Oprettet af UNIQE d. 08/02/2013 kl. 07:51

UNIQE´s møde med Dukan - Nu i fase 3.

Så må jeg hellere melde mig under fanerne. Jeg har "luret", læst og forsøgt at huske alle reglerne den sidste uge.<br />
<br />
Det er en fantastisk støtte at være på et forum, hvor man ved hvad det hele handler om..... Lidt søgning hist og pist så finder man gerne svar på sine spørgsmål..... :D<br />
Jeg har siden jeg blev mor for første gang haft problemer med elevator vægt. De kilo jeg har tabt og taget på igen er utallige.<br />
<br />
For 3 år siden tabte jeg over 20 kilo..... det var nemt.... pice of cake, men at holde vægten....... dét har været mig umuligt!!<br />
<br />
Så for en uges tid siden så jeg et tal på min vægt, som jeg ALDRIG har set før...... 100,4!!!! Så højt har jeg dog aldrig været oppe før....... :o :o :o<br />
<br />
Lidt sjovt, for jeg vejer mig aldrig med tøj på, men den dag skulle jeg veje hunden, som også var blevet lidt for tyk.<br />
<br />
Men det var åbenbart det der skulle til....... at se 100+ på vægten.<br />
<br />
Så nu er hunden og jeg på kur. Hun ville gerne have været med på en "bøf" kur, men må nøjes med slankefoder fra Royal Canin <br />
<br />
Jeg skal være i angrebsfasen i 6 dage og ender min fase 2 engang i juli...... så skulle jeg gerne være nede på 78 kilo igen.<br />
<br />
Fase 1 er slut på søndag.<br />
<br />
Det har været rimelig nemt for mig at komme igennem dagene. Der var lige lidt svimmelhed på 2. dagen....<br />
Jeg arbejder på forskellige tider af dagen. Vagter fra 6.30........ og går hjem senest kl 23. Så det kræver en del forberedelse og ret god rygrad, da vi kan spise med på jobbet....<br />
<br />
Jeg vil prøve om jeg kan få skrevet min madplan ind i løbet af weekenden......<br />


Ninapiie

07/10/2013 kl. 15:49
Nej desværre er hånden ik god endnu.... Og hun kommer nok til at få varige men Godt du har styr på sikkerheden.... Det er så vigtigt...<br />
Iihhh hvor du skal knokle i din ferie.... Men hvor bliver det godt <br />
Knuser


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
UNIQE

07/10/2013 kl. 22:44

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Vibeke1965 den October 7, 2013, 10:45</b><br />
Du er da gået i fase 3 ikke?<br />
for så vil vægten jo sandsynligvis svinge lidt op efter festmåltidet - så det er vel helt naturligt, måske ville den svinge ned igen bare ved almindelig fase 3?<br />
Kan på den anden side godt forstå, at du har behov for at få den ned i en fart </div>
</div>
<br />
Joooh, men mit festmåltid har jo varet hele weekenden!! :D :o 8O<br />
Den svinger et par kilo og det er fint nok, men den skal IKKE over 80....... aldrig nogensinde igen!!!<br />
<br />
UNIQE

07/10/2013 kl. 22:46

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Bitten Lundsgaard den October 7, 2013, 11:07</b><br />
Hej Lena.<br />
Har læst hele din dagbog nu. Du er jo mega sej. Tillykke med det store og flotte vægttab <br />
Kram Bitten</div>
</div>
<br />
<br />
Tak Bitten!!!<br />
<br />
Det er da ellers noget af en præstation at læse den igennem...... Jeg håber ikke at jeg har kedet dig for meget!
UNIQE

