Oprettet af Pusselusken d. 06/03/2012 kl. 13:30

PL`s Dukan-status

Fik jo startet i lørdags den 3. marts. Det går super fint. Har ikke haft sukker trang før i går aftes. Klarede det med 1 dl. vanille cheasy .<br />
<br />
Havde faktisk aftalt med mig selv, at jeg kun ville veje mig en gang om ugen. Men må indrømme at jeg her til morgen pludselig fant mig selv på vægten. Syntes nemlig at mit ur sad lidt løsere på håndleddet. Og ja.... sørme om ikke der ikke er forsvundet lidt over 2 kg på 3 dage. For filan hvor skønt.<br />
<br />
Tak fordi I alle er så seje herinde.<br />
<br />


Chrisycat

28/08/2014 kl. 09:45
Så passer det jo fint at jeg har fri her torsdag og fredag og skal arbejde i weekenden



Pusselusken

02/09/2014 kl. 08:22
Slabba dubba delle. Delle mig her og delle mig der - delle la<code>dog vær</code>......

I søndags var det jo tid til fotoshoot og målebånd efter 7 ugers gennemført program. Nøj det var spændende.

Og yes yes yes yes yes yes ved sammenligning med startfoto, er mine deller klart recuceret især på ryggen.

Mine lår, lægge, ankler, arme ja selv håndled er smallere. Der er også forsvundet 12 cm på maven og 9 om talje og 10 på hofte - total skønt.

Jeg er stærkere - tunge indkøbsposer er total nemme at håndtere. Og min lyst til motionen er bare i top. Endvidere er mit evindeligt vægtfokus helt væk. Vejer mig ekstemt sjældent.

Er så glad og velfornøjet. Nu er der pause i 2 uger for at kroppen kan restituere og for at man ikke kører træt. Jeg vælger dog at lave de blive øvelser fra første og anden uge i de to uger.

Go uge til alle der ser forbi og husk at nyde at sommeren kommer tilbage nu

Og til dig Vibs; så har jeg smidt 8,5 kg -  ved jo at du går op i det

&nbsp;
Vibeke1965

02/09/2014 kl. 08:53
Dejligt at høre dig så glad, Anette flot tab af cm synes jeg - det må da bestemt kunne mærkes på tøjet?

Også vægten er flot - og du spiser ikke specielt eller hvad?

Også god uge til dig - VED du vil nyde sommeren i haven - jeg skal se at få plukket brombær og hindbær - lige til fryseren til en gang når jeg må spise den slags igen
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
Christel

02/09/2014 kl. 11:32
Hvor vildt .. kan du ikke lige gentage hvordan du spiser, og hvor du har træningsprogram fra .. ellers må jeg lige prøve at bladre tilbage og se .. men helt vildt med dine cm om talje. Jeg taber mig ikke en sk.. i taljen, når jeg taber mig ..
Pusselusken

02/09/2014 kl. 11:54
Tak Vibs.

Nej jeg spiser ikke specielt. Bare almindeligt sundt. Undgår hvidt brød, det usunde fedt og sukker. Jeg spiser tidlig aftensmad og sen morgenmad to gange om ugen således at jeg får 16 timer uden mad. Øver i at drikke nok vand. Spiser grønt hver dag og mange proteiner.

Spiser lidt lakrids eller sødt en aften om ugen. Men ikke i uregelementerede mængder. Har ikke behov for mellemmåltider så tre måltider om dagen er fint. Har sjældent lækkersult om aftenen efterhånden. Hvis jeg har, så snupper jeg fx et par blommer, som jo er den nye super food med en helt fantastisk virkning på imunforsvaret og et meget lavt indhold af glukose. (I modsætning til fx. sukkerfri slik)

Jeg er færdig med at undlade almindelige ting i maden og lave forvirring i systemet. Så må det tage længere tid at komme ned i vægt. Min krop er tilpas og min psyke er ovenpå.

&nbsp;
lucky

02/09/2014 kl. 12:53
Flot resultat,det er mange cm du har smidt....

(hvisker lige og kg....   )

Det er godt du har fundet din måde at gøre det på og ja i bund og grund er det vel det sundeste at spise med måde og ikke nægte sig selv ting......

Og god uge til dig.  
Ninapiie

02/09/2014 kl. 20:48
WOW søde du er jo snart en lille fast nips Hvor det super flot!

Hvor spændende med dine nye tattoo..... Hvornår skal du ha dem lavet?

Du er en modig kvinde..... Syntes det ser flot ud ( nogle af dem ihvertfald) Men gyser bare ved tanken.

kram


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Vibeke1965

03/09/2014 kl. 05:39
JA det lyder jo sundt, men min tålmodighed rækker ikke - jeg skal helst se resultater hele tiden, ellers mister jeg modet og så spiser jeg ALT i ureglementerede enorme mængder - jeg er sådan indrettet, at jeg har ingen indre grænser, jeg SKAL ha sat ydre grænser, ellers stopper jeg ikke.

Lige pt er det nok at jeg har valgt at følge dukan, men i virkeligheden ville det være bedre for mig at være på et sted, hvor jeg ikke selv var herre over indtaget så der INGEN mulighed var for at snyde..... nå men sådan er det jo ikke og det er nok også fint nok
Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
Ninapiie

20/09/2014 kl. 16:35
Hvordan går det sødeste 

kram 


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Pusselusken

24/09/2014 kl. 07:05
Hello seje kæmpere

Lige en lille hilsen fra kvinden der nu er 49 i under en uge......

Min glædelige nyhed er, at jeg sørme kom under de 100 forleden. Det er bare så cool. Jeg vejer mig jo meget sjældent, men nu skulle det prøves. Jeg er superglad for at have fundet "Skyhøj forbrænding" s metoden. Jeg tror på det - og bedst af alt at det holder i længden.

Ha der godt allesammen.

Knus
Vibeke1965

24/09/2014 kl. 07:35
Hvor er det dejligt at høre Anette, at det går godt

Og så må du nyde den sidste uge i 40'erne


Startvægt 19/8-14: 118,7 16/3-15: 111,5 = tabt 7,2 kg
fauer

26/09/2014 kl. 07:14
Hvor dejligt at komme ind at læse din dagbog
tabt 26 kg, er i fase 3
Ninapiie

26/09/2014 kl. 07:43
Weee hvor dejligt.... Det må da ha udløst en sejrs dans foran badevægten 

Dejligt du har fundet din vej.... Tror på dig 

Ja nyd de sidste dage i 40'erne..... Men tror nu ik det gør så ondt at hoppe i 50'erne  

Kram og god weekend


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Pusselusken

27/09/2014 kl. 20:12
Tak for hilsner. Jeg ankom i går til sommerhuset i Ebeltoft. Mine forældre kommer i morgen. Veninderne begynder at komme mandag.
Har lige bagt en højkriminel cheesecake. .... og vi skal have mange andre lækre ting. Er spændt på hva forbrændingen siger... Har mine kettle bells med
lucky

28/09/2014 kl. 15:46
Kære Anette...

Tillykke med du er under 100! Det er godt gået.

Håber du får nogen dejlige dage i sommerhus med din familie og venner så du kan blive fejret med maner....

Lone
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.