Oprettet af Catherina d. 31/05/2015 kl. 21:17

Catherina's dagbog.

Dette er min 3. dagbog herinde, og er gået frem og tilbage de sidste mange måneder om, hvorvidt jeg overhovedet burde lave en herinde. Grundet det ret .. stille forum vælger jeg alligevel at oprette en, selvom jeg ikke længere spiser efter Dukan.

Jeg er som sagt ex-dukaner. Men pga at jeg spiste efter dukan i 11 måneder, har jeg på en eller anden måde ikke kunne slippe dette forum helt, som jeg var meget glad for dengang. Da der ikke så tit står noget nyt herinde, vælger jeg at sætte mine tanker ind, måske kan det hjælpe nogle, eller måske kan det gøre mig sundere og få mig til at motioner mere, hvilket jeg stadig ikke er heeelt god til så meget som jeg burde.

Jeg er netop fyldt 37, sidste uge, og må indrømme at ting som sundhed, mad, fedme, fedme epidemi, tøj og forskønnede ting, er begyndt at fylde en hel del i min hverdag og mine tanker.
Jeg startede på Dukan tilbage i november 2012 med en startvægt på lige under 110 kilo, jeg forstår ikke hvordan det kom så langt ud, og græmmer mig over billederne fra dengang, og mere, jeg kan ikke længere genkende migselv fra dengang.
Jeg fulgte Dukan i 11 måneder, og smed samlet set en 33-34 kilo, var 300 eller 400 gram fra at skulle gå i fase 3, da jeg grunden en skade ikke kunne træne og havnede i et smertehelvede i 3 måneder, og tænkte F*** diæt imens jeg havde det sådan.

Det kostede mig næsten 9 kilo på de 3 måneder, og startede op med en ny angrebsfase i januar 2013 hvor jeg ikke tabte mig så meget, samt mindede mig om alle de problemer jeg havde med at leve efter dukan, i de 11 måneder, hvor det gik MEGET langsomt, medmindre jeg spiste udefor dukan en dag eller 2, hvilket satte lidt gang i vægttabet igen.
Det lå bare ikke til mig at spise de mængder mad og så tit. 6 måltider blev hurtigt til 4, og så var 1 eller 2 små snacks, som mine havreklid med mælk, eller som en pandekage eller en proteinshake efter træning.

Så efter min anden angrebsfase skiftede jeg til en faste/letfaste diæt i januar 2013, og lever stadig efter den.


Catherina

31/05/2015 kl. 21:27
Jeg ved ikke hvad jeg vejer lige nu, hvilket er en smule mærkeligt, da jeg begyndte at veje mig hver dag da jeg spiste efter dukan.
Jeg mener Lone foreslog mig en dag at veje mig mindre, og vejede mig ikke i en uge eller 2, og hadede det, imens jeg prøvede at ændre lidt på mine kostvaner og spise mere, og jeg havde taget på!!
Derefter gik jeg tilbage til at veje mig hverdag, bortset fra de 3 måneder jeg bare åd alt hvad jeg kom i nærheden af, hvor jeg ikke ville vide min vægt.

Da jeg begyndte på min nuværende diæt, vejede jeg mig igen hver dag, indtil jeg kunne finde på at veje mig op til flere gange om dagen, tilmed inden jeg gik i seng, bare for at se forskellen, og hvad der røg af i løbet af en nat og morgen toilettet.

Så for nogle uger siden blev jeg træt af min vægt, træt af at se det samme resultat, eller tæt på, og kom frem til, at tallet på vægten intet betød, så nu er den stillet væk igen.
Jeg kan ikke nære mig helt, som er oppe på den hver eller hver anden uge, og tænker nå ja hver gang. Der sker sgu ikke så meget på den, men det har jeg nok affundet mig med. Ville gerne veje 3 kilo mindre, men .. sker nok ikke sådan lige. Planner om at lave en ny InBody scanning snere på månedet, og så længe den er bedre end sidst, så er tallet på vægten lige meget.
Catherina

31/05/2015 kl. 21:47
Men det var egentlig slet ikke noget af det her jeg ville skrive om, jeg ville skrive om det program jeg lige har set. Farlig fedme på TLC, hvor starten af det gav mig lyst til at græde, så tragisk og sørgeligt fandt jeg det, og sidste 30-40 minutter fik mig til at ryste på hovedet.

