Hej I to...

Det kan vi da godt sige jeg køre fase 3 og mit mål er at holde vægten stille nå ja hvis den går lidt ned er det da ok bare den ikke stiger, og fra mandag at få gang i motionen igen, synes det er svært at komme i gang, jeg cykler ikke mere om morgen da var det nemmere at komme i motionscenter nu skal jeg gå derud og med bussen hjem, gå turen er ok men det at få det til at passe med en bus  har overvejet om jeg skal gøre det efter min mand er kommet hjem så jeg har bilen så bliver det ved 16.30 tiden og kommer jeg så afsted  ,ja ja undskyldninger er der nok af det kan man bare ikke bruge til så meget,så tror jeg hælder til at gøre det efter job.....

Nå god dag til jer og hold på hat og briller og løse tænder
Vibeke1965

10/12/2014 kl. 06:56
Ja det er et værre vejr i dag - jeg må bare erkende, at jeg kommer først til at cykle til marts eller deromkring...

Så jeg får INGEN motion - har nok en gåaftale senere på ugen - jeg skal lige komme mig helt efter hoste og snot....

Jamen så er det en aftale - jeg vejede som sagt 108,5 i går morges
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
Christel

10/12/2014 kl. 09:21
Da jeg fulgte dukan, så gjorde motion ikke til eller fra i mit tab. Virkede måske snarere modsat. Mit råd er,  at I bare får gået de 20-30 min., eller hvad de anbefaler på Dukan fase 2 og 3 .. Og ikke slår jer selv oven i hovedet. Men cykler når vejret er til det og man har overskuddet.

Min startvægt er 83 kg. Nogen gange har den været 82.5 kg i den senere tid, men regner ud fra 83 kg.
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.