Oprettet af UNIQE d. 08/02/2013 kl. 07:51

UNIQE´s møde med Dukan - Nu i fase 3.

Så må jeg hellere melde mig under fanerne. Jeg har "luret", læst og forsøgt at huske alle reglerne den sidste uge.<br />
<br />
Det er en fantastisk støtte at være på et forum, hvor man ved hvad det hele handler om..... Lidt søgning hist og pist så finder man gerne svar på sine spørgsmål..... :D<br />
Jeg har siden jeg blev mor for første gang haft problemer med elevator vægt. De kilo jeg har tabt og taget på igen er utallige.<br />
<br />
For 3 år siden tabte jeg over 20 kilo..... det var nemt.... pice of cake, men at holde vægten....... dét har været mig umuligt!!<br />
<br />
Så for en uges tid siden så jeg et tal på min vægt, som jeg ALDRIG har set før...... 100,4!!!! Så højt har jeg dog aldrig været oppe før....... :o :o :o<br />
<br />
Lidt sjovt, for jeg vejer mig aldrig med tøj på, men den dag skulle jeg veje hunden, som også var blevet lidt for tyk.<br />
<br />
Men det var åbenbart det der skulle til....... at se 100+ på vægten.<br />
<br />
Så nu er hunden og jeg på kur. Hun ville gerne have været med på en "bøf" kur, men må nøjes med slankefoder fra Royal Canin <br />
<br />
Jeg skal være i angrebsfasen i 6 dage og ender min fase 2 engang i juli...... så skulle jeg gerne være nede på 78 kilo igen.<br />
<br />
Fase 1 er slut på søndag.<br />
<br />
Det har været rimelig nemt for mig at komme igennem dagene. Der var lige lidt svimmelhed på 2. dagen....<br />
Jeg arbejder på forskellige tider af dagen. Vagter fra 6.30........ og går hjem senest kl 23. Så det kræver en del forberedelse og ret god rygrad, da vi kan spise med på jobbet....<br />
<br />
Jeg vil prøve om jeg kan få skrevet min madplan ind i løbet af weekenden......<br />


Annlucca

10/10/2013 kl. 09:40
Godt gået....
YS23

10/10/2013 kl. 10:03
Hold da op et flot vægttab på 3 dage. Det er rigtig flot.
fauer

10/10/2013 kl. 20:36
det er vild flot <br />

tabt 26 kg, er i fase 3
Jeg kan

11/10/2013 kl. 06:42
Det er f**** flot, at du lige kan give den gas med de PP-dage... og det er jo også sådan, man kan komme tilbage på den rette vej igen, tænker jeg .. (har selv lige været på afveje nemlig, he he ) og ja - hvis man synes det er de kilo værd, så skal man skisme også bare nyde alt det mad og drikke, imens man er i gang.. man er jo på afveje, og har jo selv taget beslutningen om at køre ved siden af...... men GODT vi kender vejen tilbage til DUKANVEJEN... Dér køre man altså sikrest <br />
<br />
Dejlig weekend til dig


Startvægt d. 12.3.2013: 103,0 kg = BMI 35,64
(Jeg havde tabt mig 4,1 kg. inden DUKAN - dvs. startvægt d. 28.1.2013 var på 107,1 = BMI 37,02)
Tabt efter angrebsfasen: 3,7 kg
MÅLET ER NÅET :D D. 17.8.2013 - 6 uger før tiden - med yderligere 200 gram over.. så nuværende vægt her til morgen er 73,8 kg... jeg er SÅÅÅÅÅ glad :D
FASE 3 vægten bliver opdateret hver fredag.
D. 10.12.13.er den på 73,9 kg = tabt i alt 33,2 kg - BMI 25,6
UNIQE

11/10/2013 kl. 07:14
Godmorgen......<br />
<br />
Morgenvægt; 78,4<br />
<br />
Tak for Jeres skønne skulderklap........ de varmer og motiverer!<br />
<br />
Jeg har 3 aftenvagter i weekenden, så det skulle blive rimelig nemt at køre Straight Dukan 2½ for at begrænse skaderne fra sidste weekend.<br />
<br />
En skøn weekend til Jer!
Krinefis

