Oprettet af Catherina d. 31/05/2015 kl. 21:17

Catherina's dagbog.

Dette er min 3. dagbog herinde, og er gået frem og tilbage de sidste mange måneder om, hvorvidt jeg overhovedet burde lave en herinde. Grundet det ret .. stille forum vælger jeg alligevel at oprette en, selvom jeg ikke længere spiser efter Dukan.

Jeg er som sagt ex-dukaner. Men pga at jeg spiste efter dukan i 11 måneder, har jeg på en eller anden måde ikke kunne slippe dette forum helt, som jeg var meget glad for dengang. Da der ikke så tit står noget nyt herinde, vælger jeg at sætte mine tanker ind, måske kan det hjælpe nogle, eller måske kan det gøre mig sundere og få mig til at motioner mere, hvilket jeg stadig ikke er heeelt god til så meget som jeg burde.

Jeg er netop fyldt 37, sidste uge, og må indrømme at ting som sundhed, mad, fedme, fedme epidemi, tøj og forskønnede ting, er begyndt at fylde en hel del i min hverdag og mine tanker.
Jeg startede på Dukan tilbage i november 2012 med en startvægt på lige under 110 kilo, jeg forstår ikke hvordan det kom så langt ud, og græmmer mig over billederne fra dengang, og mere, jeg kan ikke længere genkende migselv fra dengang.
Jeg fulgte Dukan i 11 måneder, og smed samlet set en 33-34 kilo, var 300 eller 400 gram fra at skulle gå i fase 3, da jeg grunden en skade ikke kunne træne og havnede i et smertehelvede i 3 måneder, og tænkte F*** diæt imens jeg havde det sådan.

Det kostede mig næsten 9 kilo på de 3 måneder, og startede op med en ny angrebsfase i januar 2013 hvor jeg ikke tabte mig så meget, samt mindede mig om alle de problemer jeg havde med at leve efter dukan, i de 11 måneder, hvor det gik MEGET langsomt, medmindre jeg spiste udefor dukan en dag eller 2, hvilket satte lidt gang i vægttabet igen.
Det lå bare ikke til mig at spise de mængder mad og så tit. 6 måltider blev hurtigt til 4, og så var 1 eller 2 små snacks, som mine havreklid med mælk, eller som en pandekage eller en proteinshake efter træning.

Så efter min anden angrebsfase skiftede jeg til en faste/letfaste diæt i januar 2013, og lever stadig efter den.


welle

28/10/2015 kl. 07:53
Det lyder ikke til at håndværkerne bliver overanstrengt , det er da utroligt . Mærkeligt at de ikke gør en lejlighed færdig ad gangen .
Catherina

29/10/2015 kl. 13:40
Jeg er helt enig Welle. Til gengæld overraskede de mig så onsdag, da maleren dukkede op 7:45 og gik i gang, elektrikerne dukkede om 15 minutter efter (hele 2 af dem, senere dukkede en 3. op, som dog bare kiggede på), og borede og hamrede og udskiftede ledninger, og LARMEDE løs, og var stadig i gang, da jeg var nødt til at gå 10:45.

Var ubehageligt at efterlade dem alene i mit hjem, når jeg ikke vidste og de ville holde øje med mit kat ikke løb ud, samt lukke af ud til køkkenet når de gik.
Men jeg skulle ind på tandlægeskolen, så havde intet valg. Jeg plejer at tage i Rødovre centeret på vej hjem derfra, tage Beauty Angel lys i Fitness World og derefter handle ind på vejen hjem.
Men kunne kun tænke på at komme hjem og checke mine katte, i sær da hunkatten måske lavede noget hun ikke skulle, og min hankat ville være skrækslagen under topmadrassen, hvor han gemmer sig, når han er bange.

De var gået, dørene var lukket, Rogue var ok, Demon var ikke. Det tog 3-4 timer før ham kom ud, og spiste mad og slappede lidt af.
Jeg selv var møg træt, og sov 2-3 timer da jeg kom hjem, og slappede af i min lænestol resten af aftenen. Tog ikke ind til mødestedet, var for kvæstet, og ville helere være hjemme ved min kat.