Det fik mig også til at tænke på Kate Hudson's program, samt at fedme er blevet et større problem. Jeg tænker også over det jeg læste for en del uger siden i Søndags avisen om, at det nu er lige over 50 % i Danmark, som er overvægtig.

Jeg VED, at det ikke er let at ændre sin kost, især ikke, når der er fødevare som er "tabu", og måske burde være det hele livet. Jeg tænker også på hvad Peter Lund Madsen sagde under Blitz store kur om, at vores hjerne er bygget til at ville have de fødevare med meget fedt og masser kcal i dem.

I programmer om fedme og hvor nogle skal tabe sig, bliver der snakket en del om craving, og ikke måtte give efter. Jeg tænker altid, at det ikke er muligt at holde i længden, recipe for failure.
Det er min overbevisning, at kunsten er at kunne nyde sine cravings, en gang i mellem, uden at gå amok, så man kan holde en sundere livsstil uden at gå surt i det og falde helt tilbage.
Lettere sagt end gjort. Og når jeg har spist en pose chips, har jeg altid lyst til en til og en til og ...

Mad er for mig nydelse, og jeg kan genkende noget af mig selv i programer med svært overvægtige mennesker, hvilket nok er skræmmende.
Men træning i morgen, Cirkeltræning, hvor jeg ryster af udmattelse i hvertfald 10 minutter efter imens jeg kaster min proteinbar i mig til en masse vand inden jeg skal ind og have Beauty Angel lys.
Næsten overstået endnu en fastedag, og glæder mig til en masse mad i morgen, noget med hakket svinekød, men ikke 100 % sat på hvad jeg gør ved det endnu.

Mad er nydelse, og vil nok altid være det for mig.
Catherina

31/05/2015 kl. 22:46
Jeg tænker lidt, jeg har måske også fået lyst til at lave denne dagbog, da jeg har haft en smule smerter i min højre hofte igen. Mildt, men bekymrer mig alligevel.
Ved at skrive ned kan jeg måske være mere opmærksom på det, samt finde ud af hvad der udløser det.
Forkert trænings øvelser, overanstrengelse, de hæle i mine støvler til min fødselsdag, de mange sko/sandaler og stølver jeg prøvede dagen inden, min hud som trækker i det, problemmen med mit bækken, rygsølje eller hofteskåle, mulighederne er mange.

Skyldes ihvertfald ikke Wing Tsun, da jeg ikke har trænet det siden dengang. Kan også være mine fødder, samt den overbelastning min overvægt gav mig, eller at jeg går meget anderledes nu, eller mine ret stramme jeans, som måske presser på mine hofter og bækken, eller at jeg stadig sidder og ligger ned en del.

Holder mig til mine løbesko hele ugen, og Pia ville holde øje med, om jeg lavede nogle forkerte bevægelse med den der russiske rocketball eller hvad den nu hed

Ret nysgerrig efter min vægt, så vejer mig nok alligevel i morgen, selvom jeg ved, at der ingen grund er til det og det er blot et tal, and who cares ?! Jeg gør åbenbart alligevel selvom jeg prøver at være ligeglad.
welle

01/06/2015 kl. 04:39
Smukt indlæg . Med mange tanker og følelser bag . Jeg er en af dem der ikke har oprettet en dagbog herinde , men bare har suget til mig af andres erfaringer , så tak for indlægget . Vi kan altid lære noget af hinanden. Jeg har tabt 20 kg , er færdig , men vejer mig også hver dag , bange for at tage på igen og for at finde ud af hvilke fødevarer min krop har de største udsving på . Det er helt klart kartofler , hold nu op , så tager jeg på . Kan du have en dejlig dag
Catherina

01/06/2015 kl. 14:30
Tusind tak Welle, og håber jeg kan blive ved med at skrive noget, hvor der er noget du vil kunne bruge eller tænke over. Kan være andre også ville kunne bruge nogle af mine tanker og erfaringer, og hvis ikke, er det også helt fint.
Jeg synes det er flot, at du har kunne holde Dukan fra start til slut, du er nu den eneste herinde som har kunne gøre det. Dukan må have været den helt rigtige diæt eller livsstil for dig, også i længden.

