Oprettet af svale75 d. 08/10/2012 kl. 21:42

Svales tråd!!!

Så vil jeg starte en tråd op!!! kan da lige kort præsentere mig.....37 år og alenemor til min trunte på snart 10 år!!! Har stort set været kraftig alle mine år, og prøvet alle mulige kure....nogle med bedre resultat end andre.....<br />
<br />
Jeg har den sidste uges tid brugt meget tid på at snuse på nettet efter info omkring DUKAN-kuren, og ja på den måde forsøgt at forberede mig mentalt til at komme igang!!<br />
<br />
Planen er, at jeg skal starte på angrebsfasen på torsdag og 6 dage frem, så det blir ret spændende!!! Er usikker og "bange" for, at jeg falder i og ikke kan holde det, men det må tiden jo vise.......


mig

13/10/2012 kl. 21:20
Jeg har slettet din dobbelt indlæg <br />
<br />
Ej hvor øv du har det sådan, vi håber du hurtigt er over det <br />
<br />
Dejligt du kunne få aftensmaden ned så er der jo håb forud <br />
<br />
Flot du får lavet motion når du har det sådan <br />
<br />
Ha en dejlig aften
svale75

13/10/2012 kl. 21:31
Netski takker...ja tror måske godt det kan være abstinenser, for jeg har virkelig puttet sukker i store mængder i hovedet det sidste stykke tid....og ja må da ærlig tilstå, at jeg idag har savnet de søde sager....dag 1 og 2 er gået fint med at undvære.....
svale75

13/10/2012 kl. 21:33
Mig ja heldigvis kom kvalmen først efter jeg havde gået...ellers var jeg ikke komemt afsted...da kvalmen var på sit højeste, var jeg henvist til fifaen.....<br />
<br />
Og tak for hjælpen.....kan man ikek selv slette dobbeltindslag???
svale75

14/10/2012 kl. 08:27
1 kg mere her til morgen, så 2,3 kg siden jeg startede har jo håbet der ville ryge 4 kg her i fase 1, men nu må jeg se, hvad jeg når! Det værste er bare den kvalme....ser frem til at skulle i fase2 håber det bliver anderledes....
svale75

14/10/2012 kl. 11:40
Ingen kvalme indtil videre...håber VIRKELIG jeg går fri idag!!!!!
mig

14/10/2012 kl. 13:12
Ja men det er jo et super flot tab, tillykke med det hvor mange dage har du i fase 1 endnu ? og hvad sagde udregningen du skulle tab i fase 1 ?<br />
<br />
Når du ikke de 4 kg kan det jo skyldes du har haft den kvalme og ikke helt fået det mad som du skulle ha :/<br />
Åh det bliver så godt hvis den kvalme forsvinder nu <br />
<br />
Nej du kan ikke selv slette, kan kun Admin(Kent) og jeg. Du laver også en del dobbel indlæg hehe er det din mus eller dig selv der dobbel klikker ? jeg har haft en mus der gjorde det selv Men du er ikke den eneste der gør det, i går var der en som havde fået lavet, mener det var 12 af sammen tråd hehe<br />
<br />
Kan du ha en rigtig god søndag
svale75

14/10/2012 kl. 14:56
Jeg kan da ikke huske, hvad jeg skulle tabe i angrebsfasen :-/ øv det har jeg ikke bidt mærke i.....det er mig selv, der gerne vil nå de 4 kg....<br />
<br />
Jeg er nu på dag 4 ud af 6 dage i angrebsfasen, så det er til at se sig ud af....<br />
<br />
Kvalmen er desværre ikke væk min frokost kom til at bestå af 3 mindre kyllingefrikadeller og et hårdkogt æg....men puha kun lige nød og næppe at det gled ned......<br />
<br />
jeg har dog fået dagens motion idag...50 min og 4.38 km!!!!<br />
<br />
Jeg håber da så sandelig at kvalmen forsvinder, når jeg skal over i fase 2.....<br />
<br />
men ja har da virkelig tænkt over, om jeg har den kvalme og madlede, fordi jeg har levet af så meget sukker og næsten ingen rigtig eller hvertfald særlig sund kost i en meget lang periode????? Nu skal kroppen så af med både fedt og sukker på samme tid........<br />
<br />
Tak for hjælpen med de indlæg...tror måske det er mig selv, der ikke syns det går hurtigt nok og får trykket 2 gange på svarknappen ss
mig

14/10/2012 kl. 15:23
Ligger udregningen ikke i din mail så du kan se det ? Hehe ok, ja men det krydser vi så finger for og hepper på <br />
<br />
Dejligt der ikke er så mange dage tilbage <br />
<br />
Øv med det kvalme men du har nok ret når du har levet så usundt, der er gang i en ordenlig udrensning Ja men det skal nok stoppe Godt du fik noget mad ned <br />
<br />
Ja men det er bare så lidt ahh kender jeg godt selv, det går ikke altid lige hurtigt
svale75

14/10/2012 kl. 18:42
Jeg har været i Føtex efter Isis strø...og har forsynet mig med tyggegummi og bolcher.....jeg har dog i første omgang prøvet med noget pepsi max og det har stille og roligt taget kvalmen.....jeg har dog sat mig for, at er jeg nødt til at tage tyggegummi eller bolcher for at holde kvalmen væk og kunne klare den, så må det være det jeg gør.....
mig

14/10/2012 kl. 21:07
Jaa det syntes jeg er helt ok hvis det kan hjælpe dig til at forsætte Det er jo også surt at give op hvis man kan afhjælpe det på den måde <br />
<br />
svale75

14/10/2012 kl. 22:28
MIG: ja det syns jeg også selv det er...hellere det end at opgive som du selv skriver....og nu er dag 4 jo overstået.....så er der kun 2 tilbage!!!!!<br />
<br />
Madplanen for idag kom til at se således ud:<br />
<br />
Morgenmad: 2 dl yoghurt + mini æggekage med skinkestrimler<br />
Frokost: 3 mindre kyllingefrikadeller + 1 hårdkogt æg<br />
mellemmad: 2 dl yoghurt<br />
aftensmad: 125 g rejer + 2 spsk dressing<br />
<br />
dagens motion: 50 min - 4.38 km!!!<br />
<br />
Ved jeg sikkert ikke har fået nok at spise, men ja som skrevet tidligere har kvalmen virkelig gjort sit indtog...så kæmper for overhoved at få mad ned.....Pepsi max blev dog min redning idag, så dejligt!!!
svale75

15/10/2012 kl. 09:08
300 gram mindre til morgen. Det er da bedre end ingenting ss så 2,6 ialt! Glæder mig nu til at tallet bliver større ss så bliver det sjovere!
svale75

15/10/2012 kl. 20:25
Dagen idag er gået ok....tror bare ikke jeg fik nok mad i formiddags for fik småkvalme men ja var jo på job, så havde kun taget med, hvad jeg troede jeg kunne spise....havde dog heldigvis tidligt fri, så røg hjem og hev et par dl yoghurt og noget pepsi max<br />
<br />
Dagens mad:<br />
<br />
Morgen 3 dl yoghurt<br />
mellemmad: ½ dl hytteost<br />
frokost: 125 g rejer + 2 spsk dressing + ½ dl hytteost<br />
mellemad: 2 dl yoghurt<br />
aftensmad: 1 kyllingefilet med flødeost 0,2&#037; pakket ind i røget skinke.....<br />
<br />
Skal ha min havreklid senere i en portion yoghurt....<br />
<br />
dagens motion: 3.78 km - 50 min
mig

15/10/2012 kl. 21:44
Ja men det er et flot tab, tænk det er på bare 4 dage, det er ogver 600g i snit pr dage og det er rigtig flot efet som du ikke helt spiser som man burde, du har alt for lidt protein(kød) i din madplan men vi håber det bliver bedre når din kvalme er helt væk <br />
<br />
Men så må man sige du er super til motion, godt gået
svale75

15/10/2012 kl. 22:31
Ja men vil jo stadig gerne ha, at der ryger lidt mere.....det vil vi jo alle ss<br />
<br />
Jeg håber da os, at jeg kan få mere kød ind, nu forhåbenligt at kvalmen er på retur!!! Men syns sgu det er svært alligevel....
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.