Holdt mig på under 500 kcal. En Nupo bar, 2 breve tomat knorr koppen senere, 2 kopper luksus te, og fun saft og sukkerfri sodavand senere.

I dag kom maleren klokken 7:40, lukkede sig selv ind, så jeg blev i min seng, den var også dejlig varm, men kunne ikke sove mere (desværre). Malede nok 1½ time, ser ud til at det bliver lysegråt, hvilket jeg faktisk også håbede.
Ikke engang blevet spurgt om farvevalg, så jeg håbede det ikke blev hvidt på hvidt på hvidt. Så kedeligt.

Der var 2 ting hvor jeg kunne vælge, mellem 2 farver på bordpladen, samt om greb eller grebsløst. Derfor ret .. spændt på resultattet.
Men jeg får mere plads, de gør klar til en opvaskemaskine, og får fliser (forhåbenligt noget der falder i min smag), ny vask, og bedre tilgang til strøm til mine ting.
Så det BLIVER bedre, selvom jeg ingen anelse har om hvordan det kommer til at se ud ...

Jeg har skulle høre en del fra min mor omkring det, samt at jeg ikke har kunne vælger mellem noget og ingen anelse har om resultattet, og forsøgt at forklare, at det er anderledes når du bor i hus eller ejet lejelighed. Og så en lejet lejlighed, hvor det går gennem varmekontoret, og dem de har en aftale med.
Køkkenet ser fedt ud hos mine 2 naboer, som begge har fået nyt for nogle år siden. Men jeg ved ikke om jeg får samme model. Men mener HTH plejer at have ret lækre køkkener.

Hoppede på vægten her til eftermiddag, med tøj på, havde drukket og spist lidt og for lidt søvn. Resultattet var skræmmende. I det mindste kan jeg stadig passe mit tøj, så checker "ordenligt" lørdag eller søndag når jeg står op, uden tøj og er udhvilet.

Spisedag i dag, også i morgen, da jeg ikke ved, helt hvor meget jeg får spist i dag. Skal afsted her 16:45, så lys, bytte en bh (Sad desværre af H til), forbi Designer market, og så til N&Ø's modeshow, som jeg har billet til.
Håber virkelig på at vinde én af de fede præmier, ellers kan jeg glæde mig over, at jeg ikke har så langt hjem.


Deltog også i April i køge, hvor jeg bare var hoppet i noget afslappede tøj. Og følte jeg folk kiggede på mig, som om jeg var gået forkert, da alle andre var shinet op, og var i tøj fra N&Ø (genkendte rigtig meget af det), så det skal jeg også være i dag, så jeg føler jeg passer ind Plus det er lækkert tøj, og jeg har efterhånden en del af det, ikke kun et par ting derfra.

I morgen kommer maleren igen, nok på samme tid, og vækker mig. Håber han bliver færdig tidligt, og må nok hellere stå op og spørger ham om farverne, det han ved, han ved nok ikke noget om fliserne.
Han skal så komme igen mandag i følge plannen.
Tirsdag, onsdag og torsdag, skal det nye sættes op, som bliver leveret tirsdag.
Desværre betyder det ikke, at jeg har et køkken der, da der også skal ordnes gulv.
Men har overlevet de første 4 dage, desværre er der lang lang vej endnu, og endnu ikke lys for enden af tunnelen.
Catherina

09/11/2015 kl. 08:55
Så er de første 2 uger gået af mit køkken projekt. Vægten siger ... INGEN anelse, og føler mig også en smule ligeglad.
I betragtning af at det var Blizzcon weekend, plus andesteg lørdag, så er den nok høj.
Blizzcon er Blizzcon, og den ene gang om året spiset jeg lige hvad jeg vil, i de mængder jeg vil, og kun det jeg allermest har lyst til.