Jeg tror, at det vigtigste når man tager en diæt eller livsstil til sig er, at man kan leve med den, også i længden, og gøre den til en del af sit liv og har det godt med at leve sådan. Så er det mindre vigtigt om det hedder Dukan, LCHF, 1:1, 4:3, 5:2, stenander eller noget helt syvende.

Jeg tror ikke det er godt for en hvis man ikke tiden "falder i" og spiser udenfor reglerne og slår sig selv oven i hovedet, og dertil skyld følelse og nederlag og dårlig samvittighed. Jeg tror det gør en mere tilbøjelig til at droppe diæten helt eller spise endnu mere ved siden af den, og dermed lettere tage på igen.

Dette er selvfølgelig blot min teori, og muligt jeg er helt galt på den. Samtidig tænker jeg også, når folk gør nogle madvare til "tabu", at det ikke vil kunne holde i længden.
Jeg kigger nogle gange lidt på hvad min søster spiser når min mor og jeg er sammen med hende, og tænker at vi jo VED at hun ikke spiser sådan når vi er sammen.
Det er selvfølgelig også muligt, at det bare er nemmere for hende at spise sundere sammen med os, men får tit mig til at føle mig lidt som en grovæder ved siden af, men da jeg har det fint med mine spisevaner, er det ikke noget der rører mig synligt. Men det er måske fordi jeg ved, at jeg spiser sundere derhjemme og når jeg er alene (dog ikke altid), og tillader mig selv at spise hvad jeg vil i de mængder jeg vil når jeg er ude.
Ingen dårlig samvittighed eller banken i hovedet. Jeg tænker dog nogle gange, at andre måske tænker "hold da op ....", men hvad jeg tænker og føler og ved er hvad der tæller i min bog
welle

01/06/2015 kl. 14:47
Jeg er helt enig . Jeg har også været meget konsekvent og levet efter Dukan til jeg havde tabt hvad jeg skulle , kun lige lidt hvidvin er det blevet til udover . Så er jeg begyndt at stille spørgsmål til kosten , kan det her virkelig være godt for min krop osv. Men ja Dukan har været det helt rigtige for mig , anbefaler det til alle . Men understreger også at man skal følge det for at få resultater og det er jo kun en periode af ens liv og kroppen elsker os for det .
Catherina

01/06/2015 kl. 15:48
Er godt kvæstet i dag, kunne ikke falde i søvn i nat, kunne ikke få sat hjernen på stand-by, så tænker jeg nok lå og vendte mig ihvertfald til klokken 4. På et tidspunkt stod jeg tilmed op og vejede mig, for at få det ud af verdenen, hvis det var dét som holdt mig vågen, da jeg havde tænkt jeg nok ville veje mig når jeg stod op.

Tallet var hvad jeg regnede med det ville være efter natten, så var vel ok. Desværre var det ikke dét som holdt mig vågen. Hjalp ikke, at jeg ikke kunne beslutte hvad jeg skulle lave til aftensmad om mandagen, eller resten af ugen, samt hvordan min uge skulle se ud med spisedage og fastedage.

Jeg fik købt lidt for meget kød på tilbud i fredags, og troede jeg havde mere plads i fryseren til det, viste sig så, at jeg IKKE havde plads, og skulle jo nødig gå til spilde.

Tankerne fór rundt, tænk at der ikke skal mere til at holde en oppe, hvad man skal spise hele ugen og hvilke dage, samt hvordan man får plads til ens gode tilbud så det ikke var penge ud af vinduet.

Havde 2 kilo hakket svinekød, 1 kilo oksekød samt en pakke pølser. Nok ikke et problem hvis det var en familie, eller hvis man spiste efter Dukan, dog havde pølserne ikke været tilladt.

Har fået planlagt ugen nu, eller i store træk med plads til ændringer, men kunne være skønt hvis der var en stand by knap som ikke skadede en.

Efter jeg endelig faldt i søvn, vågnede jeg første gang klokken 8, muligvis en af mine katte som fik vækket mig. Derefter omkring 8.30 af pakkepost, klokken 9 af mine 4 alarmer, og da jeg efter 15 minuters med snooze kom jeg i tanke om, at jeg skal hjemmefra 40 minutter senere om mandagen, da træningen er 11.30 til 12.
Så satte uret lidt senere imens jeg bandede.

