Oprettet af Ninapiie d. 21/10/2012 kl. 11:15

Skal vi kæmpe sammen???

Syntes du at dit vægttab står lidt stille? At kilogerne ikke rigtig rasler af, som i starten? Eller er det bare surt at kæmpe alene? Så er den her tråd måske liiiiige noget for dig 8-)<br />
For her KÆMPER VI SAMMEN <br />
Hvis du har brug for noget opbakning fra en. Så skriv det her inde. I kan være 2, måske 5, det er op til jer I kunne aftale, at f.eks. Fredag skriver i jeres vægt ned ( evt. herinde, hvis i vil) og mandag morgen, skriver i igen herinde. I den periode, kæmper vi sammen. Dvs. vi overholder motion, kost og vand mængde som Hr. Dukan anbefaler. Og i og med man er bundet af, at nogle følger op på ens vægttab efter nogle dage.... prøver man jo nok at gi den en ekstra skalle Ved godt at der er forskel på, om man lige er startet osv. Men det skal jo ikke være et vædemål, men bare en hjælp til en selv..... og det er jo kun en selv man snyder 8O<br />
Håber i forstår pointen med den her tråd <br />
Jeg kan, vi kan, DUKAN :P


Pia Andersen

27/10/2012 kl. 10:48
Ved godt at det nu er lørdag, men har nu tabt et halvt kilo mere, så ialt 1,5 kg. Har forstoppelse, så måske det er mere, hvis maven virkede. Manden bliver sendt i byen efter paraffinolie, som skulle virke i følge hr. Dukan.
Harmoni

27/10/2012 kl. 15:22
Hej alle sammen ... <br />
<br />
Har været igang med Dukan i 6 uger og smidt ca 5 kg... bortset fra ups +2kg´s-ferie... Ikke godt, men fortsætter ved godt mod...<br />
Synes det er så fint at kunne "kæmpe sammen" herinde... lidt opbakning er rart ind imellem...<br />
<br />
Synes I er så mange der klare det så flot... og kan jo mærke jeres glæde helt her ud gennem min pc... <br />
Så håber jeg også kan dele noget glæde ud når jeg kommer længere hen i forløbet...<br />
<br />
Vil lige høre... Vejer I jer hver dag eller hvor tit? ... Jeg startede med hver dag, men synes jeg blev æv-agtig de dage vægten stod stille eller gik 200g. op - Så nu vejer jeg mig egentlig kun fredag. (Men det kan være svært at vide hvad og hvorfor vægten gør det den gør.)<br />
<br />
Har i nogle anbefalinger?<br />
<br />
Held til jer og weekend hygge.<br />
<br />
Pia M.
Balto

27/10/2012 kl. 15:50
Hej Pia<br />
<br />
Det virker heller ikke for mig at gå på vægten for tit, jeg bliver for påvirket hvis vægten står stille. Jeg har været i gang i 3 uger nu og har fået vished for at kuren virker. Tabt 4,7 så det ok. Jeg ved der er mange herinde som vejer sig en gang ugentlig - jeg er nok lidt mere ekstrem for jeg har tænkt mig at veje mig hver 3. - 4. uge, så er jeg sikker på jeg har tabt mig og så får jeg ikke alle de ærgelser undervejs.<br />
Harmoni

27/10/2012 kl. 16:04
Hej Balto<br />
<br />
Ja nemlig, det har du ret i, man bliver nogen gange for obs på den vægtmåler om morgenen...<br />
Måske du har ret i at hver 2. - 4. uge ville være bedre. Men skulle man nu ikke få det store resultat efter 3-4 uger, så er det da svære at "få rettet op i god tid".... Tror hver eller hver anden uge passer mig bedre....<br />
<br />
Jeg er bare også så nysgerrig anlagt, så bare 7 dage kan være svært at "glemme" badevægten i... hihi<br />
<br />
Men tak for dit råd. <br />
Sasch

27/10/2012 kl. 16:38
hey...<br />
<br />
jeg vejer mig hver eneste morgen, og bliver selvfølgelig<br />
" skuffet " når ikke den har rykket sig, men det er så det, videre i samme retning....<br />
kan virkelig ikke vente en hel uge...uha nej!! smiler<br />
<br />
pøj pøj med jer alle sammen´s vægt tab..
Harmoni

27/10/2012 kl. 16:54
Hej Sasch<br />
<br />
Det er også der jeg har det lidt svært, svært med at vente... Men hvad er så værst at vente (utålmodighed) eller evt. blive lidt skuffet... Tja - må se hvad jeg ender ud med... <br />
<br />
Tak og pøj pøj tilbage...
Ninapiie