Faktisk endte jeg med lørdag aften ikke at kunne indtage mere, nærmest til min store irritation. Så jeg endte med både at smide frikadellerne ud, 2 stykker chokolade kage samt en potion pandekager.
Da det hele kom fra fryseren, og jeg først har spisedag igen tirsdag, samt var taget ud og optøet fredag, ville det ikke kunne holde sig.
Lidt surt, i sær da jeg ikke kan lave noget i mit køkken, men jeg overvurderede hvad jeg kunne indtage, og troede ikke club sandwish med pastrami ville mætte særlig længe eller godt. Men spiste jo også en masse andre lækre ting, samt søde og fede og yum yum yum

Faktisk fik jeg nok lørdag aften og stoppede, og følte på intet tidspunkt sult i går, hvor jeg først indtog noget ved en 22 tiden, som var en cafe latte nupo bar. Og det var ikke af sult, men da jeg tænkte jeg nok ville have godt af proteinen og vitaminerne.
Hmm... Havde jeg været smartere og indtaget noget uden protein, kunne jeg havde kaldt det en proteinfri dag.
Men jeg tænkte mere på vitaminerne og mineralerne i dem.
Men lidt vilsdt at mit ædegilde fredag og lørdag var nok, så ingen sult overhovedet. Nok, kan være det kommer i dag, selvom jeg gerne ser, at det ikke sker

De første 2 uger er overstået mht mit køkken. EL og vand bliver bliver sat til i dag, så tæt på af være færdigt, eller tæt på, at jeg kan lave mad igen og vaske op derude.
7-9-13, det er gået forhåndsvis let.
Er blevet træt af mit rod alle andre steder (mine skabe var vir
Catherina

09/11/2015 kl. 12:23
De sagde de skulle slukke alt strømmen

Men nu er der så strøm i køkkenet igen, konfuret virker. Køleskabet skal så bare på plads, oh horror, og VVS'eren for vand, og vasken, samt vand og afløb for opvaskemaskine, som jeg skal ud og kigge på søndag, eller når det passer min mors mand, som har tilbudt at sætte det op.

Indtil nu (7-9-13) har det været let overstået. Masser af mad i fryseren endnu, ikke engang været nødt til at spise take out, men jeg har spist ude flere af dagene. Men har været hvor jeg ville have gjort det uanset om mit køkken "virkede" eller ej.
Som da vi var et smut i Korsør, og se min søns nye lejlighed og aflevere nogle ting til ham som start hjælp.
Da jeg var til Comedy Live med min søster.
Og en "tidlig" Mortens aften i lørdags hos min mor, da de skulle ud og spise tirsdag.
Har også købt lune fiskefiletter i Føtex, da de var på tilbud, og de stadig var en smule varme da jeg kom hjem.

Har stadig 2 æsker med nupo barer, samt adskellige pakker pålæg.
Bortset fra at de vækkede mig, før fanden har fået sko på. Og irriterede at der ikke er noget foran mine køkken vinduer ud til svalegangen ( så jeg kan flashe mine naboer og alle som tilfældigt går forbi sent om aftenen, hvis jeg ikke tænker over det og skal have noget fra mit ekstra rum), sætter de nye op fredag når alt er færdigt og godkendt.
Ja ... så har det ikke været nær så hårdt som jeg have forventet. Måske fordi jeg forberedte mig på det værste, samt forsinkelser, og at jeg måske løb tør for mad at spise, som jeg havde lyst til.
Selvfølgelig, det er ikke færdigt endnu. Men ville kunne stege, koge, bage osv nu. Opvasken vil bare være irriterede med noget så stort på badeværelsets vask.

Har nok næppe været godt for min vægt, men fik gennemført 2 fastedage den første uge (havde planlagt 3, men min krop ville ikke den lørdag, så droppede fasten ved 9 tiden efter 6 timers migræne og feber, hvor intet hjalp, da jeg skulle ud og være frisk dagen efter).
Sidste uge gennemførte jeg 3.
Denne uge er jeg i gang med den første. Spisedag i morgen, faster onsdag, ved ikke hvornår jeg lægger den sidste, eller om jeg skal snuppe en 4.

Nu må vi se, og kommer helt an på min krop, og hvad den har lyst til og kan klare.
Skal til fan Galla på Morking Jay del 2 tirsdag, så bliver IKKE en fastedag.