Kom op og fik trænede, var mere dør, og gik død på de forskellige maskiner 5 sekunder før vi skulle skifte. Følte også trang til at kaste op da jeg var maveøvelse maskinen, og tilmed 5-10 kilo mindre end sidste gang.
Meget muligt det var min store søvnmangel, skal helst have en 9-10 timer, eller at jeg er ret sikker på jeg drak for lidt i går, eller min kost i går.
Bør måske spise bedre dagen inden cirkeltræning, så taget et kylling bryst ud til i morgen, og laver gulerødder til i morgen og nok noget karry sovs/suppe til.
Tænker jeg gør det, og ser om der er forskel. Eller også havde jeg drukket for lidt inden træning, kun et stort glas saftevand.

Jeg vejede mig selvfølgelig også, selvom jeg så, at jeg helst smed vægten helt ud. Kunne være jeg skulle gøre det, eller stille den ned i kælderen, så jeg kan holde op med at veje mig.

Der var ikke noget galt med tallet, det føles bare så tåbeligt og ligegyldigt og så .. ja total spild af tid at gøre. Jeg ville ønske jeg kunne lade helt være, for det er totalt ligegyldigt, og det er alligevel tilbage på hvad det plejer om en uge eller 2, da min vægt er ret stabil og har været det sidste halve år eller mere.

Jeg ville gerne være ligeglad med vægten, og slet ikke veje mig, eller en gang hver eller hver andet måned, men alligevel er jeg alligevel ikke helt der alligevel.

Tallet var i øvrigt 68.4 i nat og 67.6 i morges. Er tilbage på en 68,x i løbet af ugen, jeg regner ikke rigtigt med at kunne komme ned på 65 kilo længere.
Større muskler, mere veltrænet krop og mindre tøj, det er det vi går efter, tallet på vægten er ligegyldigt, så hvorfor har det alligevel en sådan nærmest magt over os, eller ihvertfald mig ?
Catherina

01/06/2015 kl. 16:00
Gosh for nogle typos jeg fik lavet der, kunne være jeg burde gå ind i seng lidt. Har også lavet aftensmads, samt spist alt for meget, men smagte skønt.
Ser ud til jeg fik brændt mit sukker af, så en lur må være på sin plads.

Havde tænkt lidt at tage op og træne lidt i morgen hvis jeg orker, og få lavet konditionstræning, men nu må vi se. Jeg smutter ihvertfald ind og nyder min seng, dyne og pude nu samt mine 2 katte.
Godnat og håber du også får en god aften Welle
welle

02/06/2015 kl. 04:11
Hold da op hvor er du aktiv !! Ja vi bliver lidt hellige , men pyt vi kan jo godt hygge uden at starte transportbåndet til munden , som alle jo forbinder med hygge . Jeg spiser også chokolade , men god god chokolade , ikke bare lige en plade af det billige fra supermarkedet . Det er vigtigt hvad vi fylder på kroppen som benzin . Dejlig dag til dig Catherina og alle jer andre som evt læser med .
Catherina

02/06/2015 kl. 17:20
Tak, og meget forskelligt hvor aktiv jeg er. Trænede kun en gang i sidste uge.
Tog ikke op at træne alligevel i dag, kunne have gjort det, men min krop var en smule træt efter cirkel træning i går, og vil hellere at den er helt på toppen til cirkel træning i morgen, så jeg kan få mere ud af det, og ikke kommer med halv ømme og trætte muskler.

Rykkede cardio træning til torsdag.

Tror ikke jeg er ved at være hellig med mad, med mindre det er fastedag   Så ryger det ikke noget ned som ikke skal. Gør der så heller ikke på mine spisedage, da jeg vælger og beslutter hvad jeg spiser, om det er sødt, fedt eller masser hvidt brød. Det er min beslutning og mit valg.
Men godt nok ved at være sulten nu, men vil spise til ANTM klokken 21 på 3 puls, så må liiige vente lidt endnu.

Planner om at sætte et helt kilo hakket oksekød til livs i morgen, måske lige optimistisk nok, men ikke plads i fryseren :D
Tænker hvis jeg laver 6 bøffer til burger med kun agurk til og bollerne, så bliver det forhåbenligt muligt over hele dagen. Regner med at være hjemme fra træning ved en 13-14 tiden.

