Udregning af dage i hver fase

admin_kent . Dukan Slankekur 7975 128 Kommentarer

Til at udregne hvor mange dage, man bør være i hver fase, kan man bruge dukandiet.co.uk.

Man skal følge det antal dage, som udregningen giver. Man bør ikke tage flere dage i angrebsfasen, fordi man syntes at man lige vil tabe lidt ekstra.

Hvis man på et tidspunkt springer over og spiser noget der ikke er tilladt, skal man ikke tage flere dage i angrebsfasen og man skal ikke gå tilbage i angrebsfasen.

Det eneste tidspunkt, hvor man skal gå tilbage i angrebsfasen, er hvis man ikke har været på kuren igennem længere tid.

De har ændret lidt på proceduren, siden videoen blev lavet, men du kan stadig få udregningen. Når du kommer til siden, hvor der står “Reserved Access”, så skal du i højre side under “know your true weight” taste oplysningerne ind, som der spørges efter der. Derefter kommer du tilbage til siden, hvor du har indtastet oplysninger i første omgang. Her klikker du på “calculate” igen og du får udregningen.

Trackback from your site.

Kommentarer (128)

  • frularsen

    |

    kan man lave en ny udregning – hvis man har været af kuren, men gerne vil starte på ny – der bliver ved med at blive svaret at mail-konto er brugt

    Svar

    • admin_kent

      |

      ja, du kan bare bruge en anden e-mail. Du kan opdigte en. Du får jo udregningen til sidst og det er kun antal dage i angrebsfasen du skal bruge.

      Svar

  • amalie001

    |

    Hej.

    Jeg skal til at udregne min “true weight” inde på dukandiet.com. Selvom der står det er gratis, står der samtidig et step der hedder “payment”…… Betyder dette at det ikke er gratis? Eller skal man bare springe dette step over?

    Svar

    • admin_kent

      |

      Det skal du bare ignorere. Du skal gerne få din udregning inden betaling.

      Svar

  • ulla sørensen

    |

    Hvad med skyr?.

    Svar

  • Vibeke1965

    |

    Morgenmad – hjemme og to go:
    - Kyllingestrimler/skinkestrimler/hakkebøf i små stykker svitses med løg dertil spejlæg eller røræg
    - dukanbrød med pålæg
    - cheasy vanille blandet med fromage frais drys af havreklid og hvedeklid (tubberware er super til at ha med – og jeg får ikke procenter for at sige det men der kommer ikke væske ud i tasken)
    - Æg (hårdkogt eller blødkogt efter ønske) dertil dukanbrød
    - Hakkebøf med spejlæg, rå løg og ketchup
    - hjemmelavede pølser med spejlæg og ketchup og sennep
    - Omelet: løg svitses med lidt røget skinke, dertil hakket oksekød, kylling eller skinke. Pisk 2 æg med lidt mælk og salt/peber – hæld over og lad stå til det stivner – det smager også helt fint som madpakke

    Mellemmåltider:
    - kyllingstrimler med dip
    - små frikadeller med dip – kan laves af kylling, oksekød, svinekød
    - tunsalat: tun, fromage frais, løg og krydderier – spis bare en hel dåse til mellemmåltid
    - ½ dukanbolle med kødpålæg
    - cheasy vanille med lidt drys af havreklid eller hvedeklid

    Frokost:
    - Tunsalat med dukanbrød – eller uden
    - Æggesalat med dukanbrød (hårdkogt æg, fromage frais, purløg, karse, karry, salt og peber)
    - Røget laks med røræg og dressing (fromage frais med purløg)
    - Dampet laks (køles af) med reje dressing (fromage frais med citron, purløg og rejer)
    - Varmrøget laks med dressing
    - Kylling med dressing
    - En rest meatza med dressing til (her i angreb må du lave meatza uden ost)
    - rester fra aftensmad

    Aftensmad – her er det vigtigt at holde sig for øje, at dressing ikke er til at dyppe i, men til at læsse ovenpå i rå mængder :
    - Kylling stegt/i ovn med dressing
    - Hakkebøf med bløde løg og evt. spejlæg til
    - Tærte med oksekød (hakket oksekød svitses med løg, tilsæt lidt tomatpure, salt og peber – i ovnfast fad – 2 æg + 1 hvide piskes let sammen med mælk og fromage frais, salt og peber og hældes over – i ovn til den er stivnet)
    - Chili con carne – uden bønnerne men med masser af smag af chili – dertil fromage frais
    - Ovndampet laks med dressing
    - Dukan-Pandekage og så noget fyld af kylling med en dressing af fromage frais
    - Dukan pandekage med fyld fra chili con carnen
    - rød bøf med hvidløgsdressing
    - Dukan burgerbolle med hakkebøf og løg + evt. spejlæg
    - krebinet af mager hakket kalv og svin med en fromage frais dressing + evt. spejlæg
    - skinkeschnitsel med citron og sild (hvis man er til det:-))
    -Tærte med hytteost (løg, skinke/hakket oksekød/kylling og bacon svitses og i ildfast fad – 2 æg piskes let og blandes med 250g hytteost, salt og peber – hældes over – i ovn 200grader ca. 35-40 min. til den bliver gylden.)

    Svar

    • Lisa gren

      |

      Lyder superlækkert. Hvilken fase er du i?

      Er lige startet men mangler meget inspiration.

      Hilsen lisa

      Svar

  • kim naja anette heinz

    |

    Hej alle,
    Har lige et spørgsmål. Har i gode råd hvad i tager med på arbejde som frokost og mellem måltider i angribsfasen? Er lige startet på kuren og det kan jeg godt synes er lidt en udfordring, også fordi jeg får mit havreklid om morgen så kan jo ikke lave pandekager og tage med . God råd søges :)

    Svar

Skriv en kommentar

Du skal være logged ind for at skrive en kommentar.