Nu må vi se
Tænker næste uge går med at få alt på plads og lavet et nyt system, plus de ting jeg skal der.
Og planlagt at starte med at træne igen ugen efter.
welle

09/11/2015 kl. 13:22
Hvor skønt at det bare kører med dit køkken , det bliver fantastisk at få gjort det hele rent , smidt håndværkerne ud og rigtig komme på plads , tillykke med det ?
Catherina

10/11/2015 kl. 17:43
Tusind tak Welle, jeg var dog nok lidt for hurtig, da der er opstået et problem.
Boligselskabet havde valgt, at det skulle være DERES VVS'er der blev benyttet, og ikke ham fra HTH, samme med elektrikerne.
Jeg fik el  i køkkenet i mandags, som jeg også skulle i følge plannen, men VVS'eren dukkede ikke op, selvom han også skulle komme mandag ifølge plannen.
Montøren ringede så til ham i dag, og han havde en masse dårlige forklaringer, og gav besked på at han skulle komme og gøre det i dag.

Ja, det gjorde han så ikke.
Jeg kontaktede så sælgeren, som sagde jeg kunne ringe til ham selv, da det ikke var deres "mand", og se om det hjalp, ellers ville han tage fat i ham.
Så jeg ringede og lagde en meget irriteret besked på hans telefon svare, intet svar. Ringede igen senere, og han vidste ikke hvad jeg talte om eller sagen, men han ville ringe til montøren.
Jeg var virkelig irriteret, og fik en opringning tilbage 5 minutter efter, hvor han forklarede, at det slet ikke var ham som stod for det, han var fra HTH, ham der havde opgaven var fra mit eget boligselskab.
Boligselskabet havde halvvejs inde i forløbet ændret at det skulle være deres VVS'er, og det nummer jeg havde var på han, som opringeligt skulle havde gjort det.

Derefter ringede sælgeren mig op, og beklagede og forklarede hvad problemmet var, og sagde han havde kontaktet VVS'eren, samt Varmemesteren, og bedt dem om at kontakte mig i morgen tidligt, da det ikke kunne være rigtigt at mit køkken havde været "færdigt" i 2 dage, men at deres VVS'er ikke var dukket op i de 2 dage.

Så nu må vi se hvad der sker i morgen. Uanset hvad, så ser mit køkken virkelig godt ud !!! Glæder mig til at flytte ind i det med alle mine ting, og få lavet plads igen hvor alle tingene fra mit overfyldte køkken er.


Var i øvringt på vægten i morges. 68.4, det kan jeg godt leve med. Fastedag igen i morgen.

Har i øvrigt fået set en del af smugspiserne, og lidt skræmmende. I sær når man selv de "fælder" de laver på tilfældige, som jeg helt klart også havde gjort.
Som at tilbyde gratis hotdogs ude foran et fitness sted. 42 % af dem som gik forbi tog imod en, og ja, jeg havde også sagt ja tak til en, så længe det var på en spisedag

Med det være sagt så NEJ, jeg er ikke en smugspiser, hvilket er, hvad dem som tilmelder sig bliver spurgt om efter en uges overvågning.
Jeg er bevidst om alt jeg spiser, men jeg er en grovæder
Ikke noget jeg ser ændre sig, eller rigtigt forsøger at ændre. Nok også derfor jeg altid vil faste 1-3 dage om ugen resten af mit liv, hvilket jeg har det helt fint med og nyder.
Jeg faster nok 3 dage om ugen resten af månedet, med mindre min krop siger nej, og går over til 2 dage faste om ugen i december.

Det gælder om at finde det rigtige for en selv, og ikke det samme for alle mennesker. Det man kan holde ud og gider at gøre i længden.
Jeg tænker da lidt over det, når min familie og i sær søster ser hvad og hvordan jeg spiser, og også min mor, som tror jeg spiser sådan hver dag.
Ja, jeg spiser 2 store potioner, ja, jeg spiser "usundt" når jeg er ude, og også når jeg er hjemme, i hvertfald en gang i mellem.
Jeg er til god lækker mad, men jeg er bevidst om hvad jeg spiser, jeg tænker over det og det er mit valg. Ligesom det er mit valg at nyde dage med få kalorier, som reducer mine ugelige kalorier.