Virkelig givet mig selv forbud om at købe mere kød, uanset prisen, før der er tømt lidt mere ud i fryseren.
Skal også helst ikke købe noget tøj i juni, men det er mere et "helst" og ikke et forbud.

Og håber selvfølgelig også at du har haft en god dag, og også får i morgen Welle, samt hvis nogen andre læser med.
welle

03/06/2015 kl. 06:34
Det lyder voldsomt med alt det kød , men gode tilbud er svære at modstå . Jeg skal en tur til tandlægen idag og forkæles lidt senere med en fodbehandling , så skal faktisk ordnes i begge ender  der skal jo være plads til lidt selvforkælelse .
Catherina

03/06/2015 kl. 07:47
Jaa... jeg er heller ikke sikker på, at det vil lykkes, et forsøg værd :D  Jeg stopper når min krop siger stop, var nødt til at gøre det i mandags, og efterlade 3 kartofler, resten af den lækre sovs og en masse frikadeller. Frikadellerne jeg fik presset ned i fryseren.

Sidder og ved at vågne til jeg skal afsted 10:05 og ned i Fitness World. Bare en smule .. meh når jeg ved og kan se, at der er en pakke på vej til mig som er i omdeling med gls.
Jeg håber jeg når hjem iden den kommer, men misser den nok. En kapselholder til min Dolce Gusto.

Kan vel forhåbenlig hente den i nærheden i morgen eller få den leveret igen der.

Ved ikke heelt om jeg ville kalde tandlæge besøg selvforkælelse, men godt bagefter. Jeg er nok stadig ved at komme mig helt i munden efter jeg fik trukket en visdomstand ud for en 5 uger siden på tandlægeskolen.
Har en til jeg skal af med, desværre alt for svær til at de ville forsøge med den derinde, som skal ligge en 3000 + tilside til den, hjælper fik jeg stopper med at købe en masse nyt tøj.

Fodbehandler lyder lækkert, og håber du vil komme til at nyde begge dele. Overvejer selv om jeg skal købe noget fodspa til mig selv snart, kunne se det var på tilbud igen.
Catherina

03/06/2015 kl. 17:27
Kom ned og træne, og håber på at tage cardio træning i morgen, efter jeg har fornyet mit månedskort.

Var ret meh over at min pakke fra gls ikke nåede at komme inden jeg tog afsted til træning, og tog direkte hjem, uden af handle ind, da jeg håbede at nå hjem inden de så kom.
Klokken 16 tænkte jeg, at jeg havde misset den. Den blev så leveret klokken 17, så godt jeg ikke var blevet hjemme for at vente på den, skulle nu have handlet ind alligevel. Mangler gulerødder, samt køber nogle (mange) flere pakker forskellige slags tortelia wraps i morgen. På tilbud i Meny til 10 kroner per pakke og lang holdbarhed på den jeg kiggede på.

Jeg er faktisk blevet ret glad for de wraps, både med fyld i og også bare varmet og uden noget til eller som at dyppe i karry sovs/suppen som i går.
De har selvfølgelig en del kcal per 100 gram, så begrænset på fastedage hvad man kan få af dem.

Det føles godt at være kommet igang med at træne fast igen, og der er tydelig forskel fra da jeg startede på cirkeltræning i midten af februar. Jeg tænkte under træningen i dag på min første gang der, samt hvor hårdt det havde været, og jeg ikke kunne tage mavebøjninger uden at stemme imod noget med mine fødder.

Træning er selvfølgelig stadig hård, og jeg er kvæstet efter, ihvertfald om aftenen som nu, men jeg begynder at kunne se forskel på min krop, så spændt på den InBody scanning jeg laver senere på månedet, og hvad der er sket siden den sidste jeg fik, som var 24.2. Burde være sket en del.
Dog ikke på tallet på vægten, aldrig på tallet der *lol*. Det er også ok, jeg er kommet mig over det og ligeglad med det.