27/10/2012 kl. 17:03

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra mig den October 26, 2012, 23:32</b><br />
Hvem er så den største taber i denne omgang ?? har vi en vinder ?? </div>
</div>
Hej Rita Nej her er ingen vindere..... Kun tabere


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

27/10/2012 kl. 17:08

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Pia Andersen den October 27, 2012, 10:48</b><br />
Ved godt at det nu er lørdag, men har nu tabt et halvt kilo mere, så ialt 1,5 kg. Har forstoppelse, så måske det er mere, hvis maven virkede. Manden bliver sendt i byen efter paraffinolie, som skulle virke i følge hr. Dukan.</div>
</div>
Hej Pia. Flot vægttab Håber det giver et ekstra ryk, når parafinolien har haft sin virkning


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

27/10/2012 kl. 17:14

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Harmoni den October 27, 2012, 15:22</b><br />
Hej alle sammen ... <br />
Har været igang med Dukan i 6 uger og smidt ca 5 kg... bortset fra ups +2kg´s-ferie... Ikke godt, men fortsætter ved godt mod...<br />
Synes det er så fint at kunne "kæmpe sammen" herinde... lidt opbakning er rart ind imellem...<br />
Synes I er så mange der klare det så flot... og kan jo mærke jeres glæde helt her ud gennem min pc... <br />
Så håber jeg også kan dele noget glæde ud når jeg kommer længere hen i forløbet...<br />
Vil lige høre... Vejer I jer hver dag eller hvor tit? ... Jeg startede med hver dag, men synes jeg blev æv-agtig de dage vægten stod stille eller gik 200g. op - Så nu vejer jeg mig egentlig kun fredag. (Men det kan være svært at vide hvad og hvorfor vægten gør det den gør.)<br />
Har i nogle anbefalinger?<br />
Held til jer og weekend hygge.<br />
Pia M.</div>
</div>
Hej Pia. Det er da et fint vægttab du har haft 8O Foreløbig prøver vi herinde at veje os fredag ( så har vi en vægt inden weekenden) Og så igen mandag ( så kan vi se om det er gået godt i weekenden) Der kan jo være en del fristelser i weekenden, så når man ved at der bliver holdt øje herinde, er det nemmere at sige nej til fristelserne :o 8-) Så fortsætter vi jo igen mandag til fredag.... Så der kæmper vi jo sammen i hverdagene Så du kan da prøve og hoppe med, og se om det er ok, at veje dig to gange om ugen


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Harmoni

27/10/2012 kl. 18:27
Hej Ninapii<br />
<br />
Ja tak... det lyder faktisk som en rigtig god ide´... kan godt lide tanken om at "holde sig selv i nakkehårene" med den støtte det giver, at være flere her inde der følger med... ...<br />
Så den hoppe jeg med på...<br />
<br />
Håber at mandagens vægt bliver god så..
Ninapiie

29/10/2012 kl. 08:31
Hej Harmoni. Velkommen til Håber det er gået godt over weekenden <br />
Og selvfølgelig også for ALLE jer andre &#060;3<br />
Det er det til gengæld ik for mig 900 gr taget på Men har fået besøg af Fru rød. Så går ud fra det er det. Øv!!! Manglede ellers kun lige de 100 gr! Pøj pøj til jer andre


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Leneande

29/10/2012 kl. 09:01
Øv Nina. Men du kender grunden. Jeg har tabt 2 kg siden i mandags.
morlaila

29/10/2012 kl. 09:11
Vægten siger idag 90,6 det er et tab på 1,2 kg siden sidste mandag minus 700 g siden fredag :D
"Anonym"

29/10/2012 kl. 09:24
Har tabt 100 g over weekenden, paa trods af sygdom (kan läses närmere i min dagbog som hedder De kilo der, de er L**T!!)<br />
<br />
Saa jeg er godt tilfreds, selvom jeg havde önsket jeg ikke havde väret syg og kunne holde mig til kuren ... <br />
<br />
Hvad med jer andre?
nellin

29/10/2012 kl. 10:19
Mmmm weekender er bare ikke min ven. Har taget 500 gram på men ialt 900 siden mandag. Det må jeg fokusere på. Har intet i disse dage så der kan jeg give en mega skalle. Lørdag er jeg nervøs for. Skal til jlo koncert og det er en tøsetur
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.