Og man kan aldrig give helt slip igen efter man har vejet for meget, jeg tager aldrig de 40 kilo på igen, som jeg har tabt. No F***ING way!!
Jeg kommer nok ikke ned på de 65 kilo, som jeg gerne vil ned på, i øvrigt mest af tåbelige grunde, som at jeg så får en lavere bmi end jeg allerede har, hvilket vil lyde og se bedre ud på papiret.
Men betyder at jeg altid vil være nødt til at tænke over hvad jeg spiser, i sær da jeg nyder store potioner mad, og 2 af dem, i hvert fald et par gange om ugen.
Men jeg er heller ikke til morgen mad, og kun sjældent frokost.
Catherina

15/11/2015 kl. 15:51
Så er mit køkken næsten færdigt.
2 af lågerne var forkerte, og sidder derfor den forkerte vej, og træværket mangler maling, samt lidt hist og her.

I morgen klokken 11, har jeg fået arrangeret med min mor og hendes mand, at vi skal i El Giganten, og forhåbenlig hente en Gram opvaskemaskine til billige penge, som vi tager med os og min mors mand sætter til med det samme.
Dertil foreslå min moder at bruge det skab, vi skal tage ud da opvaskemaskinen skal stå der, og få fat i noget bordplade til det, så jeg vil have det ekstra skab, samt at det ikke skal stå i mit kælderrum og tage skade at transporten op og ned, samt mange år dernede.

Jeg mangler dog stadig virkelig en skuffe til mine kogebøger samt opskrifter, og noget til poser, og bedre indretning i skufferne til køkken knive samt skræller og urteknive og små knive til udskræring og den slags.
Og så skal mit monstre køle/fryseskab på plads, oh horror....

Går ganske fint med min vægt, var 69,1 i morges, og faster også i dag med.
Mandag håber jeg på at blive vejret på Glostrup apotek, da deres vejning er gratis der, samt på taget blodtryk og blodsukker.
Det er sundhedsuge på Glostrup apotek i næste uge.
Man vil nok kunne se på målningerne at jeg ikke har trænet i 1½ månedet, så fedt og muskel procent er næppe blivet bedre. Men jeg kan være i mit tøj Endnu ihvertfald :D
Skal jeg også, no way at jeg køber større tøj igen, brugt en formue på mit nye tøj, og køber kun mindre eller samme størrelse tøj !

I fredags havde jeg tilmeldt mig til at hjælpe Tanja fra Nystrup og Øskov i Rødovre med hendes uddannelse som stylecoach og være "model" for hende og prøve forskelligt tøj, så hun kunne lære mere, samtidig med, at jeg også lærte noget.
Var Stilkerne, body guide og farve guide.

Tja ... Jeg havde jo en klar ide om alle tingene på forhånd, og blev noget overrasket.
Min stilkerne var overholdet ikke den, som jeg troede og mente den var!
Det samme sagde hun om min krops type, som jeg ellers var ret sikker på.
Hmmm  .. jeg slå det op, og downloaded 3 velkomst "gaver" fra stedet hvis man ville have deres nyhedsbrev.
Men altså der var en stilkerne test jeg tog, og den ramte hvad jeg selv mente min var. 55 % på det jeg mente den var, og fik 35 % på det hun sagde den var.
Hun byggede det så kun ud fra de 5 overdele jeg havde medbragt, ( som bliver sat sammen med stramme skinny jeans, som jeg ikke ligefrem vil kalde "behagelige" samt undertøj der langt fra er ).

Men udfra de 5 overdele, og kun dem, samt at de tit ser mig inden jeg skal op og træne, og uden smykker (for det meste), samt til deres tidlige events hvor jeg stadig sover halvt, var min stil kerne afslappet.
Ja, mine overdele er generalt afslappende og falder godt over min krop, jeg er til T-shirts, stramme jeans og boots eller løbesko.
Jeg mener nu efter at have taget testen, at den anden måske mere er det, eller noget 40-60.
Må tilmelde mig igen på et senere tidspunkt, når jeg ikke har gået mest i sommertøj, eller også har hun ret, og måske er det ligegyldigt

Farverne viste jeg godt, med undtagelse af Marineblå, som jeg nok bør gå mere i, sammen med den røde på førstepladsen, samt min elskede mørke army grønne.
Gul er bandlyst, hvilket jeg også vidste

Hun mente nu ikke at jeg var timeglas formet, eller kurvet. Hun mente min kropstype var den klassiske kvindekrop med former, uden top mave, samt at den var flot, at jeg ikke behøvede at få fjernet løs hud, ikke burde tabe mig eller forsøge at komme længere ned i vægt, og skulle elske og acceptere min krop som det var.
Samt sige til mig selv, og andre der kommenterede på det, at jeg har en harmonisk klassisk kvindekrop med former.

Og det har hun måske ret i, eller også var hun bare alt for venlig, og ville ikke sige noget negativt til en kunde, som tit kommer og køber hos dem, og pakkede sandheden for pænt ind.
Men selvfølgelig skal jeg stoppe med at sammenligne min krop med hvordan den var for 12-14 år siden.
Selvfølgelig kan alting ikke sidde så stramt og fast som dengang, jeg er blevet en del ældre, og jeg har tabt over 40 kilo.
Jeg skal heller ikke sammenligne min krop med 17-23 årige, som træner i mit fitness center og alt sidder prefekt (eller gør i mine øjne og måske ikke deres).
Eller sammenligne min krop med små spinkle myg, som har en kropstype milelangt fra min, som jeg ikke skal ligne, og faktisk heller ikke vil.
Jeg drømmer ikke om at være en størrelse zero, det er ikke engang pænt.

Men det er svært at opgive drømmen om at komme ned i en eller 2 mindre jeans størrelser. I sær da jeg kigger på alle disse her små tynde piger, og føler mig gigantisk med mine former, som ja .. jeg er glad for.
Min bmi er under 25, men kun lige, og bmi beregner mener altid jeg burde ligge omkring 61-62 kilo, yeah right ... selv da jeg var virkelig slank da jeg var 24, vejede jeg mener.

Jeg var overvægtig gennem 10 år, var tilmed tæt på overvægtig klasse 3 fedme.
Måske er det mest mentalt, når jeg betragter min krop i spejlet, og jeg burde sige, jeg har tabt mig det jeg behøver, og opgive kampen med at ramme 65 ( som jeg siger igen og igen at jeg HAR opgivet .. men jeg håber da stadig).
Havde Tanja ret, eller var hun bare for venlig .... Den er lidt svær, men jeg tror at jeg vil prøve at elske mig mave og lår mere, også når jeg kun har undertøj på.
Jeg går tilbage til 2 fastedage om ugen i næste uge eller ugen efter.

Hvorfor er det altid lettere for os at sammenligne os selv med dem, vi IKKE burde sammenligne os selv med, og finde fejl og mangler, frem for at acceptere og elske.
Jeg ved, at jeg er blevet ganske tiltrækkende efter mit vægtab, og jeg går bedre klædt og går op i mit udseende. Hvorfor mener jeg så stadig, at jeg burde gå en eller 2 størrelser ned.
Jeg hviler i mig selv og har det godt med mig selv men ergh ...

Vi har jo alle vores svagheder....


Det tøj hun stylede mig i var i øvrigt OMG, og var oppe i et par sylespidse stillethøje støvler for førstegang. Var Bambi på isen, følte jeg ihvert fald, men hold da helt ferie hvor så det hele godt ud.
Ville ønske jeg bare kunne have købt det hele på stedet. Hvis jeg havde haft en 3-5000 jeg bare kunne bruge og ikke ville mangle.
Derefter fik jeg et par støvletter på, til hverdagsbrug, som jeg bare forelskede mig i, og ikke har kunne få ud af hovedet siden.
Dem tænker jeg på at hente tirsdag, når opvaskemaskinen er på plads, og ny lampe, som min mor mener jeg bør købe, og fået fat i noget som bordplade til det skab vi tager ud.

Men trænger også til en klipning, og tænker på at vove at ligge det i Vicky's hænder igen, med strenge regler om ikke at tage mere end 2 cm i længden, og frie hænder med resten.
Der er 20 % rabat til første december.

Håber bare alt det her opvaskemaskine og køkken halløj bliver billigt, og må hellere byde dem på frokost i byen efter, som tak for de 700 jeg spare på levering og montering. også hvis de skal lave noget med en bordplade, samt sætte lampe op.
Catherina

22/11/2015 kl. 21:02
Forummet er godt nok mere dødt end normalt i øjeblikket, hvilket er en skam, men så er min dagbog igen en af de eneste aktive eller den eneste, og jeg spiser ikke engang efter dukan længere, men jeg tænker dog stadig over sundhed og gør mig en del overvejelser, både angående mig selv men også andre.

Jeg tænker, at der nok er en masse nye som starter op til Januar, og nok nogle "gamle" som vender tilbage.
Januar har det jo med at være tiden hvor alle, som ikke allerede ER på diæt, vælger at starte op på en.

Det gode ved det er, at der så kommer mere gang i den herinde, og der kommer tilbud på en masse sundere madvare i de forskellige butikker.
Er efter en billig yoga måtte til at træne lidt herhjemme, nogle gulv øvelser.

Mit nye køkken er virkelig fedt, og mangler stadig at blive malet færdigt. Er dog flyttet helt ind i det, og fået opvaskemaskine, og elsker den.

Havde planlagt at starte op med træning igen fra i morgen, og så frem til det. Udskyder det nok til torsdag eller fredag, jeg sov 12-13 timer i dag, og vågnede op total kvæstet og udmattet.
Jeg tænker, at min krop må have haft brug for det, eller også var mine drømme meget udmattende.

I dag var planlagt fastedag og proteinfri dag, så ok at jeg sov så meget af den, og ikke orkede noget, så den gik hurtigere.
Men havde jo planlagt en god gang rengøring i hele huset med vask af kammene, og de ting man ikke så tit tager..... ok, jeg ikke så tit tager

Så ser lige hvor frisk jeg er i morgen, om det bliver ud og styrketræne, eller slappe af herhjemme og hovedrengøring.
Har taget mad ud til i morgen, Kartofler, gulerødder og entrecote og sauce.
Bliver første gang at jeg laver mad i mit nye køkken, og ikke bare opvarmer noget. Glæder mig virkelig til det.
Overlevede at få lavet nyt køkken imens jeg boede i det, og ikke bestilt mad udefra en eneste gang. Udover at jeg tog 4 fiskefiletter med hjem fra Føtex en gang.

Ikke længere helt så vild med nupo barer, ok, kan stadig virkelig godt lide dem, til alt held, da jeg stadig har næsten 2 kasser. Men ikke længere så meget MUST HAVE .....
welle

23/11/2015 kl. 04:48
Der er et par nye der er igang herinde . Jeg er her jo også , dog uden dagbog , men kommenterer jo gerne .

Det er ikke altid at jeg får kommenterer ved dig , men du ved jo at jeg er her og suger energien ud af dine dejlige romaner .

Dejligt du er glad for dit nye køkken , spændende når det rigtig skal i brug .

Kan du have en dejlig dag .
LSSD

23/11/2015 kl. 08:53
Hejsa

Jeg vil kalde mig selv for ny herinde, jeg kom aldrig rigtig igang da jeg forsøgte mig sidst for et par år siden 

Jeg er nok en af dem, der først rigtig spinger på til Januar. Jeg bruger meget tid på at sætte min ind i tingene, og finde gode opskrifter som jeg kunne forestille mig at bruge (jeg har det bedst med at planlægge og ha styr på tingene)

Jeg synes det er sjovt og spændende at vi kan følge hinanden herinde, og ser frem til at følge dig  Og så håber jeg da også der bliver lidt mere gang i den herind på et tidspunkt
Catherina

30/11/2015 kl. 14:53
Tester lige for at se om det virker.
Catherina

30/11/2015 kl. 14:56
Hmm, godt nok en del ting nu, som kræver at man betaler for det på siden nu. En skam, i sær når man har været herinde i så mange år, siden 2012, og der ikke er flere som benytter forummet. Hvad er vi, 5 ? max 10 ?
welle

30/11/2015 kl. 14:58
Ja , jeg kæmper godt nok også for at finde rundt i det her , men kan da se at det virker nu .
Catherina

30/11/2015 kl. 15:00
Jeg undre mig lidt over, at der blev indsat nogle ekstra tegn i titlen på min dagbog. Det var der da ikke før.
welle

30/11/2015 kl. 15:08
Mærkeligt . Underligt at jeg skal bladre hele dagbogen igennem , for at kunne bladre . Ja , det ser ud til at der er kommet pris på mange af tingene herinde .
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.