Spist halvdelen af kødet indtil nu, lavede 3 burger da jeg kom hjem ved 13 tiden, de smagte så skønt. Burde nok ikke havde spist nogle småkager ved 17 tiden imens jeg så tv, men var ikke sulten og havde lyst til noget sødt.
Så længe det ikke betyder, at jeg ikke kan få spist de sidste 500-550 gram kød, men natten er stadig ung *wink*

Faster på max 500 torsdag og fredag, og spiser lørdag og søndag.

Farver hår i morgen aften, min egen farve er ved at vokse en smule ud (0.7-1 cm). Ikke helt sikker på hvad farve, om min almindelige, eller om jeg skal prøve den mørkebrune i morgen eller vente til næste måned.
Er nok en smule nervøs for om den vil klæde mig, og hvis den gør, bør min søn nå at se mig med den, og vi ses nok først i den første uge af sommerferie.
Kan altid farve over med det samme, hvis det ser forfærdeligt ud, på den anden side skal den heller ikke klæde mig for godt, da jeg har min røde farve til det næste halve år.

Inviteret til grillet mad hos min mor søndag, og spændt på deres reaktion, så vælger den mørke, og hader jeg den, kan jeg altid farve den over tidligere i stedet for nu, hvor jeg skal farve hår hver 3-5 uge.
Catherina

04/06/2015 kl. 16:46
Fik trænet mit cardio i dag, jeg er stadig så udmattet, at jeg næsten ikke har energy eller kræfter til at bevæge mig.
Var gået ind i seng og ligget halvdød der, hvis det ikke var fordi jeg skulle farve hår idag, og i gang med det nu, farven er i, og venter bare på den skal ud.

Tror det kommer til at se ret godt ud, fik lidt en ide om hvordan det bliver imens jeg tog farven i foran badeværelses spejlet. Bliver meget anderledes, men har nogle toppe og tshirts, som jeg ikke var sikker på ville passe til mit mørkerøde hår, så de burde helt klart klæde det mørkebrune.

Underbo'en griller pølser, eller noget i den stil, dét kan være en pine på fastedage, det dufter for godt.
Har taget et kylligbryst ud, som jeg steger lidt senere og spiser en wrap til det, desværre allerede brugt 100 kcal på noget protein vand i fitness world efter min træning, eller kunne jeg nyde en stor Cafe au lett senere.

Tager en udrensnings dag i morgen med nul protein og flyende "kost". Knorr tomat kuppen mætter ret godt og kun 70 per kop, og så ellers bare kaffe med sødemiddel og måske laktosefri minimælk.

Bestyrelsemøde lørdag, købt rugbrød til madpakken og har frikadeller og fiskefrikadaller i fryseren som jeg tager op op og med.
Spiser nok resten til aftensmad, jeg plejer at være træt bagefter.

Søndag skal jeg hjem til min mor (måske hvis hendes mand er blevet rask) og grille. Nu må vi se hvad jeg finder på det til aftensmad og om jeg bager i løbet af weekenden. Kunne godt spise en lækker chokolade kage.

Nok sulten, igang med at planlægge maden på de næste spisedage :D
Nå, hårfarven skal ud ved en 19.00, laver med ved en 20.30 tiden, så burde være klar klokken 21 til Lost girl.
Catherina

05/06/2015 kl. 10:03
Jeg overlevede min hårfarvening. Farven har ændret mit ansigt en del, måske gjort det mere åbent. Mine øjne er blevet større og skriger på make up, og det har lyset mine øjnebryn.
Ser nok ganske godt ud, tror ligefrem jeg ser yngre ud, men ...

Der er selvfølgelig altid et men. Jeg tror ikke hårfarven passer til mine mørkelilla briller, eller passer ihvertfald ikke til min 20% grå toning i det, bliver for mørkt, og mine øjne skriger nærmest på lys makeup så det bedre kan trænge igennem glassene.

Det er heller ikke farvet helt ensartet, da jeg nok skulle have brugt 2, hvilket måske faktisk får det til at se bedre ud, da det røde trænger lidt frem rundt omkring og der er lidt forskellige farver i det.

Absolut ikke en dårlig farve til mig, og nysgerrig efter at høre andres vurdering. Men ikke awesome som den mørkerøde til mig, gudskelov, da jeg har farve nok af den til resten af året.

Må se hvordan det ser ud med makeup i morgen, og efter det er vasket førstegang med shampoo lørdag eller søndag.
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.