Oprettet af Ninapiie d. 21/10/2012 kl. 11:15

Skal vi kæmpe sammen???

Syntes du at dit vægttab står lidt stille? At kilogerne ikke rigtig rasler af, som i starten? Eller er det bare surt at kæmpe alene? Så er den her tråd måske liiiiige noget for dig 8-)<br />
For her KÆMPER VI SAMMEN <br />
Hvis du har brug for noget opbakning fra en. Så skriv det her inde. I kan være 2, måske 5, det er op til jer I kunne aftale, at f.eks. Fredag skriver i jeres vægt ned ( evt. herinde, hvis i vil) og mandag morgen, skriver i igen herinde. I den periode, kæmper vi sammen. Dvs. vi overholder motion, kost og vand mængde som Hr. Dukan anbefaler. Og i og med man er bundet af, at nogle følger op på ens vægttab efter nogle dage.... prøver man jo nok at gi den en ekstra skalle Ved godt at der er forskel på, om man lige er startet osv. Men det skal jo ikke være et vædemål, men bare en hjælp til en selv..... og det er jo kun en selv man snyder 8O<br />
Håber i forstår pointen med den her tråd <br />
Jeg kan, vi kan, DUKAN :P


Nova2011

29/10/2012 kl. 10:29
Godformiddag alle dukaner <br />
<br />
Min fredags vægt stod på 76,4 og nu mandag står den på 76 kg lige ud, så det er jo et vægttab på 400 g over weekenden det vist rimelig godt <br />
<br />
Er endelig nu i dag kommet i fase 2.<br />
Jubiii, endelig lidt grønsager, salat og mere havreklid :-D<br />
<br />
Mit fulde vægttab i fase 1 blev 2,4 kg <br />
<br />
Ha en super dejlig dag alle sammen
Harmoni

29/10/2012 kl. 11:14
Hej alle sammen... (Og tak Ninapiie... )<br />
<br />
Det er ski.. godt gået af jer alle... og Nellin, er sikker på du tager revanche næste mandag.<br />
Jeg har fri i dag, men stod alligevel tidligt op, kunne jo ikke vente med vægt-nysgerrigheden....<br />
<br />
Den stod på 77,2 i fredags og 76,2 her til morgen - så fik faktisk lidt af et positivt chok .... :-o ;-D<br />
Det er et tab på 1 kg over weekenden....???<br />
Såå min Upsér Med +2kg i forrige uge har haft sin moralske indvirkning ... <br />
<br />
Og dette forum har vist også en del af skylden ... tak fordi I er her... <br />
<br />
En dejlig mandag til jer alle...
Nova2011

29/10/2012 kl. 12:02
Super flot Harmoni og alle jer andre :-D<br />
<br />
Kender godt det med egentligt at kunne sove længe, men vægt-nysgerrighedden får alligevel en tidligt ud af dynen, selv på en dag som i dag ned det her møg vejr
"Anonym"

29/10/2012 kl. 13:08
Hvor er det bare godt gaaet <br />
Harmoni

29/10/2012 kl. 14:17
Forresten Ninapiie...<br />
Du skal ikke være for trist over dit "ikke-tab" - for jeg er også sikker på det skyldes Fru rød, - jeg har det selv med at "blive tung" de dage der... Men det er jo ikke fedt der sætter sig, så det skal nok forsvinde igen...<br />
Godt mod og varmt knus i dette blæsevejr...
Ninapiie

29/10/2012 kl. 14:28

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Leneande den October 29, 2012, 09:01</b><br />
Øv Nina. Men du kender grunden. Jeg har tabt 2 kg siden i mandags.</div>
</div>
EEeeiii det er SÅ flot Lene... har det vlret svært med de hvide dage?? Kunne du evgt beskrive hvad det handler om præcist? Ved du skal spise lyst kød og ekstra motion, men er der mere? ( har ikke bogen)<br />
Det ser jo ud til at ha virket 8-) Hvor dejligt &#060;3