11/10/2013 kl. 09:33
Det skal da nok blive en god weekend! Jeg er sikker på, at din vægt er røget ned næste gang, du tjekker den . Og det er jo de små bump man overkommer på vejen, der gør, at det føles så meget bedre at nå i mål.
UNIQE

17/10/2013 kl. 08:48
Morgenvægt 77,6 efter en uge med lowcarb........ ikke helt så meget Dukan, men med tanke på ikke at indtage for meget kulhydrat.<br />
<br />
Jeg fortsætter...... og forsøger at opdatere min dagbog en gang om ugen. Om ikke andet for at holde mig selv i ørene....... jeg skulle jo nødig tage alt for meget på..... som jeg plejer når jeg har tabt mig!!!<br />
<br />
En fantastisk dag til Jer........
Krinefis

17/10/2013 kl. 09:12
Jaaa! Det er da gået den rigtig vej! Skønt! :D<br />
Jeg vil da glæde mig til at læse dine opdateringer! Jeg frygter også lidt "det virkelige liv", når jeg når til fase 3, for så længe der er så mange regler, man kan holde sig til i fase 2, er det lidt mere trygt, synes jeg. Og du kan sagtens holde dit vægttab! Du VIL, du KAN og du SKAL! :D<br />
<br />
Hep, hep! og håber også, du får en skøn dag! <br />
<br />
Krinefis
Pia Andersen

17/10/2013 kl. 09:48
Flot, stort tillykke
Christel

17/10/2013 kl. 13:56
Har du skiftet kur til low carb eller ..?
mig

22/10/2013 kl. 13:38
Dejligt du kommer forbi og opdatere os <br />
Ja vi slipper nok ikke for at skal tænke os om resten af livet men tror på det bliver letter med tiden Men et eller andet sted bør de fleste mennesker nok tænke mere over hvad man spiser/drikker. Mange er jo røget i den fælde som hedder fastfood og sukkerholdige drikke, kan man jo se i næsten alle lande, desværre.<br />
Super flot du er obs på din vægt ikke stiger mere end du kan holde den nede <br />
<br />
Ha en dejlig dag <br />
Knuuuus♥
lucky

12/11/2013 kl. 17:52
Hej Lena..<br />
Hvordan går det hos dig ?<br />
Håber alt er vel.<br />
Knuzz Lone
fauer

12/11/2013 kl. 18:39
er du blevet væk? håber det går godt
tabt 26 kg, er i fase 3
UNIQE

16/11/2013 kl. 15:47
Hov........... mit indlæg fra i går er forsvundet....

Ja, jeg er gået LCHF.

Jeg var gået i stå, blevet træt af Dukanmad, træt af at spise hele tiden, træt af alt det kød, træt af at være dårligt forebredt på jobbet, træt af at falde i fælden hele tiden, træt af at lave mad, træt, træt, træt..... og havde pludselig en vægt der råbte efter mig en morgen; 81 kilo!!!!!!!
Altså +5 kilo siden i sommer, hvor jeg ramte 76 kilo!!!

Jeg har kikket en del på LCHF og blev enig med mig selv om at prøve, for det går virkelig ikke at jeg bliver ved med at hæve som en bolledej på radiatoren!!!

Nu prøver jeg........... og de få dage jeg har været i gang, er gået fint. Jeg er ikke nødt til at spise hele tiden, men kan nøjes med 4 måltider om dagen. Og ikke mindst så er jeg kommet under 80 igen.

Jeg har været glad for Jeres opbakning og støtte på vejen ned..... Tusind tak for at være her for mig!

Pas godt på Jer selv - jeg kikker ind en gang i mellem for se om I er her endnu!

Knus og kram

Lena
fauer

16/11/2013 kl. 15:58
øv du ikke er her mere på dukan, men dejligt du vil kigge forbi engang imellem.

Hvad går den kur ud på ?

dejlig at høre du taber dig igen, held og lykke med det
tabt 26 kg, er i fase 3
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.