07/10/2013 kl. 22:54

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Ninapiie den October 7, 2013, 15:49</b><br />
Nej desværre er hånden ik god endnu.... Og hun kommer nok til at få varige men Godt du har styr på sikkerheden.... Det er så vigtigt...<br />
Iihhh hvor du skal knokle i din ferie.... Men hvor bliver det godt <br />
Knuser</div>
</div>
<br />
Ja, sikkerheden er sindsyg vigtig...... Jeg har et par uheld bag mig, men jeg har heldigvis være meget heldig. UNIK tabte mig da jeg havde haft ham i ½ år. Jeg landede lige på ryggen på asfalten og det kostede mig 3 måneders sygeorlov. Jeg har heldigvis ingen men......<br />
<br />
Mit staldprojekt bliver sindsygt godt og jeg glæder mig helt vanvittigt. Projektet har drænet alt efterhånden, både energi og opsparing, men jeg glæder mig sådan til at få det færdigt!<br />
<br />
UNIQE

08/10/2013 kl. 07:04
Godmorgen.......<br />
<br />
Morgenvægt 80 kg!<br />
<br />
Morgenmad og Mellemmåltid: Medister med æg<br />
<br />
Frokost: Kyllingemedister<br />
<br />
Mellemmåltid: Hindbærskyr<br />
<br />
Aftensmad: Kylling i karry med ekstra kylling<br />
<br />
Mellemmåltid: Skyr med Cheasy<br />
<br />
Mine måltider disse dage er sindsygt kedelige, men det passer mig fint for jeg jobber aften i denne uge og skal have færdiglavet mad med og min fryser var fyldt med "kylling i karry" :D
fauer

08/10/2013 kl. 09:46
kylling i karry, det lyder godt. det er altid godt at læse hvad du spiser og få lidt ideer.<br />
<br />
God dag
tabt 26 kg, er i fase 3
Chrisycat

08/10/2013 kl. 18:30
Mine dage skifter også en del med hensyn til mad, der er perioder hvor maden skal være spændende og i andre perioder skal jeg bare have mad



Ninapiie

08/10/2013 kl. 23:14
Uha... Godt du stadig er hel :D Hvis man kan sige det <br />
Ja det er jo nogle store dyr. Men. Dejlige det er de Og nej..... Det er bestemt ikke en af de billigste hobby's.<br />
Det ser da fint ud med vægten Go for it!!!!<br />
Knusekramser<br />
Nina<br />



INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
UNIQE

09/10/2013 kl. 07:39
Godmorgen.......<br />
<br />
Morgenvægt: 79,2! Vi snupper lige en PP dag mere.......<br />
<br />
Morgenmad: Okse og kyllinge kebab med 2 æg.<br />
Mellemmåltid: Frikadeller rørt med hytteost<br />
Frokost: Frikadeller<br />
Mellemmåltid: Skyr med Cheasy<br />
Aftensmad: Frikadeller med sammenkogt ret.....<br />
Mellemmåltid: Skyr med Cheasy<br />
Hapsen

09/10/2013 kl. 07:42
Dejligt du er i 70'erne igen! Håber du får en dejlig dag <br />
Knus


fauer

09/10/2013 kl. 07:50
flot du taber dig <br />
Kød fra morgenstunden du er sej<br />
god dag til dig
tabt 26 kg, er i fase 3
UNIQE

09/10/2013 kl. 21:45
Tak, ja et vægttab på 1,4 på to dage må siges at være tilfredsstillende. Spændende om det fortsætter i morgen..... Jeg har virkelig holdt mig på PP´s smalle sti...... ikke så meget som én tollereret........ løgn, 5-6 stykker sukkerfri tyggegummi!!<br />
<br />
mig

09/10/2013 kl. 22:14
Ja wow det er ski et flot tab, tænker det nok har været noget væske så stort tillykke med det <br />
<br />
Knuuuus til dig ♥
UNIQE

10/10/2013 kl. 08:51
Godmorgen.....<br />
<br />
Morgenvægt 78,4, så du er jeg ved at være på rette køl igen.<br />
<br />
Det har da helt sikkert været væske..... Jeg åd og drak jo flere dage i træk..... og det koster jo! Men det var det værd!! :D<br />
<br />
Hapsen

10/10/2013 kl. 09:19
Du er skide go' er du... :-D<br />



Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.