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

29/10/2012 kl. 14:32

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra Harmoni den October 29, 2012, 14:17</b><br />
Forresten Ninapiie...<br />
Du skal ikke være for trist over dit "ikke-tab" - for jeg er også sikker på det skyldes Fru rød, - jeg har det selv med at "blive tung" de dage der... Men det er jo ikke fedt der sætter sig, så det skal nok forsvinde igen...<br />
Godt mod og varmt knus i dette blæsevejr... </div>
</div>
Åååhhh hvor er du sød Harmonie &#060;3 Jeg har været på kuren siden April.... og ved at det er sådan hver måned... ved det nok skal ryge af igen. Det var bare lige SÅ fedt at se i fredags, at jeg var 100 gr, fra Hr. Dukans anbefaling Så jeg blev bare så skuffet! Selvom jeg havde regnet med det.... er selvfølgelig med her på fredag også.... men regner først med det bliver næste mandag, den har givet et tab igen Så holder modet højt indtil da.... specilt fordi du lige har sendt mig et dejligt varmt knus... det hjalp :P<br />
Tak for din søde omsorg &#060;3


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

29/10/2012 kl. 14:34

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra morlaila den October 29, 2012, 09:11</b><br />
Vægten siger idag 90,6 det er et tab på 1,2 kg siden sidste mandag minus 700 g siden fredag :D</div>
</div>
Eeeeiiii hvor flot morlaila!!! Sejt gået 8O :D 8-)


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Harmoni

29/10/2012 kl. 14:37
Ja Ninapiie, jeg forstår din skuffelse så udmærket... Det er ofte vores egne forventninger, der giver os skuffelser... Men vi hepper på næste mandag...
Ninapiie

29/10/2012 kl. 14:38

<div class="bbcode_quote">
<div class="bbcode_quote_head">Quote:</div>
<div class="bbcode_quote_body"><b>Citat fra nellin den October 29, 2012, 10:19</b><br />
Mmmm weekender er bare ikke min ven. Har taget 500 gram på men ialt 900 siden mandag. Det må jeg fokusere på. Har intet i disse dage så der kan jeg give en mega skalle. Lørdag er jeg nervøs for. Skal til jlo koncert og det er en tøsetur</div>
</div>
Øv nellin... det kører da op og ned for os!! :? Weekender er også min fjende :x Og næste weekend kan da også blive svær for dig.... TAG MIG MED :P Du må passe på de andre dage... gi den en skalle de her dage... og så klø på igen efter koncerten Vi skal nok klare den <br />
Knus


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Ninapiie

29/10/2012 kl. 14:39
Jaaaa Harmonie... der lover jeg et vægttab til jer


INTET smager så godt, som slank føles.
Så er jeg startet op igen D. 22/2-18. 
Pusselusken

29/10/2012 kl. 16:05
Ups.... var lige ved at glemme at jeg jo har meldt mig her. Den 23. vejede jeg 88,4 dd. vejer jeg 89,7<br />
<br />
Har holdt 4 dages pause. Men nu kører det igen. Er i fase 2 ind til jeg har reduceret med 5 kg.
"Anonym"

29/10/2012 kl. 16:34
hehe - godt du er paa banen igen
Pia Andersen

29/10/2012 kl. 19:22
Paraffinolien har ikke virket, så nu er der købt HUSK. Så må vi se. I morgen er jeg i fase to og der er købt en masse broccoli, mon ikke at der også er fibre i det?
Harmoni

29/10/2012 kl. 19:51
Det er noget skidt for dig Pia, Håber det Husk hjælper i løbet af et par dage... Så du kan få det behageligt igen...<br />
<br />
Ved godt man ikke må, men jeg prøvede at "synde" med nogle svesker i starten, det hjalp altså også....<br />
<br />
Krydser finger for dig navne-søster...
Denne tråd er lukket og kan ikke længere besvares

Søg forum


Seneste oprettede indlæg

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
25/04/2021 kl. 08:22

Dukan Slankekur - Generelt
Står stille
11/04/2021 kl. 20:53

Dukan Slankekur - Generelt
Dukan app (nybegynder)
16/03/2021 kl. 09:53

Dukan Slankekur - Generelt
Fastelavnsboller
30/01/2021 kl. 16:05

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
22/01/2021 kl. 16:44


Seneste kommentarer

Dukan Slankekur - Generelt
Opsigelse
17/05/2021 kl. 21:29

Dukan Slankekur - Generelt
Spsk eller vægt
15/03/2021 kl. 09:44

Tekniske spørgsmål
Tilbage-tasten
16/11/2020 kl. 14:48

Opskrifter - LCHF
Fødselsdagskager på LCHF
14/09/2020 kl. 12:20

Dukan Slankekur - Generelt
Hirseflager - er det tilladt på Dukan?
14/09/2020 kl. 12:14

Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies.